Dat wil ik ookquote:
Net nu ik daar een baantje aangeboden heb gekregen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is Saoedie Arabie niet het land dat alle verjaagde dictators onder haar hoede heeft momenteel? Politiek gezien maakt SA maar rare moves in de Arabische en Islamitische wereld. Ze staan op het punt uitgekotst te worden.
Hier ook een beetje zon op de huid en hoppa het Oostzuidse-Europese pigment komt naar boven, evenals bij mijn kinderen.quote:
Adventure!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Net nu ik daar een baantje aangeboden heb gekregen.
Minister van onderdrukking & repressie?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga naar de emiraten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Abu Dhabi was ook een optie, maar dat was een tijd terug, wou eigenlijk daar heen in plaats van ZA.quote:
Hoho, ik sta de discriminatie slechts toe.quote:
Als je die bakkes maar niet hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:28 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb zo'n viezige bruinige tint op mijn huid, beetje deze kleur:
[ afbeelding ]
Poep veeg je dan ook af met toiletpapier en niet met je blote hand.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:28 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb zo'n viezige bruinige tint op mijn huid, beetje deze kleur:
[ afbeelding ]
Ik wil nog altijd naar Dubai, ondanks dat het daar nu ronduit kut isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Abu Dhabi was ook een optie, maar dat was een tijd terug, wou eigenlijk daar heen in plaats van ZA.
Daarom ging het ook niet door hehe, exodus van expats daar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil nog altijd naar Dubai, ondanks dat het daar nu ronduit kut is
Nee, ik ben een stuk dikker en heb donkerbruin haar. Ook is mijn neus een flink stuk groter, mij herken je zo, daar heb ik geen anjer in mijn jasje voor nodig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je die bakkes maar niet hebt.
Hoezo is het daar nu kut dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil nog altijd naar Dubai, ondanks dat het daar nu ronduit kut is
Je bent joods?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik ben een stuk dikker en heb donkerbruin haar. Ook is mijn neus een flink stuk groter, mij herken je zo, daar heb ik geen anjer in mijn jasje voor nodig.
Brazilie is nog altijd een interessante EM.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom ging het ook niet door hehe, exodus van expats daar.
Zeker, India is ook in opkomst wel, evenals Rusland.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Brazilie is nog altijd een interessante EM.
Oh, in mijn branche dan. Vastgoedbubble in Dubai.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo is het daar nu kut dan?
Of heb ik een opstand gemist?
Dat zeg je ook over PC, 'nuff said.quote:
Waarom? Dan loop je de kans mis om tussen de lijken te zwemmen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, India is ook in opkomst wel, evenals Rusland.
Maar zou dan evengoed voor Brazilie gaan nog.
If it looks like a jew, and talks like a jew, it probably is a jew.quote:
Nah, dan lijken mij de publieke executies in SA leuker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom? Dan loop je de kans mis om tussen de lijken te zwemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |