Nee dat wist ik niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zal het in jip en janneke taal uitleggen. En nee, veel mensen weten nog steeds niet hoe je echt zelfverzekerd kan worden. Als dat zo was, dan bestond dit topic er niet en was iedereen hier al alpha.
Dit weet je misschien niet, maar er zijn een hoop mannen die bang zijn om een vrouw te benaderen. Vandaar dat ik het heb over emoties en dergelijke.
Voordat je die ene speciale meid kunt krijgen, moet je goed zijn met alle vrouwen. Je kunt niet ineens een vliegtuig besturen als je er nog nooit in hebt gezeten. Kwalificatie en waarde nemen/geven zijn basisbegrippen die je al moet kunnen, zodra je het niet gaat verpesten bij "de ware".quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heet een player, en dat ben ik niet. 1 leuke meid heb ik genoeg aan namelijk.
Wat kom je uitleggen mafkees. Gaat lekker hier verder met je off-topic gezanik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef firefly3 het volgende:
Ik zal het in jip en janneke taal uitleggen. En nee, veel mensen weten nog steeds niet hoe je echt zelfverzekerd kan worden. Als dat zo was, dan bestond dit topic er niet en was iedereen hier al alpha.
Dit weet je misschien niet, maar er zijn een hoop mannen die bang zijn om een vrouw te benaderen. Vandaar dat ik het heb over emoties en dergelijke.
Eens in de twee weken is al mooi. Je bent ook nog maar net bezig. Je begon, niet zo lang geleden, met: "ik ben nog nooit uitgeweest".quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
met wat geluk kan ik eens in de twee weken een meisje regelen die naar mijn stad wil komen om uit te gaan
maarja dat is altijd nog maar onzeker. wat ik niet heb, is een chill vriendengroepje voor "gewoon zo doordeweeks" ook even. en dan kom je weer op datzelfde verhaal van "werken" uit.
oja en die onsuccesvolle uitgaansnachten vind ik ook maar vreemd. ik vind mezelf best wel Lekker en ik ben OF moe OF vrolijk. dat lijkt me allebei wel leuk voor een jongen.
hmm zondag weer zo'n festival. tja daar ga ik waarschijnlijk alleen heen. gewoon in het gras zitten, niets te verliezen.
We zitten in deel 174. Wat denk je nu zelf? Dat we hier elke dag bespreken hoeveel meiden we geneukt hebben? Al het advies is al voorbij gekomen, in normale taal, zonder dat er een cent aan verdiend is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar om een vliegtuig te kunnen besturen hoef je ook niet eerst met alle andere vliegtuigen gevlogen te hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voordat je die ene speciale meid kunt krijgen, moet je goed zijn met alle vrouwen. Je kunt niet ineens een vliegtuig besturen als je er nog nooit in hebt gezeten. Kwalificatie en waarde nemen/geven zijn basisbegrippen die je al moet kunnen, zodra je het niet gaat verpesten bij "de ware".
Gast, als je niet een beetje spanning voelt als je een vrouw aanspreekt dan ben je gewoon een ordinaire player. Wellicht dat het goed is voor jouw ego als je 12 telefoonnummers scoort op een avond, maar de meeste mensen hier die wél vrouwen aan kunnen spreken gaan vooral uit om het leuk te hebben, en niet om als een idioot telefoonnummers te grinden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik sluit mij hier bij aan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat kom je uitleggen mafkees. Gaat lekker hier verder met je off-topic gezanik.
Het Officiële Pua Topic #3
Liever niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Met MLIG kun je beter gaan PMen ofzo.
Je innergame is ook niet op orde, daar komt het doorquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze houdt van je.![]()
En als ik zeg dat ik ga hardlopen zeggen zegt ze niks.
IRL Wow? telefoonnummers grinden ga je dan ook een level up als je genoeg xp hebt XD.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gast, als je niet een beetje spanning voelt als je een vrouw aanspreekt dan ben je gewoon een ordinaire player. Wellicht dat het goed is voor jouw ego als je 12 telefoonnummers scoort op een avond, maar de meeste mensen hier die wél vrouwen aan kunnen spreken gaan vooral uit om het leuk te hebben, en niet om als een idioot telefoonnummers te grinden.
Ik geloof daarnaast geen reet van wat je zegt. Shotgun dat je een matig pubertje bent die zijn e-penis op zit te poetsen door hier grootse verhalen op te hangen.
Overigens, als het zo goed zit met jouw 'inner game' dan was je wel iets sociaal voelender geweest en dan had je allang uit de reacties op kunnen maken dat de onzekeren hier echt geen vrouwenverslindend spermakanon willen zijn, maar zich gewoon op hun gemak willen voelen in sociale situaties en met vrouwen. Zij willen in het grijze gebied zitten tussen sociale outcast en gladde player. Lijkt me ook heel gezond.
Okee aangezien jij er uitermate veel verstand van hebt. Leg mij maar in Jip en Janneke taal hoe ik een mooie blonde 21 jarige presetatrice voor me kan winnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voordat je die ene speciale meid kunt krijgen, moet je goed zijn met alle vrouwen. Je kunt niet ineens een vliegtuig besturen als je er nog nooit in hebt gezeten. Kwalificatie en waarde nemen/geven zijn basisbegrippen die je al moet kunnen, zodra je het niet gaat verpesten bij "de ware".
Ah fuck ik ga meteen werken aan mijn waarde.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je innergame is ook niet op orde, daar komt het door
Berichtje sturen via facebookquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee aangezien jij er uitermate veel verstand van hebt. Leg mij maar in Jip en Janneke taal hoe ik een mooie blonde 21 jarige presetatrice voor me kan winnen.
Als iemand het antwoord weet ben jij het.
En heb je dat al gedaan? Kan Lant eens oefenen op jou (als adviesgever).quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik zal het nog sterker vertellen. Dit is al de tweede keer dat ze zich bezorgd maakt om mij, en dat ik word uitgenodigd om mijn problemen te delen
Ik geloof er geen zak van dat dat werkt. Maar laat je het resultaat weten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik ga de komende tijd dat concept van "vrouwen als shit behandelen" eens een kans geven.
Gast, als je mensen wil helpen moet je dat gewoon doen, niet met van die aandachtgeile pua reclamezinnen, daar is geloof ik iedereen hier behalve MLiG allergisch voor. Als jij gewone taal gebruikt en niet iedereen de les leest stelt iedereen dat op prijs, anders moet je inderdaad gewoon in het pua topic gaan posten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heb een tijdje WoW gespeeld. Jaartje of drie. De verhalen over dat WoW-spelers allemaal wazige nerds zijn is natuurlijk niet waar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef mytec het volgende:
[..]
IRL Wow? telefoonnummers grinden ga je dan ook een level up als je genoeg xp hebt XD.
Alles heeft met zelf vertrouwen te maken , als ik er nu bij nadenk heb ik wanneeri k het wel probeerde een nummer gekregen. en niet de 538 dump lijn
In Jip en Janneke taal. No One cares! Optieften dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef firefly3 het volgende:
Als eerste is het belangrijk om niet in de termen "player" te denken als je een vrouw benaderd. Waarom is het slecht om meerdere vrouwen te benaderen op een avond? Een player is iemand die waarde afpakt van vrouwen. Wat je moet zijn is iemand die waarde geeft aan je omgeving, iemand die meerdere vrouwen kan vermaken en vooral zichzelf. Dus dit heeft niets te maken met "player" zijn. Je moet een gezellig persoon zijn.
Verder MOET je sociale contacten opdoen met meerdere vrouwen om er goed in te zijn. Je moet ervaring hebben voordat je de vrouw van je dromen kunt uitkiezen. Anders is de kans zeer groot dat je het verpest en nooit een vrouw krijgt.
Ik heb liever dat firefly hier op reageert, want hij is de enige met het juiste antwoord.quote:
OMGquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb een tijdje WoW gespeeld. Jaartje of drie. De verhalen over dat WoW-spelers allemaal wazige nerds zijn is natuurlijk niet waar.
Wel een keer met een meisje gebabbeld met wie ik aan het dansen was. Vroeg ik naar haar hobbies, zegt ze 'klarinet spelen, ga heel vaak naar Frankrijk en ben dol op World of Warcraft'. Ik heb geantwoord dat ik wel even wat te drinken ging halen voor ons om rep bij haar te farmen. Toen ik terug kwam antwoordde ze dat ik op z'n minst al Revered met haar was
Re-wattus?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef Mystikvm het volgende:
Heb een tijdje WoW gespeeld. Jaartje of drie. De verhalen over dat WoW-spelers allemaal wazige nerds zijn is natuurlijk niet waar.
Wel een keer met een meisje gebabbeld met wie ik aan het dansen was. Vroeg ik naar haar hobbies, zegt ze 'klarinet spelen, ga heel vaak naar Frankrijk en ben dol op World of Warcraft'. Ik heb geantwoord dat ik wel even wat te drinken ging halen voor ons om rep bij haar te farmen. Toen ik terug kwam antwoordde ze dat ik op z'n minst al Revered met haar was
quote:
Dat lijkt me ook vrij onwaarschijnlijk maar enfin met de mister nice guy uithangen ben ik ook nog geen meter opgeschoten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van dat dat werkt. Maar laat je het resultaat weten?
Techno has looted Meraquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vraag Mera maar. Jij hebt Exalted status met haar.
Pf, ik zal nog eens advies gevenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb liever dat firefly hier op reageert, want hij is de enige met het juiste antwoord.
Asking her as we speak.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:29 schreef Mystikvm het volgende:
Vind ik wel humor van jullie beidequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er is niks mis met Heloefs inner game. Lant heeft gewoon geen smaak.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je innergame is ook niet op orde, daar komt het door
En dat terwijl het een eitje moet zijn bij alle vrouwen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
Vind het toch een beetje jammer dat de messias firefly mij niet kan vertellen hoe ik Gerrie moet hosselen beetje jammer hoor.
Confirmed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:29 schreef Mystikvm het volgende:
En ik heb de mount.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, ik wil leren hoe ik mijn innergame kan verbeteren zodat ik genoeg waarde aan haar kan geven en ze als een blok voor me valt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:33 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat terwijl het een eitje moet zijn bij alle vrouwen.
Zoals ik al zei, voordat je die ene speciale kunt krijgen, moet je in het algemeen goed zijn met vrouwen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
Vind het toch een beetje jammer dat de messias firefly mij niet kan vertellen hoe ik Gerrie moet hosselen beetje jammer hoor.
Als je dit normale woordgebruik nou eens vol zou kunnen houden snap je onze antwoorden misschien ook eens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:36 schreef firefly3 het volgende:
Het lijkt net alsof de meeste mensen hier niet aan hunzelf willen werken, en gewoon slecht willen blijven.
drop dan eens een tip kloothommel. Of moeten we daar je 5 delige dvd set voor aanschaffen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:36 schreef firefly3 het volgende:
Het lijkt net alsof de meeste mensen hier niet aan hunzelf willen werken, en gewoon slecht willen blijven.
Welke tips? :pquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
Nou zal ik maar die tips van firefly eens opvolgen?
Dat wordt lachen joh.
Ignorance is a blissquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je dit normale woordgebruik nou eens vol zou kunnen houden snap je onze antwoorden misschien ook eens.
Pony zat ook in het spel. Vroegah!quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja eh, ik bedoelde wolf, maar dat klinkt zo stom.
Werken aan mijn innergame.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |