Ok en ik ben van mening dat de politiek zich niet inhoudelijk met de wetenschap bezig zou moeten houden. Laat dat liever aan wetenschappers over..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noemde maar een voorbeeld.
Maar inderdaad, het komt mij niet uit dus ben ik er niet voor, iets met politiek enzo.
Ze zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok en ik ben van mening dat de politiek zich niet inhoudelijk met de wetenschap bezig zou moeten houden. Laat dat liever aan wetenschappers over..
Wetenschap is inmiddels een goudmijn geworden. De onafhankelijkheid en eerlijkheid ervan is niet altijd even duidelijk. Dus politieke inmenging kan soms goed zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok en ik ben van mening dat de politiek zich niet inhoudelijk met de wetenschap bezig zou moeten houden. Laat dat liever aan wetenschappers over..
Howdy.quote:
Blijft warm hèquote:
Dat olie voorkomt op plekken die vanuit geologisch perspectief niet direct duidelijk zijn is te verklaren. Olievelden zoals deze in Vietnam worden wel eens aangehaald om te bewijzen dat olie abiotisch is, maar vooralsnog is dat niet zo. Aardolie verplaatst zich ondergronds waardoor het in grondlagen terechtkomt die nooit aan de oppervlakte zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Abiotische olie is enkel van bekend dat ze op grote diepten aanwezig zijn en de conclussie is dat ze niet van plantjes komen. Hoe je dat wil tegenspreken is mij een raadsel, maar ga je gang.
Dat daarmee vanzelfsprekend is dat die voorraden automatisch aangevuld worden is mij niet bekend. Kan als gerucht ronddwalen, geen idee.
Warm van buiten, gloeiendheet van binnen (de SC).quote:
Dat is ook weer overtrokken, mensen zullen altijd behoeften blijven hebben, dus een economie zal er altijd zijn (inclusief betalingsverkeer).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
De bail-out blokkeren zou een ondergang van de wereld betekenen.
ff kijken, nee, temp stond op 24,8 en nu op 24.1 en dalende aldus de remote sensors van het weerstation. (Wie heeft het knmi nodig?quote:
Och jeequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Warm van buiten, gloeiendheet van binnen (de SC).
Voor mij is dat een ondergang.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is ook weer overtrokken, mensen zullen altijd behoeften blijven hebben, dus een economie zal er altijd zijn (inclusief betalingsverkeer).
Dat in een dergelijk scenario de welvaart enorm achteruit zou gaan, daar heb je natuurlijk wél gelijk in.
Inderdaad, ik zwengel de airco maar aanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar niet warm genoeg: tijd voor wat extra CO2-uitstoot!
We zetten gewoon jullie linkse kliek buiten tegen een VS pop aan te brallen, die pop uit wat statements die ik normaal gesproken ook uit en binnen no-time brallen jullie zoveel gescheld uit dat het CO2 wel enorm moet stijgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar niet warm genoeg: tijd voor wat extra CO2-uitstoot!
En dat al miljoenen jaren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:06 schreef waht het volgende:
Aardolie verplaatst zich ondergronds waardoor het in grondlagen terechtkomt die nooit aan de oppervlakte zijn geweest.
Positieve discriminatie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zetten gewoon jullie linkse kliek buiten tegen een VS pop aan te brallen, die pop uit wat statements die ik normaal gesproken ook uit en binnen no-time brallen jullie zoveel gescheld uit dat het CO2 wel enorm moet stijgen.
Clausule: Je mag de pop niet slaan, dat is potenrammen en strafbaar.
Hier is het 40 graden op mijn balkon en binnen tussen de 24 en 28quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:06 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ff kijken, nee, temp stond op 24,8 en nu op 24.1 en dalende aldus de remote sensors van het weerstation. (Wie heeft het knmi nodig?)
Dat is niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:06 schreef waht het volgende:
[..]
Dat olie voorkomt op plekken die vanuit geologisch perspectief niet direct duidelijk zijn is te verklaren. Olievelden zoals deze in Vietnam worden wel eens aangehaald om te bewijzen dat olie abiotisch is, maar vooralsnog is dat niet zo. Aardolie verplaatst zich ondergronds waardoor het in grondlagen terechtkomt die nooit aan de oppervlakte zijn geweest.
Advies: ga niet op het balkon zittenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier is het 40 graden op mijn balkon en binnen tussen de 24 en 28
En terecht, ik wil ook mijn "fair share" van wat al die allochtoontjes wel krijgen.quote:
Het is een onwenselijke situatie, maar niet het einde van de wereld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor mij is dat een ondergang.
Knollen ruilen op de plaatselijke markt op een huifkar is niet mijn definitie van leefbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso is 1989 / 1990 in Duitsland de enige periode in de geschiedenis waar ik kippevel van krijg, maar dat terzijde.![]()
Schelden zorgt niet voor een toename van kooldioxide in de atmosfeer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zetten gewoon jullie linkse kliek buiten tegen een VS pop aan te brallen, die pop uit wat statements die ik normaal gesproken ook uit en binnen no-time brallen jullie zoveel gescheld uit dat het CO2 wel enorm moet stijgen.
?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:11 schreef Monolith het volgende:
Wat is het toch ook een kalf van het niveautje YEC.
Ik kan nergens positief voor gediscrimineerd wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En terecht, ik wil ook mijn "fair share" van wat al die allochtoontjes wel krijgen.
Nouja, dan de autoritjes er naartoe.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Schelden zorgt niet voor een toename van kooldioxide in de atmosfeer.
De hype van nu moet even overwaaien. Dan ben jij aan de beurt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan nergens positief voor gediscrimineerd worden
Blank, man, hetero, atheist. Is er nog hoop voor mij?
Als ze gebruik maken van fossiele brandstoffen, dus ja, zeer waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, dan de autoritjes er naartoe.
Ja hoor, wordt lid van de club.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ahso.quote:
Ik ben tenminste nog links.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig wordt je dan negatief gediscrimineerd.quote:
Sinds wanneer ben ik eigenlijk links? Of nou ja, alles links van de VVD is uiteraard links.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Clausule: Je mag de pop niet slaan, dat is potenrammen en strafbaar.
Aan de beurt voor watquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De hype van nu moet even overwaaien. Dan ben jij aan de beurt.
Nee, dat is geen discriminatiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoor, wordt lid van de club.
Overigens wordt jij als elitair VVD'ertje natuurlijk wel positief gediscrimineerd t.o.v. tuig.
Verhuis naar een Islamitisch land en word expat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hoeft slechts te wachten, want dit type man sterft (helaas) rapide uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Positieve discriminatie.quote:
Ik weet dat je van me houdt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik eigenlijk links? Of nou ja, alles links van de VVD is uiteraard links.
Bedoelde je trouwens 'conclusie' i.p.v. 'clausule' daar? En rustig maar VS, niet de hele wereld is tegen je.
Helaas zit ik in hetzelfde schuitje. Ik wil ook eens de verongelijkte minderheid uithangen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onthoofd worden is geen discriminatie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verhuis naar een Islamitisch land en word expat.
Niet?quote:
Chill.quote:
Komt nog. Die van vanochtend waren gisteren "de lichte buitjes in de morgen"quote:
Nou nou, Nederland in paniek, zitten we al in de schuilkelders?quote:
Klopt. Beetje de verheven cultureel geengageerde burger spelen en dan nog rellenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet?
Ik vond het journaal gister overigens wel subliem, "De mars der beschaving bleek niet zo beschaafd". Gevolgd door beelden van in elkaar geslagen rellende hippies.
Komt nog.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:19 schreef Friek_ het volgende:
Op buienradar zie ik ook dat Brabant eigenlijk compleet buiten schot blijft. Valt me een beetje tegen, ik had wel wat hagel en onweer gewild.
Er is meer op komst.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:19 schreef Friek_ het volgende:
Op buienradar zie ik ook dat Brabant eigenlijk compleet buiten schot blijft. Valt me een beetje tegen, ik had wel wat hagel en onweer gewild.
Volgens mij was dat hetzelfde publiek wat tijdens de protesten tegen de bezuinigingen in het onderwijs als "student" op de been was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Beetje de verheven cultureel geengageerde burger spelen en dan nog rellen
En dat alles omdat de normale "beschavingsloze burger" hun kwastenstreekjes niet meer hevig wil subsidiëren. Proves the point dat het nogal nutteloze bestedingen zijn wat mij betreft, des te meer omdat iemands kunstuiting was een toeter op een bladblazer te zetten, nou nou, kunst!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Beetje de verheven cultureel geengageerde burger spelen en dan nog rellen
Ik weet niet in welk Islamitisch land ze expats onthoofden, maar je hebt gelukkig de keuze om niet naar dat specifieke land te gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Onthoofd worden is geen discriminatie.
Dan blijft Nederland als islamitisch land overquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk Islamitisch land ze expats onthoofden, maar je hebt gelukkig de keuze om niet naar dat specifieke land te gaan.
http://www.volkskrant.nl/(...)pper-volgt-nog.dhtmlquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komt nog.
Krijg ik voor elke druppel een cent van je?
Nu heb ik dus nog snel de kans om een terrasje te pikken voordat het te laat is.quote:Het kwik kan vandaag plaatselijk oplopen naar 35 graden. De tropische hitte van vandaag zal naar verwachting worden verdreven door onweer, zware windstoten en forse hagelbuien.
Saoedi Arabië heeft er een hobby van gemaakt Indonesische dienstmeisjes te onthoofden maar die zullen wel niet onder de noemer expat vallen ;+quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk Islamitisch land ze expats onthoofden, maar je hebt gelukkig de keuze om niet naar dat specifieke land te gaan.
Is Saoedie Arabie niet het land dat alle verjaagde dictators onder haar hoede heeft momenteel? Politiek gezien maakt SA maar rare moves in de Arabische en Islamitische wereld. Ze staan op het punt uitgekotst te worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Saoedi Arabië heeft er een hobby van gemaakt Indonesische dienstmeisjes te onthoofden maar die zullen wel niet onder de noemer expat vallen ;+
Op welke grond?quote:
Fijn land inderdaadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is Saoedie Arabie niet het land dat alle verjaagde dictators onder haar hoede heeft momenteel? Politiek gezien maakt SA maar rare moves in de Arabische en Islamitische wereld. Ze staan op het punt uitgekotst te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |