owja, dat zal dan aardig aan de prijs zijn; gelukkig drink ik niet zoveel alcohol op zulke feestenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:06 schreef mstx het volgende:
[..]
Ging meer om de alcohol, daar zit nogal veel belasting op.
maar gedraag je er wel naarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, dat zal dan aardig aan de prijs zijn; gelukkig drink ik niet zoveel alcohol op zulke feesten
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:22 schreef eQuaL het volgende:
Linkjes naar Magic Show Top 500 zijn te vinden op hun website!
heb ik morgen wat te doenquote:
dat vroeg ik mij gisteren ook al af, ik hoop van nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:28 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Gaat speedyshare zometeen niet moeilijk doen? Met die limits enzo?
Grote kans van wel... Heb ook aangeraden om via wetransfer ook download links te doen, maar wou die niet...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:28 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Gaat speedyshare zometeen niet moeilijk doen? Met die limits enzo?
kun jij toch zelf wel doen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:30 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Grote kans van wel... Heb ook aangeraden om via wetransfer ook download links te doen, maar wou die niet...
Haha, snel alles binnen laden dan, gelukkig heb ik de laatste 3 alquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:30 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Grote kans van wel... Heb ook aangeraden om via wetransfer ook download links te doen, maar wou die niet...
Straks sta je op Defqon en is het alle moeite waard geweestquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen genoeg tijd besteed aan die hele kut top 500![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
heb vanavond geen tijd, hopelijk kan het morgen nogquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:40 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Haha, snel alles binnen laden dan, gelukkig heb ik de laatste 3 al
whehehequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
QFT!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Straks sta je op Defqon en is het alle moeite waard geweest
En anders ook want je hebt een heleboel mensen blij gemaakt![]()
Vind de aftermovie drie keer niks, weinig sfeer. Check de after van interns is, dat is pas een aftermoviequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:21 schreef Levitas het volgende:
Defqon aftermovie. Geeft wat mij betreft het feest op de juiste manier weer. Althans, zo heb ik het ook beleefd.
Eigenlijk wil ik ontzettend graag naar Wish Outdoor morgen, maar over 2 weken op vakantie en 't festival seizoen kost al genoeg geld. Baal nu stiekem wel dat ik M.I's aanbod heb afgeslagen toentertijd
Ik ben ze aan het binnenhalen. Eén probleempje alleen, de link naar part 6 is dezelfde link als part 7. Dus twee keer part 7 ipv 6.quote:
themagicshow.nlquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:40 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ik ben ze aan het binnenhalen. Eén probleempje alleen, de link naar part 6 is dezelfde link als part 7. Dus twee keer part 7 ipv 6.
Verders top!
Ach, er is nog genoeg kwaliteit te vinden in de 'zomerse' hardstyle, het is geen early meerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:44 schreef Hardrebel het volgende:
Die "zomerse" hardstyle nummers is meer Happystyle. Ik luister steeds meer industrial tekno zoals schranz enz misschien een tip .. !
WTF bestaat er ook andere muziek? Bedankt manquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:44 schreef Hardrebel het volgende:
Die "zomerse" hardstyle nummers is meer Happystyle. Ik luister steeds meer industrial tekno zoals schranz enz misschien een tip .. !
appels, commerciele baggerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:48 schreef mstx het volgende:
Ik eet de laatste tijd veel appels, misschien een tip voor jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |