JA WE WETEN HET, MAAR WE HEBBEN TEGENWOORDIG EEN LIJST VAN TOPICS.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:07 schreef ReMcOrE het volgende:
er missen nog wat deeltjes in de opsomming uit de OP
IDD, EIGENLIJK MAG DAT HELE LIJSTJE WEL WEG DAN?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:40 schreef robuust89 het volgende:
[..]
JA WE WETEN HET, MAAR WE HEBBEN TEGENWOORDIG EEN LIJST VAN TOPICS.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:54 schreef de_huig het volgende:
krijg de tyfus met die hoofdletters..tering
quote:OP DINSDAG 28 JUNI 2011 13:54 SCHREEF DE_HUIG HET VOLGENDE:
KRIJG DE TYFUS MET DIE HOOFDLETTERS..TERING
x2quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:45 schreef eQuaL het volgende:
Podcasts top 500 nog steeds niet geüpload, duurt lang
Waarschijnlijk ga ik wel, alleen ben nooit op tijd om je set te gaan meemakenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wie gaat er van hier eigenlijk zaterdag naar WiSH?
De eerste 3 heeft iedereen hier toch alquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:45 schreef eQuaL het volgende:
Podcasts top 500 nog steeds niet geüpload, duurt lang
Alleen die top 25..... waar staan die andere dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
De eerste 3 heeft iedereen hier toch al
*edit*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
De eerste 3 heeft iedereen hier toch al
Jammer dat je niet meer van dat vuurwerk in het filmpje hebt verwerkt...quote:
Ja weet ik, maar wou er ook niet te veel in verwerken. Zijn genoeg filmpjes hiervan in omloop. (als je ziet hoeveel mensen de eindshow hebben opgenomenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef Booomer het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meer van dat vuurwerk in het filmpje hebt verwerkt...
Waarom vraag ik me af... je weet (je kan weten) dat Ibo met z'n pro camera achter op het terrein alles filmt, toch staat (voor zover ik het kan zien) meer dan de helft met z'n eigen 1.3 mp telefoon alles te filmen. En wat krijg je dan, vuurwerk (jippie) en heel snel doorgemixte (voorgemixte) standaardnummers.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
(als je ziet hoeveel mensen de eindshow hebben opgenomen)
QFT!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik had daar echt geen behoefte aan en ben blij dat ik in de purple was![]()
?quote:300 euro
2x RMP-1 (waarvan 1 met een haperende play knop)
1x RMX 30 Blackfire
Laat die haperende knop je niet bang maken, hij is niet volledig kapot en het maken ervan kan een goede techneut wel zelf, maar het repareren zal niet veel kosten.
Maar goed het maakt iedereen bang hoewel ik 300 euro een goede prijs ervoor vind.
Goeie dealquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Vraagje aan de kenners, is dit een goede deal:
[..]
?
(ik heb nog nooit een draaitafel/mixer/speler aangeraakt)
Is meer electro met wat dubstep geluidjes toch? Klinkt wel okquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:53 schreef Koepert het volgende:
In HQ
Veelbelovend stijltje wel, of ik dit wat vind.. ben ik nog niet over uit..Eigenlijk wel.. maar hardstyle... mwa..dat pretendeert t ook niet te zijn... maar kweetnie.. iets mist.. tempo, drive, kan t nog niet plaatsen wat k mis.
Ga ik dan geen spijt krijgen dat ik niet wat meer heb geïnvesteerd? Lees namelijk dat Pioneer CDJ-400's heel goed zijn, maar ja dan ben ik weer minimaal 1000 euro kwijt voor 2 stuks + mixer.quote:
Ja dat probleem met die knopjes heb ik wel meer over gehoord. Maar als dat 1x per jaar 7 euro is maakt het me niet uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef StM het volgende:
Nieuwwaarde van dat setje is ~800 euro. Die reloops staan er om bekend dat er om de haverklap knoppen sneuvelen maar die kan je als het goed is zo omwisselen en kosten een paar euro. Het lijkt mij wel een goede deal. Maar ik ben geen dj
Edit:
Dit moet je waarschijnlijk vervangen om het te fixen: http://www.bax-shop.nl/on(...)product-details.html
Nog steeds niet mijn ding..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:53 schreef Koepert het volgende:
In HQ
Veelbelovend stijltje wel, of ik dit wat vind.. ben ik nog niet over uit..Eigenlijk wel.. maar hardstyle... mwa..dat pretendeert t ook niet te zijn... maar kweetnie.. iets mist.. tempo, drive, kan t nog niet plaatsen wat k mis.
Anders bied je 250? Ik ben zelf geen fan van marktplaats en deze set komt van iemand van Hardtraxx, daar zou ik persoonlijk meer vertrouwen in hebbenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Is meer electro met wat dubstep geluidjes toch? Klinkt wel ok
[..]
Ga ik dan geen spijt krijgen dat ik niet wat meer heb geïnvesteerd? Lees namelijk dat Pioneer CDJ-400's heel goed zijn, maar ja dan ben ik weer minimaal 1000 euro kwijt voor 2 stuks + mixer.
Hm op marktplaats zie ik nu dezelfde set (2x RMP-1 + RMX-30) met hoogste bod 280, maar die dus nog wel goede knoppen heeft (van april 2011)
[..]
Ja dat probleem met die knopjes heb ik wel meer over gehoord. Maar als dat 1x per jaar 7 euro is maakt het me niet uit.
Ja ik snap dat ook écht niet!! Vuurwerk hoort HD, blu-ray of op een andere supermooi kwaliteitje gefilmd te worden! Je krijgt echt zoo'n mooie HD kwaliteit aftermovie van dat vuurwerk, gewoon door pro's gemaakt!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Waarom vraag ik me af... je weet (je kan weten) dat Ibo met z'n pro camera achter op het terrein alles filmt, toch staat (voor zover ik het kan zien) meer dan de helft met z'n eigen 1.3 mp telefoon alles te filmen.
Klopt maar kan aan de advertentie wel zien dat het betrouwbaar isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:46 schreef StM het volgende:
[..]
Anders bied je 250? Ik ben zelf geen fan van marktplaats en deze set komt van iemand van Hardtraxx, daar zou ik persoonlijk meer vertrouwen in hebben
Dit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:51 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook écht niet!! Vuurwerk hoort HD, blu-ray of op een andere supermooi kwaliteitje gefilmd te worden! Je krijgt echt zoo'n mooie HD kwaliteit aftermovie van dat vuurwerk, gewoon door pro's gemaakt!!!Ik erger me altijd dood aan die mensen en vooral de ruk-kwaliteit van die zelfgemaakte filmpjes! En dat ze het dan voor zichzelf houden om aan hun mama te laten zien, oké. Maar volgens mij zijn ze allemaal zo overtuigd van de kwaliteit van hun telefoon ofzo.. iedereen gooit dat iedereen online!
Dat wel, er staat maar 1 filmpje van The Machine online omdat er geen dagjesmensen warenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:05 schreef mstx het volgende:
Ik vind het wel fijn als ik youtube filmpjes kan terugvinden van vette momenten, maar van de eindshow is inderdaad compleet overbodig.
Is dat niet héél erg frustrerend tijdens het draaien?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef T-Force het volgende:
Mijn Reloop RMP-2's hebben nu ook al voor de 2de keer last van haperende knoppen en bovendien willen ze mijn cd's niet altijd teruggevenOok voor de 2de keer.
Als ze deze spelers van betere kwaliteit zouden maken, zouden ze echt briljant zijn, want ze zijn wel echt heel fijn en gebruiksvriendelijk
HALLO!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:50 schreef flexza het volgende:
Hallo liefhebbers, ik doe ook reageren vanaf nu!![]()
Hoiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:50 schreef flexza het volgende:
Hallo liefhebbers, ik doe ook reageren vanaf nu!![]()
Ja ik, wat voor een?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef Beach het volgende:
Nog beginnende mixers die een djcontroller willen kopen?
Hmm ik zoek toch een iets uitgebreidere..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef Beach het volgende:
[..]
http://www.ion-audio.nl/nl/products/7/mixapparatuur/icue
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:19 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hmm ik zoek toch een iets uitgebreidere..
Hoi buurmanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef flexza het volgende:
Ik woon in Wierden, dicht bij Almelo te Twente.
Luister hardstyle sinds 2004 door Deepack - The Prophecy, ga nu sinds mijn 15e naar feesten toe, ben nu bijna 20. M'n Favoriete labels AVIO, Theracords en Fusion.
Favoriete feesten Hardbass, Decibel en Q-base en de Dangerouzmind feestjes in Lucky Rijssen![]()
Hardstyle is niet meer weg te denken uit mijn leven
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef flexza het volgende:
M'n Favoriete labels AVIO, Theracords en Fusion.
zie er leuk uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zat te denken aan deze
[ afbeelding ]
Baasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef T-Force het volgende:
[..]
Welkom!
Mijn favoriete labels zijn ook AVIO, Theracords en alles van vroeger zo'n beetje
Ik zou doorsparen voor een digital jockey ofzo, die Hercules is wel erg basic.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zat te denken aan deze
[ afbeelding ]
quote:djbrennanheart
The weather reminds me of a classic: 'Thunder in Paradise' @scotproject Rmx!!
quote:Tommel2motion
@djbrennanheart You should play that instead of Just As Easy every set!
Tuurlijk niet! Maar hij houdt wel van zulke reacties denk ikquote:
Ik hoop 't ook voor jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:27 schreef Hoolii het volgende:
Oke, Wish is een zekerheidje zaterdag!! Goed zeuren helpt een hoop soms
Hoop alleen dat ik de set van MI ken meemaken. Tis toch al snel 1u30m rijden vanuit Den Haag en ik moet helaas wel nog werken tot 12 uur
wordt sowieso top feestje, insomnia stage!!!!en ook nog eens open air
Ik moet ook werken dus als ik al ging zou ik jouw set zoberzo niet halen. Dus ik eis een re-run zondagmiddagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik hoop 't ook voor jeWordt een set voor de echte liefhebber
Wat is raw?!?! STERF met raw!quote:
Kun jij daarna niet even door naar Last World om daar de Main af te sluiten met een 2004-2007 set?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Het is natuurlijk wel een "raw" hardstyle georienteerd concept maar dat ga ik op m'n eigen manier invullen en dan voornamelijk de ouwere hardere tracks. Ga er dus maar vanuit dat tracks ala headwave, gold medley with strange etc. etc. door de line arrays heen gejengeld worden
Klinkt leuk! Ga sowieso even bij jou en Miquel kijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Wat is raw?!?! STERF met raw!![]()
![]()
Niet persoonlijk bedoeld he
Het is natuurlijk wel een "raw" hardstyle georienteerd concept maar dat ga ik op m'n eigen manier invullen en dan voornamelijk de ouwere hardere tracks. Ga er dus maar vanuit dat tracks ala headwave, gold medley with strange etc. etc. door de line arrays heen gejengeld worden
Raw tussen aanhalingstekens.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
![]()
Krijg je van mij een boulet!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kun jij daarna niet even door naar Last World om daar de Main af te sluiten met een 2004-2007 set?
Ik ben voorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kun jij daarna niet even door naar Last World om daar de Main af te sluiten met een 2004-2007 set?
Waar is de activator van de periode 2000-2005/6quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe Acti-release?
Geen idee... Hoop het wel!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Maar klinkt goed, wordt het nog opgenomen?
Het is inderdaad meer Electro-achtig, maar toch vind ik het wel interessant om te zien dat hij naar een dergelijke stijl switcht. Blijkbaar voelt hij zich toch niet thuis in de huidige scene of vind hij dat gewoon interessanter.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef Koepert het volgende:
Die acti-releases horen hier eigenlijk ook niet zo thuis...
T is overduidelijk gecommuniceerd als "Een nieuwe stijl" van Acti, maar nergens dat t ook hardstyle zou zijn.. bij mijn weten dan..
Verder; Als hij weer hardstyle gaat maken, graag de ouwe stijl idd.
DAT ben ik wel helemaal met je eens.. Motivatie erachter ben ik ook wel nieuwsgierig naar.. Ik vind het wel toffe platen op zich... maar zoals gezegd.. ik mis "iets" ondefinieerbaars erinquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het is inderdaad meer Electro-achtig, maar toch vind ik het wel interessant om te zien dat hij naar een dergelijke stijl switcht. Blijkbaar voelt hij zich toch niet thuis in de huidige scene of vind hij dat gewoon interessanter.
*meldt, heb al enkele jaren een Behringer BCD2000quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar omdat deze niet werkt op Windows 7, sta ik op het punt om dit speeltje te kopen, de Numark Mixtrack ProSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Beginnend: neequote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef Beach het volgende:
AAAAAH VEEEETTT!!! Ik zou er alleen al heen willen om Arne L 2- RIP te horenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:43 schreef T-Force het volgende:
Line Up van Hard Classics Indoor![]()
Arne L 2
Cold Fusion
Deepack
Jimmy The Sound
Luna
Pavo
Pfffquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
![]()
hé, nog een DM-bezoekerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef flexza het volgende:
en de Dangerouzmind feestjes in Lucky Rijssen![]()
whehehequote:
die was inderdaad geniaalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Waar is de activator van de periode 2000-2005/6![]()
![]()
quote:
Nu bezig, eigenlijk wel gewoon voorspelbaar setje hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:16 schreef T_Killer het volgende:
Die set van B-Front, Crypsis, Kodex et al. @ magic show ziet er interessant uit. Veel onbekende platen voor mij. Iemand al geluisterd?
Dat shot in die Dixxie ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hele chille aftermovies maakt hij altijd
+1quote:Op woensdag 29 juni 2011 05:51 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
AAAAAH VEEEETTT!!! Ik zou er alleen al heen willen om Arne L 2- RIP te horen
+2quote:
quote:De laatste les van het jaar volgt op Eerste Kerstdag en zal een geschiedenis les zijn. Head of the School: Dj Luna is cum laude afgestuurd in dit vak en zal samen met vele oude vrienden je terug nemen naar de oorsprong van Hardstyle, maar meer hierover later dit jaar.
was me nog niet opgevallenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:34 schreef de_huig het volgende:
is dj luna 'afgestuurd' ja? potverdikkie zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb btw voor het eerst sinds een hele lange tijd weer een plaat gedownload ik download tegenwoordig alleen nog maar sets. Zit echt heerlik te stuiteren hier op de Africa E.P.![]()
![]()
Tatanka kan het nog.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:23 schreef T_Killer het volgende:
Afgelopen zaterdag weer een mooi 'hardstyle-vocals-in-een-film-momentje'.
Was aan het zappen en toen begon er een film met de volgende tekst in de openingsscene:
A philosopher once asked: Are we human because we gaze at stars, or do we gaze them because we're human? Pointless really. And do the stars gaze back? Now that's a question.
De ekte ekte weten welke plaat het is.The MachineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ja nu ik erover nadenk begon die film ongeveer op het eind van de avond dus mss stonden jullie toen wel los te gaan op Stardust bij de Machine. Of heeft ie m niet gedraaid?quote:
moet zeggen dat ik tussen al dat geweld alleen Greatest Weapon meende te herkennenquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:31 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja nu ik erover nadenk begon die film ongeveer op het eind van de avond dus mss stonden jullie toen wel los te gaan op Stardust bij de Machine. Of heeft ie m niet gedraaid?
Helaas nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:34 schreef ReMcOrE het volgende:
moet zeggen dat ik tussen al dat geweld alleen Greatest Weapon meende te herkennenverder geen Stardust, Butterfly, Mist of Rebellious (favorietje van T-Force) gehoord volgens mij
zeker niet! godnondeju wat ging dat hardquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Helaas niet...maar ach... zo vervelend was het niet om daar te staan
Ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:58 schreef eQuaL het volgende:
ben ik trouwens de enige hier die niet zo warm wordt van Africa?
Nee hoor!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:58 schreef eQuaL het volgende:
Dat ja, beetje grappig maar ik luister geen muziek omdat het grappig is maar omdat het mooi isquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Nou zal ik speciaal voor de poll eens naar Africa luisteren
Edit: mwah, grappig verzonnen maar vind em niet klinkenAl met al neig ik naar stom
Hoe heet die plaat ook al weer, waar die beginmelo gejat van is?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:16 schreef T_Killer het volgende:
Lueken plaatjen ja die Afrikaa.
Maar On a cloud is imo toch wel de beste plaat van de E.P.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:16 schreef T_Killer het volgende:
Lueken plaatjen ja die Afrikaa.
Maar On a cloud is imo toch wel de beste plaat van de E.P.
Ik vind 'm vet. Misschien beetje cheesy vocals, maar wat een drive/kick/bass zit er in. love itquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:58 schreef eQuaL het volgende:
Klote vocals, kutbreak en de melodie is niet bijzonder![]()
For the record, ik vond Tokyo echt
Ja ben zeer zeker serieus. Wat Robuust zegt over de break klopt, maar op de E.P. staan twee cut versies waarbij die break niet zit.quote:
Nee.. Ik vind het ook niet veel eigenlijk. Niet mijn style =)quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:58 schreef eQuaL het volgende:
Klote vocals, kutbreak en de melodie is niet bijzonder![]()
For the record, ik vond Tokyo echt
Ik ook, maar kijk meer uit naar Eternalquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:17 schreef InGebruik het volgende:
Vind Africa gewoon een zeer lekkere plaat!
Eternal is al uit via de Hellhouse webshop (ramp in Japan en dergelijke).quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik ook, maar kijk meer uit naar Eternal!
Nicequote:Op woensdag 29 juni 2011 15:47 schreef ElDani het volgende:
[..]
Eternal is al uit via de Hellhouse webshop (ramp in Japan en dergelijke).
Dit vind ik toch wel weer een hele dikke track! Pakkend melodietje in de breaks (hadden ze van mij best door mogen zetten) en een heerlijke energieke midintro.
Daar dacht ik op Defqon ook al over na, in elk setje hoorde je bijna wel een nummer van Ran-D. Kerel is als een gek aan produceren geweest de laatste tijd, het is ook nog geen eentonig shit dus niks meer dan lofquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:02 schreef Levitas het volgende:
Jezus, ik zit net even de laatste releases van Ran-D te luisteren, wat een beestachtige nummers zeg![]()
Ran-D & Wildstylez - Futureshock
Ran-D & Alpha twins - The new shit
Ran-D & B-Front - Rebirth
Ran-D & Zany - Son of torture
Ran-D - Feel my fire
Ran-D & Adaro - Under attack
Ran-D & Adaro - Struggle for existence
Gunz for hire - Gangster's don't dance
Ik heb op dit moment medelijden met m`n buren
Vind ik wel hoor, allemaal van hetzelfde, heb het wel een beetje gehad met hem (heel A2 eigenlijk)quote:
Hij is ook 99% van heel A2quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vind ik wel hoor, allemaal van hetzelfde, heb het wel een beetje gehad met hem (heel A2 eigenlijk)
Daarom..quote:
hij was een tijdje terug ook aan het afstuderen..dan krijg je dat he..studieontwijkend gedragquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Kerel is als een gek aan produceren geweest de laatste tijd,
Vind ik deze "who/what we are" toch leukerquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Daarom..
Hé ik heb sinds zaterdag al 5x This Is Who We Are van The Pitcher gehoord toen ik het er op Defqon met T-Force over had. Ik vind dat namelijk best een goed nummer (i.t.t. hem en vele anderen volgens mij, 16meter hier ook wel eens horen zeggen). Maar nu hoor ik die ineens overal? Terwijl ie al een tijdje oud is. Maar dat bambambambam stukje vind ik best vet(ok na de 5e keer in een week niet meer zo)
Aantal prima plaatjes, maar inderdaad af en toe wat eentonig...quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:02 schreef Levitas het volgende:
Jezus, ik zit net even de laatste releases van Ran-D te luisteren, wat een beestachtige nummers zeg![]()
Ran-D & Wildstylez - Futureshock
Ran-D & Alpha twins - The new shit
Ran-D & B-Front - Rebirth
Ran-D & Zany - Son of torture
Ran-D - Feel my fire
Ran-D & Adaro - Under attack
Ran-D & Adaro - Struggle for existence
Gunz for hire - Gangster's don't dance
Ik heb op dit moment medelijden met m`n buren
Ah dat is dus diegene die 'ie op Loudness draaide.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:47 schreef ElDani het volgende:
Vind Jazzy echter de beste van de EP. Superleuk om die vocals erbij te hebben, simpele maar effectieve melodie en niet te veel pitchende, maar wel beukende kicks.
Me tooquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vind ik wel hoor, allemaal van hetzelfde, heb het wel een beetje gehad met hem (heel A2 eigenlijk)
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
Vind ik deze "who/what we are" toch leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk alles acts die ik graag wil zien staan erin
Edit: Koepert, bedankt voor het posten van It's What We AreDie verdiend het om om de zoveel topics weer te verschijnen in deze kwaliteits-reeks
Hij staat nu alweer voor de 5de keer achter elkaar op!
[ Bericht 16% gewijzigd door T-Force op 29-06-2011 19:33:40 ]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:19 schreef T-Force het volgende:
Krullie, wat denk jij van deze TT voor Last World?
Kevin Kaos & Chris One ga je geen spijt van krijgen wat ging dat hard afgelopen zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk alles acts die ik graag wil zien staan erin![]()
Dat zei je ja, vandaar dat ik ze maar ga bekijkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:33 schreef poiuytr het volgende:
Kevin Kaos & Chris One ga je geen spijt van krijgen wat ging dat hard afgelopen zaterdag
Heb weleens aan Ran-D gevraagd of er nog wat met deze plaat ging gebeuren. Is ook bijna alweer 2 jaar geleden toen die track voor het eerst gedraaid op Q-base (oa door hemzelf maar ook door Adaro en PP). Ik was er toen al helemaal lyrisch over maar wat ik me kan herinneren dat hij tijdens dat gesprek zei dat ie de bestanden ervan was verloren oid. Indoctrination staat trouwens niet dat lijstje van levitas maar is ook een ballentrack.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
The R3bels draaien slecht? Ik verheugde me juist op hun set op the Qontinent. Heb ze nog nooit gezien namelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:59 schreef ElDani het volgende:
Ik heb met Ran-D atm nog niet echt de verveelfactor eigenlijk. Toch vind ik Ran-D een beetje in de catogorie The R3bels horen: een plaatje per set kan prima, maar een uur die ene artiest wisselt niet genoeg af. Zeker bij The R3bels, die ook nog eens dramatisch draaien.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:12 schreef NLS04 het volgende:
[..]Hoezo streep je proppie door? Heeft ie zeker goede collabs mee gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Klopt ja foutje. Komt vanwege die laatse collab wake up en dat vindt ik nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef T_Killer het volgende:
Hoezo streep je proppie door? Heeft ie zeker goede collabs mee gehad.
maar inspiratieloze bagger met/ondanks de reputation game-kicks.quote:
heb hem net eindelijk even gekeken!quote:
Eigenlijk wel mee eens. Al is het wel gewoon de no nonsense versie die mij wel boeit. Geeft mij een lekker los gaan gevoel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef -Menn0- het volgende:
Wake up is een hele vette plaat en ook een BH collab!!
Thnxquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb hem net eindelijk even gekeken!
stukje door mijn camera gefilmd
KrullieWullie die schrikt en dan losgaat
ikzelf![]()
![]()
![]()
T-Force in slow-motion
achtergrondmuziek
Haha dat was zo hilarisch! Ik stond daar beetje voor me uit te kijken, ineens komt er een hele rare kerel langslopen, helemaal strak, die me echt vet raar aankijkt!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
Ja echt welquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Echt tof dat je komt! Kijk zelf echt uit naar die early TBY set, maar jij ook!
Daar zal het grootste deel echt niet blij mee zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ja echt welmaar ook die van Luna. Hij zei op Beat the bridge als hij wat later staat dat 2005-2007 ruim aan bod komt.
Als ik naar de beelden kijk van vorig jaar en naar en de opzet hoe simpel en dan wat nu de prijs is, vind ik het al een prijzig iets. Dus we zullen zien....quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
Daar zal het grootste deel echt niet blij mee zijnMaar ik wel!
Enige nadeel aan die locatie is dat de munten 3 euro ps ofzo waren
quote:XXlerator Raw
12:00 - 13:00 Degos & Re-Done
13:00 - 14:00 Kevin Kaos vs Low-E
14:00 - 15:00 Josh & Wesz
15:00 - 16:00 Frequencerz
16:00 - 17:30 The Beholder vs Digital Punk
17:30 - 19:00 Crypsis vs Chain Reaction
19:00 - 21:00 A2 Records Showcase: Alpha Twins, Ran-D, Adaro & E-Force
21:00 - 21:30 LIVE: Avio
21:30 - 22:45 B-Front
22:45 - 23:45 Thera vs Chris One (SWE)
Hosted by MC Da Syndrome
XXlerator
12:00 - 13:30 Devon K.
13:30 - 15:00 Heatzone
15:00 - 16:30 Abyss & Judge
16:30 - 18:00 Headhunterz
18:00 - 18:30 LIVE: Bioweapon (AUS)
18:30 - 20:00 Frontliner
20:00 - 21.30 D-Block & S-Te-Fan vs Deepack
21.30 - 23.00 Zatox vs The R3bels (ITA)
23:00 - 23:50 Noize Suppressor (ITA)
23:50 - 00:00 Eindshow
Hosted by MC Villain
Same herequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:35 schreef Sqoudson het volgende:
Op Decibel toch maar eens gaan proberen om bij de meet te zijn!
Ziet er altijd heel dik uit namelijk
Ik vind het fok groepje ook altijd heel gezelligquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:35 schreef Sqoudson het volgende:
Op Decibel toch maar eens gaan proberen om bij de meet te zijn!
Ziet er altijd heel dik uit namelijk
Maar je krijgt er instant kippenvel en geluksstofjes (genoeg voor een paar weken) gratis bijquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als ik naar de beelden kijk van vorig jaar en naar en de opzet hoe simpel en dan wat nu de prijs is, vind ik het al een prijzig iets. Dus we zullen zien....
whaha, geweldigquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Haha dat was zo hilarisch! Ik stond daar beetje voor me uit te kijken, ineens komt er een hele rare kerel langslopen, helemaal strak, die me echt vet raar aankijkt!!Kijk om, zie daar camera, schrok weer een beetje en toen kwam er een dik stuk muziek ofzo en toen moest ik toch wel even los
waarom niet trouwens? Hoe verder we de jaren in gaan hoe verder de 'classics' toenemen. Of blijven we nou eeuwig hangen dat 2001-2003 de classics zijn? Ik vind dat 2005 onderhand ook al te lang geleden is....quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
Daar zal het grootste deel echt niet blij mee zijnMaar ik wel!
6 jaar, it's been a whilequote:Op donderdag 30 juni 2011 09:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
waarom niet trouwens? Hoe verder we de jaren in gaan hoe verder de 'classics' toenemen. Of blijven we nou eeuwig hangen dat 2001-2003 de classics zijn? Ik vind dat 2005 onderhand ook al te lang geleden is....
Ik vond em ook erg tof en ik ben der niet eens bij geweestquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb hem net eindelijk even gekeken!
stukje door mijn camera gefilmd
ikzelf![]()
![]()
![]()
T-Force in slow-motion
achtergrondmuziek
ik heb ff gezocht op PF, maar geen hardstyle in de line-upquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:19 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ik vond em ook erg tof en ik ben der niet eens bij geweest![]()
Gaan er hier nog mensen naar Dour trouwens ?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:50 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/450934/1/1/50/danceparty-defqon-1-festival-2011.html
quote:Hij oogde wat zenuwachtig en opende zijn set met misschien wel het beste anthem wat we deze festivalzomer hebben gehoord: 'Ran-D & B-Front – Rebirth (Official Anthem 2011)'.
Ik vind dat best een lekker trackjequote:Op donderdag 30 juni 2011 11:43 schreef 16meter het volgende:
"shake ya house like a mothafuckin' earthquake"
Die wc eend moet je ff uitleggenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
[..]Wij van Wc eend......
Maar voor de rest een heel net verslagleest lekker weg
Ik heb er eerlijk gezegd weinig van gemerkt. Ik heb sowieso weinig van MC's gemerkt/gehoord eigenlijk, dus heb me er ook niet aan gestoordquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:51 schreef T_Killer het volgende:
Wij van WC eend adviseren WC eend was de slogan altijd.
Leuk verslag wederom, hoe is het trouwens bevallen dat Villain, DV8 en Ruffian niet een vaste stage hadden maar afwisselden?
Haha oke, ja ach zon geintje moet kunnen tochquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:51 schreef T_Killer het volgende:
Wij van WC eend adviseren WC eend was de slogan altijd.
Leuk verslag wederom, hoe is het trouwens bevallen dat Villain, DV8 en Ruffian niet een vaste stage hadden maar afwisselden?
Hmm... Die heb ik op Defqon helemaal niet gehoord, bedenk ik me nuquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik was deze eigenlijk alweer vergeten:
Maar is toch wel een lekker plaatje nu de zomer begonnen is.
haha Jeff, wat een pannekoek iddquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:05 schreef 16meter het volgende:
Bij Purple stond een goede MC, bijna niet gehoord die kerel.
Heb je die MIDI-controller nou gekocht? Vet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Normaal als ik een mix luister heb ik best een goed idee van: nu starten... nu dit stukje laten horen... nu dat...
Maar nu ik het zelf moet doen begrijp ik er helemaal niks vanalleen het beatmatchen al...
even oefenen
Sterkte!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Normaal als ik een mix luister heb ik best een goed idee van: nu starten... nu dit stukje laten horen... nu dat...
Maar nu ik het zelf moet doen begrijp ik er helemaal niks vanalleen het beatmatchen al...
even oefenen
Vraagje, ik zie dj's vaak iedere beat op de cue knop rammen maar ik zie het nut daarvan niet echt?quote:
Na een paar keer drukken zit je dan in het goede ritme inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vraagje, ik zie dj's vaak iedere beat op de cue knop rammen maar ik zie het nut daarvan niet echt?Doen ze dat gewoon om bij de laatste keer drukken nauwkeuriger te zijn?
Heb hem nauwelijks wat horen zeggen toen ik er stond, prima dus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha Jeff, wat een pannekoek iddhet zou echt hilarisch zijn als iemand bij zou houden wat hij heel de dag voor engels onzin rijmpjes heeft "gespit"
Vind het een prima plaat en met een zonnetje aan de hemel eigenlijk best relaxt. Zit goed in elkaar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef Krulliewullie het volgende:
YESS!!!! Weer wat nieuws van onze grote helden!!
Vind em saai en mat, maar in ieder geval niet irritant zoals de meeste nieuwe Showtek plaatjes
2 seconden geluisterd, daarna weggekliktquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef Krulliewullie het volgende:
Vind em saai en mat, maar in ieder geval niet irritant zoals de meeste nieuwe Showtek plaatjes
Muziek beoordeel ik altijd gewoon als muziek, ben niet zo van de genresquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:09 schreef InGebruik het volgende:
Je moet er wel bij bedenken dat het geen hardstyle meer is, zo zien de gebroeders zelf het ook niet meer. Moet ook wel zeggen dat dat een heel eind scheelt in mening, voor een hardstyle plaat was dit niet zo veel geweest.
Als TMF er nog was waren ze binnen, die jongensquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef Krulliewullie het volgende:
waar luister je die dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:11 schreef eQuaL het volgende:
dacht ik nog ff naar de Top 500 (was bij nr 29) luisteren...
Heb natuurlijk gewoon de lijst uitgeprint en de melodietjes geneuriedquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar die podcasts zijn toch nog niet beschikbaar?
mooiquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:54 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Heb natuurlijk gewoon de lijst uitgeprint en de melodietjes geneuried![]()
Nee, maar ze komen als het goed is deze week nog online
1e 3 setjes first-hand van M.I gekregenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooimaar hoe kun jij nu al luisteren dan?
you lucky bastardquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:58 schreef eQuaL het volgende:
[..]
1e 3 setjes first-hand van M.I gekregen
Zijn alleen niet meer online beschikbaar, dus wordt echt wachten op M.I en/of Tita want ik mocht en ga ze niet zelf online zetten
Hoop het ook, want ben al door mijn setjes heenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
you lucky bastarden dan wacht ik maar, hopelijk komen ze dan echt deze week
maar die 3 setjes waren (aangezien je nummer 29 aan het luisteren was) dus van de bovenkant van de lijst?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:00 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hoop het ook, want ben al door mijn setjes heen
quote:@djheadhunterz
Headhunterz
oops
haha zag het ook, jammer dat er niet bij staat aan wie het gericht is:Pquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:03 schreef Krulliewullie het volgende:
Hahaha HHZ is vanalles op Twitter aan het gooien, wat volgens mij niet de bedoeling is
Screenie? Lijkt al weggehaald te zijn...quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:03 schreef Krulliewullie het volgende:
Hahaha HHZ is vanalles op Twitter aan het gooien, wat volgens mij niet de bedoeling is
Ja, dat setje was van 37 tot 1quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar die 3 setjes waren (aangezien je nummer 29 aan het luisteren was) dus van de bovenkant van de lijst?
Iemand die hij op Twitter volgt en die ook heeft getweet dat ze niet blij was gisterenavond! Succes met zoekenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:04 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
haha zag het ook, jammer dat er niet bij staat aan wie het gericht is:P
Was aan een meisje gericht, hij had gisteren veel gedronken met wat vrienden in Ibiza en z'n telefoon niet meer bekeken. En zij vond dat niet leuk en dacht nu dat hij geen interesse meer in haar had en daar was hij z'n verontschuldigingen voor aan het geven enzoquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:04 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Screenie? Lijkt al weggehaald te zijn...
Hahah arme jongenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:06 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Was aan een meisje gericht, hij had gisteren veel gedronken met wat vrienden in Ibiza en z'n telefoon niet meer bekeken. En zij vond dat niet leuk en dacht nu dat hij geen interesse meer in haar had en daar was hij z'n verontschuldigingen voor aan het geven enzo
Tsjah dat is maar net hoe je het bekijkt, misschien is hij wel gewoon keihard vreemdgegaan gisterenavond en is ie nu gewoon aan het slijmen om ervoor te zorgen dat hij in Nederland ook weer een chickie heeftquote:
Ist zo'n player dan? Ken hem niet persoonlijk, dus kan er niet over oordelenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:11 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Tsjah dat is maar net hoe je het bekijkt, misschien is hij wel gewoon keihard vreemdgegaan gisterenavond en is ie nu gewoon aan het slijmen om ervoor te zorgen dat hij in Nederland ook weer een chickie heeft
Achja valt sowieso niet over te oordelen, niemand hier kent hem persoonlijk en niemand kent haar persoonlijk en niemand weet wat er allemaal is gebeurdquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:20 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ist zo'n player dan? Ken hem niet persoonlijk, dus kan er niet over oordelen![]()
Ben altijd een beetje huiverig voor vriendinnen die constant willen weten waar je bent, wat je doet, met wie etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eerste indruk is dat het wel lekker stijltje is, vooral de trance-invloed die in het intro en in de break te horen is
[ Bericht 10% gewijzigd door Krulliewullie op 30-06-2011 15:33:11 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vraagje, ik zie dj's vaak iedere beat op de cue knop rammen maar ik zie het nut daarvan niet echt?Doen ze dat gewoon om bij de laatste keer drukken nauwkeuriger te zijn?
Is een gewoonte denk ik. Doe het zelf ook.En mstx... het maakt niet uit of je er net iets of heel ver naast zit, aangezien je hem er toch niet in knalt met de fader omhoogquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Na een paar keer drukken zit je dan in het goede ritme inderdaad.Als je gewoon op de gok het nummer erin knalt zit je meestal net naast de beat omdat er iets vertraging in zit.
The R3bels hebben grootse moeite om hun eigen platen netjes over elkaar heen te draaien. Dat lijkt me typisch een gevalletje van goed produceren, maar waardeloos draaien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef T_Killer het volgende:
[..]
The R3bels draaien slecht? Ik verheugde me juist op hun set op the Qontinent. Heb ze nog nooit gezien namelijk.
Ik hoor ook alleen maar slechte verhalen over hun optredens tot op heden in NL...quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:00 schreef ElDani het volgende:
[..]
The R3bels hebben grootse moeite om hun eigen platen netjes over elkaar heen te draaien. Dat lijkt me typisch een gevalletje van goed produceren, maar waardeloos draaien.
Op The Qontinent staan ze als liveact ingeboekt, dan hoeven ze alleen op play te drukken, ik neem aan dat ze dat wel kunnen.
Ook alweer erg veel zin in Decibel. Alle 4 de hardstylestages zijn erg goed bezet als ik het zo mag zeggen! Zullen nog wel een paar lastige keuzes komen!
Een echte baas knalt 'm er gewoon in met de fader omhoog! Gewoon gokken dat ie goed zit jongequote:Op donderdag 30 juni 2011 15:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
Is een gewoonte denk ik. Doe het zelf ook.En mstx... het maakt niet uit of je er net iets of heel ver naast zit, aangezien je hem er toch niet in knalt met de fader omhoog
Natuurlijk maakt dat uit, dan hoef je minder te corrigeren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
[..]
Is een gewoonte denk ik. Doe het zelf ook.En mstx... het maakt niet uit of je er net iets of heel ver naast zit, aangezien je hem er toch niet in knalt met de fader omhoog
Nope veel Drum n Bass etc en Hardcore ( instrumentale ) dus ik ga heel die toko kort en klein slaanquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb ff gezocht op PF, maar geen hardstyle in de line-up
Degene die hem raadt krijgt van mij een pilsje op een feest, gewoon omdat het kanquote:Don't stop, GO!
Hardstyle Masterz ft. Max Enforcer - Light Of The Dark!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:49 schreef T-Force het volgende:
Even een raad-het-plaatje
[..]
Degene die hem raadt krijgt van mij een pilsje op een feest, gewoon omdat het kan
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hardstyle Masterz ft. Max Enforcer - Ligt Of The Dark!
Kom maar op met dat biertje!
Ruffianquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:52 schreef de_huig het volgende:
ik vond deze:
ook wel een biertje waard...
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:53 schreef Krulliewullie het volgende:
Het is ook Dougal & Gammer - Don't stop go!!![]()
Ja dat maakt niet uit hé, het gaat om de lyricsquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:00 schreef T-Force het volgende:
Nee, want het was Light of the Dark die ik luisterde
Ja! Tis niet eerlijk..quote:
Nee we vinden de verborgen gebreken en de kleine lettertjes achter deze deal gewoon niet zo leukquote:
Welcome backquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:44 schreef slvrbld het volgende:
Hoi. Alweer een hele tijd hier niet geweest... Eerst m'n bacheloropdracht die nogal veel tijd vereiste en daarna eigenlijk niet meer aan gedacht![]()
Nog iemand uit het oosten des lands die mij en m'n vriendin mee wil nemen naar Free Festival? Terugreis niet per sé nodig, we pakken de afterparty er gewoon achteraan om vervolgens te wachten op de 1e trein. Indien ook afterparty, dan zou het natuurlijk wel weer prettig zijn
Ik vond ze anders primaquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:33 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nee we vinden de verborgen gebreken en de kleine lettertjes achter deze deal gewoon niet zo leuk
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:19 schreef T-Force het volgende:
Krullie, wat denk jij van deze TT voor Last World?
Wordt een mooi feestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk alles acts die ik graag wil zien staan erin
Ja we fight for our right to partyquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:28 schreef Beach het volgende:
Dit vind ik toch zo'n lekker zomers plaatje he.![]()
Daar hebben ze TMF echt niet meer voor nodig hoor. Goeie move van die gasten om Nederland vaarwel te zeggen en de wijde wereld in te trekken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Als TMF er nog was waren ze binnen, die jongens
Klopt, zelfs een album voor Tiësto geproduceerd (Allure - Kiss From The Past toch?)quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Daar hebben ze TMF echt niet meer voor nodig hoor. Goeie move van die gasten om Nederland vaarwel te zeggen en de wijde wereld in te trekken.
Waar die gasten allemaal staan.
Thanks! Ondanks de inactiviteit m'n collectie uiteraard wel netjes bijgehoudenquote:
Voor een gedeelte geloof ik. Dan heb je het toch wel aardig voor elkaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Klopt, zelfs een album voor Tiësto geproduceerd (Allure - Kiss From The Past toch?)
Is zomers hier tegenwoordig synoniem voor kut?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:28 schreef Beach het volgende:
Dit vind ik toch zo'n lekker zomers plaatje he.
Hahaha.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:03 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
twitter:djheadhunterz twitterde op donderdag 30-06-2011 om 21:30:38Bringing you the DMs that come from within reageer retweet
'k vind 'm niet zo heel kutquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is zomers hier tegenwoordig synoniem voor kut?
Kloptquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:05 schreef Levitas het volgende:
Moet wel zó gigantisch vet zijn om met 200 Nederlanders in een land aan de andere kant van de wereld te feesten. Volgens mij heerst dan een nóg betere sfeer dan dat je met 50.000 NL'ers bent lol
Excisiontwitter:djheadhunterz twitterde op donderdag 30-06-2011 om 18:57:36@excision please check your DM reageer retweet
Waaaat...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:24 schreef eQuaL het volgende:
@KoepertExcisiontwitter:djheadhunterz twitterde op donderdag 30-06-2011 om 18:57:36@excision please check your DM reageer retweet
, net nu ik dubstep heb ontdekt
Je kan toch gratis naar binnen als je Nederlands bent?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:21 schreef Levitas het volgende:
* Levitas begint met sparen om volgend jaar Defqon Australië te gaan bezoeken
En je wilt er heen zwemmen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:51 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Je kan toch gratis naar binnen als je Nederlands bent?
ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Waaaat...Ow fuck... Daar ben ik nieuwsgierig naar..
Dat was toch vorig jaar zo?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:51 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Je kan toch gratis naar binnen als je Nederlands bent?
Ja.quote:
Een ticket is daar iets van 140 dollar ofzo (100 euro), toch best veel geld. Daar kun je een hoop andere leuke dingen van doen.quote:Overigens, als je al een reis naar Australie kan betalen, kan zo'n dagje DefQon er ook nog wel bij lijkt me
Om over de drankprijzen nog maar niet te spreken, daar word je ook niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:25 schreef ReMcOrE het volgende:
140 doller (100 euro) voor een kaartje voor Defqon.1?
en dan klagen wij over rond de 70 euro voor een Defqon.1 / Decibel
doe maar wel; wat kost het daar?!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:32 schreef mstx het volgende:
[..]
Om over de drankprijzen nog maar niet te spreken, daar word je ook niet vrolijk van.
Weet het niet meer precies, 1,5x zo duur ofzo.quote:
bekertje cola voor ¤ 3,75quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Weet het niet meer precies, 1,5x zo duur ofzo.
Ging meer om de alcohol, daar zit nogal veel belasting op.quote:
owja, dat zal dan aardig aan de prijs zijn; gelukkig drink ik niet zoveel alcohol op zulke feestenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:06 schreef mstx het volgende:
[..]
Ging meer om de alcohol, daar zit nogal veel belasting op.
maar gedraag je er wel naarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, dat zal dan aardig aan de prijs zijn; gelukkig drink ik niet zoveel alcohol op zulke feesten
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:22 schreef eQuaL het volgende:
Linkjes naar Magic Show Top 500 zijn te vinden op hun website!
heb ik morgen wat te doenquote:
dat vroeg ik mij gisteren ook al af, ik hoop van nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:28 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Gaat speedyshare zometeen niet moeilijk doen? Met die limits enzo?
Grote kans van wel... Heb ook aangeraden om via wetransfer ook download links te doen, maar wou die niet...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:28 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Gaat speedyshare zometeen niet moeilijk doen? Met die limits enzo?
kun jij toch zelf wel doen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:30 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Grote kans van wel... Heb ook aangeraden om via wetransfer ook download links te doen, maar wou die niet...
Haha, snel alles binnen laden dan, gelukkig heb ik de laatste 3 alquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:30 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Grote kans van wel... Heb ook aangeraden om via wetransfer ook download links te doen, maar wou die niet...
Straks sta je op Defqon en is het alle moeite waard geweestquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen genoeg tijd besteed aan die hele kut top 500![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
heb vanavond geen tijd, hopelijk kan het morgen nogquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:40 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Haha, snel alles binnen laden dan, gelukkig heb ik de laatste 3 al
whehehequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
QFT!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Straks sta je op Defqon en is het alle moeite waard geweest
En anders ook want je hebt een heleboel mensen blij gemaakt![]()
Vind de aftermovie drie keer niks, weinig sfeer. Check de after van interns is, dat is pas een aftermoviequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:21 schreef Levitas het volgende:
Defqon aftermovie. Geeft wat mij betreft het feest op de juiste manier weer. Althans, zo heb ik het ook beleefd.
Eigenlijk wil ik ontzettend graag naar Wish Outdoor morgen, maar over 2 weken op vakantie en 't festival seizoen kost al genoeg geld. Baal nu stiekem wel dat ik M.I's aanbod heb afgeslagen toentertijd
Ik ben ze aan het binnenhalen. Eén probleempje alleen, de link naar part 6 is dezelfde link als part 7. Dus twee keer part 7 ipv 6.quote:
themagicshow.nlquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:40 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ik ben ze aan het binnenhalen. Eén probleempje alleen, de link naar part 6 is dezelfde link als part 7. Dus twee keer part 7 ipv 6.
Verders top!
Ach, er is nog genoeg kwaliteit te vinden in de 'zomerse' hardstyle, het is geen early meerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:44 schreef Hardrebel het volgende:
Die "zomerse" hardstyle nummers is meer Happystyle. Ik luister steeds meer industrial tekno zoals schranz enz misschien een tip .. !
WTF bestaat er ook andere muziek? Bedankt manquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:44 schreef Hardrebel het volgende:
Die "zomerse" hardstyle nummers is meer Happystyle. Ik luister steeds meer industrial tekno zoals schranz enz misschien een tip .. !
appels, commerciele baggerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:48 schreef mstx het volgende:
Ik eet de laatste tijd veel appels, misschien een tip voor jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |