Kun jij daarna niet even door naar Last World om daar de Main af te sluiten met een 2004-2007 set?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Het is natuurlijk wel een "raw" hardstyle georienteerd concept maar dat ga ik op m'n eigen manier invullen en dan voornamelijk de ouwere hardere tracks. Ga er dus maar vanuit dat tracks ala headwave, gold medley with strange etc. etc. door de line arrays heen gejengeld worden
Klinkt leuk! Ga sowieso even bij jou en Miquel kijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Wat is raw?!?! STERF met raw!![]()
![]()
Niet persoonlijk bedoeld he
Het is natuurlijk wel een "raw" hardstyle georienteerd concept maar dat ga ik op m'n eigen manier invullen en dan voornamelijk de ouwere hardere tracks. Ga er dus maar vanuit dat tracks ala headwave, gold medley with strange etc. etc. door de line arrays heen gejengeld worden
Raw tussen aanhalingstekens.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
![]()
Krijg je van mij een boulet!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kun jij daarna niet even door naar Last World om daar de Main af te sluiten met een 2004-2007 set?
Ik ben voorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kun jij daarna niet even door naar Last World om daar de Main af te sluiten met een 2004-2007 set?
Waar is de activator van de periode 2000-2005/6quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe Acti-release?
Geen idee... Hoop het wel!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Maar klinkt goed, wordt het nog opgenomen?
Het is inderdaad meer Electro-achtig, maar toch vind ik het wel interessant om te zien dat hij naar een dergelijke stijl switcht. Blijkbaar voelt hij zich toch niet thuis in de huidige scene of vind hij dat gewoon interessanter.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef Koepert het volgende:
Die acti-releases horen hier eigenlijk ook niet zo thuis...
T is overduidelijk gecommuniceerd als "Een nieuwe stijl" van Acti, maar nergens dat t ook hardstyle zou zijn.. bij mijn weten dan..
Verder; Als hij weer hardstyle gaat maken, graag de ouwe stijl idd.
DAT ben ik wel helemaal met je eens.. Motivatie erachter ben ik ook wel nieuwsgierig naar.. Ik vind het wel toffe platen op zich... maar zoals gezegd.. ik mis "iets" ondefinieerbaars erinquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het is inderdaad meer Electro-achtig, maar toch vind ik het wel interessant om te zien dat hij naar een dergelijke stijl switcht. Blijkbaar voelt hij zich toch niet thuis in de huidige scene of vind hij dat gewoon interessanter.
*meldt, heb al enkele jaren een Behringer BCD2000quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef Beach het volgende:
Nog beginnende mixers die een djcontroller willen kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar omdat deze niet werkt op Windows 7, sta ik op het punt om dit speeltje te kopen, de Numark Mixtrack ProSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Beginnend: neequote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef Beach het volgende:
Nog beginnende mixers die een djcontroller willen kopen?
AAAAAH VEEEETTT!!! Ik zou er alleen al heen willen om Arne L 2- RIP te horenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:43 schreef T-Force het volgende:
Line Up van Hard Classics Indoor![]()
Arne L 2
Cold Fusion
Deepack
Jimmy The Sound
Luna
Pavo
Pfffquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
![]()
hé, nog een DM-bezoekerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef flexza het volgende:
en de Dangerouzmind feestjes in Lucky Rijssen![]()
whehehequote:
die was inderdaad geniaalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Waar is de activator van de periode 2000-2005/6![]()
![]()
quote:
Nu bezig, eigenlijk wel gewoon voorspelbaar setje hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:16 schreef T_Killer het volgende:
Die set van B-Front, Crypsis, Kodex et al. @ magic show ziet er interessant uit. Veel onbekende platen voor mij. Iemand al geluisterd?
Dat shot in die Dixxie ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hele chille aftermovies maakt hij altijd
+1quote:Op woensdag 29 juni 2011 05:51 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
AAAAAH VEEEETTT!!! Ik zou er alleen al heen willen om Arne L 2- RIP te horen
+2quote:
quote:De laatste les van het jaar volgt op Eerste Kerstdag en zal een geschiedenis les zijn. Head of the School: Dj Luna is cum laude afgestuurd in dit vak en zal samen met vele oude vrienden je terug nemen naar de oorsprong van Hardstyle, maar meer hierover later dit jaar.
was me nog niet opgevallenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:34 schreef de_huig het volgende:
is dj luna 'afgestuurd' ja? potverdikkie zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb btw voor het eerst sinds een hele lange tijd weer een plaat gedownload ik download tegenwoordig alleen nog maar sets. Zit echt heerlik te stuiteren hier op de Africa E.P.![]()
![]()
Tatanka kan het nog.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:23 schreef T_Killer het volgende:
Afgelopen zaterdag weer een mooi 'hardstyle-vocals-in-een-film-momentje'.
Was aan het zappen en toen begon er een film met de volgende tekst in de openingsscene:
A philosopher once asked: Are we human because we gaze at stars, or do we gaze them because we're human? Pointless really. And do the stars gaze back? Now that's a question.
De ekte ekte weten welke plaat het is.The MachineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ja nu ik erover nadenk begon die film ongeveer op het eind van de avond dus mss stonden jullie toen wel los te gaan op Stardust bij de Machine. Of heeft ie m niet gedraaid?quote:
moet zeggen dat ik tussen al dat geweld alleen Greatest Weapon meende te herkennenquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:31 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja nu ik erover nadenk begon die film ongeveer op het eind van de avond dus mss stonden jullie toen wel los te gaan op Stardust bij de Machine. Of heeft ie m niet gedraaid?
Helaas nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:34 schreef ReMcOrE het volgende:
moet zeggen dat ik tussen al dat geweld alleen Greatest Weapon meende te herkennenverder geen Stardust, Butterfly, Mist of Rebellious (favorietje van T-Force) gehoord volgens mij
zeker niet! godnondeju wat ging dat hardquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Helaas niet...maar ach... zo vervelend was het niet om daar te staan
Ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:58 schreef eQuaL het volgende:
ben ik trouwens de enige hier die niet zo warm wordt van Africa?
Nee hoor!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:58 schreef eQuaL het volgende:
Dat ja, beetje grappig maar ik luister geen muziek omdat het grappig is maar omdat het mooi isquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Nou zal ik speciaal voor de poll eens naar Africa luisteren
Edit: mwah, grappig verzonnen maar vind em niet klinkenAl met al neig ik naar stom
Hoe heet die plaat ook al weer, waar die beginmelo gejat van is?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:16 schreef T_Killer het volgende:
Lueken plaatjen ja die Afrikaa.
Maar On a cloud is imo toch wel de beste plaat van de E.P.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:16 schreef T_Killer het volgende:
Lueken plaatjen ja die Afrikaa.
Maar On a cloud is imo toch wel de beste plaat van de E.P.
Ik vind 'm vet. Misschien beetje cheesy vocals, maar wat een drive/kick/bass zit er in. love itquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:58 schreef eQuaL het volgende:
Klote vocals, kutbreak en de melodie is niet bijzonder![]()
For the record, ik vond Tokyo echt
Ja ben zeer zeker serieus. Wat Robuust zegt over de break klopt, maar op de E.P. staan twee cut versies waarbij die break niet zit.quote:
Nee.. Ik vind het ook niet veel eigenlijk. Niet mijn style =)quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:58 schreef eQuaL het volgende:
Klote vocals, kutbreak en de melodie is niet bijzonder![]()
For the record, ik vond Tokyo echt
Ik ook, maar kijk meer uit naar Eternalquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:17 schreef InGebruik het volgende:
Vind Africa gewoon een zeer lekkere plaat!
Eternal is al uit via de Hellhouse webshop (ramp in Japan en dergelijke).quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik ook, maar kijk meer uit naar Eternal!
Nicequote:Op woensdag 29 juni 2011 15:47 schreef ElDani het volgende:
[..]
Eternal is al uit via de Hellhouse webshop (ramp in Japan en dergelijke).
Dit vind ik toch wel weer een hele dikke track! Pakkend melodietje in de breaks (hadden ze van mij best door mogen zetten) en een heerlijke energieke midintro.
Daar dacht ik op Defqon ook al over na, in elk setje hoorde je bijna wel een nummer van Ran-D. Kerel is als een gek aan produceren geweest de laatste tijd, het is ook nog geen eentonig shit dus niks meer dan lofquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:02 schreef Levitas het volgende:
Jezus, ik zit net even de laatste releases van Ran-D te luisteren, wat een beestachtige nummers zeg![]()
Ran-D & Wildstylez - Futureshock
Ran-D & Alpha twins - The new shit
Ran-D & B-Front - Rebirth
Ran-D & Zany - Son of torture
Ran-D - Feel my fire
Ran-D & Adaro - Under attack
Ran-D & Adaro - Struggle for existence
Gunz for hire - Gangster's don't dance
Ik heb op dit moment medelijden met m`n buren
Vind ik wel hoor, allemaal van hetzelfde, heb het wel een beetje gehad met hem (heel A2 eigenlijk)quote:
Hij is ook 99% van heel A2quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vind ik wel hoor, allemaal van hetzelfde, heb het wel een beetje gehad met hem (heel A2 eigenlijk)
Daarom..quote:
hij was een tijdje terug ook aan het afstuderen..dan krijg je dat he..studieontwijkend gedragquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Kerel is als een gek aan produceren geweest de laatste tijd,
Vind ik deze "who/what we are" toch leukerquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Daarom..
Hé ik heb sinds zaterdag al 5x This Is Who We Are van The Pitcher gehoord toen ik het er op Defqon met T-Force over had. Ik vind dat namelijk best een goed nummer (i.t.t. hem en vele anderen volgens mij, 16meter hier ook wel eens horen zeggen). Maar nu hoor ik die ineens overal? Terwijl ie al een tijdje oud is. Maar dat bambambambam stukje vind ik best vet(ok na de 5e keer in een week niet meer zo)
Aantal prima plaatjes, maar inderdaad af en toe wat eentonig...quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:02 schreef Levitas het volgende:
Jezus, ik zit net even de laatste releases van Ran-D te luisteren, wat een beestachtige nummers zeg![]()
Ran-D & Wildstylez - Futureshock
Ran-D & Alpha twins - The new shit
Ran-D & B-Front - Rebirth
Ran-D & Zany - Son of torture
Ran-D - Feel my fire
Ran-D & Adaro - Under attack
Ran-D & Adaro - Struggle for existence
Gunz for hire - Gangster's don't dance
Ik heb op dit moment medelijden met m`n buren
Ah dat is dus diegene die 'ie op Loudness draaide.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:47 schreef ElDani het volgende:
Vind Jazzy echter de beste van de EP. Superleuk om die vocals erbij te hebben, simpele maar effectieve melodie en niet te veel pitchende, maar wel beukende kicks.
Me tooquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vind ik wel hoor, allemaal van hetzelfde, heb het wel een beetje gehad met hem (heel A2 eigenlijk)
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
Vind ik deze "who/what we are" toch leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk alles acts die ik graag wil zien staan erin
Edit: Koepert, bedankt voor het posten van It's What We AreDie verdiend het om om de zoveel topics weer te verschijnen in deze kwaliteits-reeks
Hij staat nu alweer voor de 5de keer achter elkaar op!
[ Bericht 16% gewijzigd door T-Force op 29-06-2011 19:33:40 ]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:19 schreef T-Force het volgende:
Krullie, wat denk jij van deze TT voor Last World?
Kevin Kaos & Chris One ga je geen spijt van krijgen wat ging dat hard afgelopen zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk alles acts die ik graag wil zien staan erin![]()
Dat zei je ja, vandaar dat ik ze maar ga bekijkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:33 schreef poiuytr het volgende:
Kevin Kaos & Chris One ga je geen spijt van krijgen wat ging dat hard afgelopen zaterdag
Heb weleens aan Ran-D gevraagd of er nog wat met deze plaat ging gebeuren. Is ook bijna alweer 2 jaar geleden toen die track voor het eerst gedraaid op Q-base (oa door hemzelf maar ook door Adaro en PP). Ik was er toen al helemaal lyrisch over maar wat ik me kan herinneren dat hij tijdens dat gesprek zei dat ie de bestanden ervan was verloren oid. Indoctrination staat trouwens niet dat lijstje van levitas maar is ook een ballentrack.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |