Dat wil ik ookquote:
Net nu ik daar een baantje aangeboden heb gekregen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is Saoedie Arabie niet het land dat alle verjaagde dictators onder haar hoede heeft momenteel? Politiek gezien maakt SA maar rare moves in de Arabische en Islamitische wereld. Ze staan op het punt uitgekotst te worden.
Hier ook een beetje zon op de huid en hoppa het Oostzuidse-Europese pigment komt naar boven, evenals bij mijn kinderen.quote:
Adventure!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Net nu ik daar een baantje aangeboden heb gekregen.
Minister van onderdrukking & repressie?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga naar de emiraten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Abu Dhabi was ook een optie, maar dat was een tijd terug, wou eigenlijk daar heen in plaats van ZA.quote:
Hoho, ik sta de discriminatie slechts toe.quote:
Als je die bakkes maar niet hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:28 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb zo'n viezige bruinige tint op mijn huid, beetje deze kleur:
[ afbeelding ]
Poep veeg je dan ook af met toiletpapier en niet met je blote hand.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:28 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb zo'n viezige bruinige tint op mijn huid, beetje deze kleur:
[ afbeelding ]
Ik wil nog altijd naar Dubai, ondanks dat het daar nu ronduit kut isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Abu Dhabi was ook een optie, maar dat was een tijd terug, wou eigenlijk daar heen in plaats van ZA.
Daarom ging het ook niet door hehe, exodus van expats daar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil nog altijd naar Dubai, ondanks dat het daar nu ronduit kut is
Nee, ik ben een stuk dikker en heb donkerbruin haar. Ook is mijn neus een flink stuk groter, mij herken je zo, daar heb ik geen anjer in mijn jasje voor nodig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je die bakkes maar niet hebt.
Hoezo is het daar nu kut dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil nog altijd naar Dubai, ondanks dat het daar nu ronduit kut is
Je bent joods?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik ben een stuk dikker en heb donkerbruin haar. Ook is mijn neus een flink stuk groter, mij herken je zo, daar heb ik geen anjer in mijn jasje voor nodig.
Brazilie is nog altijd een interessante EM.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom ging het ook niet door hehe, exodus van expats daar.
Zeker, India is ook in opkomst wel, evenals Rusland.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Brazilie is nog altijd een interessante EM.
Oh, in mijn branche dan. Vastgoedbubble in Dubai.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo is het daar nu kut dan?
Of heb ik een opstand gemist?
Dat zeg je ook over PC, 'nuff said.quote:
Waarom? Dan loop je de kans mis om tussen de lijken te zwemmen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, India is ook in opkomst wel, evenals Rusland.
Maar zou dan evengoed voor Brazilie gaan nog.
If it looks like a jew, and talks like a jew, it probably is a jew.quote:
Nah, dan lijken mij de publieke executies in SA leuker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom? Dan loop je de kans mis om tussen de lijken te zwemmen.
Slechts het voorhuidje. Als dat al de helft van je penis is....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
If it looks like a jew, and talks like a jew, it probably is a jew.![]()
M'n lul is niet half afgesneden, zover gaan we dus niet.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
If it looks like a jew, and talks like a jew, it probably is a jew.![]()
M'n lul is niet half afgesneden, zover gaan we dus niet.
Die expats zitten daar toch in hun eigen compounds.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, dan lijken mij de publieke executies in SA leuker.
Zeker gezien mijn geaardheid is het daar een paradijs om te werken gok ik zo.
Dat houd je bezig ja?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die expats zitten daar toch in hun eigen compounds.
Ja dat dan weer wel, en hotels.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie het punt niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeg je ook over PC, 'nuff said.
Bah, ik zie het al voor me, zo open op het terras en dan *knip knip* en opeens lijkt men een ongestelde vrouw.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik neem m'n sigarenknipper wel mee.
Precies, en net zoals sommige Afrikaanse stammen moet je 'm dan bakken en opeten als mannelijkheidstest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bah, ik zie het al voor me, zo open op het terras en dan *knip knip* en opeens lijkt men een ongestelde vrouw.
Nee, eigenlijk is dat driekwart van mijn penis, want hij is zo enorm klein dat ik dat probeer te compenseren met grote auto's en een militaristische houding.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Slechts het voorhuidje. Als dat al de helft van je penis is....
Ik wist het!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is dat driekwart van mijn penis, want hij is zo enorm klein dat ik dat probeer te compenseren met grote auto's en een militaristische houding.
Volgende week is het wel rond etenstijd.........bah VS, heel bah!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, en net zoals sommige Afrikaanse stammen moet je 'm dan bakken en opeten als mannelijkheidstest.
Ja. Zeker de Amerikanen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij penetreert chicks ook met een silencerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is dat driekwart van mijn penis, want hij is zo enorm klein dat ik dat probeer te compenseren met grote auto's en een militaristische houding.
En het verbergen van je Joodse achtergrond. Hmm.. waar kennen we dat ook weer van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als Afrikaanse stammen het kunnen kan jij het ook, watje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgende week is het wel rond etenstijd.........bah VS, heel bah!
Voor punnikers, krabbers, snotjes eters, korstjes verorberaars e.d. moet het geen punt zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:38 schreef Voorschrift het volgende:
Als Afrikaanse stammen het kunnen kan jij het ook, watje.
Kom op, stoere militair.
Dat komt er dan dus niet....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:39 schreef GSbrder het volgende:
Besnijden. Waar laat je je smegma dan kwijt?
Onlangs dumpte ik hier de bewering dat een auto-fetisj een hobby is voor zielige kereltjes met kleine lulletjes. Jij bewijst mijn gelijk, waarvoor dank.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat jij over mijn piemel nadenkt baart me zorgen.
Kein Smegema mehr!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:39 schreef GSbrder het volgende:
Nepvrouwquote:
Ninja edit. Stoer.quote:
Likken vrouwtjes dat er niet tijdig af?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:39 schreef GSbrder het volgende:
Je moest eens weten hoe rekbaar een kut is, bij een vrouw van einde 30 en moeder van 3 kinderen past er een halve pantserdivisie in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij penetreert chicks ook met een silencer
Volgens mij was er in Duitsland een kanibaal die een penis heeft gebakken en opgegeten.....ik denk dat de bediening raar opkijkt als ik vraag om "nummer 23 met gebakken penis en extra knoflooksaus".quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als Afrikaanse stammen het kunnen kan jij het ook, watje.
Kom op, stoere militair.
Dat zouden ze dus wel moetenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Likken vrouwtjes dat er niet tijdig af?
Als ervaren pijper ga ik over m'n nek nu.quote:
Dus je geeft toe dat je over de piemels van POL-users fantaseert....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onlangs dumpte ik hier de bewering dat een auto-fetisj een hobby is voor zielige kereltjes met kleine lulletjes. Jij bewijst mijn gelijk, waarvoor dank.
Ja, met Whiskeysaus is beterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:41 schreef von_Preussen het volgende:
Volgens mij was er in Duitsland een kanibaal die een penis heeft gebakken en opgegeten.....ik denk dat de bediening raar opkijkt als ik vraag om "nummer 23 met gebakken penis en extra knoflooksaus".
Hehehequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ervaren pijper ga ik over m'n nek nu.
Hmm, rare, medium or well done?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:41 schreef von_Preussen het volgende:
Volgens mij was er in Duitsland een kanibaal die een penis heeft gebakken en opgegeten.....ik denk dat de bediening raar opkijkt als ik vraag om "nummer 23 met gebakken penis en extra knoflooksaus".
Een stukje kop-kaas is niet je ding..?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:41 schreef Voorschrift het volgende:
Als ervaren pijper ga ik over m'n nek nu.
Als jij dat eruit haalt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je over de piemels van POL-users fantaseert....
Vlees doe ik altijd rare.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een stukje kop-kaas is niet je ding..?
Hahaha, het is jouw hobby, niet de mijnequote:
Als het een wie betreft : neequote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vlees doe ik altijd rare.Ah dat is dan wel weer zo, jullie beffen zure tussenbeense lippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Er zijn strikte voorwaarden aan verbonden, trust me.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hahaha, het is jouw hobby, niet de mijne
Oke!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als het een wie betreft : nee
Als het een wat betreft : wat is JD ?
Zuur?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel weer zo, jullie beffen zure tussenbeense lippen.
I take your word for it.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zijn strikte voorwaarden aan verbonden, trust me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |