lolquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:12 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Kwam even een bekende tegen!
[ afbeelding ]
Ik moest zo hard lachenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:12 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:53 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Andere hoek:Trippend als je te lang naar de eerste kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ⁿڻⁿ
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:12 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[ afbeelding ]
De "Sleep Spasm" is niet bekend? Dat als je slaapt/rust dat je zo'n soort "val" maakt en wakker schrikt?quote:
En de sleep boner moet iedereen toch bekend voorkomenquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:15 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
De "Sleep Spasm" is niet bekend? Dat als je slaapt/rust dat je zo'n soort "val" maakt en wakker schrikt?
heb ik eigenlijk nog nooit gehad...quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:15 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
De "Sleep Spasm" is niet bekend? Dat als je slaapt/rust dat je zo'n soort "val" maakt en wakker schrikt?
Omg wat een goed leven heb jij. Ik heb het echt ALTIJD als mn vriendin naast me ligt waardoor ze weer wakker schrikt, dan slaap ik altijd nog NET niet als dat gebeurt. (of andersom)quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
heb ik eigenlijk nog nooit gehad...
In de trein of gewoon nooit, ook in je bed? Iedereen heeft dat, het is een van de lichamelijk reacties die we allemaal als mens delen. Onzin dat je dat gevoel niet kent.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
heb ik eigenlijk nog nooit gehad...
Het is voornamelijk een reactie na een drukke dag. Ontspanning van spieren door onwillekeurige reflexen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:47 schreef Mirel het volgende:
[..]
In de trein of gewoon nooit, ook in je bed? Iedereen heeft dat, het is een van de lichamelijk reacties die we allemaal als mens delen. Onzin dat je dat gevoel niet kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |