The R3bels draaien slecht? Ik verheugde me juist op hun set op the Qontinent. Heb ze nog nooit gezien namelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:59 schreef ElDani het volgende:
Ik heb met Ran-D atm nog niet echt de verveelfactor eigenlijk. Toch vind ik Ran-D een beetje in de catogorie The R3bels horen: een plaatje per set kan prima, maar een uur die ene artiest wisselt niet genoeg af. Zeker bij The R3bels, die ook nog eens dramatisch draaien.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:12 schreef NLS04 het volgende:
[..]Hoezo streep je proppie door? Heeft ie zeker goede collabs mee gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Klopt ja foutje. Komt vanwege die laatse collab wake up en dat vindt ik nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef T_Killer het volgende:
Hoezo streep je proppie door? Heeft ie zeker goede collabs mee gehad.
maar inspiratieloze bagger met/ondanks de reputation game-kicks.quote:
heb hem net eindelijk even gekeken!quote:
Eigenlijk wel mee eens. Al is het wel gewoon de no nonsense versie die mij wel boeit. Geeft mij een lekker los gaan gevoel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef -Menn0- het volgende:
Wake up is een hele vette plaat en ook een BH collab!!
Thnxquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb hem net eindelijk even gekeken!
stukje door mijn camera gefilmd
KrullieWullie die schrikt en dan losgaat
ikzelf![]()
![]()
![]()
T-Force in slow-motion
achtergrondmuziek
Haha dat was zo hilarisch! Ik stond daar beetje voor me uit te kijken, ineens komt er een hele rare kerel langslopen, helemaal strak, die me echt vet raar aankijkt!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
Ja echt welquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Echt tof dat je komt! Kijk zelf echt uit naar die early TBY set, maar jij ook!
Daar zal het grootste deel echt niet blij mee zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ja echt welmaar ook die van Luna. Hij zei op Beat the bridge als hij wat later staat dat 2005-2007 ruim aan bod komt.
Als ik naar de beelden kijk van vorig jaar en naar en de opzet hoe simpel en dan wat nu de prijs is, vind ik het al een prijzig iets. Dus we zullen zien....quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
Daar zal het grootste deel echt niet blij mee zijnMaar ik wel!
Enige nadeel aan die locatie is dat de munten 3 euro ps ofzo waren
quote:XXlerator Raw
12:00 - 13:00 Degos & Re-Done
13:00 - 14:00 Kevin Kaos vs Low-E
14:00 - 15:00 Josh & Wesz
15:00 - 16:00 Frequencerz
16:00 - 17:30 The Beholder vs Digital Punk
17:30 - 19:00 Crypsis vs Chain Reaction
19:00 - 21:00 A2 Records Showcase: Alpha Twins, Ran-D, Adaro & E-Force
21:00 - 21:30 LIVE: Avio
21:30 - 22:45 B-Front
22:45 - 23:45 Thera vs Chris One (SWE)
Hosted by MC Da Syndrome
XXlerator
12:00 - 13:30 Devon K.
13:30 - 15:00 Heatzone
15:00 - 16:30 Abyss & Judge
16:30 - 18:00 Headhunterz
18:00 - 18:30 LIVE: Bioweapon (AUS)
18:30 - 20:00 Frontliner
20:00 - 21.30 D-Block & S-Te-Fan vs Deepack
21.30 - 23.00 Zatox vs The R3bels (ITA)
23:00 - 23:50 Noize Suppressor (ITA)
23:50 - 00:00 Eindshow
Hosted by MC Villain
Same herequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:35 schreef Sqoudson het volgende:
Op Decibel toch maar eens gaan proberen om bij de meet te zijn!
Ziet er altijd heel dik uit namelijk
Ik vind het fok groepje ook altijd heel gezelligquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:35 schreef Sqoudson het volgende:
Op Decibel toch maar eens gaan proberen om bij de meet te zijn!
Ziet er altijd heel dik uit namelijk
Maar je krijgt er instant kippenvel en geluksstofjes (genoeg voor een paar weken) gratis bijquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als ik naar de beelden kijk van vorig jaar en naar en de opzet hoe simpel en dan wat nu de prijs is, vind ik het al een prijzig iets. Dus we zullen zien....
whaha, geweldigquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Haha dat was zo hilarisch! Ik stond daar beetje voor me uit te kijken, ineens komt er een hele rare kerel langslopen, helemaal strak, die me echt vet raar aankijkt!!Kijk om, zie daar camera, schrok weer een beetje en toen kwam er een dik stuk muziek ofzo en toen moest ik toch wel even los
waarom niet trouwens? Hoe verder we de jaren in gaan hoe verder de 'classics' toenemen. Of blijven we nou eeuwig hangen dat 2001-2003 de classics zijn? Ik vind dat 2005 onderhand ook al te lang geleden is....quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
Daar zal het grootste deel echt niet blij mee zijnMaar ik wel!
6 jaar, it's been a whilequote:Op donderdag 30 juni 2011 09:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
waarom niet trouwens? Hoe verder we de jaren in gaan hoe verder de 'classics' toenemen. Of blijven we nou eeuwig hangen dat 2001-2003 de classics zijn? Ik vind dat 2005 onderhand ook al te lang geleden is....
Ik vond em ook erg tof en ik ben der niet eens bij geweestquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb hem net eindelijk even gekeken!
stukje door mijn camera gefilmd
ikzelf![]()
![]()
![]()
T-Force in slow-motion
achtergrondmuziek
ik heb ff gezocht op PF, maar geen hardstyle in de line-upquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:19 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ik vond em ook erg tof en ik ben der niet eens bij geweest![]()
Gaan er hier nog mensen naar Dour trouwens ?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:50 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/450934/1/1/50/danceparty-defqon-1-festival-2011.html
quote:Hij oogde wat zenuwachtig en opende zijn set met misschien wel het beste anthem wat we deze festivalzomer hebben gehoord: 'Ran-D & B-Front – Rebirth (Official Anthem 2011)'.
Ik vind dat best een lekker trackjequote:Op donderdag 30 juni 2011 11:43 schreef 16meter het volgende:
"shake ya house like a mothafuckin' earthquake"
Die wc eend moet je ff uitleggenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
[..]Wij van Wc eend......
Maar voor de rest een heel net verslagleest lekker weg
Ik heb er eerlijk gezegd weinig van gemerkt. Ik heb sowieso weinig van MC's gemerkt/gehoord eigenlijk, dus heb me er ook niet aan gestoordquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:51 schreef T_Killer het volgende:
Wij van WC eend adviseren WC eend was de slogan altijd.
Leuk verslag wederom, hoe is het trouwens bevallen dat Villain, DV8 en Ruffian niet een vaste stage hadden maar afwisselden?
Haha oke, ja ach zon geintje moet kunnen tochquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:51 schreef T_Killer het volgende:
Wij van WC eend adviseren WC eend was de slogan altijd.
Leuk verslag wederom, hoe is het trouwens bevallen dat Villain, DV8 en Ruffian niet een vaste stage hadden maar afwisselden?
Hmm... Die heb ik op Defqon helemaal niet gehoord, bedenk ik me nuquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik was deze eigenlijk alweer vergeten:
Maar is toch wel een lekker plaatje nu de zomer begonnen is.
haha Jeff, wat een pannekoek iddquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:05 schreef 16meter het volgende:
Bij Purple stond een goede MC, bijna niet gehoord die kerel.
Heb je die MIDI-controller nou gekocht? Vet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Normaal als ik een mix luister heb ik best een goed idee van: nu starten... nu dit stukje laten horen... nu dat...
Maar nu ik het zelf moet doen begrijp ik er helemaal niks vanalleen het beatmatchen al...
even oefenen
Sterkte!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Normaal als ik een mix luister heb ik best een goed idee van: nu starten... nu dit stukje laten horen... nu dat...
Maar nu ik het zelf moet doen begrijp ik er helemaal niks vanalleen het beatmatchen al...
even oefenen
Vraagje, ik zie dj's vaak iedere beat op de cue knop rammen maar ik zie het nut daarvan niet echt?quote:
Na een paar keer drukken zit je dan in het goede ritme inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vraagje, ik zie dj's vaak iedere beat op de cue knop rammen maar ik zie het nut daarvan niet echt?Doen ze dat gewoon om bij de laatste keer drukken nauwkeuriger te zijn?
Heb hem nauwelijks wat horen zeggen toen ik er stond, prima dus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha Jeff, wat een pannekoek iddhet zou echt hilarisch zijn als iemand bij zou houden wat hij heel de dag voor engels onzin rijmpjes heeft "gespit"
Vind het een prima plaat en met een zonnetje aan de hemel eigenlijk best relaxt. Zit goed in elkaar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef Krulliewullie het volgende:
YESS!!!! Weer wat nieuws van onze grote helden!!
Vind em saai en mat, maar in ieder geval niet irritant zoals de meeste nieuwe Showtek plaatjes
2 seconden geluisterd, daarna weggekliktquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef Krulliewullie het volgende:
Vind em saai en mat, maar in ieder geval niet irritant zoals de meeste nieuwe Showtek plaatjes
Muziek beoordeel ik altijd gewoon als muziek, ben niet zo van de genresquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:09 schreef InGebruik het volgende:
Je moet er wel bij bedenken dat het geen hardstyle meer is, zo zien de gebroeders zelf het ook niet meer. Moet ook wel zeggen dat dat een heel eind scheelt in mening, voor een hardstyle plaat was dit niet zo veel geweest.
Als TMF er nog was waren ze binnen, die jongensquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef Krulliewullie het volgende:
waar luister je die dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:11 schreef eQuaL het volgende:
dacht ik nog ff naar de Top 500 (was bij nr 29) luisteren...
Heb natuurlijk gewoon de lijst uitgeprint en de melodietjes geneuriedquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar die podcasts zijn toch nog niet beschikbaar?
mooiquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:54 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Heb natuurlijk gewoon de lijst uitgeprint en de melodietjes geneuried![]()
Nee, maar ze komen als het goed is deze week nog online
1e 3 setjes first-hand van M.I gekregenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooimaar hoe kun jij nu al luisteren dan?
you lucky bastardquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:58 schreef eQuaL het volgende:
[..]
1e 3 setjes first-hand van M.I gekregen
Zijn alleen niet meer online beschikbaar, dus wordt echt wachten op M.I en/of Tita want ik mocht en ga ze niet zelf online zetten
Hoop het ook, want ben al door mijn setjes heenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
you lucky bastarden dan wacht ik maar, hopelijk komen ze dan echt deze week
maar die 3 setjes waren (aangezien je nummer 29 aan het luisteren was) dus van de bovenkant van de lijst?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:00 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hoop het ook, want ben al door mijn setjes heen
quote:@djheadhunterz
Headhunterz
oops
haha zag het ook, jammer dat er niet bij staat aan wie het gericht is:Pquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:03 schreef Krulliewullie het volgende:
Hahaha HHZ is vanalles op Twitter aan het gooien, wat volgens mij niet de bedoeling is
Screenie? Lijkt al weggehaald te zijn...quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:03 schreef Krulliewullie het volgende:
Hahaha HHZ is vanalles op Twitter aan het gooien, wat volgens mij niet de bedoeling is
Ja, dat setje was van 37 tot 1quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar die 3 setjes waren (aangezien je nummer 29 aan het luisteren was) dus van de bovenkant van de lijst?
Iemand die hij op Twitter volgt en die ook heeft getweet dat ze niet blij was gisterenavond! Succes met zoekenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:04 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
haha zag het ook, jammer dat er niet bij staat aan wie het gericht is:P
Was aan een meisje gericht, hij had gisteren veel gedronken met wat vrienden in Ibiza en z'n telefoon niet meer bekeken. En zij vond dat niet leuk en dacht nu dat hij geen interesse meer in haar had en daar was hij z'n verontschuldigingen voor aan het geven enzoquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:04 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Screenie? Lijkt al weggehaald te zijn...
Hahah arme jongenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:06 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Was aan een meisje gericht, hij had gisteren veel gedronken met wat vrienden in Ibiza en z'n telefoon niet meer bekeken. En zij vond dat niet leuk en dacht nu dat hij geen interesse meer in haar had en daar was hij z'n verontschuldigingen voor aan het geven enzo
Tsjah dat is maar net hoe je het bekijkt, misschien is hij wel gewoon keihard vreemdgegaan gisterenavond en is ie nu gewoon aan het slijmen om ervoor te zorgen dat hij in Nederland ook weer een chickie heeftquote:
Ist zo'n player dan? Ken hem niet persoonlijk, dus kan er niet over oordelenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:11 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Tsjah dat is maar net hoe je het bekijkt, misschien is hij wel gewoon keihard vreemdgegaan gisterenavond en is ie nu gewoon aan het slijmen om ervoor te zorgen dat hij in Nederland ook weer een chickie heeft
Achja valt sowieso niet over te oordelen, niemand hier kent hem persoonlijk en niemand kent haar persoonlijk en niemand weet wat er allemaal is gebeurdquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:20 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ist zo'n player dan? Ken hem niet persoonlijk, dus kan er niet over oordelen![]()
Ben altijd een beetje huiverig voor vriendinnen die constant willen weten waar je bent, wat je doet, met wie etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eerste indruk is dat het wel lekker stijltje is, vooral de trance-invloed die in het intro en in de break te horen is
[ Bericht 10% gewijzigd door Krulliewullie op 30-06-2011 15:33:11 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vraagje, ik zie dj's vaak iedere beat op de cue knop rammen maar ik zie het nut daarvan niet echt?Doen ze dat gewoon om bij de laatste keer drukken nauwkeuriger te zijn?
Is een gewoonte denk ik. Doe het zelf ook.En mstx... het maakt niet uit of je er net iets of heel ver naast zit, aangezien je hem er toch niet in knalt met de fader omhoogquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Na een paar keer drukken zit je dan in het goede ritme inderdaad.Als je gewoon op de gok het nummer erin knalt zit je meestal net naast de beat omdat er iets vertraging in zit.
The R3bels hebben grootse moeite om hun eigen platen netjes over elkaar heen te draaien. Dat lijkt me typisch een gevalletje van goed produceren, maar waardeloos draaien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef T_Killer het volgende:
[..]
The R3bels draaien slecht? Ik verheugde me juist op hun set op the Qontinent. Heb ze nog nooit gezien namelijk.
Ik hoor ook alleen maar slechte verhalen over hun optredens tot op heden in NL...quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:00 schreef ElDani het volgende:
[..]
The R3bels hebben grootse moeite om hun eigen platen netjes over elkaar heen te draaien. Dat lijkt me typisch een gevalletje van goed produceren, maar waardeloos draaien.
Op The Qontinent staan ze als liveact ingeboekt, dan hoeven ze alleen op play te drukken, ik neem aan dat ze dat wel kunnen.
Ook alweer erg veel zin in Decibel. Alle 4 de hardstylestages zijn erg goed bezet als ik het zo mag zeggen! Zullen nog wel een paar lastige keuzes komen!
Een echte baas knalt 'm er gewoon in met de fader omhoog! Gewoon gokken dat ie goed zit jongequote:Op donderdag 30 juni 2011 15:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
Is een gewoonte denk ik. Doe het zelf ook.En mstx... het maakt niet uit of je er net iets of heel ver naast zit, aangezien je hem er toch niet in knalt met de fader omhoog
Natuurlijk maakt dat uit, dan hoef je minder te corrigeren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
[..]
Is een gewoonte denk ik. Doe het zelf ook.En mstx... het maakt niet uit of je er net iets of heel ver naast zit, aangezien je hem er toch niet in knalt met de fader omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |