het is idd super warm buiten!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:03 schreef Fallen het volgende:
Het rommelt nu in Amsterdam en het begint te waaien...
Buiten was het net trouwens belachelijk warm, niet te doen...
Met een alu-hoedje?quote:
Het is NOODWEER, bbn. Het is één woord.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:06 schreef badboynova het volgende:
NOU WAT EEN NOOD WEER.
2X FLITSEN GEZIEN.
3X DONDER GEHOORD.
4MINUTEN GEROMMEL IN DE LUCHT.
ALS HET ZO MOET DAN ZET IK MIJN PARAPLU WEER IN DE KAST TERUG.
Knopje op koelen zetten ipv verwarmen...quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Knopje op koelen zetten ipv verwarmen...
oK, THANK YOU.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Met een alu-hoedje?
[..]
Het is NOODWEER, bbn. Het is één woord.
NU VOEL JE OOK MIJN PIJN.quote:
Holy shit ja zeg. De bomen staan hier gewoon volledig stil.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef Misan het volgende:
Hier begint het ook te betrekken terwijl het windstil is
HEY DIT IS EEN NETTE SC, HIER PRATEN WE NIET OVER ONS SEX LEVENquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef Fallen het volgende:
Het flitst hier wel heel veel, maar ben nog niet onder de indruk van het gerommel. Ook nagenoeg geen regen....
Ik wil storm! Regen, bliksem en zware donder! Schudden in huis... bang om naar buiten te kijken enzo... dat wil ik!
Nu is het meh...
Zo snel klaar ja?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef Fallen het volgende:
mijn sexleven haalt de status van 'meh' niet eens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Die van mij de status stabielquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef Fallen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef Fallen het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef Fallen het volgende:
Haha ik denk dat jij een stuk beter erin bent, ik heb er pas 1tje en doe er nog veel te weinig meequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:42 schreef Mday het volgende:
[..]
ik doe mee
hier gaat het zo ook vrij plotseling los denk ik, buienradar is nu niet meer te vertrouwen met al die plotselinge rode vlekken overal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef badboynova het volgende:
SEX IS HET ZELFDE ALS NOODWEERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zo snel klaar ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Serieus? Geen kut te doen bij jullie?!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik genoeg stevige onweersbuien meegemaakt, maar hier gebeurd de hele dag dus geen ene fuck
qua weer nope, gebeurd niks. Een klote benauwde zooi. Ik krijg er bijna hoofdpijn van :Squote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Serieus? Geen kut te doen bij jullie?!
Ik heb er ook hoofdpijn van gekregen, ik vraag me af wanneer/of het hier losgaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
qua weer nope, gebeurd niks. Een klote benauwde zooi. Ik krijg er bijna hoofdpijn van :S
http://weerplaza.nl/buienradar/default.asp?regio=Duitslandquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
qua weer nope, gebeurd niks. Een klote benauwde zooi. Ik krijg er bijna hoofdpijn van :S
Zal het morgen ook eens doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef AQuila360 het volgende:
Hier gaat het nu beginnen wel kut maja!
Spank start een dezer dagen NFSHP eens op aub
We wachten rustig af. Vanavond zal ik er niet slechter van slapenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://weerplaza.nl/buienradar/default.asp?regio=Duitsland
Misschien krijg je het nog
Nice!quote:
DAN GA IK NU PERSOONLIJK MET EEN FAKKEL DAAR NAAR TOE, TO BURN DOWN EVERYTHINGquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef Fallen het volgende:
Zolang het nog gewoon Prio (1 2 of 3) zijn, dan zal het allemaal wel meevallen. GRIP niveaus zijn veel interessanter...
/nerd modus uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |