Raap me opquote:
quote:
Da's de presentator van Balls of Steel Australia.quote:
Nee, je snapt het niet. Als je op 'full screen' klikt, begint ie weer opnieuw met laden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:02 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
Als je een kut verbinding hebt kan ik mij dat wel voorstellen ja.
ik snap m wel hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet. Als je op 'full screen' klikt, begint ie weer opnieuw met laden.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef PiRANiA het volgende:
Mirny Diamond Mine of Siberia
[ afbeelding ]
Dat ding staat in duitsland, best tof, meer info:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:06 schreef PiRANiA het volgende:
Ga je op bezoek bij je oma:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Hehe.quote:
Hier nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet. Als je op 'full screen' klikt, begint ie weer opnieuw met laden.
Heeft er weinig tot niks mee te maken. De servers van youtube zelf zijn regelmatig overbelast.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:02 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
Als je een kut verbinding hebt kan ik mij dat wel voorstellen ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door MajorTom. op 06-07-2011 18:12:54 ]You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |