lol waar is dat van?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:42 schreef dockx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vond ik wel leuk in het vorige topic..
Uitleg ik snap hem niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef Leanotsoynus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest even kijken, maar hij is best wel tof.
Samequote:
w00t ?quote:
Of monsieur Bièrequote:
FUCKING HERKENBAARquote:Op woensdag 29 juni 2011 04:23 schreef CyberJesus het volgende:
Weer even een bijdrage op deze vroege ochtend
[ afbeelding ]
Dit ga ik ook maar een keer doen.quote:
Hij is geweldig, zelfde makers als Naked gun, naar dan een paar jaar eerder.quote:
niet alleen bij jou ..quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:09 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb iets in mijn jeugd verkeerd gedaan.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:50 schreef nexus-pilot het volgende:
[..]
Bedoel je die black guy aan de deur?
[..]
[..]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
het kan me geen f* schelen als het al duizend keer eerder is gepost, Bill Dance fishing bloopers:
deze man is een legende.
Baasquote:
it's summed up in three words: Evolution is a lie.quote:
Weet niet waar je die 1e vandaan hebt maar vond hem zo tof dat ik m ook ff op 9gag heb gegooit:quote:
Van een ander forumquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet niet waar je die 1e vandaan hebt maar vond hem zo tof dat ik m ook ff op 9gag heb gegooit:
http://9gag.com/gag/156341
Het zijn uitspraken die zijn gedaan op een fundamentalisten forum (einde film)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
it's summed up in three words: Evolution is a lie.![]()
@ rest van het filmpje: zijn die even geindoctrineerd zeg , de tering
Halverwege uitgezet , wat zijn die lui ACHTERLIJK. damn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef CyberJesus het volgende:
[ afbeelding ]WTF mijn reflexen waren KAPOT snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef CyberJesus het volgende:
[ afbeelding ]GODVER !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
Echt funny is het ook nietquote:
prachtvoorbeeld van een domme candid- camera stunt die uit de hand looptquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vooral omdat alles in scene gezet was en die rennende dude een acteur was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat de witte xbox alleen niet meer verkocht wordtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet niet waar je die 1e vandaan hebt maar vond hem zo tof dat ik m ook ff op 9gag heb gegooit:
http://9gag.com/gag/156341
dit ook echtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En dan gaan sommigen die leraren nog de schuld geven
ik ook... was me haar altijd zonder het water uit te doenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:53 schreef Mirel het volgende:
Bij nr 8 laat ik het water gewoon ALTIJD lopen!!!!!
Tis meer over de mensen die vergeetachtig zijn eh.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik ook... was me haar altijd zonder het water uit te doen
Heb je ooit dat hele filmpje gekeken? Op het einde staat dat de tekst van een christelijk forum af is gehaald en ik durf te wedden dat de helft van de geselecteerde teksten gewoon trolls zijn.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je ooit dat hele filmpje gekeken? Op het einde staat dat de tekst van een christelijk forum af is gehaald en ik durf te wedden dat de helft van de geselecteerde teksten gewoon trolls zijn.
Dit is niet grappig, dit is gewoon verontrustend, en gruwelijk gestoord.quote:
Omg.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb tijden geleden echt zo hard om deze gelachen.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:57 schreef PiRANiA het volgende:
Wat een lul:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Ik heb nou niet iets van: "Ooooh, wat jammer!"quote:Op maandag 4 juli 2011 08:33 schreef Leanotsoynus het volgende:
Jammer dat 99.98% van vrijwel alle posts een repost is.
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kwam toen ze haar shirt omhoogtrok.
zie niksquote:Op zondag 3 juli 2011 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb tijden geleden echt zo hard om deze gelachen.![]()
[ afbeelding ]
Raap me opquote:
quote:
Da's de presentator van Balls of Steel Australia.quote:
Nee, je snapt het niet. Als je op 'full screen' klikt, begint ie weer opnieuw met laden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:02 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
Als je een kut verbinding hebt kan ik mij dat wel voorstellen ja.
ik snap m wel hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet. Als je op 'full screen' klikt, begint ie weer opnieuw met laden.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef PiRANiA het volgende:
Mirny Diamond Mine of Siberia
[ afbeelding ]
Dat ding staat in duitsland, best tof, meer info:quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:06 schreef PiRANiA het volgende:
Ga je op bezoek bij je oma:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Hehe.quote:
Hier nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet. Als je op 'full screen' klikt, begint ie weer opnieuw met laden.
Heeft er weinig tot niks mee te maken. De servers van youtube zelf zijn regelmatig overbelast.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:02 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
Als je een kut verbinding hebt kan ik mij dat wel voorstellen ja.
[ Bericht 11% gewijzigd door MajorTom. op 06-07-2011 18:12:54 ]You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
lolquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:12 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Kwam even een bekende tegen!
[ afbeelding ]
Ik moest zo hard lachenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:12 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:53 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Andere hoek:Trippend als je te lang naar de eerste kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ⁿڻⁿ
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:12 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[ afbeelding ]
De "Sleep Spasm" is niet bekend? Dat als je slaapt/rust dat je zo'n soort "val" maakt en wakker schrikt?quote:
En de sleep boner moet iedereen toch bekend voorkomenquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:15 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
De "Sleep Spasm" is niet bekend? Dat als je slaapt/rust dat je zo'n soort "val" maakt en wakker schrikt?
heb ik eigenlijk nog nooit gehad...quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:15 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
De "Sleep Spasm" is niet bekend? Dat als je slaapt/rust dat je zo'n soort "val" maakt en wakker schrikt?
Omg wat een goed leven heb jij. Ik heb het echt ALTIJD als mn vriendin naast me ligt waardoor ze weer wakker schrikt, dan slaap ik altijd nog NET niet als dat gebeurt. (of andersom)quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
heb ik eigenlijk nog nooit gehad...
In de trein of gewoon nooit, ook in je bed? Iedereen heeft dat, het is een van de lichamelijk reacties die we allemaal als mens delen. Onzin dat je dat gevoel niet kent.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
heb ik eigenlijk nog nooit gehad...
Het is voornamelijk een reactie na een drukke dag. Ontspanning van spieren door onwillekeurige reflexen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:47 schreef Mirel het volgende:
[..]
In de trein of gewoon nooit, ook in je bed? Iedereen heeft dat, het is een van de lichamelijk reacties die we allemaal als mens delen. Onzin dat je dat gevoel niet kent.
Kheb geeneens een zolder... en ach druk... 8u werken, trainen enz vind ik niet druk, toch nog 3uurtjes vrijetijd per dagquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het is voornamelijk een reactie na een drukke dag. Ontspanning van spieren door onwillekeurige reflexen.
DeRakker kan het dus best nog nooit gehad hebben, immers op een zoldertje achter de PC heb je niet veel drukke dagen.
70%, hmmm.quote:This strange falling sensation and muscle twitch is known as a hypnagogic myoclonic twitch or “Hypnic jerk” If this has happened to you on more than one occasion, don’t worry, you are not alone. Close to 70 percent of all people experience this phenomenon just after nodding off, according to a recent study at the Mayo Clinic.
Most experts agree that this is a natural part of the sleeping process, much like slower breathing and a reduced heartbeat. The occurance is well known and has been well documented. However, experts are still not completely sure why the body does this.
aight..zit bij de 30%quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:18 schreef Mirel het volgende:
Ja zoiets. Al jaren niet gehad overigens.
[..]
70%, hmmm.
bron: http://www.failedsuccess.(...)g_sleep_hypnic_jerk/
quote:
Duidelijk omlaag... En als ik me niet vergis: Mario Kart 64quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:34 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[ afbeelding ]
Waterval omhoog? Of omlaag?
Als je een beetje aan de bovenkant kijkt, en niet al te veel concentreert, lijkt hij (tenminste bij mij) naar boven te gaanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:21 schreef Redah het volgende:
[..]
Duidelijk omlaag... En als ik me niet vergis: Mario Kart 64
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:21 schreef Redah het volgende:
[..]
Duidelijk omlaag... En als ik me niet vergis: Mario Kart 64
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:59 schreef Markster het volgende:
[..]
Als je een beetje aan de bovenkant kijkt, en niet al te veel concentreert, lijkt hij (tenminste bij mij) naar boven te gaan
ge-wel-digquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:46 schreef onlogisch het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)len_op_pvc_pijp.html
Wat tof
De eerste 1,5 min is moeilijk door te komen maar daarna vind ik het tof worden.
En dat einde
Die eerste beat vind ik juist keihardquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:46 schreef onlogisch het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)len_op_pvc_pijp.html
Wat tof
De eerste 1,5 min is moeilijk door te komen maar daarna vind ik het tof worden.
En dat einde
WTF indeedquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:10 schreef TheThirdMark het volgende:
I say wtf!
http://www.dumpert.nl/med(...)_is_gevecht_zat.html
HE IS KNOCKED THE FUCK OUTquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:10 schreef TheThirdMark het volgende:
I say wtf!
http://www.dumpert.nl/med(...)_is_gevecht_zat.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |