abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:18:08 #201
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98834676
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zal het in jip en janneke taal uitleggen. En nee, veel mensen weten nog steeds niet hoe je echt zelfverzekerd kan worden. Als dat zo was, dan bestond dit topic er niet en was iedereen hier al alpha.

Dit weet je misschien niet, maar er zijn een hoop mannen die bang zijn om een vrouw te benaderen. Vandaar dat ik het heb over emoties en dergelijke.
Nee dat wist ik niet. _O-
Daar kampt het halve topic mee man. Zo erg zelfs dat sommige een vrouw niet eens de weg durven te vragen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98834704
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat heet een player, en dat ben ik niet. 1 leuke meid heb ik genoeg aan namelijk.
Voordat je die ene speciale meid kunt krijgen, moet je goed zijn met alle vrouwen. Je kunt niet ineens een vliegtuig besturen als je er nog nooit in hebt gezeten. Kwalificatie en waarde nemen/geven zijn basisbegrippen die je al moet kunnen, zodra je het niet gaat verpesten bij "de ware".
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_98834728
quote:
Ik zal het in jip en janneke taal uitleggen. En nee, veel mensen weten nog steeds niet hoe je echt zelfverzekerd kan worden. Als dat zo was, dan bestond dit topic er niet en was iedereen hier al alpha.

Dit weet je misschien niet, maar er zijn een hoop mannen die bang zijn om een vrouw te benaderen. Vandaar dat ik het heb over emoties en dergelijke.
Wat kom je uitleggen mafkees. Gaat lekker hier verder met je off-topic gezanik.
Het Officiële Pua Topic #3
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:19:14 #204
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98834736
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

met wat geluk kan ik eens in de twee weken een meisje regelen die naar mijn stad wil komen om uit te gaan

maarja dat is altijd nog maar onzeker. wat ik niet heb, is een chill vriendengroepje voor "gewoon zo doordeweeks" ook even. en dan kom je weer op datzelfde verhaal van "werken" uit.

oja en die onsuccesvolle uitgaansnachten vind ik ook maar vreemd. ik vind mezelf best wel Lekker en ik ben OF moe OF vrolijk. dat lijkt me allebei wel leuk voor een jongen.

hmm zondag weer zo'n festival. tja daar ga ik waarschijnlijk alleen heen. gewoon in het gras zitten, niets te verliezen.
Eens in de twee weken is al mooi. Je bent ook nog maar net bezig. Je begon, niet zo lang geleden, met: "ik ben nog nooit uitgeweest".

Dat vriendenclubje komt nog wel, maar kost meer tijd in terecht te komen en in te groeien. Misschien wordt je zelf wel de stichter van zo'n club als je eerst een uitgaansvriendinetje hebt in je eigen woonplaats en dan geleidelijk aan meer mensen oppikt die mee willen gaan.

Als je keer uitgaat hoef dat niet meteen te leiden tot resultaat. Vaker niet dan wel, lijkt me. Als je vooral moe bent, lijkt me dat minder leuk voor een jongen. Tenzij je een slachtoffertje wilt zijn.
The view from nowhere.
pi_98834737
quote:

[..]

We zitten in deel 174. Wat denk je nu zelf? Dat we hier elke dag bespreken hoeveel meiden we geneukt hebben? Al het advies is al voorbij gekomen, in normale taal, zonder dat er een cent aan verdiend is.
Ron Paul 2012
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:19:36 #206
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98834756
Had net wel medelijden met kassameisje net (lekker blond ding trouwens :9), stond met d'r vriend te praten maar saai dat me dat was die 2minuten dat ik ervan hoorde :') _O-
pi_98834770
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voordat je die ene speciale meid kunt krijgen, moet je goed zijn met alle vrouwen. Je kunt niet ineens een vliegtuig besturen als je er nog nooit in hebt gezeten. Kwalificatie en waarde nemen/geven zijn basisbegrippen die je al moet kunnen, zodra je het niet gaat verpesten bij "de ware".
Maar om een vliegtuig te kunnen besturen hoef je ook niet eerst met alle andere vliegtuigen gevlogen te hebben.
Die speciale meid wil graag ook speciaal zijn, niet een van de vele en al helemaal niet een van alle vrouwen.
Sowieso kan niemand alle vrouwen krijgen maar vooruit.
pi_98834815
quote:

[..]

Gast, als je niet een beetje spanning voelt als je een vrouw aanspreekt dan ben je gewoon een ordinaire player. Wellicht dat het goed is voor jouw ego als je 12 telefoonnummers scoort op een avond, maar de meeste mensen hier die wél vrouwen aan kunnen spreken gaan vooral uit om het leuk te hebben, en niet om als een idioot telefoonnummers te grinden.

Ik geloof daarnaast geen reet van wat je zegt. Shotgun dat je een matig pubertje bent die zijn e-penis op zit te poetsen door hier grootse verhalen op te hangen.

Overigens, als het zo goed zit met jouw 'inner game' dan was je wel iets sociaal voelender geweest en dan had je allang uit de reacties op kunnen maken dat de onzekeren hier echt geen vrouwenverslindend spermakanon willen zijn, maar zich gewoon op hun gemak willen voelen in sociale situaties en met vrouwen. Zij willen in het grijze gebied zitten tussen sociale outcast en gladde player. Lijkt me ook heel gezond.
pi_98834884
quote:
13s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:19 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat kom je uitleggen mafkees. Gaat lekker hier verder met je off-topic gezanik.
Het Officiële Pua Topic #3
Ik sluit mij hier bij aan.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:22:18 #210
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98834887
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Met MLIG kun je beter gaan PMen ofzo.
Liever niet.
The view from nowhere.
pi_98834895
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze houdt van je. :o

En als ik zeg dat ik ga hardlopen zeggen zegt ze niks. ;(
Je innergame is ook niet op orde, daar komt het door :')
Finally, someone let me out of my cage
pi_98834935
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Gast, als je niet een beetje spanning voelt als je een vrouw aanspreekt dan ben je gewoon een ordinaire player. Wellicht dat het goed is voor jouw ego als je 12 telefoonnummers scoort op een avond, maar de meeste mensen hier die wél vrouwen aan kunnen spreken gaan vooral uit om het leuk te hebben, en niet om als een idioot telefoonnummers te grinden.

Ik geloof daarnaast geen reet van wat je zegt. Shotgun dat je een matig pubertje bent die zijn e-penis op zit te poetsen door hier grootse verhalen op te hangen.

Overigens, als het zo goed zit met jouw 'inner game' dan was je wel iets sociaal voelender geweest en dan had je allang uit de reacties op kunnen maken dat de onzekeren hier echt geen vrouwenverslindend spermakanon willen zijn, maar zich gewoon op hun gemak willen voelen in sociale situaties en met vrouwen. Zij willen in het grijze gebied zitten tussen sociale outcast en gladde player. Lijkt me ook heel gezond.
IRL Wow? telefoonnummers grinden ga je dan ook een level up als je genoeg xp hebt XD.
Alles heeft met zelf vertrouwen te maken , als ik er nu bij nadenk heb ik wanneeri k het wel probeerde een nummer gekregen. en niet de 538 dump lijn
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:23:26 #213
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98834948
quote:

[..]

Okee aangezien jij er uitermate veel verstand van hebt. Leg mij maar in Jip en Janneke taal hoe ik een mooie blonde 21 jarige presetatrice voor me kan winnen.

Als iemand het antwoord weet ben jij het.
C'est la vie
pi_98834966
Ik ga de komende tijd dat concept van "vrouwen als shit behandelen" eens een kans geven.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:24:02 #215
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98834976
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:22 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ah fuck ik ga meteen werken aan mijn waarde.
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:24:04 #216
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98834980
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Okee aangezien jij er uitermate veel verstand van hebt. Leg mij maar in Jip en Janneke taal hoe ik een mooie blonde 21 jarige presetatrice voor me kan winnen.

Als iemand het antwoord weet ben jij het.
Berichtje sturen via facebook
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:24:56 #217
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98835022
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Ik zal het nog sterker vertellen. Dit is al de tweede keer dat ze zich bezorgd maakt om mij, en dat ik word uitgenodigd om mijn problemen te delen :o
En heb je dat al gedaan? Kan Lant eens oefenen op jou (als adviesgever).
The view from nowhere.
pi_98835076
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik ga de komende tijd dat concept van "vrouwen als shit behandelen" eens een kans geven.
Ik geloof er geen zak van dat dat werkt. Maar laat je het resultaat weten?
pi_98835086
Als eerste is het belangrijk om niet in de termen "player" te denken als je een vrouw benaderd. Waarom is het slecht om meerdere vrouwen te benaderen op een avond? Een player is iemand die waarde afpakt van vrouwen. Wat je moet zijn is iemand die waarde geeft aan je omgeving, iemand die meerdere vrouwen kan vermaken en vooral zichzelf. Dus dit heeft niets te maken met "player" zijn. Je moet een gezellig persoon zijn.

Verder MOET je sociale contacten opdoen met meerdere vrouwen om er goed in te zijn. Je moet ervaring hebben voordat je de vrouw van je dromen kunt uitkiezen. Anders is de kans zeer groot dat je het verpest en nooit een vrouw krijgt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_98835098
quote:

[..]

Gast, als je mensen wil helpen moet je dat gewoon doen, niet met van die aandachtgeile pua reclamezinnen, daar is geloof ik iedereen hier behalve MLiG allergisch voor. Als jij gewone taal gebruikt en niet iedereen de les leest stelt iedereen dat op prijs, anders moet je inderdaad gewoon in het pua topic gaan posten.
pi_98835117
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef mytec het volgende:

[..]

IRL Wow? telefoonnummers grinden ga je dan ook een level up als je genoeg xp hebt XD.
Alles heeft met zelf vertrouwen te maken , als ik er nu bij nadenk heb ik wanneeri k het wel probeerde een nummer gekregen. en niet de 538 dump lijn
Heb een tijdje WoW gespeeld. Jaartje of drie. De verhalen over dat WoW-spelers allemaal wazige nerds zijn is natuurlijk niet waar.

Wel een keer met een meisje gebabbeld met wie ik aan het dansen was. Vroeg ik naar haar hobbies, zegt ze 'klarinet spelen, ga heel vaak naar Frankrijk en ben dol op World of Warcraft'. Ik heb geantwoord dat ik wel even wat te drinken ging halen voor ons om rep bij haar te farmen. Toen ik terug kwam antwoordde ze dat ik op z'n minst al Revered met haar was :')
pi_98835140
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef firefly3 het volgende:
Als eerste is het belangrijk om niet in de termen "player" te denken als je een vrouw benaderd. Waarom is het slecht om meerdere vrouwen te benaderen op een avond? Een player is iemand die waarde afpakt van vrouwen. Wat je moet zijn is iemand die waarde geeft aan je omgeving, iemand die meerdere vrouwen kan vermaken en vooral zichzelf. Dus dit heeft niets te maken met "player" zijn. Je moet een gezellig persoon zijn.

Verder MOET je sociale contacten opdoen met meerdere vrouwen om er goed in te zijn. Je moet ervaring hebben voordat je de vrouw van je dromen kunt uitkiezen. Anders is de kans zeer groot dat je het verpest en nooit een vrouw krijgt.
In Jip en Janneke taal. No One cares! Optieften dus.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:27:28 #223
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98835147
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Berichtje sturen via facebook
Ik heb liever dat firefly hier op reageert, want hij is de enige met het juiste antwoord.
C'est la vie
pi_98835181
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Heb een tijdje WoW gespeeld. Jaartje of drie. De verhalen over dat WoW-spelers allemaal wazige nerds zijn is natuurlijk niet waar.

Wel een keer met een meisje gebabbeld met wie ik aan het dansen was. Vroeg ik naar haar hobbies, zegt ze 'klarinet spelen, ga heel vaak naar Frankrijk en ben dol op World of Warcraft'. Ik heb geantwoord dat ik wel even wat te drinken ging halen voor ons om rep bij haar te farmen. Toen ik terug kwam antwoordde ze dat ik op z'n minst al Revered met haar was :')
OMG :')
pi_98835221
quote:

Re-wattus? :D
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:29:16 #226
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98835238
quote:
11s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:28 schreef Techno het volgende:

[..]

C'est la vie
pi_98835253
quote:
11s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:28 schreef Techno het volgende:

[..]

Vraag Mera maar. Jij hebt Exalted status met haar.
pi_98835266
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef palawan het volgende:

[..]

Ik geloof er geen zak van dat dat werkt. Maar laat je het resultaat weten?
Dat lijkt me ook vrij onwaarschijnlijk maar enfin met de mister nice guy uithangen ben ik ook nog geen meter opgeschoten.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:30:22 #229
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98835292
quote:
12s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:29 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Techno has looted Mera :+

quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb liever dat firefly hier op reageert, want hij is de enige met het juiste antwoord.
Pf, ik zal nog eens advies geven :(
pi_98835308
quote:
Asking her as we speak. :')
pi_98835309
quote:

[..]

Vind ik wel humor van jullie beide :D
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:31:49 #232
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98835359
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:22 schreef minibeer het volgende:

[..]

Er is niks mis met Heloefs inner game. Lant heeft gewoon geen smaak.
The view from nowhere.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:32:14 #233
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98835379
Vind het toch een beetje jammer dat de messias firefly mij niet kan vertellen hoe ik Gerrie moet hosselen beetje jammer hoor. _O-
C'est la vie
pi_98835432
quote:
13s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
Vind het toch een beetje jammer dat de messias firefly mij niet kan vertellen hoe ik Gerrie moet hosselen beetje jammer hoor. _O-
En dat terwijl het een eitje moet zijn bij alle vrouwen. B-)
pi_98835463
quote:
Confirmed. :@
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:34:26 #236
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98835492
quote:

[..]

En ik heb de mount. :9 ~O>
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:34:35 #237
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98835503
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:33 schreef Techno het volgende:

[..]

En dat terwijl het een eitje moet zijn bij alle vrouwen. B-)
Precies, ik wil leren hoe ik mijn innergame kan verbeteren zodat ik genoeg waarde aan haar kan geven en ze als een blok voor me valt. :7
C'est la vie
pi_98835515
quote:
13s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
Zoals ik al zei, voordat je die ene speciale kunt krijgen, moet je in het algemeen goed zijn met vrouwen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:34:58 #239
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98835524
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:34 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

TMI!
pi_98835526
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
The Pony? :9
pi_98835569
Het lijkt net alsof de meeste mensen hier niet aan hunzelf willen werken, en gewoon slecht willen blijven.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:36:28 #242
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98835582
Nou zal ik maar die tips van firefly eens opvolgen?
Dat wordt lachen joh. _O-
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:36:39 #243
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98835593
quote:
17s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:35 schreef Techno het volgende:

[..]

The Pony? :9
Beetje jammer dan weer, dit.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_98835678
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:36 schreef firefly3 het volgende:
Het lijkt net alsof de meeste mensen hier niet aan hunzelf willen werken, en gewoon slecht willen blijven.
Als je dit normale woordgebruik nou eens vol zou kunnen houden snap je onze antwoorden misschien ook eens.
pi_98835701
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:36 schreef firefly3 het volgende:
drop dan eens een tip kloothommel. Of moeten we daar je 5 delige dvd set voor aanschaffen.
pi_98835703
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
Nou zal ik maar die tips van firefly eens opvolgen?
Dat wordt lachen joh. _O-
Welke tips? :p
pi_98835718
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Beetje jammer dan weer, dit.
Ja eh, ik bedoelde wolf, maar dat klinkt zo stom. :@
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:39:17 #248
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98835724
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:38 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als je dit normale woordgebruik nou eens vol zou kunnen houden snap je onze antwoorden misschien ook eens.
Ignorance is a bliss
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:39:36 #249
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98835740
quote:
17s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:39 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja eh, ik bedoelde wolf, maar dat klinkt zo stom. :@
Pony zat ook in het spel. Vroegah!
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:39:57 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98835758
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:38 schreef palawan het volgende:

[..]

Welke tips? :p
Werken aan mijn innergame. _O-
Meneer vertelt heel vaag hoe je moet worden maar het proces daar naar toe ho maar.
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')