lol waar is dat van?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:42 schreef dockx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vond ik wel leuk in het vorige topic..
Uitleg ik snap hem niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef Leanotsoynus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest even kijken, maar hij is best wel tof.
Samequote:
w00t ?quote:
Of monsieur Bièrequote:
FUCKING HERKENBAARquote:Op woensdag 29 juni 2011 04:23 schreef CyberJesus het volgende:
Weer even een bijdrage op deze vroege ochtend
[ afbeelding ]
Dit ga ik ook maar een keer doen.quote:
Hij is geweldig, zelfde makers als Naked gun, naar dan een paar jaar eerder.quote:
niet alleen bij jou ..quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:09 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb iets in mijn jeugd verkeerd gedaan.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:50 schreef nexus-pilot het volgende:
[..]
Bedoel je die black guy aan de deur?
[..]
[..]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
het kan me geen f* schelen als het al duizend keer eerder is gepost, Bill Dance fishing bloopers:
deze man is een legende.
Baasquote:
it's summed up in three words: Evolution is a lie.quote:
Weet niet waar je die 1e vandaan hebt maar vond hem zo tof dat ik m ook ff op 9gag heb gegooit:quote:
Van een ander forumquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet niet waar je die 1e vandaan hebt maar vond hem zo tof dat ik m ook ff op 9gag heb gegooit:
http://9gag.com/gag/156341
Het zijn uitspraken die zijn gedaan op een fundamentalisten forum (einde film)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
it's summed up in three words: Evolution is a lie.![]()
@ rest van het filmpje: zijn die even geindoctrineerd zeg , de tering
Halverwege uitgezet , wat zijn die lui ACHTERLIJK. damn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef CyberJesus het volgende:
[ afbeelding ]WTF mijn reflexen waren KAPOT snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef CyberJesus het volgende:
[ afbeelding ]GODVER !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
Echt funny is het ook nietquote:
prachtvoorbeeld van een domme candid- camera stunt die uit de hand looptquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vooral omdat alles in scene gezet was en die rennende dude een acteur was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |