NICE!!!!quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
DAN GA IK NU PERSOONLIJK MET EEN FAKKEL DAAR NAAR TOE, TO BURN DOWN EVERYTHING
twitteraar:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik krijg toch misschien mijn zijn
http://twitter.com/#!/search/Leerdam
quote:Lieff blijf aub veilig! &Als het te erg wordt in Leerdam kom naar mij!
Koop dan ook een goed huisquote:En nu is het water binnen, lekkage vanaf balkon, lekker dan, 20 pannen vangen het op
Oeh vet! Ik hoop dat het hier ook nog gaat onweren, dan probeer ik ook eens een flits te pakken, alleen een beetje lastig zonder statiefquote:
Nog zo'n goed idee, daar ga ik zo ook eens aan beginnen eindelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zit lekker knus te genieten van het weer. Zo lekker Game Of Thrones kijken vanuit mijn bedje
Dat krijg je er nou van, als je zoveel bruine bonen eetquote:
Volgens mij komt het echt uit die flat tegenover mijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat krijg je er nou van, als je zoveel bruine bonen eet
leuk feitje: ik heb hem met autofocus uit, flitser uit en uit mijn losse pols net zo lang gewacht in focus-shot (dus de vuurknop half indrukken) totdat er een flits voorbij kwam, en boy was het een mooiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oeh vet! Ik hoop dat het hier ook nog gaat onweren, dan probeer ik ook eens een flits te pakken, alleen een beetje lastig zonder statief
Ah ja zo kan het ook natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:27 schreef Mday het volgende:
[..]
leuk feitje: ik heb hem met autofocus uit, flitser uit en uit mijn losse pols net zo lang gewacht in focus-shot (dus de vuurknop half indrukken) totdat er een flits voorbij kwam, en boy was het een mooie
Gelijk ene werkgever!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:27 schreef Mday het volgende:
[..]
leuk feitje: ik heb hem met autofocus uit, flitser uit en uit mijn losse pols net zo lang gewacht in focus-shot (dus de vuurknop half indrukken) totdat er een flits voorbij kwam, en boy was het een mooie
Ik realiseer mij nu ook ineens dat het al afgelopen is.quote:
idd goed geluktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:27 schreef Mday het volgende:
[..]
Que? Nu al ep2 ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef Poit het volgende:
Ok, net Episode 2 van seizoen 4, True Blood gekeken en ik ben weer hooked
En Jessica
Ja, volgende week is het 4th of july? Toch? Of zoiets, I dunno. Het schijnt dat HBO leden de 2e episode al konden zien. Dus ook gedaan en ik ben een stuk enthousiaster dan na de eerste episodequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Que? Nu al ep2 ?
Download aanslingert...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |