Misschien komt dat vooral doordat jij nooit de moeite hebt genomen je in de materie te verdiepen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er wordt nooit een woord gerept over vulkanologie, zonneklimaat, etc. etc.
Alles is altijd maar CO2, en ja dat is te simpel. Dat is bijna van het niveau Wilders met "minder allochtonen is ook minder files, en dus een betere economie!".
Nee, niet dus.
Zelf roeptoeter jij net zo hard over onderwerpen waar jij jezelf nooit in hebt verdiept.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien komt dat vooral doordat jij nooit de moeite hebt genomen je in de materie te verdiepen.
Ik zou eens een technical summary van de IPCC rapporten openslaan als ik jou was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alles is altijd maar CO2, en ja dat is te simpel. Dat is bijna van het niveau Wilders met "minder allochtonen is ook minder files, en dus een betere economie!".
Nee, niet dus.
Kom nou Koos. Dat zeg jij?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien komt dat vooral doordat jij nooit de moeite hebt genomen je in de materie te verdiepen.
Hoezo? Ik geef altijd eerlijk toe als ik weinig weet heb van een onderwerp.quote:
En dat simpele toegeven maakt je ook meteen gemachtigde tot het bekritiseren van anderen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo? Ik geef altijd eerlijk toe als ik weinig weet heb van een onderwerp.
Daar kan ik mij weinig van heugen, iig omtrent de bezuinigingen op defensie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maakt je nog niet dom. Dat is je vergeven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat toch over de politieke consequenties?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou eens een technical summary van de IPCC rapporten openslaan als ik jou was.
Dat de mens met haar handelen verantwoordelijk is voor een groot deel van die opwarming is in de wetenschap toch ook echt bijna geen twijfel meer over hoor...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De opwarming van de aarde is geen complot, de opwarming van de aarde is en was een feit, het enige waar ik niet aan wil is dat het enkel komt door de rotzooi die wij uit de schoorsteen stoten.
Maar hey, als je het iedere keer in het belachelijke wil trekken dan ga je gang maar.
Onzin, ook daar wordt uitgebreid onderzoek naar gedaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In de wetenschap? Volgens mij haal je toch wat dingen door elkaar. In de media krijgt een stof als methaan maar weinig aandacht maar in de wetenschap zeker wel. Je bent nu gewoon random dingetjes bij elkaar aan het rapen om maar een punt te maken maar zonder veel succes...quote:Alles is altijd maar CO2, en ja dat is te simpel. Dat is bijna van het niveau Wilders met "minder allochtonen is ook minder files, en dus een betere economie!".
Nee, niet dus.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou eens een technical summary van de IPCC rapporten openslaan als ik jou was.
Het gaat toch over de politiek, de hele discussie is begonnen over de politieke perceptie van de wetenschap.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:41 schreef du_ke het volgende:
In de wetenschap? Volgens mij haal je toch wat dingen door elkaar. In de media krijgt een stof als methaan maar weinig aandacht maar in de wetenschap zeker wel. Je bent nu gewoon random dingetjes bij elkaar aan het rapen om maar een punt te maken maar zonder veel succes...
Waarom probeer je de boodschapper onderuit te halen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dat simpele toegeven maakt je ook meteen gemachtigde tot het bekritiseren van anderen?
Waarbij het begon met het pleidooi voor het ontslag van een wetenschapper omdat die dingen roept waar de politiek het niet mee eens is...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het gaat toch over de politiek, de hele discussie is begonnen over de politieke perceptie van de wetenschap.
Verwaarloosbaar klein deel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat de mens met haar handelen verantwoordelijk is voor een groot deel van die opwarming is in de wetenschap toch ook echt bijna geen twijfel meer over hoor...
En terecht dus, gezien het KNMI standpunt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarbij het begon met het pleidooi voor het ontslag van een wetenschapper omdat die dingen roept waar de politiek het niet mee eens is...
Als je je zou verdiepen in de materie, dan zou je weten dat kooldioxide allesbehalve "maar een radartje" is, dat heeft dan dus politieke consequenties. In ieder geval hebben vulkanen bar weinig met de politiek te maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het gaat toch over de politieke consequenties?
Ik vind het puur willen laten stagneren van CO2 tot op het fanatieke af niet echt hulpzaam als je weet dat het maar een radartje in het geheel is. Zeker gezien de financiële en economische gevolgen van dit beleid.
Ik vergeef het jou overigens niet dat je met 'abiotische olie'-prietpraat gaat strooien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat maakt je nog niet dom. Dat is je vergeven.
Maar dan wijzen naar anderen?...
Mensen die niet kunnen vissen moet je ook geen hengels geven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom probeer je de boodschapper onderuit te halen?
Daarom kan je het negeren, evenals die idiote stelling dat de mensheid maar even de aarde afkoelt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als je je zou verdiepen in de materie, dan zou je weten dat kooldioxide allesbehalve "maar een radartje" is, dat heeft dan dus politieke consequenties. In ieder geval hebben vulkanen bar weinig met de politiek te maken.
Verdiep je eerst maar in de materie voordat je uit het niets dingen verzint: http://www.ipcc.ch/publications_and_data/ar4/wg1/en/ts.htmlquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom kan je het negeren, evenals die idiote stelling dat de mensheid maar even de aarde afkoelt.
Boodschapper? Het komt toch uit jouw toetsenbordje geroffeld? Of vertegenwoordig je een hogere macht?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom probeer je de boodschapper onderuit te halen?
De eisen en aanbevelingen zijn ridicuul rigoureus, dat ik ze nogmaals lees zal er weinig aan veranderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Verdiep je eerst maar in de materie voordat je uit het niets dingen verzint: http://www.ipcc.ch/publications_and_data/ar4/wg1/en/ts.html
Tis nog te vroeg voor die kennis blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:43 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vergeef het jou overigens niet dat je met 'abiotische olie'-prietpraat gaat strooien.
Ik stel enkel dat VS weinig kennis heeft van de materia, wat ook gewoon klopt in dezen. En vervolgens wordt met opmerkingen gesmeten zoals 'horen wie het zegt'. Dat zal allemaal wel, maar dat verandert niets aan het feit dat VS geen klimaatexpert is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Boodschapper? Het komt toch uit jouw toetsenbordje geroffeld? Of vertegenwoordig je een hogere macht?
Ook een bron behalve je grote duim?quote:
Ik vind Russen idioten ja, maar dat staat los van hun olieproductie. Olievelden in Rusland worden niet magisch aangevuld, die raken net als alle andere olievelden ter wereld na verloop van tijd uitgeput. Als die olievelden zouden worden aangevuld gebeurt dat zo langzaam dat het geen verschil uitmaakt voor de productie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tis nog te vroeg voor die kennis blijkbaar.
Probeer anders de Russen ervan te overtuigen. Die zijn al met 100den boorputten bezig op die wijze olie uit de kloot te zuigen. Ik neem aan dat je dat allemaal idioten vind?
Dat er sprake is van klimaatverandering en dat de mens daar de grote verantwoordelijke partij voor is?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En terecht dus, gezien het KNMI standpunt.
"De grote verantwoordelijke partij" betwijfel ik dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat er sprake is van klimaatverandering en dat de mens daar de grote verantwoordelijke partij voor is?
Lijkt me stug..
Nee, slechts jou iemand die in BWN-achtige ideeen gelooft. Ga eens googlen, het enige wat je vindt zijn raaskallende websites over conspiracies.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Probeer anders de Russen ervan te overtuigen. Die zijn al met 100den boorputten bezig op die wijze olie uit de kloot te zuigen. Ik neem aan dat je dat allemaal idioten vind?
Och ja want dat beweer ik ook echt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stel enkel dat VS weinig kennis heeft van de materia, wat ook gewoon klopt in dezen. En vervolgens wordt met opmerkingen gesmeten zoals 'horen wie het zegt'. Dat zal allemaal wel, maar dat verandert niets aan het feit dat VS geen klimaatexpert is.
Dat was het punt ook niet. Je had het over het abiotische olie argument. Dat olie dus niet gevormd wordt door oude plantjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vind Russen idioten ja, maar dat staat los van hun olieproductie. Olievelden in Rusland worden niet magisch aangevuld, die raken net als alle andere olievelden ter wereld na verloop van tijd uitgeput. Als die olievelden zouden worden aangevuld gebeurt dat zo langzaam dat het geen verschil uitmaakt voor de productie.
Abiotische olie? die mag je toch even uitleggen hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Aangezien je van mening bent het beter te weten dan o.a. het KNMI en alle wetenschappers en instituten aangesloten bij het IPCC, ja, dat beweer je.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja want dat beweer ik ook echt.
Je doet anders behoorlijke beweringen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja want dat beweer ik ook echt.
En het doet ook geen afbreuk aan het feit dat het grappig is om van jou te horen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stel enkel dat VS weinig kennis heeft van de materia, wat ook gewoon klopt in dezen. En vervolgens wordt met opmerkingen gesmeten zoals 'horen wie het zegt'. Dat zal allemaal wel, maar dat verandert niets aan het feit dat VS geen klimaatexpert is.
Zucht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:50 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Aangezien je van mening bent het beter te weten dan o.a. het KNMI en alle wetenschappers en instituten aangesloten bij het IPCC, ja, dat beweer je.
Olie niet gevormd door fossiele resten. een leuke 19e eeuwse theorie, in stand gehouden door wat verdwaalde Russen tijdens de Soviet Unie en blijkbaar nog wat gelovigen her en der, zoals 3-voud. Geeft ze weer een reden de ogen te sluiten voor het feit dat olie toch echt zo langzaamaan aan het opraken is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Abiotische olie? die mag je toch even uitleggen hoor
Jij, dat kan. maar wetenschappelijk gezien is die twijfel niet zo heel groot. De aanwijzingen zijn zeer sterk en in overmaat aanwezig dat de mens de grote verantwoordelijke partij is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"De grote verantwoordelijke partij" betwijfel ik dus.
Ik pretendeer dan ook niet te spreken namens de wetenschappelijke wereld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij, dat kan. maar wetenschappelijk gezien is die twijfel niet zo heel groot. De aanwijzingen zijn zeer sterk en in overmaat aanwezig dat de mens de grote verantwoordelijke partij is.
De oceaan is de grootste CO2 uitspuger (meen voor 80-90%). Daarbij genereerd 1 vulkaan meer dan 5 jaar menselijke uitstoot. Alleen die 2 tesamen doen onze uitstoot teniet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook een bron behalve je grote duim?
Want dan ben ik (en de wetenschappelijke wereld) echt reuze benieuwd![]()
Och, dus voor olieproductie maakt het in jouw ogen niet uit of het fossiel of abiotisch is?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat was het punt ook niet. Je had het over het abiotische olie argument. Dat olie dus niet gevormd wordt door oude plantjes.
Dat heeft met de voorraden niets van doen.
Maar je pleit wel voor het ontslag van wetenschappers die wetenschap verkondigen die matig uitkomt voor jouw politieke denkbeelden...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik pretendeer dan ook niet te spreken namens de wetenschappelijke wereld.
Alsof die duizenden mensen die aan de IPCC-rapporten werkten dat niet weten en dat niet mee hebben genomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De oceaan is de grootste CO2 uitspuger (meen voor 80-90%). Daarbij genereerd 1 vulkaan meer dan 5 jaar menselijke uitstoot. Alleen die 2 tesamen doen onze uitstoot teniet.
Zorg eens dat je je in de materie verdiept.
Doe dat zelf eens.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De oceaan is de grootste CO2 uitspuger (meen voor 80-90%). Daarbij genereerd 1 vulkaan meer dan 5 jaar menselijke uitstoot. Alleen die 2 tesamen doen onze uitstoot teniet.
Zorg eens dat je je in de materie verdiept.
*zucht*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:53 schreef waht het volgende:
[..]
Och, dus voor olieproductie maakt het in jouw ogen niet uit of het fossiel of abiotisch is?
In dat geval is deze hele discussie loos. Behalve dan dat olie fossiel is.
quote:
Als du_ke met die onzin zou stoppen zou het inderdaad schelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wil je nou dat 3-voud nog meer gaat uitstoten?
Zegt degene die met pseudowetenschappelijke dingen als abiotische olie aankomt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als du_ke met die onzin zou stoppen zou het inderdaad schelen
Ja, naar mijn idee (daar hebben we het al) gaat er gewoon geld verloren aan die onzin.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar je pleit wel voor het ontslag van wetenschappers die wetenschap verkondigen die matig uitkomt voor jouw politieke denkbeelden...
Sorry hoor maar abiotische olie, er zijn hier heel wat gekkies langs gekomen in de loop der jaren maar dit is wel een hele mooiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
*zucht*
Je beweerde dat abiotische olie onzin was. En nu is dat ineens niet ter sprake maar ging het je om de hoeveelheden/voorraden/productie?
Wat wil je nou?
Eh, het is voor de hoeveelheid olievoorraden die we kunnen aanboren nogal belangrijk of olievelden een min of meer vaste hoeveelheid hebben of worden aangevuld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
*zucht*
Je beweerde dat abiotische olie onzin was. En nu is dat ineens niet ter sprake maar ging het je om de hoeveelheden/voorraden/productie?
Wat wil je nou?
Vertel dat de russen maar die inmiddels flink wat olie naar oppervlakte zuigen op die wijze... en de Amerikanen die er ook aanstalten mee maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zegt degene die met pseudowetenschappelijke dingen als abiotische olie aankomt.
Meer heb je niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sorry hoor maar abiotische olie, er zijn hier heel wat gekkies langs gekomen in de loop der jaren maar dit is wel een hele mooie
Dus het is weer zo'n typisch 'alcohol is geen drugs'-standpunt van je? Kom op VS, je zit gewoon echt uit je nek te kletsen in deze discussie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik pretendeer dan ook niet te spreken namens de wetenschappelijke wereld.
Dat heeft niets te maken met olievelden die worden aangevuld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vertel dat de russen maar die inmiddels flink wat olie naar oppervlakte zuigen op die wijze... en de Amerikanen die er ook aanstalten mee maken.
Mij maak je niets meer wijs hoor.
Hij zou eens even een paar bronnen kunnen checken over de werking van het klimaat en cycli in de oceanen en hoeveel een vulkaan daadwerkelijk uitstoot voor hij dat neerkwakt. Dan maar wat extra uitstootquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wil je nou dat 3-voud nog meer gaat uitstoten?
Ah, het KNMI is al gedegradeerd tot "onzin".quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, naar mijn idee (daar hebben we het al) gaat er gewoon geld verloren aan die onzin.
Iets wat jij waarschijnlijk vindt/vond van het overeind houden van bankiers.
Nee, zoals Koos al zei, het KNMI is gewoon een boodschapper van onzin, dat maakt het medium geen onzin. Ze doen genoeg waardevolle en belangrijke dingen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ah, het KNMI is al gedegradeerd tot "onzin".
Jij ook niet, aangezien we je blijkbaar moeten geloven op je lelijke avatar dat het echt heus werkelijk waar is dat de Russen miljoenen liters olie uit het niets toveren.quote:
Abiotische olie is enkel van bekend dat ze op grote diepten aanwezig zijn en de conclussie is dat ze niet van plantjes komen. Hoe je dat wil tegenspreken is mij een raadsel, maar ga je gang.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef waht het volgende:
[..]
Eh, het is voor de hoeveelheid olievoorraden die we kunnen aanboren nogal belangrijk of olievelden een min of meer vaste hoeveelheid hebben of worden aangevuld.
Ik zeg dat olievelden een vaste hoeveelheid hebben omdat ze fossiel zijn, jij rept over abiotische olie dus worden olievelden aangevuld. Data over olieproductie onderbouwt mijn punt.
Dat zal dan wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dus het is weer zo'n typisch 'alcohol is geen drugs'-standpunt van je? Kom op VS, je zit gewoon echt uit je nek te kletsen in deze discussie.
Nogmaals, jij trekt de conclusie dat ik meen dat ze aangevuld worden. Heb ik het nergens over gehad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef waht het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met olievelden die worden aangevuld.
het lijkt er vooral op neer te komen dat het onderzoek een uitkomst heeft die jouw voorkeur niet heeft en daarom maar de nek omgedraaid moet worden...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, naar mijn idee (daar hebben we het al) gaat er gewoon geld verloren aan die onzin.
Ik noemde maar een voorbeeld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
het lijkt er vooral op neer te komen dat het onderzoek een uitkomst heeft die jouw voorkeur niet heeft en daarom maar de nek omgedraaid moet worden...
overigens heb ik me nooit zo uitgesproken tegen het overeind houden van de banken, de val zou een grotere schade hebben opgeleverd.
Jij was toch juist tegen de bail-out?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, juist niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij was toch juist tegen de bail-out?
Zal GS dan wel geweest zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
De bail-out blokkeren zou een ondergang van de wereld betekenen.
Ok en ik ben van mening dat de politiek zich niet inhoudelijk met de wetenschap bezig zou moeten houden. Laat dat liever aan wetenschappers over..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noemde maar een voorbeeld.
Maar inderdaad, het komt mij niet uit dus ben ik er niet voor, iets met politiek enzo.
Ze zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok en ik ben van mening dat de politiek zich niet inhoudelijk met de wetenschap bezig zou moeten houden. Laat dat liever aan wetenschappers over..
Wetenschap is inmiddels een goudmijn geworden. De onafhankelijkheid en eerlijkheid ervan is niet altijd even duidelijk. Dus politieke inmenging kan soms goed zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok en ik ben van mening dat de politiek zich niet inhoudelijk met de wetenschap bezig zou moeten houden. Laat dat liever aan wetenschappers over..
Howdy.quote:
Blijft warm hèquote:
Dat olie voorkomt op plekken die vanuit geologisch perspectief niet direct duidelijk zijn is te verklaren. Olievelden zoals deze in Vietnam worden wel eens aangehaald om te bewijzen dat olie abiotisch is, maar vooralsnog is dat niet zo. Aardolie verplaatst zich ondergronds waardoor het in grondlagen terechtkomt die nooit aan de oppervlakte zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Abiotische olie is enkel van bekend dat ze op grote diepten aanwezig zijn en de conclussie is dat ze niet van plantjes komen. Hoe je dat wil tegenspreken is mij een raadsel, maar ga je gang.
Dat daarmee vanzelfsprekend is dat die voorraden automatisch aangevuld worden is mij niet bekend. Kan als gerucht ronddwalen, geen idee.
Warm van buiten, gloeiendheet van binnen (de SC).quote:
Dat is ook weer overtrokken, mensen zullen altijd behoeften blijven hebben, dus een economie zal er altijd zijn (inclusief betalingsverkeer).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
De bail-out blokkeren zou een ondergang van de wereld betekenen.
ff kijken, nee, temp stond op 24,8 en nu op 24.1 en dalende aldus de remote sensors van het weerstation. (Wie heeft het knmi nodig?quote:
Och jeequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Warm van buiten, gloeiendheet van binnen (de SC).
Voor mij is dat een ondergang.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is ook weer overtrokken, mensen zullen altijd behoeften blijven hebben, dus een economie zal er altijd zijn (inclusief betalingsverkeer).
Dat in een dergelijk scenario de welvaart enorm achteruit zou gaan, daar heb je natuurlijk wél gelijk in.
Inderdaad, ik zwengel de airco maar aanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar niet warm genoeg: tijd voor wat extra CO2-uitstoot!
We zetten gewoon jullie linkse kliek buiten tegen een VS pop aan te brallen, die pop uit wat statements die ik normaal gesproken ook uit en binnen no-time brallen jullie zoveel gescheld uit dat het CO2 wel enorm moet stijgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar niet warm genoeg: tijd voor wat extra CO2-uitstoot!
En dat al miljoenen jaren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:06 schreef waht het volgende:
Aardolie verplaatst zich ondergronds waardoor het in grondlagen terechtkomt die nooit aan de oppervlakte zijn geweest.
Positieve discriminatie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zetten gewoon jullie linkse kliek buiten tegen een VS pop aan te brallen, die pop uit wat statements die ik normaal gesproken ook uit en binnen no-time brallen jullie zoveel gescheld uit dat het CO2 wel enorm moet stijgen.
Clausule: Je mag de pop niet slaan, dat is potenrammen en strafbaar.
Hier is het 40 graden op mijn balkon en binnen tussen de 24 en 28quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:06 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ff kijken, nee, temp stond op 24,8 en nu op 24.1 en dalende aldus de remote sensors van het weerstation. (Wie heeft het knmi nodig?)
Dat is niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:06 schreef waht het volgende:
[..]
Dat olie voorkomt op plekken die vanuit geologisch perspectief niet direct duidelijk zijn is te verklaren. Olievelden zoals deze in Vietnam worden wel eens aangehaald om te bewijzen dat olie abiotisch is, maar vooralsnog is dat niet zo. Aardolie verplaatst zich ondergronds waardoor het in grondlagen terechtkomt die nooit aan de oppervlakte zijn geweest.
Advies: ga niet op het balkon zittenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier is het 40 graden op mijn balkon en binnen tussen de 24 en 28
En terecht, ik wil ook mijn "fair share" van wat al die allochtoontjes wel krijgen.quote:
Het is een onwenselijke situatie, maar niet het einde van de wereld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor mij is dat een ondergang.
Knollen ruilen op de plaatselijke markt op een huifkar is niet mijn definitie van leefbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso is 1989 / 1990 in Duitsland de enige periode in de geschiedenis waar ik kippevel van krijg, maar dat terzijde.![]()
Schelden zorgt niet voor een toename van kooldioxide in de atmosfeer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zetten gewoon jullie linkse kliek buiten tegen een VS pop aan te brallen, die pop uit wat statements die ik normaal gesproken ook uit en binnen no-time brallen jullie zoveel gescheld uit dat het CO2 wel enorm moet stijgen.
?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:11 schreef Monolith het volgende:
Wat is het toch ook een kalf van het niveautje YEC.
Ik kan nergens positief voor gediscrimineerd wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En terecht, ik wil ook mijn "fair share" van wat al die allochtoontjes wel krijgen.
Nouja, dan de autoritjes er naartoe.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Schelden zorgt niet voor een toename van kooldioxide in de atmosfeer.
De hype van nu moet even overwaaien. Dan ben jij aan de beurt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan nergens positief voor gediscrimineerd worden
Blank, man, hetero, atheist. Is er nog hoop voor mij?
Als ze gebruik maken van fossiele brandstoffen, dus ja, zeer waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, dan de autoritjes er naartoe.
Ja hoor, wordt lid van de club.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ahso.quote:
Ik ben tenminste nog links.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig wordt je dan negatief gediscrimineerd.quote:
Sinds wanneer ben ik eigenlijk links? Of nou ja, alles links van de VVD is uiteraard links.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Clausule: Je mag de pop niet slaan, dat is potenrammen en strafbaar.
Aan de beurt voor watquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De hype van nu moet even overwaaien. Dan ben jij aan de beurt.
Nee, dat is geen discriminatiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoor, wordt lid van de club.
Overigens wordt jij als elitair VVD'ertje natuurlijk wel positief gediscrimineerd t.o.v. tuig.
Verhuis naar een Islamitisch land en word expat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hoeft slechts te wachten, want dit type man sterft (helaas) rapide uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Positieve discriminatie.quote:
Ik weet dat je van me houdt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik eigenlijk links? Of nou ja, alles links van de VVD is uiteraard links.
Bedoelde je trouwens 'conclusie' i.p.v. 'clausule' daar? En rustig maar VS, niet de hele wereld is tegen je.
Helaas zit ik in hetzelfde schuitje. Ik wil ook eens de verongelijkte minderheid uithangen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onthoofd worden is geen discriminatie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verhuis naar een Islamitisch land en word expat.
Niet?quote:
Chill.quote:
Komt nog. Die van vanochtend waren gisteren "de lichte buitjes in de morgen"quote:
Nou nou, Nederland in paniek, zitten we al in de schuilkelders?quote:
Klopt. Beetje de verheven cultureel geengageerde burger spelen en dan nog rellenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet?
Ik vond het journaal gister overigens wel subliem, "De mars der beschaving bleek niet zo beschaafd". Gevolgd door beelden van in elkaar geslagen rellende hippies.
Komt nog.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:19 schreef Friek_ het volgende:
Op buienradar zie ik ook dat Brabant eigenlijk compleet buiten schot blijft. Valt me een beetje tegen, ik had wel wat hagel en onweer gewild.
Er is meer op komst.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:19 schreef Friek_ het volgende:
Op buienradar zie ik ook dat Brabant eigenlijk compleet buiten schot blijft. Valt me een beetje tegen, ik had wel wat hagel en onweer gewild.
Volgens mij was dat hetzelfde publiek wat tijdens de protesten tegen de bezuinigingen in het onderwijs als "student" op de been was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Beetje de verheven cultureel geengageerde burger spelen en dan nog rellen
En dat alles omdat de normale "beschavingsloze burger" hun kwastenstreekjes niet meer hevig wil subsidiëren. Proves the point dat het nogal nutteloze bestedingen zijn wat mij betreft, des te meer omdat iemands kunstuiting was een toeter op een bladblazer te zetten, nou nou, kunst!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Beetje de verheven cultureel geengageerde burger spelen en dan nog rellen
Ik weet niet in welk Islamitisch land ze expats onthoofden, maar je hebt gelukkig de keuze om niet naar dat specifieke land te gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Onthoofd worden is geen discriminatie.
Dan blijft Nederland als islamitisch land overquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk Islamitisch land ze expats onthoofden, maar je hebt gelukkig de keuze om niet naar dat specifieke land te gaan.
http://www.volkskrant.nl/(...)pper-volgt-nog.dhtmlquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komt nog.
Krijg ik voor elke druppel een cent van je?
Nu heb ik dus nog snel de kans om een terrasje te pikken voordat het te laat is.quote:Het kwik kan vandaag plaatselijk oplopen naar 35 graden. De tropische hitte van vandaag zal naar verwachting worden verdreven door onweer, zware windstoten en forse hagelbuien.
Saoedi Arabië heeft er een hobby van gemaakt Indonesische dienstmeisjes te onthoofden maar die zullen wel niet onder de noemer expat vallen ;+quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk Islamitisch land ze expats onthoofden, maar je hebt gelukkig de keuze om niet naar dat specifieke land te gaan.
Is Saoedie Arabie niet het land dat alle verjaagde dictators onder haar hoede heeft momenteel? Politiek gezien maakt SA maar rare moves in de Arabische en Islamitische wereld. Ze staan op het punt uitgekotst te worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Saoedi Arabië heeft er een hobby van gemaakt Indonesische dienstmeisjes te onthoofden maar die zullen wel niet onder de noemer expat vallen ;+
Op welke grond?quote:
Fijn land inderdaadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is Saoedie Arabie niet het land dat alle verjaagde dictators onder haar hoede heeft momenteel? Politiek gezien maakt SA maar rare moves in de Arabische en Islamitische wereld. Ze staan op het punt uitgekotst te worden.
Permissie gegrond.quote:
Dat wil ik ookquote:
Net nu ik daar een baantje aangeboden heb gekregen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is Saoedie Arabie niet het land dat alle verjaagde dictators onder haar hoede heeft momenteel? Politiek gezien maakt SA maar rare moves in de Arabische en Islamitische wereld. Ze staan op het punt uitgekotst te worden.
Hier ook een beetje zon op de huid en hoppa het Oostzuidse-Europese pigment komt naar boven, evenals bij mijn kinderen.quote:
Adventure!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Net nu ik daar een baantje aangeboden heb gekregen.
Minister van onderdrukking & repressie?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga naar de emiraten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Abu Dhabi was ook een optie, maar dat was een tijd terug, wou eigenlijk daar heen in plaats van ZA.quote:
Hoho, ik sta de discriminatie slechts toe.quote:
Als je die bakkes maar niet hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:28 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb zo'n viezige bruinige tint op mijn huid, beetje deze kleur:
[ afbeelding ]
Poep veeg je dan ook af met toiletpapier en niet met je blote hand.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:28 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb zo'n viezige bruinige tint op mijn huid, beetje deze kleur:
[ afbeelding ]
Ik wil nog altijd naar Dubai, ondanks dat het daar nu ronduit kut isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Abu Dhabi was ook een optie, maar dat was een tijd terug, wou eigenlijk daar heen in plaats van ZA.
Daarom ging het ook niet door hehe, exodus van expats daar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil nog altijd naar Dubai, ondanks dat het daar nu ronduit kut is
Nee, ik ben een stuk dikker en heb donkerbruin haar. Ook is mijn neus een flink stuk groter, mij herken je zo, daar heb ik geen anjer in mijn jasje voor nodig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je die bakkes maar niet hebt.
Hoezo is het daar nu kut dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil nog altijd naar Dubai, ondanks dat het daar nu ronduit kut is
Je bent joods?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik ben een stuk dikker en heb donkerbruin haar. Ook is mijn neus een flink stuk groter, mij herken je zo, daar heb ik geen anjer in mijn jasje voor nodig.
Brazilie is nog altijd een interessante EM.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom ging het ook niet door hehe, exodus van expats daar.
Zeker, India is ook in opkomst wel, evenals Rusland.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Brazilie is nog altijd een interessante EM.
Oh, in mijn branche dan. Vastgoedbubble in Dubai.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo is het daar nu kut dan?
Of heb ik een opstand gemist?
Dat zeg je ook over PC, 'nuff said.quote:
Waarom? Dan loop je de kans mis om tussen de lijken te zwemmen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, India is ook in opkomst wel, evenals Rusland.
Maar zou dan evengoed voor Brazilie gaan nog.
If it looks like a jew, and talks like a jew, it probably is a jew.quote:
Nah, dan lijken mij de publieke executies in SA leuker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom? Dan loop je de kans mis om tussen de lijken te zwemmen.
Slechts het voorhuidje. Als dat al de helft van je penis is....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
If it looks like a jew, and talks like a jew, it probably is a jew.![]()
M'n lul is niet half afgesneden, zover gaan we dus niet.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
If it looks like a jew, and talks like a jew, it probably is a jew.![]()
M'n lul is niet half afgesneden, zover gaan we dus niet.
Die expats zitten daar toch in hun eigen compounds.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, dan lijken mij de publieke executies in SA leuker.
Zeker gezien mijn geaardheid is het daar een paradijs om te werken gok ik zo.
Dat houd je bezig ja?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die expats zitten daar toch in hun eigen compounds.
Ja dat dan weer wel, en hotels.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie het punt niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeg je ook over PC, 'nuff said.
Bah, ik zie het al voor me, zo open op het terras en dan *knip knip* en opeens lijkt men een ongestelde vrouw.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik neem m'n sigarenknipper wel mee.
Precies, en net zoals sommige Afrikaanse stammen moet je 'm dan bakken en opeten als mannelijkheidstest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bah, ik zie het al voor me, zo open op het terras en dan *knip knip* en opeens lijkt men een ongestelde vrouw.
Nee, eigenlijk is dat driekwart van mijn penis, want hij is zo enorm klein dat ik dat probeer te compenseren met grote auto's en een militaristische houding.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Slechts het voorhuidje. Als dat al de helft van je penis is....
Ik wist het!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is dat driekwart van mijn penis, want hij is zo enorm klein dat ik dat probeer te compenseren met grote auto's en een militaristische houding.
Volgende week is het wel rond etenstijd.........bah VS, heel bah!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, en net zoals sommige Afrikaanse stammen moet je 'm dan bakken en opeten als mannelijkheidstest.
Ja. Zeker de Amerikanen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij penetreert chicks ook met een silencerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is dat driekwart van mijn penis, want hij is zo enorm klein dat ik dat probeer te compenseren met grote auto's en een militaristische houding.
En het verbergen van je Joodse achtergrond. Hmm.. waar kennen we dat ook weer van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als Afrikaanse stammen het kunnen kan jij het ook, watje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgende week is het wel rond etenstijd.........bah VS, heel bah!
Voor punnikers, krabbers, snotjes eters, korstjes verorberaars e.d. moet het geen punt zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:38 schreef Voorschrift het volgende:
Als Afrikaanse stammen het kunnen kan jij het ook, watje.
Kom op, stoere militair.
Dat komt er dan dus niet....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:39 schreef GSbrder het volgende:
Besnijden. Waar laat je je smegma dan kwijt?
Onlangs dumpte ik hier de bewering dat een auto-fetisj een hobby is voor zielige kereltjes met kleine lulletjes. Jij bewijst mijn gelijk, waarvoor dank.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat jij over mijn piemel nadenkt baart me zorgen.
Kein Smegema mehr!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:39 schreef GSbrder het volgende:
Nepvrouwquote:
Ninja edit. Stoer.quote:
Likken vrouwtjes dat er niet tijdig af?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:39 schreef GSbrder het volgende:
Je moest eens weten hoe rekbaar een kut is, bij een vrouw van einde 30 en moeder van 3 kinderen past er een halve pantserdivisie in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij penetreert chicks ook met een silencer
Volgens mij was er in Duitsland een kanibaal die een penis heeft gebakken en opgegeten.....ik denk dat de bediening raar opkijkt als ik vraag om "nummer 23 met gebakken penis en extra knoflooksaus".quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als Afrikaanse stammen het kunnen kan jij het ook, watje.
Kom op, stoere militair.
Dat zouden ze dus wel moetenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Likken vrouwtjes dat er niet tijdig af?
Als ervaren pijper ga ik over m'n nek nu.quote:
Dus je geeft toe dat je over de piemels van POL-users fantaseert....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onlangs dumpte ik hier de bewering dat een auto-fetisj een hobby is voor zielige kereltjes met kleine lulletjes. Jij bewijst mijn gelijk, waarvoor dank.
Ja, met Whiskeysaus is beterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:41 schreef von_Preussen het volgende:
Volgens mij was er in Duitsland een kanibaal die een penis heeft gebakken en opgegeten.....ik denk dat de bediening raar opkijkt als ik vraag om "nummer 23 met gebakken penis en extra knoflooksaus".
Hehehequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ervaren pijper ga ik over m'n nek nu.
Hmm, rare, medium or well done?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:41 schreef von_Preussen het volgende:
Volgens mij was er in Duitsland een kanibaal die een penis heeft gebakken en opgegeten.....ik denk dat de bediening raar opkijkt als ik vraag om "nummer 23 met gebakken penis en extra knoflooksaus".
Een stukje kop-kaas is niet je ding..?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:41 schreef Voorschrift het volgende:
Als ervaren pijper ga ik over m'n nek nu.
Als jij dat eruit haalt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je over de piemels van POL-users fantaseert....
Vlees doe ik altijd rare.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een stukje kop-kaas is niet je ding..?
Hahaha, het is jouw hobby, niet de mijnequote:
Als het een wie betreft : neequote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vlees doe ik altijd rare.Ah dat is dan wel weer zo, jullie beffen zure tussenbeense lippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Er zijn strikte voorwaarden aan verbonden, trust me.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hahaha, het is jouw hobby, niet de mijne
Oke!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als het een wie betreft : nee
Als het een wat betreft : wat is JD ?
Zuur?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel weer zo, jullie beffen zure tussenbeense lippen.
I take your word for it.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zijn strikte voorwaarden aan verbonden, trust me.
In dat geval, doe het nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag me af of besnijden wel zo gezond is.
Uiteraard, zo'n ongewassen hippie dame, hmm, vol met de neus en tong er in, hoppaa.quote:
Lijkt me vervelend als je commando gaatquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, zo'n ongewassen hippie dame, hmm, vol met de neus en tong er in, hoppaa.
Ooit hoorde ik eens een verhaal van een student (iets van biologie) over dat je als vrouw de zuurgraad van je kut kan sturen, als je hem met zeep schoonmaakt dan gaat de php-waarde dus naar zuur.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel weer zo, jullie beffen zure tussenbeense lippen.
Het gebeurt al een paar duizend jaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Juist niet, geen velletje die met rits gaat oorlogvoerenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend als je commando gaat
Maar je kiest ze dan ook goed uit, hulde.quote:
Al dat haar op je tong.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, zo'n ongewassen hippie dame, hmm, vol met de neus en tong er in, hoppaa.
Ja, je moet het nooit inzepen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ooit hoorde ik eens een verhaal van een student (iets van biologie) over dat je als vrouw de zuurgraad van je kut kan sturen, als je hem met zeep schoonmaakt dan gaat de php-waarde dus naar zuur.
O.i.d.
Jij hebt hopelijk ook geen unpleasant surprises meegemaakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar je kiest ze dan ook goed uit, hulde.
Nee, dat doet je eikel dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Juist niet, geen velletje die met rits gaat oorlogvoeren
Dat lijkt me geen garantie voor het al dan niet uitblijven van gezondheidsgevolgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gebeurt al een paar duizend jaar.
Oh nee, gelukkig niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt hopelijk ook geen unpleasant surprises meegemaakt.
Daarnaast doe jij alleen besneden moslimmetjes, niet?
Daar heb ik nog nooit van gehoord, dat is dus knap of ZO een rits dan wel zo een eikeltje...quote:
Ik denk dat die gezondheidsgevolgen dan ondertussen wel aan het licht waren gekomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen garantie voor het al dan niet uitblijven van gezondheidsgevolgen.
Jij krijgt je eikel niet door de rits?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord, dat is dus knap of ZO een rits dan wel zo een eikeltje...
Flinke duitse helm.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord, dat is dus knap of ZO een rits dan wel zo een eikeltje...
Nee, best sterk nog zo een ritsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
Jij krijgt je eikel niet door de rits?
Nou nou.
Als je je penis injecteert met botox, dan kan dat gebeuren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij krijgt je eikel niet door de rits?
Nou nou.
Douche ze!quote:
Ja die is zo hard als beton natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee, best sterk nog zo een rits
Het gaat om het velletje, die komt wel tussen de rits, maar een eikel, iemand die dat ooit hoorde?
Ja ach, gelukkig hebben wij geen compensatiedrang nodig of niet amice?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je je penis injecteert met botox, dan kan dat gebeuren.
Belangrijker is wat vrouwen er van vinden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lijkt mij ook beter. Ik vind het toch verminken. Net zoals piercings trouwens.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
Ah dit is Fok natuurlijk, hier zijn paarden zelfs klein geschapen.
tattoos idem.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind het toch verminken. Net zoals piercings trouwens.
Enquêtequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Belangrijker is wat vrouwen er van vinden.
De enige vrouw is Ethi en dat is geen vrouw.quote:
Ik zat eigenlijk aan Whis te denken, maar dat is natuurlijk ook weinig representatief.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De enige vrouw is Ethi en dat is geen vrouw.
Ok ik ga het eens vragen: waar komt dat 'Ethi' vandaan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De enige vrouw is Ethi en dat is geen vrouw.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:53 schreef fokthesystem het volgende:
VROUWEN HOUDEN VAN SEKS MET BESNEDEN MAN
Vrouwen vinden seks met een besneden man even bevredigend, of zelfs beter, dan met een partner met een onbesneden exemplaar.
vrouwen houden van seks met besneden manEven goed of beter
Sommige experts speculeerden dat de verwijdering van de voorhuid vrouwen minder genot zou bezorgen tijdens het vrijen. Uit een Oegandese studie bij 455 vrouwen tussen 15 en 49 jaar echter blijkt dat slechts 2,9 procent de seks minder goed vond na de besnijdenis, 57 procent merkte geen verandering op en 39,8 procent vond hun seksleven achteraf beter. De onderzoekers bestudeerden niet het effect van besnijdenis op de mannelijke tevredenheid. "Dit werd eerder onderzocht en daaruit bleek dat er geen invloed is."
Waarom beter?
De vrouwen die een verandering opmerkten, gaven ook aan waarom ze de seks beter vonden. De voornaamste reden was een betere geslachtshygiëne van de man, maar ook meer orgasmen en minder erectiestoornissen bij de partner en meer orgasmen bij de vrouw.
Hiv
Eerder onderzoek toonde aan dat een besnijdenis het risico op besmetting met hiv met 50 procent beperkt. Maar door het gerucht dat vrouwen hierdoor minder genot zouden ervaren, durven een aantal mannen de ingreep niet ondergaan. "Dit resultaat kan ervoor zorgen dat meer mannen voor deze procedure kiezen", aldus de onderzoeker. In Belgie zijn vooral mannen van Joodse, Marokkaanse en Turkse afkomst besneden.
dotCommunism postte vroeger onder Ethisareth.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:53 schreef waht het volgende:
[..]
Ok ik ga het eens vragen: waar komt dat 'Ethi' vandaan?
Ik moest hardop lachen.quote:
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
dotCommunism postte vroeger onder Ethisareth.
quote:
Ben enigszins opgelucht dat er geen twee personen met dergelijke mening rondlopen.quote:
I don't think that anyone gives a fuck.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:57 schreef fokthesystem het volgende:
besnijden niet goed denkt iemand:
http://mens-en-gezondheid(...)een-voetje-voor.html
Een besneden man heeft drie keer minder kans op kanker van de penis (ten gevolge van een langdurige ophoping van smegma onder de voorhuid bijvoorbeeld) en zullen dan ook minder makkelijk kanker doorgeven aan hun partner (een van de oorzaken van baarmoederhalskanker). Het is veelzeggend dat joodse vrouwen zelden door baarmoederhalskanker getroffen worden.
Bron: Hebben besneden mannen een voetje voor? | Mens en gezondheid | Seksualiteit
quote:
Je bent niet de enige wat dat betreft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:56 schreef waht het volgende:
[..]
Ben enigszins opgelucht dat er geen twee personen met dergelijke mening rondlopen.
Nou ik vind het weinig speciaal om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jawel en gezonder bovendien!![]()
Langer, lekkerder, hygiënischer
Geef die 40 seconden van m'n leven terug!quote:
Ik moest lachen, alweer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:02 schreef GSbrder het volgende:
Hoe ervaren Oegandese mannen seks met een besneden vrouw?
Bevredigend?
Mwoah die valt tegen, je schijnt er toch nog wel je best voor te moeten doen.quote:
Smaken verschillen gelukkig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:05 schreef von_Preussen het volgende:
Speciaal voor VS een lekkere mocroman:
Wah? Jij viel toch op mocro's? Hell, je hebt er eentje in je avatar?quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:05 schreef von_Preussen het volgende:
Speciaal voor VS een lekkere mocroman:
Hij is niet lekker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wah? Jij viel toch op mocro's? Hell, je hebt er eentje in je avatar?
Wat is er mis met deze, hij zingt zelfs een leuk liedje voor je.
Ik ben gespierder dan dat. En ik heb ook een extra laagje vet over alles.quote:
Where the girls at.quote:
eehmm, nee?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:08 schreef GSbrder het volgende:
Zie jij het verschil niet tussen ali B en de avater?
Von Preussen kent alleen "de Marokkaan". Volgens hem zijn deze net als de "de Borg" geheel identiek aan elkaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:08 schreef GSbrder het volgende:
Zie jij het verschil niet tussen ali B en de avater?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |