SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat de witte xbox alleen niet meer verkocht wordtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet niet waar je die 1e vandaan hebt maar vond hem zo tof dat ik m ook ff op 9gag heb gegooit:
http://9gag.com/gag/156341
dit ook echtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En dan gaan sommigen die leraren nog de schuld geven
ik ook... was me haar altijd zonder het water uit te doenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:53 schreef Mirel het volgende:
Bij nr 8 laat ik het water gewoon ALTIJD lopen!!!!!
Tis meer over de mensen die vergeetachtig zijn eh.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik ook... was me haar altijd zonder het water uit te doen
Heb je ooit dat hele filmpje gekeken? Op het einde staat dat de tekst van een christelijk forum af is gehaald en ik durf te wedden dat de helft van de geselecteerde teksten gewoon trolls zijn.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je ooit dat hele filmpje gekeken? Op het einde staat dat de tekst van een christelijk forum af is gehaald en ik durf te wedden dat de helft van de geselecteerde teksten gewoon trolls zijn.
Dit is niet grappig, dit is gewoon verontrustend, en gruwelijk gestoord.quote:
Omg.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb tijden geleden echt zo hard om deze gelachen.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:57 schreef PiRANiA het volgende:
Wat een lul:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Ik heb nou niet iets van: "Ooooh, wat jammer!"quote:Op maandag 4 juli 2011 08:33 schreef Leanotsoynus het volgende:
Jammer dat 99.98% van vrijwel alle posts een repost is.
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kwam toen ze haar shirt omhoogtrok.
zie niksquote:Op zondag 3 juli 2011 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb tijden geleden echt zo hard om deze gelachen.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |