Dus het is weer zo'n typisch 'alcohol is geen drugs'-standpunt van je? Kom op VS, je zit gewoon echt uit je nek te kletsen in deze discussie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik pretendeer dan ook niet te spreken namens de wetenschappelijke wereld.
Dat heeft niets te maken met olievelden die worden aangevuld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vertel dat de russen maar die inmiddels flink wat olie naar oppervlakte zuigen op die wijze... en de Amerikanen die er ook aanstalten mee maken.
Mij maak je niets meer wijs hoor.
Hij zou eens even een paar bronnen kunnen checken over de werking van het klimaat en cycli in de oceanen en hoeveel een vulkaan daadwerkelijk uitstoot voor hij dat neerkwakt. Dan maar wat extra uitstootquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wil je nou dat 3-voud nog meer gaat uitstoten?
Ah, het KNMI is al gedegradeerd tot "onzin".quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, naar mijn idee (daar hebben we het al) gaat er gewoon geld verloren aan die onzin.
Iets wat jij waarschijnlijk vindt/vond van het overeind houden van bankiers.
Nee, zoals Koos al zei, het KNMI is gewoon een boodschapper van onzin, dat maakt het medium geen onzin. Ze doen genoeg waardevolle en belangrijke dingen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ah, het KNMI is al gedegradeerd tot "onzin".
Jij ook niet, aangezien we je blijkbaar moeten geloven op je lelijke avatar dat het echt heus werkelijk waar is dat de Russen miljoenen liters olie uit het niets toveren.quote:
Abiotische olie is enkel van bekend dat ze op grote diepten aanwezig zijn en de conclussie is dat ze niet van plantjes komen. Hoe je dat wil tegenspreken is mij een raadsel, maar ga je gang.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef waht het volgende:
[..]
Eh, het is voor de hoeveelheid olievoorraden die we kunnen aanboren nogal belangrijk of olievelden een min of meer vaste hoeveelheid hebben of worden aangevuld.
Ik zeg dat olievelden een vaste hoeveelheid hebben omdat ze fossiel zijn, jij rept over abiotische olie dus worden olievelden aangevuld. Data over olieproductie onderbouwt mijn punt.
Dat zal dan wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dus het is weer zo'n typisch 'alcohol is geen drugs'-standpunt van je? Kom op VS, je zit gewoon echt uit je nek te kletsen in deze discussie.
Nogmaals, jij trekt de conclusie dat ik meen dat ze aangevuld worden. Heb ik het nergens over gehad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef waht het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met olievelden die worden aangevuld.
het lijkt er vooral op neer te komen dat het onderzoek een uitkomst heeft die jouw voorkeur niet heeft en daarom maar de nek omgedraaid moet worden...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, naar mijn idee (daar hebben we het al) gaat er gewoon geld verloren aan die onzin.
Ik noemde maar een voorbeeld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
het lijkt er vooral op neer te komen dat het onderzoek een uitkomst heeft die jouw voorkeur niet heeft en daarom maar de nek omgedraaid moet worden...
overigens heb ik me nooit zo uitgesproken tegen het overeind houden van de banken, de val zou een grotere schade hebben opgeleverd.
Jij was toch juist tegen de bail-out?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, juist niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij was toch juist tegen de bail-out?
Zal GS dan wel geweest zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
De bail-out blokkeren zou een ondergang van de wereld betekenen.
Ok en ik ben van mening dat de politiek zich niet inhoudelijk met de wetenschap bezig zou moeten houden. Laat dat liever aan wetenschappers over..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noemde maar een voorbeeld.
Maar inderdaad, het komt mij niet uit dus ben ik er niet voor, iets met politiek enzo.
Ze zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok en ik ben van mening dat de politiek zich niet inhoudelijk met de wetenschap bezig zou moeten houden. Laat dat liever aan wetenschappers over..
Wetenschap is inmiddels een goudmijn geworden. De onafhankelijkheid en eerlijkheid ervan is niet altijd even duidelijk. Dus politieke inmenging kan soms goed zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok en ik ben van mening dat de politiek zich niet inhoudelijk met de wetenschap bezig zou moeten houden. Laat dat liever aan wetenschappers over..
Howdy.quote:
Blijft warm hèquote:
Dat olie voorkomt op plekken die vanuit geologisch perspectief niet direct duidelijk zijn is te verklaren. Olievelden zoals deze in Vietnam worden wel eens aangehaald om te bewijzen dat olie abiotisch is, maar vooralsnog is dat niet zo. Aardolie verplaatst zich ondergronds waardoor het in grondlagen terechtkomt die nooit aan de oppervlakte zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Abiotische olie is enkel van bekend dat ze op grote diepten aanwezig zijn en de conclussie is dat ze niet van plantjes komen. Hoe je dat wil tegenspreken is mij een raadsel, maar ga je gang.
Dat daarmee vanzelfsprekend is dat die voorraden automatisch aangevuld worden is mij niet bekend. Kan als gerucht ronddwalen, geen idee.
Warm van buiten, gloeiendheet van binnen (de SC).quote:
Dat is ook weer overtrokken, mensen zullen altijd behoeften blijven hebben, dus een economie zal er altijd zijn (inclusief betalingsverkeer).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
De bail-out blokkeren zou een ondergang van de wereld betekenen.
ff kijken, nee, temp stond op 24,8 en nu op 24.1 en dalende aldus de remote sensors van het weerstation. (Wie heeft het knmi nodig?quote:
Och jeequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Warm van buiten, gloeiendheet van binnen (de SC).
Voor mij is dat een ondergang.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is ook weer overtrokken, mensen zullen altijd behoeften blijven hebben, dus een economie zal er altijd zijn (inclusief betalingsverkeer).
Dat in een dergelijk scenario de welvaart enorm achteruit zou gaan, daar heb je natuurlijk wél gelijk in.
Inderdaad, ik zwengel de airco maar aanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar niet warm genoeg: tijd voor wat extra CO2-uitstoot!
We zetten gewoon jullie linkse kliek buiten tegen een VS pop aan te brallen, die pop uit wat statements die ik normaal gesproken ook uit en binnen no-time brallen jullie zoveel gescheld uit dat het CO2 wel enorm moet stijgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar niet warm genoeg: tijd voor wat extra CO2-uitstoot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |