Nope veel Drum n Bass etc en Hardcore ( instrumentale ) dus ik ga heel die toko kort en klein slaanquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb ff gezocht op PF, maar geen hardstyle in de line-up
Degene die hem raadt krijgt van mij een pilsje op een feest, gewoon omdat het kanquote:Don't stop, GO!
Hardstyle Masterz ft. Max Enforcer - Light Of The Dark!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:49 schreef T-Force het volgende:
Even een raad-het-plaatje
[..]
Degene die hem raadt krijgt van mij een pilsje op een feest, gewoon omdat het kan
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hardstyle Masterz ft. Max Enforcer - Ligt Of The Dark!
Kom maar op met dat biertje!
Ruffianquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:52 schreef de_huig het volgende:
ik vond deze:
ook wel een biertje waard...
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:53 schreef Krulliewullie het volgende:
Het is ook Dougal & Gammer - Don't stop go!!![]()
Ja dat maakt niet uit hé, het gaat om de lyricsquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:00 schreef T-Force het volgende:
Nee, want het was Light of the Dark die ik luisterde
Ja! Tis niet eerlijk..quote:
Nee we vinden de verborgen gebreken en de kleine lettertjes achter deze deal gewoon niet zo leukquote:
Welcome backquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:44 schreef slvrbld het volgende:
Hoi. Alweer een hele tijd hier niet geweest... Eerst m'n bacheloropdracht die nogal veel tijd vereiste en daarna eigenlijk niet meer aan gedacht![]()
Nog iemand uit het oosten des lands die mij en m'n vriendin mee wil nemen naar Free Festival? Terugreis niet per sé nodig, we pakken de afterparty er gewoon achteraan om vervolgens te wachten op de 1e trein. Indien ook afterparty, dan zou het natuurlijk wel weer prettig zijn
Ik vond ze anders primaquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:33 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nee we vinden de verborgen gebreken en de kleine lettertjes achter deze deal gewoon niet zo leuk
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:19 schreef T-Force het volgende:
Krullie, wat denk jij van deze TT voor Last World?
Wordt een mooi feestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk alles acts die ik graag wil zien staan erin
Ja we fight for our right to partyquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:28 schreef Beach het volgende:
Dit vind ik toch zo'n lekker zomers plaatje he.![]()
Daar hebben ze TMF echt niet meer voor nodig hoor. Goeie move van die gasten om Nederland vaarwel te zeggen en de wijde wereld in te trekken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Als TMF er nog was waren ze binnen, die jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |