Ninja edit. Stoer.quote:
Likken vrouwtjes dat er niet tijdig af?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:39 schreef GSbrder het volgende:
Besnijden. Waar laat je je smegma dan kwijt?
Je moest eens weten hoe rekbaar een kut is, bij een vrouw van einde 30 en moeder van 3 kinderen past er een halve pantserdivisie in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij penetreert chicks ook met een silencer
Volgens mij was er in Duitsland een kanibaal die een penis heeft gebakken en opgegeten.....ik denk dat de bediening raar opkijkt als ik vraag om "nummer 23 met gebakken penis en extra knoflooksaus".quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als Afrikaanse stammen het kunnen kan jij het ook, watje.
Kom op, stoere militair.
Dat zouden ze dus wel moetenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Likken vrouwtjes dat er niet tijdig af?
Als ervaren pijper ga ik over m'n nek nu.quote:
Dus je geeft toe dat je over de piemels van POL-users fantaseert....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onlangs dumpte ik hier de bewering dat een auto-fetisj een hobby is voor zielige kereltjes met kleine lulletjes. Jij bewijst mijn gelijk, waarvoor dank.
Ja, met Whiskeysaus is beterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:41 schreef von_Preussen het volgende:
Volgens mij was er in Duitsland een kanibaal die een penis heeft gebakken en opgegeten.....ik denk dat de bediening raar opkijkt als ik vraag om "nummer 23 met gebakken penis en extra knoflooksaus".
Hehehequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ervaren pijper ga ik over m'n nek nu.
Hmm, rare, medium or well done?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:41 schreef von_Preussen het volgende:
Volgens mij was er in Duitsland een kanibaal die een penis heeft gebakken en opgegeten.....ik denk dat de bediening raar opkijkt als ik vraag om "nummer 23 met gebakken penis en extra knoflooksaus".
Een stukje kop-kaas is niet je ding..?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:41 schreef Voorschrift het volgende:
Als ervaren pijper ga ik over m'n nek nu.
Als jij dat eruit haalt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je over de piemels van POL-users fantaseert....
Vlees doe ik altijd rare.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een stukje kop-kaas is niet je ding..?
Hahaha, het is jouw hobby, niet de mijnequote:
Als het een wie betreft : neequote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vlees doe ik altijd rare.Ah dat is dan wel weer zo, jullie beffen zure tussenbeense lippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Er zijn strikte voorwaarden aan verbonden, trust me.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hahaha, het is jouw hobby, niet de mijne
Oke!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als het een wie betreft : nee
Als het een wat betreft : wat is JD ?
Zuur?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel weer zo, jullie beffen zure tussenbeense lippen.
I take your word for it.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zijn strikte voorwaarden aan verbonden, trust me.
In dat geval, doe het nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag me af of besnijden wel zo gezond is.
Uiteraard, zo'n ongewassen hippie dame, hmm, vol met de neus en tong er in, hoppaa.quote:
Lijkt me vervelend als je commando gaatquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, zo'n ongewassen hippie dame, hmm, vol met de neus en tong er in, hoppaa.
Ooit hoorde ik eens een verhaal van een student (iets van biologie) over dat je als vrouw de zuurgraad van je kut kan sturen, als je hem met zeep schoonmaakt dan gaat de php-waarde dus naar zuur.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel weer zo, jullie beffen zure tussenbeense lippen.
Het gebeurt al een paar duizend jaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Juist niet, geen velletje die met rits gaat oorlogvoerenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend als je commando gaat
Maar je kiest ze dan ook goed uit, hulde.quote:
Al dat haar op je tong.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, zo'n ongewassen hippie dame, hmm, vol met de neus en tong er in, hoppaa.
Ja, je moet het nooit inzepen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ooit hoorde ik eens een verhaal van een student (iets van biologie) over dat je als vrouw de zuurgraad van je kut kan sturen, als je hem met zeep schoonmaakt dan gaat de php-waarde dus naar zuur.
O.i.d.
Jij hebt hopelijk ook geen unpleasant surprises meegemaakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar je kiest ze dan ook goed uit, hulde.
Nee, dat doet je eikel dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Juist niet, geen velletje die met rits gaat oorlogvoeren
Dat lijkt me geen garantie voor het al dan niet uitblijven van gezondheidsgevolgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gebeurt al een paar duizend jaar.
Oh nee, gelukkig niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt hopelijk ook geen unpleasant surprises meegemaakt.
Daarnaast doe jij alleen besneden moslimmetjes, niet?
Daar heb ik nog nooit van gehoord, dat is dus knap of ZO een rits dan wel zo een eikeltje...quote:
Ik denk dat die gezondheidsgevolgen dan ondertussen wel aan het licht waren gekomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen garantie voor het al dan niet uitblijven van gezondheidsgevolgen.
Jij krijgt je eikel niet door de rits?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord, dat is dus knap of ZO een rits dan wel zo een eikeltje...
Flinke duitse helm.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord, dat is dus knap of ZO een rits dan wel zo een eikeltje...
Nee, best sterk nog zo een ritsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
Jij krijgt je eikel niet door de rits?
Nou nou.
Als je je penis injecteert met botox, dan kan dat gebeuren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij krijgt je eikel niet door de rits?
Nou nou.
Douche ze!quote:
Ja die is zo hard als beton natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee, best sterk nog zo een rits
Het gaat om het velletje, die komt wel tussen de rits, maar een eikel, iemand die dat ooit hoorde?
Ja ach, gelukkig hebben wij geen compensatiedrang nodig of niet amice?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je je penis injecteert met botox, dan kan dat gebeuren.
Belangrijker is wat vrouwen er van vinden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lijkt mij ook beter. Ik vind het toch verminken. Net zoals piercings trouwens.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
Ah dit is Fok natuurlijk, hier zijn paarden zelfs klein geschapen.
tattoos idem.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind het toch verminken. Net zoals piercings trouwens.
Enquêtequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Belangrijker is wat vrouwen er van vinden.
De enige vrouw is Ethi en dat is geen vrouw.quote:
Ik zat eigenlijk aan Whis te denken, maar dat is natuurlijk ook weinig representatief.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De enige vrouw is Ethi en dat is geen vrouw.
Ok ik ga het eens vragen: waar komt dat 'Ethi' vandaan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De enige vrouw is Ethi en dat is geen vrouw.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:53 schreef fokthesystem het volgende:
VROUWEN HOUDEN VAN SEKS MET BESNEDEN MAN
Vrouwen vinden seks met een besneden man even bevredigend, of zelfs beter, dan met een partner met een onbesneden exemplaar.
vrouwen houden van seks met besneden manEven goed of beter
Sommige experts speculeerden dat de verwijdering van de voorhuid vrouwen minder genot zou bezorgen tijdens het vrijen. Uit een Oegandese studie bij 455 vrouwen tussen 15 en 49 jaar echter blijkt dat slechts 2,9 procent de seks minder goed vond na de besnijdenis, 57 procent merkte geen verandering op en 39,8 procent vond hun seksleven achteraf beter. De onderzoekers bestudeerden niet het effect van besnijdenis op de mannelijke tevredenheid. "Dit werd eerder onderzocht en daaruit bleek dat er geen invloed is."
Waarom beter?
De vrouwen die een verandering opmerkten, gaven ook aan waarom ze de seks beter vonden. De voornaamste reden was een betere geslachtshygiëne van de man, maar ook meer orgasmen en minder erectiestoornissen bij de partner en meer orgasmen bij de vrouw.
Hiv
Eerder onderzoek toonde aan dat een besnijdenis het risico op besmetting met hiv met 50 procent beperkt. Maar door het gerucht dat vrouwen hierdoor minder genot zouden ervaren, durven een aantal mannen de ingreep niet ondergaan. "Dit resultaat kan ervoor zorgen dat meer mannen voor deze procedure kiezen", aldus de onderzoeker. In Belgie zijn vooral mannen van Joodse, Marokkaanse en Turkse afkomst besneden.
dotCommunism postte vroeger onder Ethisareth.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:53 schreef waht het volgende:
[..]
Ok ik ga het eens vragen: waar komt dat 'Ethi' vandaan?
Ik moest hardop lachen.quote:
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
dotCommunism postte vroeger onder Ethisareth.
quote:
Ben enigszins opgelucht dat er geen twee personen met dergelijke mening rondlopen.quote:
I don't think that anyone gives a fuck.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:57 schreef fokthesystem het volgende:
besnijden niet goed denkt iemand:
http://mens-en-gezondheid(...)een-voetje-voor.html
Een besneden man heeft drie keer minder kans op kanker van de penis (ten gevolge van een langdurige ophoping van smegma onder de voorhuid bijvoorbeeld) en zullen dan ook minder makkelijk kanker doorgeven aan hun partner (een van de oorzaken van baarmoederhalskanker). Het is veelzeggend dat joodse vrouwen zelden door baarmoederhalskanker getroffen worden.
Bron: Hebben besneden mannen een voetje voor? | Mens en gezondheid | Seksualiteit
quote:
Je bent niet de enige wat dat betreft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:56 schreef waht het volgende:
[..]
Ben enigszins opgelucht dat er geen twee personen met dergelijke mening rondlopen.
Nou ik vind het weinig speciaal om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jawel en gezonder bovendien!![]()
Langer, lekkerder, hygiënischer
Geef die 40 seconden van m'n leven terug!quote:
Ik moest lachen, alweer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:02 schreef GSbrder het volgende:
Hoe ervaren Oegandese mannen seks met een besneden vrouw?
Bevredigend?
Mwoah die valt tegen, je schijnt er toch nog wel je best voor te moeten doen.quote:
Smaken verschillen gelukkig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:05 schreef von_Preussen het volgende:
Speciaal voor VS een lekkere mocroman:
Wah? Jij viel toch op mocro's? Hell, je hebt er eentje in je avatar?quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:05 schreef von_Preussen het volgende:
Speciaal voor VS een lekkere mocroman:
Hij is niet lekker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wah? Jij viel toch op mocro's? Hell, je hebt er eentje in je avatar?
Wat is er mis met deze, hij zingt zelfs een leuk liedje voor je.
Ik ben gespierder dan dat. En ik heb ook een extra laagje vet over alles.quote:
Where the girls at.quote:
eehmm, nee?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:08 schreef GSbrder het volgende:
Zie jij het verschil niet tussen ali B en de avater?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |