SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Hoi Beauty's nerdmeisjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat bedoel je deelnemer
is dit wederom een grapje
Nou, niet gelijk boos worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat bedoel je deelnemer
is dit wederom een grapje
Maja als ze mij een oneliner stuurt zal dat ook niet zomaar zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Paiq is wel een leuke, goede en originele site; maar wat ik met name irritant vindt is dat de meiden die ik leuk vond, maar heel weinig online komen... dus dan valt er ook weinig op te bouwen. Na een uurtje of 2 chatten al vragen om een keer wat te gaan drinken samen, blijken de meeste niet echt te zien zitten... wss niet voor niets dat deze dames online daten.
Het is 'Nerdiaanse'.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ai, een typisch nerdische vergissing.
Wie ben jij omdat te bepalen dat dit zo is?quote:
Prof. Drs. Id_do_her, tot uw dienst.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie ben jij omdat te bepalen dat dit zo is?
Nog geen doctor?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Prof. Drs. Id_do_her, tot uw dienst.
Helaas niet, aangenaam.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog geen doctor?
Ik ben namelijk Professor Doctor Ingenieur Tijnbrein
Interessante theorie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh ey mensen
'beauty' hoeft 'nerd' zeker niet uit te sluiten hè![]()
![]()
Nog even door studeren dat komt vanzelfquote:
Niet interessant, vooral frustrerend voor lelijke, domme mensen.quote:
Ja gewoon doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hmm ik heb nog maar 46 credits. Zal ik die nu maar allemaal opmaken op deze stormachtige avond op paiq? Er zijn 1000+ mensen online.
4 oneliners ongeveerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hmm ik heb nog maar 46 credits. Zal ik die nu maar allemaal opmaken op deze stormachtige avond op paiq? Er zijn 1000+ mensen online.
Oh nee ik bedoelde speeddates.quote:
Speeddates zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde speeddates.
Hmm maar ik zal me inderdaad eerst nog maar even vermaken met foto's beoordelen dan.
Huh?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
Paiq. Hoeveel dames zijn er bij de Notre Dame geweest en een spontane foto genomen? Jezus zeg.
Jouw smaak is apart, dus neequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh?
Ohh, ik ben zo benieuwd naar de dames!
Oh en nog een tip voor foto's jongens: ga met een duim in de lucht op de foto en doe daarbij een overdreven big-smile. Dat staat humoristisch en optimistisch.
Ik zou daar niet zo benieuwd naar zijn. Het is niet echt veel als ik eerlijk ben ( met uitzonderingen)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh?
Oh en nog een tip voor foto's jongens: ga met een duim in de lucht op de foto en doe daarbij een overdreven big-smile. Dat staat humoristisch en optimistisch.
Dat doe ik dus 9 van de 10 keer. En ik knijp mijn oog dan ook dicht aangezien ik niet recht kan kijken met twee ogen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh?
dat is waar de chicks op vallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:09 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik sta op al mijn profiel foto's in een rucanor trainingspak naast een Golf III dus dat komt allemaal dik in orde joh met Randy.
lol; dat type jongens vind je niet op paiq; die hebben niet eens internetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
Beetje als Into the Wild? Ja, op die manier kan 't nog wel leuk zijn.
Maar verder.. bah.
met, maar niet helemaal gepassioneerd spelendquote:
Ik kan het ook niet spelen, dus komt goed uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
met, maar niet helemaal gepassioneerd spelend
gewoon een beetje zo nonchalant "hoi ik met banjo hahahah", snap je?
Inderdaad, kuikens delven muzikantenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:25 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Dat is wel een goeie ja met een gitaar of wat dan ook zwoel in de camera kijken ondanks het feit dat je niet weet hoe je die shit moet bedienen. Heb ik ook gelijk iets om te doen morgon.
Dit wordt bijvoorbeeld niks:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
met, maar niet helemaal gepassioneerd spelend
gewoon een beetje zo nonchalant "hoi ik met banjo hahahah", snap je?
Ja Supersoep, kan jij dat niet eens doen zo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh, een tip. Als je mooie bruine ogen hebt en niet zo heel kort haar, dan moet je leuk met een huisdier op de foto gaan ( liefst met ruitjesblouse). Dat is geil
Extreme makeover?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja Supersoep, kan jij dat niet eens doen zo?
Inclusief mooie bruine ogen en niet heel kort haar.
Ik heb geen huisdier. Nou ja, behalve die thuis bij m'n ouders.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja Supersoep, kan jij dat niet eens doen zo?
Inclusief mooie bruine ogen en niet heel kort haar.
Nee joh.quote:
Eh...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh.
Gewoon met een normaal shirtje er onder moet kunnen.
Eh...quote:
Er zijn meet motiefjes hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Eh...
Kwestie van smaak.
Mij staat het bijvoorbeeld beter dan alleen een shirt.
Nee joh ik ben 17 ik heb dat niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Enkel borsthaar eronder dan?
Ik vind trouwens vooral gestreepte blousen heel erg kak..
Ik heb ongeveer zoiets:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er zijn meet motiefjes he
Ruiten zijn voor kakkers.
Ik ook niet ik draag ze niet op deze manier maar gewoon open.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ey ik ook; alleen met nog wat rood door de strepen. Ik vind die niet kak hoor.
Ja doe maar ik blijf bij mijn punt.quote:
Valt mee, dat overhemd is gewoon veel te druk vind ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij vooral wit/grijs/zwart kleding draagt?
Vind een hemd niet echt druk, maar ieder zijn eigen smaak he.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt mee, dat overhemd is gewoon veel te druk vind ik.
Ik zie er echt niet uit als een boer in zo'n hemd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik zie veel mensen met blokjes lopen maar dan zie je er toch uit als een uit de klei getrokken boer? Is er nu een vrouw aanwezig die hier een oordeel over uit kan spreken?
Als je knap bent, dan kan het. Anders niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik zie veel mensen met ruitjes/blokjes lopen maar dan zie je er toch uit als een uit de klei getrokken boer? Is er nu een vrouw aanwezig die hier een oordeel over uit kan spreken?
quote:
Geen baggy kleding.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
. Nog tips voor een man die zich goed wil kleden? (ja verschilt per lichaamstype enzo, weet ik wel; maar over algemeen?)
Heb je een foto van jezelf? Kan beter tips geven zo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
. Nog tips voor een man die zich goed wil kleden? (ja verschilt per lichaamstype enzo, weet ik wel; maar over algemeen?)
Niet nodig, is m'n kloon. Dus zit wel goedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Heb je een foto van jezelf? Kan beter tips geven zo.
Zwart pak; lakschoenen met bijpassende riem; leuke kleur stropdas/blousequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn beste is gewoon draag waar je zelf het lekkerste in voelt. Als je probeert anders voor te doen val je gauw genoeg door de mand . Gewoon je eigen stijl waar je het lekkerst in voelt.
Onzin.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:16 schreef Mystikvm het volgende:
Ruitjesbloezen zijn voor hipsters met bijpassend montuur, baardje en een voorliefde voor The Doors. Met iPhone.
Als je dat niet bent dan draag je het niet, want dan zie je er uit als een verlopen IT'er of half-dode ambtenaar.
My two cents.
Idd, neem zijn hoofd, met haar dat wat minder krult en zet dat op een lichaam van 1.72 met verder normale verhoudingen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet nodig, is m'n kloon. Dus zit wel goed
Ik ben geen kledingexpert, maar ik vind dat, mits je een jonge en nonchalante uitstraling hebt, ruitjesbloezen nog wel gaan. Als je het draagt zoals ze oorspronkelijk bedoeld waren, heel netjes, dan staat het gewoon niet.quote:
Ligt denk ik aan je leeftijd... en of je je hemd in je beige ripbroek stopt of niet...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:16 schreef Mystikvm het volgende:
Ruitjesbloezen zijn voor hipsters met bijpassend montuur, baardje en een voorliefde voor The Doors. Met iPhone.
Als je dat niet bent dan draag je het niet, want dan zie je er uit als een verlopen IT'er of half-dode ambtenaar.
My two cents.
Diploma halen, goede baan krijgen, oefenen met de golddiggende bitches en dan trouwen met het meisje van je dromen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi. ik heb niet zoveel toe te voegen, maari k wil wel wat bijdragen.
http://www.rtl.nl/compone(...)_afl_3.avi_plain.xml
ik zit nu dit te kijken, ik had dat destijds toen het op tv was ook gezien, en allemaal erg herkenbaar is het wat mij ook zou kunnen overkomen. advies voor mensen zoals hun zou ik erg prettig vinden (Want het gaat ook over als het niet zo makkelijk gaat).
ik zou graag meningen erover willen horen hoe zij(die 2) geholpen kunnen worden met versieren.
ik kan zelf al op me eigen manier iets beter omgaan in de wereld dan DAT. maar niet zoveel.
feedback is gewenst!
ahh ik heb het geprobeerd maar ik trek die tmf breezer niet manquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi. ik heb niet zoveel toe te voegen, maari k wil wel wat bijdragen.
http://www.rtl.nl/compone(...)_afl_3.avi_plain.xml
ik zit nu dit te kijken, ik had dat destijds toen het op tv was ook gezien, en allemaal erg herkenbaar is het wat mij ook zou kunnen overkomen. advies voor mensen zoals hun zou ik erg prettig vinden (Want het gaat ook over als het niet zo makkelijk gaat).
ik zou graag meningen erover willen horen hoe zij(die 2) geholpen kunnen worden met versieren.
ik kan zelf al op me eigen manier iets beter omgaan in de wereld dan DAT. maar niet zoveel.
feedback is gewenst!
Hier ben ik het mee eens ik draag ze gewoon open met een shirt er onder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben geen kledingexpert, maar ik vind dat, tenzij je een jonge en nonchalante uitstraling hebt, ruitjesbloezen nog wel gaan. Als je het draagt zoals ze oorspronkelijk bedoeld waren, heel netjes, dan staat het gewoon niet.
Ik heb liever gewoon een t shirt. Al vraag ik me wel vaak af of ik me wel fatsoenlijk kleed... Tips? (concreet dan, en voorlopig geen foto's, sorry damesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens ik draag ze gewoon open met een shirt er onder.
Dus niet baggy? Vind ik persoonlijk altijd fijn zitten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Een goede pasvorm scheelt al de helft qua kleding.
Nou ja ik heb manboobs dus daarom draag ik liever een hemdje er over heen. Dat staat wat slanker dus mannelijker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon een t shirt. Al vraag ik me wel vaak af of ik me wel fatsoenlijk kleed... Tips? (concreet dan, en voorlopig geen foto's, sorry dames) Ik krijg wel te horen (van familie
dat groen mij niet staat.
Ik draag wel graag van die halve tenten ja. Zit heerlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dus niet baggy? Vind ik persoonlijk altijd fijn zitten.
Als de kleding ook baggy hoort te zitten kan dat prima, maar ik bedoelde meer op verkeerde maten dragen of kleding waar amper een normale vorm in te vinden is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
oh ok.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:23 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
ahh ik heb het geprobeerd maar ik trek die tmf breezer niet man
Zonder foto's kan ik niet zoveel zeggen, maar op zich is er niet zoveel mis met een t-shirt. Er is alleen wel nogal wat variatie te vinden qua shirts, dus welke kleuren/printjes/halzen enzo draag je graag?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon een t shirt. Al vraag ik me wel vaak af of ik me wel fatsoenlijk kleed... Tips? (concreet dan, en voorlopig geen foto's, sorry dames) Ik krijg wel te horen (van familie
dat groen mij niet staat.
Misschien ook een goed idee voor mij, ik heb ook een beetje manboobs (lees als, vet en spieren gemixt, lang gezwommen en gesport voor die spieren, maar het trilt nogsteeds als ik fiets over een hobbelige weg ofzo), maar ik heb geen hemdjes. Bovendien heb ik het mega snel echt heet, en ga ik zwetenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik heb manboobs dus daarom draag ik liever een hemdje er over heen. Dat staat wat slanker dus mannelijker.
Alles, als het maar staat, en geen naakte vrouwen of stomme grapjes erop heeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zonder foto's kan ik niet zoveel zeggen, maar op zich is er niet zoveel mis met een t-shirt. Er is alleen wel nogal wat variatie te vinden qua shirts, dus welke kleuren/printjes/halzen enzo draag je graag?
Hmmm wat bedoel je met nu? Is over een jaar ook goed?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ok.
er zit ook allemaal triviaal advies in wat belangrijk adviess lijkt voor een eerste date enzo. en dan bij 9:00 gaan ze het proberen toe te passen met een etentjesdate.
nou, ik weet ook niet, maar dat soort gasten hebben ander advies nodig dan dat lijkt mij
ik zou graag willen weten wat hun nou wel nodig hebben om NU(dus nee keep_walking, het moet nu) casanovas te worden.
Vind ik ook zo moeilijk, ongeschreven sociale regels, dat je bijvoorbeeld niet ineens mee kunt praten over een onderwerp en dat sommige mensen het verkeerd opvatten als je grapjes over anderen maakt tegen die anderen. Iemand zou die regels moeten opschrijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hmmm wat bedoel je met nu? Is over een jaar ook goed?
Gooi jezelf in het diepte maar om te leren. Leer alle ongeschreven sociale regels die bestaan. Ga fitnessen, een interessante hobby doen, nieuwe mooie kleren kopen en blijven proberen.
Ik weet niet waar je allemaal zweet, maar voor je oksels kan ik Odorex Extra Dry aanbevelen, dat blokkeert de boel daar aardig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Misschien ook een goed idee voor mij, ik heb ook een beetje manboobs (lees als, vet en spieren gemixt, lang gezwommen en gesport voor die spieren, maar het trilt nogsteeds als ik fiets over een hobbelige weg ofzo), maar ik heb geen hemdjes. Bovendien heb ik het mega snel echt heet, en ga ik zweten(echt heel snel) en dus ben ik bang dat dat eerder gaat gebeuren.
En, ik heb baggy broeken aan zodat mijn dikke dijen niet opvallen (waar ook die striae op zit)
Klinkt prima, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Alles, als het maar staat, en geen naakte vrouwen of stomme grapjes erop heeft.
Ik draag zelf graag paars (niet roze paars donkerpaars), blauw, oranje (doet me eraan denken, waar is mijn oranje tshirt :p) en grijs.
Ik pm je anders morgen wel.
Ik draag altijd ronde halzen, nooit v halzen.
Ze lijken moeilijk in het begin, maar als je gewoon oplet tijdens je interactie met anderen en van je fouten leert, heb je het binnen no time onder de knieën.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vind ik ook zo moeilijk, ongeschreven sociale regels, dat je bijvoorbeeld niet ineens mee kunt praten over een onderwerp en dat sommige mensen het verkeerd opvatten als je grapjes over anderen maakt tegen die anderen. Iemand zou die regels moeten opschrijven.
Ik gebruik geen dry deodorant, al helemaal niet als het echt blokkeert, dat is echt heel slecht voor je. Zowieso meer last van zwetend gezicht dan oksels.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je allemaal zweet, maar voor je oksels kan ik Odorex Extra Dry aanbevelen, dat blokkeert de boel daar aardig.
[..]
Klinkt prima, ben benieuwd.
De knieën?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ze lijken moeilijk in het begin, maar als je gewoon oplet tijdens je interactie met anderen en van je fouten leert, heb je het binnen no time onder de knieën.
De knie?quote:
Omdat ik vind dat ik dit moet vragen: basisregels? (behalve dat je niet over je goede fapbeurt van gister begint, of ik wil neuken tijdens een gesprek)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ze lijken moeilijk in het begin, maar als je gewoon oplet tijdens je interactie met anderen en van je fouten leert, heb je het binnen no time onder de knieën.
Ach alles is tegenwoordig slecht voor je, ik gebruik het af en toe en heb geen klachten eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen dry deodorant, al helemaal niet als het echt blokkeert, dat is echt heel slecht voor je. Zowieso meer last van zwetend gezicht dan oksels.
ja , en weet je wat nog veel erger is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat ik dit moet vragen: basisregels? (behalve dat je niet over je goede fapbeurt van gister begint, of ik wil neuken tijdens een gesprek)
Dingen zoals oogcontact, vriendelijk zijn, hello zeggen wanneer je binnenkomt, enz.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat ik dit moet vragen: basisregels? (behalve dat je niet over je goede fapbeurt van gister begint, of ik wil neuken tijdens een gesprek)
Ik kom vrij slecht over op mensen, denk ik dan, als onzeker, en sommige mensen houden gewoon opeens op met mij te praten maar ik heb niets verkeerd gedaan... Imo dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:46 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dingen zoals oogcontact, vriendelijk zijn, hello zeggen wanneer je binnenkomt, enz.
Maar vooral ook weten hoe jij overkomt bij mensen.
Hmm ik probeer altijd de lolbroek uit te hangen. Wat meestal wel werkt bij vreemde mensen merk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik kom vrij slecht over op mensen, denk ik dan, als onzeker, en sommige mensen houden gewoon opeens op met mij te praten maar ik heb niets verkeerd gedaan... Imo dan.
Nooit goed in, wel in details opmerken en daar grappen (en sarcastische opmerkingen) over maken. (ja ik ben een autist ja)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmm ik probeer altijd de lolbroek uit te hangen. Wat meestal wel werkt bij vreemde mensen merk ik.
Tja, misschien kun je die mensen voor concrete feedback vragen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik kom vrij slecht over op mensen, denk ik dan, als onzeker, en sommige mensen houden gewoon opeens op met mij te praten maar ik heb niets verkeerd gedaan... Imo dan.
Ben je een echte autist of gewoon sociaal heel onhandig?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nooit goed in, wel in details opmerken en daar grappen (en sarcastische opmerkingen) over maken. (ja ik ben een autist ja)
Dat is op zich nog best een goed idee, zal het eens aan een soortvan vriendin vragen. Is et trouwens raar als ik mijn nichtje om kledingadvies zou vragen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:50 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tja, misschien kun je die mensen voor concrete feedback vragen?
hoe zou advies dan over die erik en arjan(of hoe heten ze) heengeplakt kunnen worden, wat ze kunnen doen om zelfverzekerd en aantrekkelijk gedrag te vertonen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:46 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dingen zoals oogcontact, vriendelijk zijn, hello zeggen wanneer je binnenkomt, enz.
Maar vooral ook weten hoe jij overkomt bij mensen.
Geen diagnose gesteld, sociaal heel onhandig, vaak ook aanvallen van complete maniakale gestoordheid, en denken dat ik psychologische ziektes hebquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:51 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ben je een echte autist of gewoon sociaal heel onhandig?
Afhankelijk van hoe oud je nichtjes zijn en hoe oud jij bent. Je moet ook je feedback vraag goed formuleren om de juiste feedback te krijgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat is op zich nog best een goed idee, zal het eens aan een soortvan vriendin vragen. Is et trouwens raar als ik mijn nichtje om kledingadvies zou vragen?
16 & 16quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe oud je nichtjes zijn en hoe oud jij bent. Je moet ook je feedback vraag goed formuleren om de juiste feedback te krijgen.
ja echt rot is dat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Geen diagnose gesteld, sociaal heel onhandig, vaak ook aanvallen van complete maniakale gestoordheid, en denken dat ik psychologische ziektes hebde huidige is borderline -.-
Ik ken niemand met borderline. Wel iemand die anorexia heeft gehad, leuk meisje, blij dat ze daar overheen is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja echt rot is dat.
als man ben je dan gewoon zwaar de lul.
meisjes met borderline zijn wel leuk enzo, vooral als het eigenlijk heel schattige meisjes zijn
ja precies.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ken niemand met borderline. Wel iemand die anorexia heeft gehad, leuk meisje, blij dat ze daar overheen is.
Misschien moet jij maar gewoon een meisje worden dan, die hebben het toch zo makkelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies.
maar stel je nu dan eens voor, een 1 of andere psychotische enge man, met anorexia. dat is gewoon eng.
meisjes zijn schattig, meisjes boffen echt(wat dat betreft, en eigenlijk bijna alles)
Ik ken ook een heel schattig meisje, is zelfs degene die ik leuk vind. Echt van die grote bruine ogenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies.
maar stel je nu dan eens voor, een 1 of andere psychotische enge man, met anorexia. dat is gewoon eng.
meisjes zijn schattig, meisjes boffen echt(wat dat betreft, en eigenlijk bijna alles)
Heb je het nou over een of andere rollplaying game of zit je weer rare boekjes op te dreunenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja , en weet je wat nog veel erger is.
de amogs, die gaan blocken en battle-en of weet ik het hoe ik het moet noemen
Als je kijkt naar die nerds dan val op dat ze alles heel slordig uitvoeren: houding, handelingen, articuleren etc. Dat kunnen ze trainen totdat die 'luiheid' eruit is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ok.
er zit ook allemaal triviaal advies in wat belangrijk adviess lijkt voor een eerste date enzo. en dan bij 9:00 gaan ze het proberen toe te passen met een etentjesdate.
nou, ik weet ook niet, maar dat soort gasten hebben ander advies nodig dan dat lijkt mij
ik zou graag willen weten wat hun nou wel nodig hebben om NU(dus nee keep_walking, het moet nu) casanovas te worden.
nee, je ziet het overal gebeuren. ook hier op fok. vrouwen noemen het "haantjesgedrag" als het lang doorgaatquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:57 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Heb je het nou over een of andere rollplaying game of zit je weer rare boekjes op te dreunen
hee even serieus blijven he.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar gewoon een meisje worden dan, die hebben het toch zo makkelijk.
dus gewoon meer " strakheid" zeg maar, en blijven dooroefenen op dat soort triviale tips die in dat programma worden gegeven voor dat etentje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:57 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je kijkt naar die nerds dan val op dat ze alles heel slordig uitvoeren: houding, handelingen, articuleren etc. Dat kunnen ze trainen totdat die 'luiheid' eruit is.
Je kan als vrouw ook op vrouwen vallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, je ziet het overal gebeuren. ook hier op fok. vrouwen noemen het "haantjesgedrag" als het lang doorgaat
[..]
hee even serieus blijven he.
en for your information, soms denk ik aan dat soort dingen. maar ik ben psychologisch geen vrouw denk ik, en dan moet ik op mannen gaan vallen ofzoiets, en nog veel meer andere (overduidelijke ) dingen natuurlijk....
Mwah, baggy oogt al snel als niet goed passend. Of erger nog, als een soort van drollenvanger.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef Newbie114 het volgende:
Ja, mits de intentie meer dan vriendschap is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:03 schreef Newbie114 het volgende:
Is fysiek contact trouwens goed als je met een meisje praat (bv eens haar arm vastpakken; niet grijpen maar natuurlijke manier, als je moet lachen bv, of als je achter 2 meiden staat arm om allebei heen slaan (niet intiem meer een beetje gaan hangen)) of niet? Want ik doe dit namelijk nooit, dat vind ik echt heel eng om te doen...
Als ik die lui was zou ik eerst een naar de kapper gaan. Ze zien er een beetje onverzorgd uit, eventueel lenzen als dat beter zou staan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe zou advies dan over die erik en arjan(of hoe heten ze) heengeplakt kunnen worden, wat ze kunnen doen om zelfverzekerd en aantrekkelijk gedrag te vertonen.
ik bedoel, nu zitten ze daar zenuwachtig, onhandig te doen met het bestek enzo.
hoe zouden ze er op een manier mee om kunnen gaan dat hun toch alfa zijn.
je ziet ze nu ook helemaal zenuwachtig dingen proberen, als brood aanbieden. en ook zo vragen van : "heb je nog hobbies".
maar dat lijkt allemaal verkeerd, wat is het model hoe je wel goed een gesprek op gang houdt volgens jullie dan?
en hoe kunnen ze als alfa omgaan met die onhandigheid(die misschien nooit is op te lossen)?
bijv.
1 de schuld aan het bestek geven
2. zelfverzekerd lijken, en gewoon er op een alfa manier mee omgaan.
ik zet neer " er op een alfa manier mee omgaan". maar wat is dat dan volgens jullie? welke handelingen?
Imo hebben knappe vrouwen minder moeite met relaties dan de meeste mannen, maar hebben ze het wel zwaarder (kind enzo, lustobject, menstruatie (lijkt me ook heel erg rot iigquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je kan als vrouw ook op vrouwen vallen.
En hoe pak je dit dan aan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, mits de intentie meer dan vriendschap is.
kino escalatie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:03 schreef Newbie114 het volgende:
Is fysiek contact trouwens goed als je met een meisje praat (bv eens haar arm vastpakken; niet grijpen maar natuurlijke manier, als je moet lachen bv, of als je achter 2 meiden staat arm om allebei heen slaan (niet intiem meer een beetje gaan hangen)) of niet? Want ik doe dit namelijk nooit, dat vind ik echt heel eng om te doen...
Heb ik ook gelezen, vandaar vraag ik het ff (sommige dingen denk ik echt wtf gast.., anderen vind ik nog wel gaan)quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kino escalatie.
dicarlo escalation ladder is er redelijk uitgebreid over. ook nog wel meer, ik mocht dat soort dingen niet meer posten ofzoiets, maa rtoch doe ik het even.
Daar krijg ik hele rare MI's bij. Maar dat kan aan mijn dirty mind liggenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Subtiel aanraken e.d. op goede getimede momenten.
Tieft eens snel op met die PUA boekenwijsheid van jou.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
kino escalatie.
dicarlo escalation ladder is er redelijk uitgebreid over. ook nog wel meer, ik mocht dat soort dingen niet meer posten ofzoiets, maa rtoch doe ik het even.
Voorbeeld svp?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Een leuk uiterlijk helpt zowel mannen als vrouwen een handje, maar de meeste relaties zijn niet enkel op uiterlijk gebaseerd natuurlijk. En een goed uiterlijk is geen garantie op het makkelijk krijgen van een goede relatie. Maar als je enkel op neukertjes uit bent is het hebben van een leuk koppie wel erg handig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:05 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Imo hebben knappe vrouwen minder moeite met relaties dan de meeste mannen, maar hebben ze het wel zwaarder (kind enzo, lustobject, menstruatie (lijkt me ook heel erg rot iig)) met de rest hebben... Correct me if I'm wrong.
Lelijke vrouwen hebben het maar moeilijk, al weten die wel dat het om hun innerlijk gaat...
Het is net als met dansen. Als je begin is alles houterig. Mensen maken hun handelingen niet af en voeren ze niet strak en soepel uit. Dat komt omdat het lichaam ongetraint en lui is. Door training wordt je lichaam soepeler en acturater. Uit eindelijk zit het in het helemaal in je systeem.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dus gewoon meer " strakheid" zeg maar, en blijven dooroefenen op dat soort triviale tips die in dat programma worden gegeven voor dat etentje.
Ja.quote:en dan uiteindelijk gaan alle subtiele details van "bibberende stem"/"kleine verkeerde beweginkjes"/ "wat dan ook", vanzelf weg
Toch ben ik liever een man, iig geen kinderen kunnen krijgen (die je zelf moet baren dan, lijkt me echt zwaar pijnlijk)quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Een leuk uiterlijk helpt zowel mannen als vrouwen een handje, maar de meeste relaties zijn niet enkel op uiterlijk gebaseerd natuurlijk. En een goed uiterlijk is geen garantie op het makkelijk krijgen van een goede relatie. Maar als je enkel op neukertjes uit bent is het hebben van een leuk koppie wel erg handig.
Sorry man, kan niet naar meets, ouders enzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Als Mera en ik naar de volgende meet komen, oke?
ik vind dat gedoe van biting nogal ver gaan/onbegrijpelijk/nooit van gehoord. Sommige persoonlijke profiel pagina's van meisjes hebben weleens de hobby "biting" heb ik gezien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen, vandaar vraag ik het ff (sommige dingen denk ik echt wtf gast.., anderen vind ik nog wel gaan)
Oh je bent van in het openbaar enzo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Als Mera en ik naar de volgende meet komen, oke?
Dude.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
meisjes met borderline zijn wel leuk enzo, vooral als het eigenlijk heel schattige meisjes zijn
Dat ben ik al weer vergeten. En waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind dat gedoe van biting nogal ver gaan/onbegrijpelijk/nooit van gehoord. Sommige persoonlijke profiel pagina's van meisjes hebben weleens de hobby "biting" heb ik gezien.
wordt daar hetzelfde mee bedoeld?
ik weet niet, in dat boek staat dat je het allemaal moet opbouwen enzo. in het begin afentoe aanraken eventjes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sorry man, kan niet naar meets, ouders enzo.
Maar zou een voorbeeld kunnen zijn als je de clou van een grap vertelt of als je allebei echt hard moet lachen even haar arm vastpakken, alsof het de normaalste zaak van de wereld is?
Ja, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:11 schreef Newbie114 het volgende:
Sorry man, kan niet naar meets, ouders enzo.
Maar zou een voorbeeld kunnen zijn als je de clou van een grap vertelt of als je allebei echt hard moet lachen even haar arm vastpakken, alsof het de normaalste zaak van de wereld is?
Met zoenen en knuffelen? Nee, niets mis mee in het openbaar.quote:
Doe ik ook altijd, dus wordt ik dronken omdat het anders saai isquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik weet niet, in dat boek staat dat je het allemaal moet opbouwen enzo. in het begin afentoe aanraken eventjes.
of bijvoorbeeld over dat arm aanraken, haar onderarm aan de elleboog beetje naar je toe trekken.
en dan later kan je pas meer gaan doen.
ik ken het wel dat op een gegeven moment als je helemaal niets doet, en altijd afstand houdt, dat je dan zelf ook HEEL ERG Aanvoelt dat ookal zou je wel ineens iets gaan doen(, wat dan ook,) dat het dan "weird" zal zijn.
altijd vastzitten op die plek in groepen, is awkward en maakt je ook een buitenbeentje
Doet eens even geen 'advies' geven en zulks? Dank u.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik weet niet, in dat boek staat dat je het allemaal moet opbouwen enzo. in het begin afentoe aanraken eventjes.
of bijvoorbeeld over dat arm aanraken, haar onderarm aan de elleboog beetje naar je toe trekken.
en dan later kan je pas meer gaan doen.
ik ken het wel dat op een gegeven moment als je helemaal niets doet, en altijd afstand houdt, dat je dan zelf ook HEEL ERG Aanvoelt dat ookal zou je wel ineens iets gaan doen(, wat dan ook,) dat het dan "weird" zal zijn.
altijd vastzitten op die plek in groepen, is awkward en maakt je ook een buitenbeentje
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld.
[..]
Met zoenen en knuffelen? Nee, niets mis mee in het openbaar.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Vind ik ook niet, ik heb zelf ook met 1 iemand (ja 1 maar) gezoend, ook in het openbaarquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld.
[..]
Met zoenen en knuffelen? Nee, niets mis mee in het openbaar.
hee ! ik zeg toch dat ik het niet weet, en waar ik het vandaan heb hoe het misschien moetquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Doet eens even geen 'advies' geven en zulks? Dank u.
quote:ik ken het wel dat op een gegeven moment als je helemaal niets doet, en altijd afstand houdt, dat je dan zelf ook HEEL ERG Aanvoelt dat ookal zou je wel ineens iets gaan doen(, wat dan ook,) dat het dan "weird" zal zijn.
Je zegt toch zelf, subtiel aanraken op goed getimde momentenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Je mixt nu quotes die los van elkaar staan.
Wat bedoel je met gewoon?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En zou je ook gewoon je arm om iemand heen kunnen slaan (mits je oksels niet naar zweet meuren natuurlijk)
Dat subtiele aanraken en dergelijke sloeg op versieren/contact leggen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:21 schreef S95Sedan het volgende:
Je zegt toch zelf, subtiel aanraken op goed getimde momenten
Stel hè, stel, iemand slaat een arm om je heen, en je hebt goed contact met die persoon. (het is wel een man). Wat doe je?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh zoenen in het openbaar. Volgens mij... heb ik met al mijn zoenmensen in het openbaar gezoend. Ik vond dat wel ongemakkelijk, vooral omdat je dan voor het eerst zoent met iemand en dan hup, meteen zo in het openbaar. Ik word toch liever eerst apart genomen.
Ligt eraan waar vind ik, op trein- en busstations vind ik het wel kunnenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh zoenen in het openbaar. Volgens mij... heb ik met al mijn zoenmensen in het openbaar gezoend. Ik vond dat wel ongemakkelijk, vooral omdat je dan voor het eerst zoent met iemand en dan hup, meteen zo in het openbaar. Ik word toch liever eerst apart genomen.
Ik stink nooit naar zweet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:18 schreef Newbie114 het volgende:
En zou je ook gewoon je arm om iemand heen kunnen slaan (mits je oksels niet naar zweet meuren natuurlijk)
Ah ach, niks mis met zoenen in het openbaar toch.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat subtiele aanraken en dergelijke sloeg op versieren/contact leggen.
In het openbaar zoenen is alweer een stapje verder dan dat.
Nouja, als je gewoon samen ergens naartoe loopt, 's avonds bijvoorbeeld, en al aardig wat op hebt (dan kan het denk ik zowieso wel), of als je net een leuk gesprek had, en gewoon doorpraat alsof het de normaalste zaak van de wereld is?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Wat bedoel je met gewoon?
Ligt een beetje aan de situatie lijkt me
Goed contact? Als in: aardig, chillen? Zoals met mijn studiegenoten toen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Stel hè, stel, iemand slaat een arm om je heen, en je hebt goed contact met die persoon. (het is wel een man). Wat doe je?
Nee, mijn idee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
Ah ach, niks mis met zoenen in het openbaar toch.
Ja maar uitgaan. Dan gaat alles anders.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:23 schreef palawan het volgende:
[..]
Ligt eraan waar vind ik, op trein- en busstations vind ik het wel kunnenMaar zomaar op straat zou ik ook een beetje ongemakkelijk vinden.
Maarja, dat zal per persoon verschillen, iemand anders die ik ken doet het liever alleen prive.
Ik zou niet zoveel doen, tenzij ik hem echt absoluut niet moet want dan zou ik zorgen dat die arm er niet al te lang ligt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Stel hè, stel, iemand slaat een arm om je heen, en je hebt goed contact met die persoon. (het is wel een man). Wat doe je?
Ik zelfs niet na een nacht lang dansen op e.o.a. housefeestje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:25 schreef Newbie114 het volgende:
Sportschool stink ik altijd naar zweet. Sochtens ook, maar douchen en dat is weg.
Als in aardig en chill ja, zou het dan mogelijk contact naar een nieuw niveau brengen of denk ik er teveel over? En als je die persoon een beetje leuk zou vinden? Zou het dan anders zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Goed contact? Als in: aardig, chillen? Zoals met mijn studiegenoten toen.
Nja gewoon relax blijven en een beetje lachen of zo. Ik weet niet zo goed, want al mijn studiegenoten waren bezet, dus dat voelde al anders.
Dat ruik jij zelf misschien niet, maar anderen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zelfs niet na een nacht lang dansen op e.o.a. housefeestje.
Oke, maar als iemand je niet mag dat merk ik nog wel (denk ik dan, nou ja, hoop ik dan)quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zou niet zoveel doen, tenzij ik hem echt absoluut niet moet want dan zou ik zorgen dat die arm er niet al te lang ligt.
Hier ook niet zo snel. Echt relaxedquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zelfs niet na een nacht lang dansen op e.o.a. housefeestje.
Nah, ik heb genoeg getuigen hier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat ruik jij zelf misschien niet, maar anderen...
Ik zweet heel snel, behalve onder mijn oksels en dat zweet ruik je bij mij (als ik geen deodorant op doe)quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier ook niet zo snel. Echt relaxed
Waarom zou je dat willen als het alleen aardig is en verder niks?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als in aardig en chill ja, zou het dan mogelijk contact naar een nieuw niveau brengen of denk ik er teveel over? En als je die persoon een beetje leuk zou vinden? Zou het dan anders zijn?
Ja dan sta ik om te beginnen vaak al niet dichtbij genoeg zo'n persoon om een arm om me heen te krijgen. Maar ook als ik weet dat hij meer wil, en ik daar echt geen behoefte aan heb ontwijk ik dat soort dingen liever.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oke, maar als iemand je niet mag dat merk ik nog wel (denk ik dan, nou ja, hoop ik dan)
Oh als ik die persoon leuk zou vinden, is het wel anders. Maar dan moet je wel meer doen, beetje wrijven en zo en met je vingers langs de heupen en de hals. En met het hoofd iets dichterbij en ooooh god dan gaat het omg echt dan gaat het gebeuren!! Tongen oh godquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als in aardig en chill ja, zou het dan mogelijk contact naar een nieuw niveau brengen of denk ik er teveel over? En als je die persoon een beetje leuk zou vinden? Zou het dan anders zijn?
je fantasie slaat nu op hol of...? :pquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh als ik die persoon leuk zou vinden, is het wel anders. Maar dan moet je wel meer doen, beetje wrijven en zo en met je vingers langs de heupen en de hals. En met het hoofd iets dichterbij en ooooh god dan gaat het omg echt dan gaat het gebeuren!! Tongen oh godzoals mijn laatste keer weehhh
Ja, ik ben een man (strike that, jongen), en ik weet niet wanneer daar het goede moment voor is. Arm om iemand heen slaan bedoel ik dan. Zowieso fysiek contact leggen lukt me niet, met niemand eigenlijk... Ik ben bang dat ze dat eng vindt, ik ben namelijk groter dan de meesten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen als het alleen aardig is en verder niks?
Als je die persoon leuk vind na een leuk gesprek ofzo kan het wle lijkt me.
Ik neem aan dat je een man bent trouwens, en dit gaat over vrouwen versieren toch?
Je bent echt niet zoveel gewend he.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh als ik die persoon leuk zou vinden, is het wel anders. Maar dan moet je wel meer doen, beetje wrijven en zo en met je vingers langs de heupen en de hals. En met het hoofd iets dichterbij en ooooh god dan gaat het omg echt dan gaat het gebeuren!! Tongen oh godzoals mijn laatste keer weehhh
Tja, daar ben ik ook niet zo'n ster in moet ik eerlijk bekennen. Ik sla meestal pas een arm om iemand heen NA het zoenenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja, ik ben een man (strike that, jongen), en ik weet niet wanneer daar het goede moment voor is. Arm om iemand heen slaan bedoel ik dan. Zowieso fysiek contact leggen lukt me niet, met niemand eigenlijk... Ik ben bang dat ze dat eng vindt, ik ben namelijk groter dan de meesten.
Ik heb werkelijk nog nooit klachten gehad, integendeel zelfs.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso, heel licht schijnt toch juist aantrekkelijker te zijn.
Met hoofden tegen elkaar muziek luisteren toen we beiden dronken waren is behalve zoenen (wat met iemand anders was) het enige fysieke contact dat ik ooit maak/heb gemaakt, of het moet per ongeluk zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heb je dat straks bij elke tongzoen van je (toekomstige) vriendje? Of gaat het wel wennen denk je?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nope, hier ook niet van wat ik me zover kan herinneren. Plus ik ben monteur dus ik heb een excuus om woestgeil bezweet te zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit klachten gehad, integendeel zelfs.
.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je dat straks bij elke tongzoen van je (toekomstige) vriendje? Of gaat het wel wennen denk je?
Hoe oud ben je dan eigenlijk?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Met hoofden tegen elkaar muziek luisteren toen we beiden dronken waren is behalve zoenen (wat met iemand anders was) het enige fysieke contact dat ik ooit maak/heb gemaakt, of het moet per ongeluk zijn.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je dat straks bij elke tongzoen van je (toekomstige) vriendje? Of gaat het wel wennen denk je?
Dus als je met een meisje staat te praten en ze staat ver genoeg van je af om haar aan te raken zonder voorover te buigen, vind ze je niet leuk?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dan sta ik om te beginnen vaak al niet dichtbij genoeg zo'n persoon om een arm om me heen te krijgen. Maar ook als ik weet dat hij meer wil, en ik daar echt geen behoefte aan heb ontwijk ik dat soort dingen liever.
Niet om het een of ander, maar dat staat verder los van zijn "skills" hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wat bedoel je?
Deze tongsessie was heel anders dan die keren van het uitgaan. Deze sessie was met gevoelens en allemaal in je buik ook. Wederzijds en hij was tenminste eens niet bezet.
16. Maar ik ben echt bedroevend slecht, er komt al geen trial voor mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:33 schreef palawan het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan eigenlijk?
Je zegt dat je een jongen bent ipv al een man. Maar dan zou ik me niet zo druk over al deze dingen maken. Gewoon trial en error hoor. Je leert vanzelf wel wat bij
Wat wil je zeggen met dat 'per ongeluk' contact? Ik ben ook weleens tegen een leraar aangebotst met mijn kont. Of als ik door mensen heen moet lopen, dan bots ik ook met mijn kont.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dus als je met een meisje staat te praten en ze staat ver genoeg van je af om haar aan te raken zonder voorover te buigen, vind ze je niet leuk?
En als meisjes vaak 'per ongeluk' fysiek contact maken (per ongeluk tegen je aan lopen met haar heupen enzo (wel van de zijkant))
Wat bedoel je Technoquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar dat staat verder los van zijn "skills" hoor.
Ooohw 16 nog maar, komt wel goed danquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
16. Maar ik ben echt bedroevend slecht, er komt al geen trial voor mij
Nee. Wel zin in, eindelijk vakantie, dan zaterdag naar de kermis met het meisje van mijn dromenquote:
Maar dan heel vaak. Tot zover dat het niet meer per ongeluk lijkt, maar twijfel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen met dat 'per ongeluk' contact? Ik ben ook weleens tegen een leraar aangebotst met mijn kont. Of als ik door mensen heen moet lopen, dan bots ik ook met mijn kont.
Nog geen supermarkt mevrouw dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee. Wel zin in, eindelijk vakantie, dan zaterdag naar de kermis met het meisje van mijn dromen(en de rest van haar vriendengroep)
Niet perse, sommige mensen houden sowieso liever wat afstand ongeacht de interesse. Maar als ze steeds van je vandaan stapt als je toenadering zoekt en ze veel naar de andere kant kijkt en ook haar lichaam van je af gedraait heeft is de kans dat ze geen interesse heeft vrij groot.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dus als je met een meisje staat te praten en ze staat ver genoeg van je af om haar aan te raken zonder voorover te buigen, vind ze je niet leuk?
En als meisjes vaak 'per ongeluk' fysiek contact maken (per ongeluk tegen je aan lopen met haar heupen enzo (wel van de zijkant))
Haha, wss zou ze zoiets hebben gehad van wtf (we waren rammstein aan het luisteren) en je kunt iemand toch niet zomaar zoenen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:37 schreef palawan het volgende:
[..]
Ooohw 16 nog maar, komt wel goed dan
En volgende keer als je weer samen muziek luistert met iemand, en hoofden zijn tegen elkaar: haar zwoel aankijken en zoenen!
Ik denk dat zijn aanraak en zoen skills los staan van zijn gevoelens die hij wel of niet heeftquote:
Ok. Ik zal morgenavond wel mijn outfit van de dag pm'enquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet perse, sommige mensen houden sowieso liever wat afstand ongeacht de interesse. Maar als ze steeds van je vandaan stapt als je toenadering zoekt en ze veel naar de andere kant kijkt en ook haar lichaam van je af gedraait heeft is de kans dat ze geen interesse heeft vrij groot.
Veel fysiek contact is vaak wel een goed teken.
Hehe, ja zoiets ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:41 schreef palawan het volgende:
Ik denk dat zijn aanraak en zoen skills los staan van zijn gevoelens die hij wel of niet heeft
ohquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn aanraak en zoen skills los staan van zijn gevoelens die hij wel of niet heeft
Ja, dat ze druk is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:43 schreef Newbie114 het volgende:
Betekent het trouwens iets als een meisje 1 week lang (oke 5 dagen) niet op msn is?
Of ze is gewoon op vakantie of zo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef palawan het volgende:
Ja, dat ze druk is.
Dat of ze heeft je geblokkeerd.
Ik hoop voor je het eerste
Nou, perfect tochquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh
nouja er waren er wel twee die goed zoenden, maar dat was vooral geil
van deze was het ook helemaal emotioneel en dan geil
Of ze is gewoon niet online als ik kijk? (Newbie hoopt volop deze mogelijkheid)quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, dat ze druk is.
Dat of ze heeft je geblokkeerd.
Ik hoop voor je het eerste
Ik zie mensen dit vaker posten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:49 schreef Newbie114 het volgende:
Maar lieven mensjens, ik vertrek naar dromenland, welterusten
Serieus, beter splitsen we dit topic op in een R&P en een PUB-deelquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:43 schreef Newbie114 het volgende:
Betekent het trouwens iets als een meisje 1 week lang (oke 5 dagen) niet op msn is?
Nee, dat ze gaan slapen meestal.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zie mensen dit vaker posten.
Bedoelen ze hier dan mee "dag ik ga 'Fappen'"? ( die term heb ik ook van fok)
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zie mensen dit vaker posten.
Bedoelen ze hier dan mee "dag ik ga 'Fappen'"? ( die term heb ik ook van fok)
Ja maar dat hoort daar automatisch bij en ze zeggen altijd zo indirect "nou ik ga slapen hoor!!"quote:
Waarom denk je datquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar dat hoort daar automatisch bij en ze zeggen altijd zo indirect "nou ik ga slapen hoor!!"
Omdat dat het enige is waar ze aan denktquote:
Fap ze.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou euh ik ga nu "slapen" hoor.
lanterfanteraar gaat slapen!
welterusten allemaal, ik ga "mijn bed opzoeken", eerst even "klaarmaken in de douche"
slaap lekker hoor, mensen van het topic! nogmaals "welterusten"!!
zodat je weet dat ze niet meer reageren, daarom zeggen ze dat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar dat hoort daar automatisch bij en ze zeggen altijd zo indirect "nou ik ga slapen hoor!!"
Als ze zeggen 'klaarmaken in de douche' hebben de meesten het wel over masturberen lijkt mequote:Op woensdag 29 juni 2011 00:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou euh ik ga nu "slapen" hoor.
lanterfanteraar gaat slapen!
welterusten allemaal, ik ga "mijn bed opzoeken", eerst even "klaarmaken in de douche"
slaap lekker hoor, mensen van het topic! nogmaals "welterusten"!!
hehe, klaarmaken voor wat?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:58 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als ze zeggen 'klaarmaken in de douche' hebben de meesten het wel over masturberen lijkt me
Hangt af van de situatie. Als ze normaal wel vaak online is en net na een leuk afspraakje met jou niet meer dan is het een beetje te toevallig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:43 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ken meisjes die offline zijn en gewoon offline blijven praten zodra je online komt. Ik ken ook anderen die eens in de 2 maanden op msn komen. Het hangt compleet van de situatie af.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt af van de situatie. Als ze normaal wel vaak online is en net na een leuk afspraakje met jou niet meer dan is het een beetje te toevallig.
Daarom zeg ik: Als ze normaal wel vaak online is ...quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:15 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ik ken meisjes die offline zijn en gewoon offline blijven praten zodra je online komt. Ik ken ook anderen die eens in de 2 maanden op msn komen. Het hangt compleet van de situatie af.
Meh. Ik wil kledingadviesIk denk dat ik nodig moet shoppen.
Ik bevestigde het alleenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: Als ze normaal wel vaak online is ...
Nu Straw, dit is je kans.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:15 schreef greatjob het volgende:
Kledingadvies kan je hier ook krijgen. Post maar wat, hoor je van mij (ons) wel of t wat isquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:15 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ik ken meisjes die offline zijn en gewoon offline blijven praten zodra je online komt. Ik ken ook anderen die eens in de 2 maanden op msn komen. Het hangt compleet van de situatie af.
Zo iemand heb ik nu ook in mijn lijst. Laatste gesprek (en dus online) was 2 weken geleden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: Als ze normaal wel vaak online is ...
Dit gaat zo lastigquote:Kledingadvies kan je hier ook krijgen. Post maar wat, hoor je van mij (ons) wel of t wat is![]()
Helaas nietquote:Pff, dat kan je zelf toch ook wel zien?![]()
Dit. Ik heb de grootste wansmaak met kledingquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik wil trouwens ook kledingadvies, of eigenlijk wil ik gewoon met een meid gaan shoppen, lijkt me veel handiger. Kan ze me tenminste direct zeggen of het me wel of niet staat
Soms, maar soms heb ik ook zoiets van.... tja... weet het ff nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:24 schreef JedimindhaX het volgende:
Pff, dat kan je zelf toch ook wel zien?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:24 schreef greatjob het volgende:
[..]
Dit. Ik heb de grootste wansmaak met kledingIk zou bijna aan mijn moeder vragen of zij weer kleding voor mij gaat kopen. Zij heeft een beter smaak dan ik.
Nee, heel veel mensen kunnen dat niet zien. Kijk maar eens naar willekeurige mensen op straat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:24 schreef JedimindhaX het volgende:
Pff, dat kan je zelf toch ook wel zien?
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, heel veel mensen kunnen dat niet zien. Kijk maar eens naar willekeurige mensen op straat.
Voor heel veel mensen maakt het dus niet uit hoe je erbij loopt. Of die mensen vinden dat jij geen smaak hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, heel veel mensen kunnen dat niet zien. Kijk maar eens naar willekeurige mensen op straat.
Ik koop mijn kleren zonder er van te voren over na te denken. Maar ik zal waarschijnlijk een paar felgekleurde shirts (t-shirts) met print kopen en een paar donkere (bruin/grijs/zwart) met een lichte print. Geen idee of dit M of L gaat worden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:29 schreef JedimindhaX het volgende:
Ok ok geef je lengte en gewicht en leg me voor wat je wil kopen en ik help je uit de brand. Nee, echt. Een vriendin van me zei me ooit dat t eerste wat ze dacht toen ze me zag was leuke kleren (oid). Of dat verder een diss of een compliment is weet ik niet, voor t zelfde geld vond ze mn hoofd dus lelijk als mn kleren meer opvielen
Fair enough dat goed/leuk voelen, maar je wil toch ook dat andere mensen je er leuk uit vinden zien?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:27 schreef palawan het volgende:
[..]
Soms, maar soms heb ik ook zoiets van.... tja... weet het ff niet
Ach, kleding interesseert me ook niet zo heel veel, als ik maar iets heb waar ik me goed / leuk in voel. Dan vind ik het wel best meestal
Sorry, maar slanke vrouwen in een te strakke broek waardoor het lijkt alsof ze vetrollen hebben, dat kan niet de bedoeling zijn. En dikke vrouwen die het soort kleding dragen wat de buik juist accentueert.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Voor heel veel mensen maakt het dus niet uit hoe je erbij loopt. Of die mensen vinden dat jij geen smaak hebt.
Het maakt mij niet uit hoe ik er uit ziet. Dit wil ik veranderen omdat meiskes het wel uitmaakt wat je aanhebt. Toen ik mijzelf terugzag op een filmpjes op parkpop merkte ik op dat ik een bruin shirt aan had (kleur was wel goed) met een idiote pasvorm die mijn lichaam niet ten goede kwam.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:37 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Fair enough dat goed/leuk voelen, maar je wil toch ook dat andere mensen je er leuk uit vinden zien?als ik leuk gekleed weg ben voel ik me bovendien veel zelfverzekerder. Idno.
Ik vind t ook gewoon gaar hoe sommige van mn vrienden zich kleden, denk ik dude kom op dat kan echt niet ;< voel me dan zowat minder koel worden 'by association'![]()
maar ik zal wel de onzekere persoon zijn dan, weetniet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door greatjob op 29-06-2011 01:55:59 ]
Ja ok, daar heb je gelijk in. En soms weet ik wel dat ik er leuk uitzie in een shirt of blouse. En dan voel ik me prima.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:37 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Fair enough dat goed/leuk voelen, maar je wil toch ook dat andere mensen je er leuk uit vinden zien?als ik leuk gekleed weg ben voel ik me bovendien veel zelfverzekerder. Idno.
Dat is gewoon vies inderdaad!quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dikke vrouwen die het soort kleding dragen wat de buik juist accentueert.
Mij maak je niet wijs dat ze het graag zo hebben.Die zien dat gewoon niet.
Of het zijn mensen die het al opgegeven hebben, om er leuk uit te zien (of sexy), en staan er nauwelijks meer bij stil.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, maar slanke vrouwen in een te strakke broek waardoor het lijkt alsof ze vetrollen hebben, dat kan niet de bedoeling zijn. En dikke vrouwen in kleding dragen dat de buik juist accentueert.
Mij maak je niet wijs dat ze het graag zo hebben.Die zien dat gewoon niet.
En nog tal van voorbeelden. Tuurlijk, er zijn een aantal met een eigen stijl of die bewust tegen de heersende norm ingaan, maar ik durf te wedden dat de meerderheid van die mensen niet doorhebben hoe ze er beter uit kunnen zien. Je ziet het alleen al in van die make-over programma's.
Daar geloof ik niks van.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Of het zijn mensen die het al opgegeven hebben, om er leuk uit te zien, en staan er nauwelijks meer bij stil.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:41 schreef greatjob het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoe ik er uit ziet. Dit wil ik veranderen omdat meiskes het wel uitmaakt wat je aanhebt. Toen ik mijzelf terugzag op een filmpjes op parkpop merkte ik op dat ik een bruin shirt aan had (kleur was wel goed) met een idiote pasvorm die mijn lichaam niet ten goede kwam.
Schoenen. Ik heb een paar dc's, hele vage schoenen met vetergaten maar waar geen veters door kunnen, nette bruine en schoenen met stalen neuzen. Ik wil nog een paar gekleurde Vans kopen.
Ik vind dat eerste paar leuker dan het tweede. Maar het ligt verder heel erg aan wat je erbij aantrekt natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat voor soort kleren draag je normaliter? Like, link ff een foto van een t-shirt wat je zou dragen, en van een broek, ofzo. Als je wil ofc.
Ik zou maar niet te veel luisteren naar het winkelpersoneel, de meeste willen natuurlijk gewoon zo veel mogelijk verkopenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:44 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja ok, daar heb je gelijk in. En soms weet ik wel dat ik er leuk uitzie in een shirt of blouse. En dan voel ik me prima.
Maar stel dat ik het ff niet weet of niet geweldig vind, en de winkeljuffrouw zegt dat het heel leuk staat dan twijfel ik wel. Maar misschien moet ik dan gewoon naar een winkel gaan waar ik wordt geholpen door leuke meiden van mijn eigen leeftijd, en die om advies vragen
Haha omg, ernstigquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik dan wel weer hip
Hehe sommigen wel ja, maar anderen zijn wel eerlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:57 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik zou maar niet te veel luisteren naar het winkelpersoneel, de meeste willen natuurlijk gewoon zo veel mogelijk verkopenooit online kleren besteld? Dan kunnen wij je adviseren
Soort van 7-mijls laarzen aan die maat te zienquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik dan wel weer hip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |