Prachtigquote:
okquote:Op maandag 27 juni 2011 16:42 schreef Mirel het volgende:
Hier heb je een leuke:
Ik woon in een flat, m'n kamer zit naast het balkon en ik heb een eigen balkondeur. Die stond open en ik liep vanuit de woonkamerdeur. Er hangen nog kleren op de waslijn dus die schuif ik telkens aan de kant terwijl ik ook nog er onderdoor loop. Ditmaal zag ik echter niet dat ik dan tegen de deur aan zou lopen die achter een shirt staat. Dat gebeurde dus, ik stootte ineens mijn hoofd keihard tegen de rand van de deur. Ineens AU en bijna duizelig, vloeken etc. Nu heb ik een enorm grote bult rechtsboven bij m'n voorhoofd
Koop een dagboekquote:Op maandag 27 juni 2011 16:42 schreef Mirel het volgende:
Hier heb je een leuke:
Ik woon in een flat, m'n kamer zit naast het balkon en ik heb een eigen balkondeur. Die stond open en ik liep vanuit de woonkamerdeur. Er hangen nog kleren op de waslijn dus die schuif ik telkens aan de kant terwijl ik ook nog er onderdoor loop. Ditmaal zag ik echter niet dat ik dan tegen de deur aan zou lopen die achter een shirt staat. Dat gebeurde dus, ik stootte ineens mijn hoofd keihard tegen de rand van de deur. Ineens AU en bijna duizelig, vloeken etc. Nu heb ik een enorm grote bult rechtsboven bij m'n voorhoofd
Ik zie de funny link/pic/clip nietquote:Op maandag 27 juni 2011 16:42 schreef Mirel het volgende:
Hier heb je een leuke:
HI HA HO WAT GRAPPIG.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:05 schreef Mirel het volgende:
Grappig. Ik ging laatst enqueteren bij een festival. Er was een lijst met soorten muziek en dan moesten mensen er een cijfer aan geven van 1 tot 5. Vrijwel iedereen gaf Nederlandstalige muziek een 1. Sommige grapperds vonden -1, 0 of -100 ook leuk om op te schrijven
HAllo. Je bevindt je in het 'funny links, pics & clips topic'. Heb je iets anders te melden? Open even je eigen topic.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:05 schreef Mirel het volgende:
Grappig. Ik ging laatst enqueteren bij een festival. Er was een lijst met soorten muziek en dan moesten mensen er een cijfer aan geven van 1 tot 5. Vrijwel iedereen gaf Nederlandstalige muziek een 1. Sommige grapperds vonden -1, 0 of -100 ook leuk om op te schrijven
Nou en? Dat betekent toch niet dat je dit topic kunt gaan gebruiken als je dagboek?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:09 schreef Mirel het volgende:
Ik post toevallig enorm veel hier, als ik wegga heb je alleen Pirania nog.
Das heel mooi, maar dit topic is bedoelt voor funny links, pics & clips. Niet voor verhalen..quote:Op maandag 27 juni 2011 17:09 schreef Mirel het volgende:
Ik post toevallig enorm veel hier, als ik wegga heb je alleen Pirania nog.
LOL! Nadat ik zag dat die spin was veranderd in een spin zonder pootjes zat ik nog 10 seconden te kijken voor het kwartje vielquote:
Blijkbaar heb ik niet het hele plaatje goed opgeslagen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |