SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENRitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
vanavond! Paniek! hel ende verdoemnisch!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:29 schreef Pheno het volgende:
Onterechte TT, hier schijnt het zonnetje nog lustig er op los.
Nee, ik heb Sims 3DS al gespeeld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:30 schreef Mday het volgende:
[..]
vanavond! Paniek! hel ende verdoemnisch!
Ik ben blijkbaar ouder dan die klassiekers.quote:
Ik ook. Ik wil donder, bliksem, regen!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga kapot van de warmte hiero in ieder geval.
Klassieker??quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef Poit het volgende:
Het is hier helemaal niet afgekoeld na de donder en de bliksem dus ik zou me er niet teveel op verheugen als ik jullie was..
Lekker in jezelf aan het ouwehoeren kerel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hier begint het nu donker te worden, laat maar komen
Dadelijk maar eens hardloop schoenen kopen, moet meer gaan sporten. Hoezo meer? Doe nu toch al niks aan sporten, dus gewoon "ga sporten" was genoeg geweest
Lief dagboekquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Lekker in jezelf aan het ouwehoeren kerel?
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:41 schreef Tain het volgende:
Neeeeeeee, ik moet in de week van 11 juli elke dag om 7 uur beginnen![]()
5:45 uiterlijk van huis weg
![]()
quote:Voor morgenmiddag, 28 juni, wordt onstuimig weer voorspeld. Mocht u morgen met de trein reizen, raadpleeg dan vooraf ns.nl of Teletekstpagina 751 voor eventuele nadere reisinformatie.
Bitchquote:
Kom naar huis danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga kapot van de warmte hiero in ieder geval.
Krijgt hij het nog warmerquote:
Hihi, maar dat kan ons appartement is heerlijk koel!quote:
quote:
quote:
Ben je nu al onderweg, nee toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:57 schreef Cliffy het volgende:
Deze trein heeft airco, win!
Iemand Werchter kaartjes kopen trouwens?
Nee ben weer bijna in eindhoven waar het hopelijk regentquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ben je nu al onderweg, nee toch?
nee joh. volgens buienradar niksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee ben weer bijna in eindhoven waar het hopelijk regent
WRONGquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee ben weer bijna in eindhoven waar het hopelijk regent
Pff, Nog lang geen 9000quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:21 schreef Mday het volgende:
[..]
ITS O... oh wacht. ooh, i see what you did there
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef Tain het volgende:
Wat een mietjes hierGaan er al een aantal mensen weg omdat het misschien gaat stormen
Zware spitsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef Tain het volgende:
Wat een mietjes hierGaan er al een aantal mensen weg omdat het misschien gaat stormen
Maar komt er nog een onweersbui dan of hebben we hier in Rotterdam ons portie al gehad?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zware spits
De ANWB adviseert mensen om dinsdagmiddag eerder weg te gaan vanwege de te verwachten slechte weersomstandigheden. Mensen moeten rekening houden met heel veel water op de weg en zware windstoten.
''Motorrijders en auto's met aanhangers en caravans moeten extra oppassen'', aldus een zegsvrouw van de ANWB, die mensen opriep de weerberichten scherp in de gaten te houden.
En dan gaat iedereen eerder weg is en is de zware spits vroeger. Knap hoor ANWB!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zware spits
De ANWB adviseert mensen om dinsdagmiddag eerder weg te gaan vanwege de te verwachten slechte weersomstandigheden. Mensen moeten rekening houden met heel veel water op de weg en zware windstoten.
''Motorrijders en auto's met aanhangers en caravans moeten extra oppassen'', aldus een zegsvrouw van de ANWB, die mensen opriep de weerberichten scherp in de gaten te houden.
Dan kan ik op het normale tijdstip misschien zelfs makkelijker door rijden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan gaat iedereen eerder weg is en is de zware spits vroeger. Knap hoor ANWB!
Welke club is dit? Erg mooie shirtjes inderdaad. Bel wel een limoen-groen-fanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
dat voetbal shirtje is iets voor jou AQ (wil hem zelf ook hoor)
Summer in the city van Joe Cocker, Summertime van Fresh Prince en het zomergevoel is aanwezigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ben ik dan de enige die het warm weer relaxt vind?
Heerlijk, ik heb helemaal een zomers gevoel
Lekker weer om je kapot te zweten en geen flikker uit te voeren..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ben ik dan de enige die het warm weer relaxt vind?
Heerlijk, ik heb helemaal een zomers gevoel
Ik denk al, wat ruikt het hier naar verbrand haar...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:38 schreef Cliffy het volgende:
32 graden![]()
Fiets 3 minuten in de zon laten staan en je verbrand gelijk je ballen als je erop gaat zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ja dat probleem hem ik dus al nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:38 schreef Cliffy het volgende:
32 graden![]()
Fiets 3 minuten in de zon laten staan en je verbrand gelijk je ballen als je erop gaat zitten
Ik moet zo nog gaan werken! Maar wel in de airco, NAISquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Lekker weer om je kapot te zweten en geen flikker uit te voeren..
Om in te werken is het minder..
Anders zit je wel raar op je fiets jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dat probleem hem ik dus al niet
Aircoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik moet zo nog gaan werken! Maar wel in de airco, NAIS
Echte mannen blazen zelfquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:50 schreef Poit het volgende:
Airco![]()
Echte mannen zitten achter een ventilator!
Echte vrouwen hebben niet zo de drang om zich te bewijzenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Anders zit je wel raar op je fiets ja
[..]
Airco![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:28 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Welke club is dit? Erg mooie shirtjes inderdaad. Bel wel een limoen-groen-fan
big ass ventilator staat aan hier, maar hier op zolder hou ik het niet meer uit :/quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Anders zit je wel raar op je fiets ja
[..]
Airco![]()
Echte vrouwen zijn dan ook geen echte mannen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Echte vrouwen hebben niet zo de drang om zich te bewijzen
Shit Ljungberg speelt daar. Wat een held is dat, met zijn coole rode haar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.soundersfc.com/
Ik ga er zo achter komen, ga proberen naar huis te komenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:11 schreef Tain het volgende:
Ben benieuwd hoe warm het in de auto is. Best handig ook zo'n zwarte auto
Laat even weten als je hem gevonden hebt! Lust er ook wel 1!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:11 schreef badboynova het volgende:
waar is het bier fontein, ik moet nodig afgekoeld worden.
Jij hebt mij toch een berg vreetparty's niet normaalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb zo een bbq van het werk, vreten en zuipen
tuurlijk jullie betalen genoeg belastingcentjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij hebt mij toch een berg vreetparty's niet normaal![]()
Ambtenarenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tuurlijk jullie betalen genoeg belastingcentjes
quote:
Pff, gewoon de Mr. Bean methode gebruiken bij het schilderen dan ben je zo klaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet wel zeggen dat ik echt te moe ben om heen te gaan maar ik wil wel
ben echt kapot, vanochtend vroeg op en weer hele tijd geschilderd pfff..
Dat zal best met dit weer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet wel zeggen dat ik echt te moe ben om heen te gaan maar ik wil wel
ben echt kapot, vanochtend vroeg op en weer hele tijd geschilderd pfff..
ehmz ... welke?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Pff, gewoon de Mr. Bean methode gebruiken bij het schilderen dan ben je zo klaar
Volgens mij was het iets met een emmer verf een iets explosiefs erinquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets met een emmer verf een iets explosiefs erin
als ik mijn big ass ventilator aanzet gaat het alleen maar stinkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
big ass ventilator staat aan hier, maar hier op zolder hou ik het niet meer uit :/
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:36 schreef Mday het volgende:
[..]
als ik mijn big ass ventilator aanzet gaat het alleen maar stinken
[ afbeelding ]
Ik begon er niet overquote:
How low can you go....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:20 schreef Cliffy het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)verona-op-bestelling
Er is altijd nog...quote:
SPOILER: what has been seenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Er is altijd nog...True, het komt ook niet zo gek vaak voor dat ik aan haar denkSPOILER: what has been seenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen op mijn werk doet er een dat stemmetje na van de Kantine
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Er is altijd nog...AAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!SPOILER: what has been seenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:20 schreef Cliffy het volgende:
Niet meer, is al weer vertrokkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:11 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Shit Ljungberg speelt daar. Wat een held is dat, met zijn coole rode haar.
wasser zo fout aan? de foto's staan er gewoon, je hoeft ze niet te bestellen ofzoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:20 schreef Cliffy het volgende:
Oké danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:36 schreef Mday het volgende:
[..]
als ik mijn big ass ventilator aanzet gaat het alleen maar stinken
[ afbeelding ]
congrats niebo!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef Nebo het volgende:
VAKANTIE BITCHES!!! MINIMAAL EEN 4 HALEN IS WEL GELUKT VOOR MIJN TENTAMEN. VRIJHEID EN ZWETEN!
morgen gewoon werken helaas
Feli! Geniet er vanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef Nebo het volgende:
VAKANTIE BITCHES!!! MINIMAAL EEN 4 HALEN IS WEL GELUKT VOOR MIJN TENTAMEN. VRIJHEID EN ZWETEN!
Klasse! Geniet er van!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef Nebo het volgende:
quote:
quote:
quote:
ik doe meequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah vanaf 8 uur gaat het hier wel regenen. Tot een uurtje of 10 ofzo, mooi foto's maken
begint hier om 9 uur en om 11 barst het helemaal los.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah vanaf 8 uur gaat het hier wel regenen. Tot een uurtje of 10 ofzo, mooi foto's maken
niet waarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:41 schreef badboynova het volgende:
BUIENRADAR IES KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPUT
eCHT WEL, ZIE ALLEEN MAAR ROOIE VLEKKENquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
eCHT WEL, ZIE ALLEEN MAAR ROOIE VLEKKEN
jOUW HUIS IS 1 GROTE VIBO, JE HEB WAARSCHIJNLIJK PER ONGELUK DE AAN KNOP OM GEZETquote:
WAT NOU PER ONGELUK!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
jOUW HUIS IS 1 GROTE VIBO, JE HEB WAARSCHIJNLIJK PER ONGELUK DE AAN KNOP OM GEZET
panieeeehiieekquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
eCHT WEL, ZIE ALLEEN MAAR ROOIE VLEKKEN
Ik zit al de hele tijd buitenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:03 schreef Fallen het volgende:
Het rommelt nu in Amsterdam en het begint te waaien...
Buiten was het net trouwens belachelijk warm, niet te doen...
het is idd super warm buiten!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:03 schreef Fallen het volgende:
Het rommelt nu in Amsterdam en het begint te waaien...
Buiten was het net trouwens belachelijk warm, niet te doen...
Met een alu-hoedje?quote:
Het is NOODWEER, bbn. Het is één woord.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:06 schreef badboynova het volgende:
NOU WAT EEN NOOD WEER.
2X FLITSEN GEZIEN.
3X DONDER GEHOORD.
4MINUTEN GEROMMEL IN DE LUCHT.
ALS HET ZO MOET DAN ZET IK MIJN PARAPLU WEER IN DE KAST TERUG.
Knopje op koelen zetten ipv verwarmen...quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Knopje op koelen zetten ipv verwarmen...
oK, THANK YOU.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Met een alu-hoedje?
[..]
Het is NOODWEER, bbn. Het is één woord.
NU VOEL JE OOK MIJN PIJN.quote:
Holy shit ja zeg. De bomen staan hier gewoon volledig stil.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef Misan het volgende:
Hier begint het ook te betrekken terwijl het windstil is
HEY DIT IS EEN NETTE SC, HIER PRATEN WE NIET OVER ONS SEX LEVENquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef Fallen het volgende:
Het flitst hier wel heel veel, maar ben nog niet onder de indruk van het gerommel. Ook nagenoeg geen regen....
Ik wil storm! Regen, bliksem en zware donder! Schudden in huis... bang om naar buiten te kijken enzo... dat wil ik!
Nu is het meh...
Zo snel klaar ja?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef Fallen het volgende:
mijn sexleven haalt de status van 'meh' niet eens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Die van mij de status stabielquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef Fallen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef Fallen het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef Fallen het volgende:
Haha ik denk dat jij een stuk beter erin bent, ik heb er pas 1tje en doe er nog veel te weinig meequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:42 schreef Mday het volgende:
[..]
ik doe mee
hier gaat het zo ook vrij plotseling los denk ik, buienradar is nu niet meer te vertrouwen met al die plotselinge rode vlekken overal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef badboynova het volgende:
SEX IS HET ZELFDE ALS NOODWEERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zo snel klaar ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Serieus? Geen kut te doen bij jullie?!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik genoeg stevige onweersbuien meegemaakt, maar hier gebeurd de hele dag dus geen ene fuck
qua weer nope, gebeurd niks. Een klote benauwde zooi. Ik krijg er bijna hoofdpijn van :Squote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Serieus? Geen kut te doen bij jullie?!
Ik heb er ook hoofdpijn van gekregen, ik vraag me af wanneer/of het hier losgaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
qua weer nope, gebeurd niks. Een klote benauwde zooi. Ik krijg er bijna hoofdpijn van :S
http://weerplaza.nl/buienradar/default.asp?regio=Duitslandquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
qua weer nope, gebeurd niks. Een klote benauwde zooi. Ik krijg er bijna hoofdpijn van :S
Zal het morgen ook eens doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef AQuila360 het volgende:
Hier gaat het nu beginnen wel kut maja!
Spank start een dezer dagen NFSHP eens op aub
We wachten rustig af. Vanavond zal ik er niet slechter van slapenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://weerplaza.nl/buienradar/default.asp?regio=Duitsland
Misschien krijg je het nog
Nice!quote:
DAN GA IK NU PERSOONLIJK MET EEN FAKKEL DAAR NAAR TOE, TO BURN DOWN EVERYTHINGquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef Fallen het volgende:
Zolang het nog gewoon Prio (1 2 of 3) zijn, dan zal het allemaal wel meevallen. GRIP niveaus zijn veel interessanter...
/nerd modus uit...
Ik zit lekker knus te genieten van het weer. Zo lekker Game Of Thrones kijken vanuit mijn bedjequote:
NICE!!!!quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
DAN GA IK NU PERSOONLIJK MET EEN FAKKEL DAAR NAAR TOE, TO BURN DOWN EVERYTHING
twitteraar:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik krijg toch misschien mijn zijn
http://twitter.com/#!/search/Leerdam
quote:Lieff blijf aub veilig! &Als het te erg wordt in Leerdam kom naar mij!
Koop dan ook een goed huisquote:En nu is het water binnen, lekkage vanaf balkon, lekker dan, 20 pannen vangen het op
Oeh vet! Ik hoop dat het hier ook nog gaat onweren, dan probeer ik ook eens een flits te pakken, alleen een beetje lastig zonder statiefquote:
Nog zo'n goed idee, daar ga ik zo ook eens aan beginnen eindelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zit lekker knus te genieten van het weer. Zo lekker Game Of Thrones kijken vanuit mijn bedje
Dat krijg je er nou van, als je zoveel bruine bonen eetquote:
Volgens mij komt het echt uit die flat tegenover mijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat krijg je er nou van, als je zoveel bruine bonen eet
leuk feitje: ik heb hem met autofocus uit, flitser uit en uit mijn losse pols net zo lang gewacht in focus-shot (dus de vuurknop half indrukken) totdat er een flits voorbij kwam, en boy was het een mooiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oeh vet! Ik hoop dat het hier ook nog gaat onweren, dan probeer ik ook eens een flits te pakken, alleen een beetje lastig zonder statief
Ah ja zo kan het ook natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:27 schreef Mday het volgende:
[..]
leuk feitje: ik heb hem met autofocus uit, flitser uit en uit mijn losse pols net zo lang gewacht in focus-shot (dus de vuurknop half indrukken) totdat er een flits voorbij kwam, en boy was het een mooie
Gelijk ene werkgever!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:27 schreef Mday het volgende:
[..]
leuk feitje: ik heb hem met autofocus uit, flitser uit en uit mijn losse pols net zo lang gewacht in focus-shot (dus de vuurknop half indrukken) totdat er een flits voorbij kwam, en boy was het een mooie
Ik realiseer mij nu ook ineens dat het al afgelopen is.quote:
idd goed geluktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:27 schreef Mday het volgende:
[..]
Que? Nu al ep2 ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef Poit het volgende:
Ok, net Episode 2 van seizoen 4, True Blood gekeken en ik ben weer hooked
En Jessica
Ja, volgende week is het 4th of july? Toch? Of zoiets, I dunno. Het schijnt dat HBO leden de 2e episode al konden zien. Dus ook gedaan en ik ben een stuk enthousiaster dan na de eerste episodequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Que? Nu al ep2 ?
Download aanslingert...
fixed?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:18 schreef koei het volgende:
Zo, laatste kampfbespreking is achter de rug! Heb er zin in!
ohquote:
Ik heb een nzb'tje dat nu binnen getrokken wordt, zal zo wel even kijken of het wat is. Moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar het verdere verloop. De eerste aflevering was zoals jij ook al aangaf, even wennen....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, volgende week is het 4th of july? Toch? Of zoiets, I dunno. Het schijnt dat HBO leden de 2e episode al konden zien. Dus ook gedaan en ik ben een stuk enthousiaster dan na de eerste episode
Het is nog steeds een stuk intro maar er wordt wat meer duidelijk en er gebeurt wat meer.. Nog steeds een hoog WTF gehalte maar dat wisten we alquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb een nzb'tje dat nu binnen getrokken wordt, zal zo wel even kijken of het wat is. Moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar het verdere verloop. De eerste aflevering was zoals jij ook al aangaf, even wennen....
yeah, ga het zo wel zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is nog steeds een stuk intro maar er wordt wat meer duidelijk en er gebeurt wat meer.. Nog steeds een hoog WTF gehalte maar dat wisten we al
Ik ben nooit verder gekomen dan 12 uur 's middags van het eerste seizoen. Meestal druk ik uiteindelijk weer een aflevering van Law & Order erinquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weer verder met 24, seizoen 4 al weer
.
Heb alles gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan 12 uur 's middags van het eerste seizoen. Meestal druk ik uiteindelijk weer een aflevering van Law & Order erin
Ik kijk alleen de criminal intent fanatiek, de rest minder anders is het geen doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb alles gezien. Law en Order lijkt me ook tof, maar daar hebben ze al zoveel seizoenen van
.
En met Lost wou ik niet overnieuw beginnen
Ik heb de kleur niet eens veranderd in photoshop! (slechts de helderheid van de kleur heb ik mee gespeeldquote:
Staat hier ook regelmatig op jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de criminal intent fanatiek, de rest minder anders is het geen doen.
Daarnaast heb ik ook geregeld 13th street erop staan
Tof gedaanquote:
Ja true, in een tent slapen met regen is geweldigquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef koei het volgende:
Hoe harder het regent en onweer, hoe beter ik slaap over het algemeenZeker in een tent is regen heerlijk! Tenminste, zolang je de volgende ochtend niet een natte tent moet afbreken en meenemen, dat is een beetje jammer...
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja true, in een tent slapen met regen is geweldig
dit dus!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef koei het volgende:
Hoe harder het regent en onweer, hoe beter ik slaap over het algemeenZeker in een tent is regen heerlijk! Tenminste, zolang je de volgende ochtend niet een natte tent moet afbreken en meenemen, dat is een beetje jammer...
Zekerquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef koei het volgende:
Idd, het was alleen jammer dat het onweer zo luid was dat mijn vriendin en ik allebei wakker schrokken van het geluid... De kat vond het wel erg interessant allemaal, die heeft alleen maar naar buiten zitten starenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit dus!
heerlijk harde regen, dan slaap ik altijd vet snel
quote:
Het schiet dus lekker opquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Klussen gaat goed! Ik moet alleen de hal nog schilderen maar daar zijn ze nu bezig met vloer leggen dus dat kan niet, morgen en overmorgen wordt de vloer geschuurd en in de lak gezet dus dan magi k het huis niet in, ik heb dus nu dan toch echt 3 dagen vakantie!
Jaaa ik ga zo ff de stad in want ik moet nog wat dingen kopen, en vrijdag maar naar de kapper en morgen meubels zoeken enzoooquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Het schiet dus lekker op![]()
Lekker relaxen dus en bij komen deze 3 dagen.![]()
Hopen dat het weer wat bij trekt.
Kijk, je vermaakt je welquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa ik ga zo ff de stad in want ik moet nog wat dingen kopen, en vrijdag maar naar de kapper en morgen meubels zoeken enzooo
Niets gemerkt, was gelijk in slaap gevallen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:15 schreef Kn0x het volgende:
Gelukkig stormde het niet vannacht. OH WAIT!
Stom weer ook. Lekker opwarmen in de Randstad om daarna Limburg-Zuid onveilig te maken
Ik ook, niets van het slechte weer meegekregenquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:15 schreef Solique het volgende:
Niets gemerkt, was gelijk in slaap gevallen.
same here, heerlijk geslapenquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook, niets van het slechte weer meegekregen
quote:
Laniquote:
Dan zit er maar een ding op; oploskoffie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
senseo en dolce gusto zitten alleebi al in verhuisdoos
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
senseo en dolce gusto zitten alleebi al in verhuisdoos
Moet maar eens kijken wanneer hem te gaan zien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:35 schreef Laniboekje het volgende:
Transformers 3 was trouwens leuk. Wel een beetje meer gelul dan actie maar Shia blijft![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan zit er maar een ding op; oploskoffie.
quote:
Dat is altijd goed tochquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Ga zo wel de stad in haal daar wel lekkere cappuchino
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Ga zo wel de stad in haal daar wel lekkere cappuchino
En de lokale IT prutsers kunnen het niet op lossenquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:59 schreef Laniboekje het volgende:
Argh. Ik hoef nooit wat te printen maar als ik moet printen... werkt het natuurlijk weer niet.
Ik en computers...
Pff beetje patience afsluiten om een gebruiker te moeten helpen bij het printenquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
En de lokale IT prutsers kunnen het niet op lossen
Nee want ik ben thuis.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
En de lokale IT prutsers kunnen het niet op lossen
Kijk, je hebt er wel verstand van.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee want ik ben thuis.
Maar ik hoor nu geratel e.d. dus ik heb het voor elkaar.
Duurde slechts 20 minuten.
Yupquote:
Geen patience op de mac.. Dan maar een potje schakenquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Pff beetje patience afsluiten om een gebruiker te moeten helpen bij het printen
Geen patience?! wat is dat voor kutsysteem!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen patience op de mac.. Dan maar een potje schaken
Die kun je gewoon gratis binnenhalen in de App Store hoor, ik heb ook mijnenvegerquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen patience op de mac.. Dan maar een potje schaken
Mijnenvegerquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die kun je gewoon gratis binnenhalen in de App Store hoor, ik heb ook mijnenveger
En ook wel een van de frustrerende dingenquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijnenveger1 van de beste dingen die Microsoft ooit bedacht/gemaakt heeft
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen patience?! wat is dat voor kutsysteem!
[/macbash]
Het apparaat is niet van mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die kun je gewoon gratis binnenhalen in de App Store hoor, ik heb ook mijnenveger
Was het maar voor de elitequote:Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Schaken is toch ook voor de elite, net als een Mac?
[/counterbash!]
[..]
Het apparaat is niet van mijGa geen meuk op de baas z'n mac proppen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:41 schreef Laniboekje het volgende:
Een van de ratten liep los en die dook iedere keer onder de bank. Maar als ik vervolgens onder de bank keek was ze weer weg dus ik dacht:
Hoe kan dat?!!!??11?!
Blijkt dat er een gat onderin zit waar ze iedere keer in dook.
Nee?!!!??!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Laniboef!! Heb je mijn toekomstige ratjes gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |