?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:11 schreef Monolith het volgende:
Wat is het toch ook een kalf van het niveautje YEC.
Ik kan nergens positief voor gediscrimineerd wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En terecht, ik wil ook mijn "fair share" van wat al die allochtoontjes wel krijgen.
Nouja, dan de autoritjes er naartoe.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Schelden zorgt niet voor een toename van kooldioxide in de atmosfeer.
De hype van nu moet even overwaaien. Dan ben jij aan de beurt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan nergens positief voor gediscrimineerd worden
Blank, man, hetero, atheist. Is er nog hoop voor mij?
Als ze gebruik maken van fossiele brandstoffen, dus ja, zeer waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, dan de autoritjes er naartoe.
Ja hoor, wordt lid van de club.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ahso.quote:
Ik ben tenminste nog links.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig wordt je dan negatief gediscrimineerd.quote:
Sinds wanneer ben ik eigenlijk links? Of nou ja, alles links van de VVD is uiteraard links.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zetten gewoon jullie linkse kliek buiten tegen een VS pop aan te brallen, die pop uit wat statements die ik normaal gesproken ook uit en binnen no-time brallen jullie zoveel gescheld uit dat het CO2 wel enorm moet stijgen.
Clausule: Je mag de pop niet slaan, dat is potenrammen en strafbaar.
Aan de beurt voor watquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De hype van nu moet even overwaaien. Dan ben jij aan de beurt.
Nee, dat is geen discriminatiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoor, wordt lid van de club.
Overigens wordt jij als elitair VVD'ertje natuurlijk wel positief gediscrimineerd t.o.v. tuig.
Verhuis naar een Islamitisch land en word expat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hoeft slechts te wachten, want dit type man sterft (helaas) rapide uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Positieve discriminatie.quote:
Ik weet dat je van me houdt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik eigenlijk links? Of nou ja, alles links van de VVD is uiteraard links.
Bedoelde je trouwens 'conclusie' i.p.v. 'clausule' daar? En rustig maar VS, niet de hele wereld is tegen je.
Helaas zit ik in hetzelfde schuitje. Ik wil ook eens de verongelijkte minderheid uithangen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onthoofd worden is geen discriminatie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verhuis naar een Islamitisch land en word expat.
Niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |