NICE!!!!quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
DAN GA IK NU PERSOONLIJK MET EEN FAKKEL DAAR NAAR TOE, TO BURN DOWN EVERYTHING
twitteraar:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik krijg toch misschien mijn zijn
http://twitter.com/#!/search/Leerdam
quote:Lieff blijf aub veilig! &Als het te erg wordt in Leerdam kom naar mij!
Koop dan ook een goed huisquote:En nu is het water binnen, lekkage vanaf balkon, lekker dan, 20 pannen vangen het op
Oeh vet! Ik hoop dat het hier ook nog gaat onweren, dan probeer ik ook eens een flits te pakken, alleen een beetje lastig zonder statiefquote:
Nog zo'n goed idee, daar ga ik zo ook eens aan beginnen eindelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zit lekker knus te genieten van het weer. Zo lekker Game Of Thrones kijken vanuit mijn bedje
Dat krijg je er nou van, als je zoveel bruine bonen eetquote:
Volgens mij komt het echt uit die flat tegenover mijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat krijg je er nou van, als je zoveel bruine bonen eet
leuk feitje: ik heb hem met autofocus uit, flitser uit en uit mijn losse pols net zo lang gewacht in focus-shot (dus de vuurknop half indrukken) totdat er een flits voorbij kwam, en boy was het een mooiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oeh vet! Ik hoop dat het hier ook nog gaat onweren, dan probeer ik ook eens een flits te pakken, alleen een beetje lastig zonder statief
Ah ja zo kan het ook natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:27 schreef Mday het volgende:
[..]
leuk feitje: ik heb hem met autofocus uit, flitser uit en uit mijn losse pols net zo lang gewacht in focus-shot (dus de vuurknop half indrukken) totdat er een flits voorbij kwam, en boy was het een mooie
Gelijk ene werkgever!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:27 schreef Mday het volgende:
[..]
leuk feitje: ik heb hem met autofocus uit, flitser uit en uit mijn losse pols net zo lang gewacht in focus-shot (dus de vuurknop half indrukken) totdat er een flits voorbij kwam, en boy was het een mooie
Ik realiseer mij nu ook ineens dat het al afgelopen is.quote:
idd goed geluktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:27 schreef Mday het volgende:
[..]
Que? Nu al ep2 ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef Poit het volgende:
Ok, net Episode 2 van seizoen 4, True Blood gekeken en ik ben weer hooked
En Jessica
Ja, volgende week is het 4th of july? Toch? Of zoiets, I dunno. Het schijnt dat HBO leden de 2e episode al konden zien. Dus ook gedaan en ik ben een stuk enthousiaster dan na de eerste episodequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Que? Nu al ep2 ?
Download aanslingert...
fixed?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:18 schreef koei het volgende:
Zo, laatste kampfbespreking is achter de rug! Heb er zin in!
ohquote:
Ik heb een nzb'tje dat nu binnen getrokken wordt, zal zo wel even kijken of het wat is. Moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar het verdere verloop. De eerste aflevering was zoals jij ook al aangaf, even wennen....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, volgende week is het 4th of july? Toch? Of zoiets, I dunno. Het schijnt dat HBO leden de 2e episode al konden zien. Dus ook gedaan en ik ben een stuk enthousiaster dan na de eerste episode
Het is nog steeds een stuk intro maar er wordt wat meer duidelijk en er gebeurt wat meer.. Nog steeds een hoog WTF gehalte maar dat wisten we alquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb een nzb'tje dat nu binnen getrokken wordt, zal zo wel even kijken of het wat is. Moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar het verdere verloop. De eerste aflevering was zoals jij ook al aangaf, even wennen....
yeah, ga het zo wel zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is nog steeds een stuk intro maar er wordt wat meer duidelijk en er gebeurt wat meer.. Nog steeds een hoog WTF gehalte maar dat wisten we al
Ik ben nooit verder gekomen dan 12 uur 's middags van het eerste seizoen. Meestal druk ik uiteindelijk weer een aflevering van Law & Order erinquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weer verder met 24, seizoen 4 al weer
.
Heb alles gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan 12 uur 's middags van het eerste seizoen. Meestal druk ik uiteindelijk weer een aflevering van Law & Order erin
Ik kijk alleen de criminal intent fanatiek, de rest minder anders is het geen doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb alles gezien. Law en Order lijkt me ook tof, maar daar hebben ze al zoveel seizoenen van
.
En met Lost wou ik niet overnieuw beginnen
Ik heb de kleur niet eens veranderd in photoshop! (slechts de helderheid van de kleur heb ik mee gespeeldquote:
Staat hier ook regelmatig op jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de criminal intent fanatiek, de rest minder anders is het geen doen.
Daarnaast heb ik ook geregeld 13th street erop staan
Tof gedaanquote:
Ja true, in een tent slapen met regen is geweldigquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef koei het volgende:
Hoe harder het regent en onweer, hoe beter ik slaap over het algemeenZeker in een tent is regen heerlijk! Tenminste, zolang je de volgende ochtend niet een natte tent moet afbreken en meenemen, dat is een beetje jammer...
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja true, in een tent slapen met regen is geweldig
dit dus!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef koei het volgende:
Hoe harder het regent en onweer, hoe beter ik slaap over het algemeenZeker in een tent is regen heerlijk! Tenminste, zolang je de volgende ochtend niet een natte tent moet afbreken en meenemen, dat is een beetje jammer...
Zekerquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef koei het volgende:
Idd, het was alleen jammer dat het onweer zo luid was dat mijn vriendin en ik allebei wakker schrokken van het geluid... De kat vond het wel erg interessant allemaal, die heeft alleen maar naar buiten zitten starenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit dus!
heerlijk harde regen, dan slaap ik altijd vet snel
quote:
Het schiet dus lekker opquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Klussen gaat goed! Ik moet alleen de hal nog schilderen maar daar zijn ze nu bezig met vloer leggen dus dat kan niet, morgen en overmorgen wordt de vloer geschuurd en in de lak gezet dus dan magi k het huis niet in, ik heb dus nu dan toch echt 3 dagen vakantie!
Jaaa ik ga zo ff de stad in want ik moet nog wat dingen kopen, en vrijdag maar naar de kapper en morgen meubels zoeken enzoooquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Het schiet dus lekker op![]()
Lekker relaxen dus en bij komen deze 3 dagen.![]()
Hopen dat het weer wat bij trekt.
Kijk, je vermaakt je welquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa ik ga zo ff de stad in want ik moet nog wat dingen kopen, en vrijdag maar naar de kapper en morgen meubels zoeken enzooo
Niets gemerkt, was gelijk in slaap gevallen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:15 schreef Kn0x het volgende:
Gelukkig stormde het niet vannacht. OH WAIT!
Stom weer ook. Lekker opwarmen in de Randstad om daarna Limburg-Zuid onveilig te maken
Ik ook, niets van het slechte weer meegekregenquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:15 schreef Solique het volgende:
Niets gemerkt, was gelijk in slaap gevallen.
same here, heerlijk geslapenquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook, niets van het slechte weer meegekregen
quote:
Laniquote:
Dan zit er maar een ding op; oploskoffie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
senseo en dolce gusto zitten alleebi al in verhuisdoos
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
senseo en dolce gusto zitten alleebi al in verhuisdoos
Moet maar eens kijken wanneer hem te gaan zien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:35 schreef Laniboekje het volgende:
Transformers 3 was trouwens leuk. Wel een beetje meer gelul dan actie maar Shia blijft![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan zit er maar een ding op; oploskoffie.
quote:
Dat is altijd goed tochquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Ga zo wel de stad in haal daar wel lekkere cappuchino
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Ga zo wel de stad in haal daar wel lekkere cappuchino
En de lokale IT prutsers kunnen het niet op lossenquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:59 schreef Laniboekje het volgende:
Argh. Ik hoef nooit wat te printen maar als ik moet printen... werkt het natuurlijk weer niet.
Ik en computers...
Pff beetje patience afsluiten om een gebruiker te moeten helpen bij het printenquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
En de lokale IT prutsers kunnen het niet op lossen
Nee want ik ben thuis.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
En de lokale IT prutsers kunnen het niet op lossen
Kijk, je hebt er wel verstand van.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee want ik ben thuis.
Maar ik hoor nu geratel e.d. dus ik heb het voor elkaar.
Duurde slechts 20 minuten.
Yupquote:
Geen patience op de mac.. Dan maar een potje schakenquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Pff beetje patience afsluiten om een gebruiker te moeten helpen bij het printen
Geen patience?! wat is dat voor kutsysteem!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen patience op de mac.. Dan maar een potje schaken
Die kun je gewoon gratis binnenhalen in de App Store hoor, ik heb ook mijnenvegerquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen patience op de mac.. Dan maar een potje schaken
Mijnenvegerquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die kun je gewoon gratis binnenhalen in de App Store hoor, ik heb ook mijnenveger
En ook wel een van de frustrerende dingenquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijnenveger1 van de beste dingen die Microsoft ooit bedacht/gemaakt heeft
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen patience?! wat is dat voor kutsysteem!
[/macbash]
Het apparaat is niet van mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die kun je gewoon gratis binnenhalen in de App Store hoor, ik heb ook mijnenveger
Was het maar voor de elitequote:Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Schaken is toch ook voor de elite, net als een Mac?
[/counterbash!]
[..]
Het apparaat is niet van mijGa geen meuk op de baas z'n mac proppen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:41 schreef Laniboekje het volgende:
Een van de ratten liep los en die dook iedere keer onder de bank. Maar als ik vervolgens onder de bank keek was ze weer weg dus ik dacht:
Hoe kan dat?!!!??11?!
Blijkt dat er een gat onderin zit waar ze iedere keer in dook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |