Preciesquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Werken aan mijn innergame.
Meneer vertelt heel vaag hoe je moet worden maar het proces daar naar toe ho maar.
Zat je toch al, met dat Kuifje haar.quote:
Je probeert jezelf een persoonlijkheid aan te meten om te scoren bij de vrouwen. Een persoonlijkheid omvat iemand hele levensgeschiedenis en natuurlijke gaven. Normen en waarden stellen niets voor al je slechts een karakter wilt zijn. Je noemt het terecht een game.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:36 schreef firefly3 het volgende:
Het lijkt net alsof de meeste mensen hier niet aan hunzelf willen werken, en gewoon slecht willen blijven.
Mooi, en nu voor de mensen die uitgaan niks vinden en zichzelf er niet genoeg op hun gemak bij voelen om dus plezier te maken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:45 schreef firefly3 het volgende:
Het belangrijkste is dat je veel plezier moet hebben tijdens het uitgaan. Hoe meer plezier je beleeft, hoe meer je opvalt bij de vrouwen.
Daarna is het tijd voor actie! Je gaat niet langzaam dansend richting haar toe. Daardoor schrik je haar af. Je gaat geen lange verhalen vertellen, daar schiet je niets mee op. Verder ga je niet een telefoon nummer vragen, maar zeg je "wat is je nummer?" zodra je haar leuk vind. Deze vraag stel je niet meteen, want je wilt haar beter leren kennen. Jij bent diegene die haar moet kwalificeren.
Wat je wel moet doen:
Direct naar haar toe lopen en 100% jezelf zijn. Hoe sterker je innerlijk met normen & waarden en consistentie, hoe beter je persoonlijkheid. Door niet je mening te veranderen over een bepaald onderwerp omdat ze dat vind, hoe sterker je persoonlijkheid is. Vandaar dat het zo belangrijk is dat je innerlijk op orde is.
Er droppen wel wat dingen maar van haar guild weet ik verder niets.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:43 schreef S95Sedan het volgende:
Ah elk weekend moet je al aanhoren welke vette drops ze nu weer heeft gehad met d'r guild
Dat zit van nature zo.quote:
Daar heb ik toch allemaal geen energie voor beste jongen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:45 schreef firefly3 het volgende:
Het belangrijkste is dat je veel plezier moet hebben tijdens het uitgaan. Hoe meer plezier je beleeft, hoe meer je opvalt bij de vrouwen.
Daarna is het tijd voor actie! Je gaat niet langzaam dansend richting haar toe. Daardoor schrik je haar af. Je gaat geen lange verhalen vertellen, daar schiet je niets mee op. Verder ga je niet een telefoon nummer vragen, maar zeg je "wat is je nummer?" zodra je haar leuk vind. Deze vraag stel je niet meteen, want je wilt haar beter leren kennen. Jij bent diegene die haar moet kwalificeren.
Wat je wel moet doen:
Direct naar haar toe lopen en 100% jezelf zijn. Hoe sterker je innerlijk met normen & waarden en consistentie, hoe beter je persoonlijkheid. Door niet je mening te veranderen over een bepaald onderwerp omdat ze dat vind, hoe sterker je persoonlijkheid is. Vandaar dat het zo belangrijk is dat je innerlijk op orde is.
En ook voor de mensen met een saaie (o.i.d.) persoonlijkheid. Moeten die ook 100% hunzelf blijven waarmee ze dus so far niet bepaald aantrekkelijk zijn geweest voor de vrouwen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mooi, en nu voor de mensen die uitgaan niks vinden en zichzelf er niet genoeg op hun gemak bij voelen om dus plezier te maken.
Niet iedere vrouw zit er op te wachten dat je doodleuk op haar af komt lopen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:45 schreef firefly3 het volgende:
Wat je wel moet doen:
Die blonde is welquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
O ja en mensen wordt niet zo wanhopig als die vent op Ned3.
Wat is er op 3 dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
O ja en mensen wordt niet zo wanhopig als die vent op Ned3.
Vind ik dan weer niks aan.quote:
Loverboys.quote:
Je doet het voor jezelf, niet om indruk te maken op een vrouw. Dat is de basis die je nu vergeet. Je gaat eerst aan jezelf werken om beter te worden. Je succes met vrouwen, met werk, met school, met communiceren, en heel je leven gaat hierop vooruit. Zelf verbetering is een goed iets.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:46 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je probeert jezelf een persoonlijkheid aan te meten om te scoren bij de vrouwen. Een persoonlijkheid omvat iemand hele levensgeschiedenis en natuurlijke gaven. Normen en waarden stellen niets voor al je slechts een karakter wilt zijn. Je noemt het terecht een game.
En ik heb smaak.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, je hebt dan ook smaak of niet he.
praat dan ook met je mond op haar mond, dat verstaat ze wel in de discoquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:51 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
Alsof je tijdens het uitgaan een normaal gesprek kunt voeren... Ik pas ervoor om mensen bijna in hun oren te moeten schreeuwen (of andersom) om enigszins verstaanbaar te zijn.
Gerrie?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik heb smaak.
Een te goede smaak want ik val op te mooie vrouwen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:50 schreef firefly3 het volgende:
Het is belangrijk dat jullie je eigen methodes ontwikkelen die bij jouw persoonlijkheid past. Maar de basis hebben we gehad, het belang van je innerlijk. Hoe blijer je bent, hoe meer je kunt escaleren bij een vrouw. Met escaleren bedoel ik dat je veel meer kunt "maken" dan normaal, en zal ze positief reageren. (Voorbeeld: Omdat ik heel blij was, kon ik een meid die ik pas een minuut kende in haar nek kietelen enzo terwijl haar haar helemaal door de war ging. Ik kreeg alleen maar lief gegiechel als antwoord). Als ik ging twijfelen dat ik het kon, zou ik van binnen minder blij worden, en mislukt het. Je moet nooit aarzelen.
Hij heeft nog best een punt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je doet het voor jezelf, niet om indruk te maken op een vrouw. Dat is de basis die je nu vergeet. Je gaat eerst aan jezelf werken om beter te worden. Je succes met vrouwen, met werk, met school, met communiceren, en heel je leven gaat hierop vooruit. Zelf verbetering is een goed iets.
Je moet juist wel actief vrouwen versieren, maar hij wilt gelijk een "9" in 1x kunnen versieren. Dat gaat dus niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:41 schreef palawan het volgende:
[..]
PreciesHeb je dus ook geen drol aan.
En je mag ook geen vrouwen versieren, want voordat je daaraan begint, moet je eerst met alle vrouwen overweg kunnen. Maar je mag ook niet in de friendszone belanden.....
Jawel hoor. Maar jij bent geen alpha dus daar weet je niets van.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:53 schreef firefly3 het volgende:
hij wilt gelijk een "9" in 1x kunnen versieren. Dat gaat dus niet.
Dat wel, maar hij zegt het zo PUA achtig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij heeft haast hetzelfde punt als wat hier al tig keer voorbij is gekomen.
Inderdaad, ik ga zo mijn manier uitleggen die ik de laatste tijd hanteer en steeds meer automatisch gaat. Omdat het automatisch gaat wil ik het nog intenser maken om nog beter te worden en het nog leuker te maken voor mezelf en voor haarquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:51 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
Alsof je tijdens het uitgaan een normaal gesprek kunt voeren... Ik pas ervoor om mensen bijna in hun oren te moeten schreeuwen (of andersom) om enigszins verstaanbaar te zijn.
Inderdaad, iedereen kan hetquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
Als deze man het kan, kan ik het ook mensen en jullie dus ook.
Het Officiële Pua Topic #3quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:57 schreef RandyMcRanderson het volgende:
wat is PUA waar jullie het steeds over hebben
Pick-Up Artistquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:57 schreef RandyMcRanderson het volgende:
wat is PUA waar jullie het steeds over hebben
Hoe kunnen mensen met een (voor vrouwen) saaie persoonlijkheid interessanter worden voor vrouwen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:48 schreef moneyfornothing het volgende:
En ook voor de mensen met een saaie (o.i.d.) persoonlijkheid. Moeten die ook 100% hunzelf blijven waarmee ze dus so far niet bepaald aantrekkelijk zijn geweest voor de vrouwen?
Leuke dingen gaan meemaken, hobby's krijgen, oefenen, ervaring opdoen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen met een (voor vrouwen) saaie persoonlijkheid interessanter worden voor vrouwen?
Ja zelfs enorme dikke Arvid de lompe trucker moet het lukken.quote:
Ik ben benieuwd! In de meeste 'hippe' uitgaansgelegenheden en kroegen draait de muziek te hard voor mij. Als ik al ergens kom, is het alleen voor de drank en een beetje 'dansen' cq ritmisch proberen te bewegen de muziekquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga zo mijn manier uitleggen die ik de laatste tijd hanteer en steeds meer automatisch gaat. Omdat het automatisch gaat wil ik het nog intenser maken om nog beter te worden en het nog leuker te maken voor mezelf en voor haar. Zelf hou ik ook niet van schreeuwen in de discotheek.
En Daisy ook.quote:
Alleen autisten op fok tochquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een pua is een man die op fok! zelden aangetroffen wordt.
Maar ik nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zelfs enorme dikke Arvid de lompe trucker moet het lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |