Klopt, zelfs een album voor Tiësto geproduceerd (Allure - Kiss From The Past toch?)quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Daar hebben ze TMF echt niet meer voor nodig hoor. Goeie move van die gasten om Nederland vaarwel te zeggen en de wijde wereld in te trekken.
Waar die gasten allemaal staan.
Thanks! Ondanks de inactiviteit m'n collectie uiteraard wel netjes bijgehoudenquote:
Voor een gedeelte geloof ik. Dan heb je het toch wel aardig voor elkaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Klopt, zelfs een album voor Tiësto geproduceerd (Allure - Kiss From The Past toch?)
Is zomers hier tegenwoordig synoniem voor kut?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:28 schreef Beach het volgende:
Dit vind ik toch zo'n lekker zomers plaatje he.
Hahaha.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:03 schreef Krulliewullie het volgende:
Hahaha HHZ is vanalles op Twitter aan het gooien, wat volgens mij niet de bedoeling is
[..]
twitter:djheadhunterz twitterde op donderdag 30-06-2011 om 21:30:38Bringing you the DMs that come from within reageer retweet
'k vind 'm niet zo heel kutquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is zomers hier tegenwoordig synoniem voor kut?
Kloptquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:05 schreef Levitas het volgende:
Moet wel zó gigantisch vet zijn om met 200 Nederlanders in een land aan de andere kant van de wereld te feesten. Volgens mij heerst dan een nóg betere sfeer dan dat je met 50.000 NL'ers bent lol
Excisiontwitter:djheadhunterz twitterde op donderdag 30-06-2011 om 18:57:36@excision please check your DM reageer retweet
Waaaat...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:24 schreef eQuaL het volgende:
@KoepertExcisiontwitter:djheadhunterz twitterde op donderdag 30-06-2011 om 18:57:36@excision please check your DM reageer retweet
, net nu ik dubstep heb ontdekt
Je kan toch gratis naar binnen als je Nederlands bent?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:21 schreef Levitas het volgende:
* Levitas begint met sparen om volgend jaar Defqon Australië te gaan bezoeken
En je wilt er heen zwemmen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:51 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Je kan toch gratis naar binnen als je Nederlands bent?
ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Waaaat...Ow fuck... Daar ben ik nieuwsgierig naar..
Dat was toch vorig jaar zo?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:51 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Je kan toch gratis naar binnen als je Nederlands bent?
Ja.quote:
Een ticket is daar iets van 140 dollar ofzo (100 euro), toch best veel geld. Daar kun je een hoop andere leuke dingen van doen.quote:Overigens, als je al een reis naar Australie kan betalen, kan zo'n dagje DefQon er ook nog wel bij lijkt me
Om over de drankprijzen nog maar niet te spreken, daar word je ook niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:25 schreef ReMcOrE het volgende:
140 doller (100 euro) voor een kaartje voor Defqon.1?
en dan klagen wij over rond de 70 euro voor een Defqon.1 / Decibel
doe maar wel; wat kost het daar?!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:32 schreef mstx het volgende:
[..]
Om over de drankprijzen nog maar niet te spreken, daar word je ook niet vrolijk van.
Weet het niet meer precies, 1,5x zo duur ofzo.quote:
bekertje cola voor ¤ 3,75quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Weet het niet meer precies, 1,5x zo duur ofzo.
Ging meer om de alcohol, daar zit nogal veel belasting op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |