dit dus!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef koei het volgende:
Hoe harder het regent en onweer, hoe beter ik slaap over het algemeenZeker in een tent is regen heerlijk! Tenminste, zolang je de volgende ochtend niet een natte tent moet afbreken en meenemen, dat is een beetje jammer...
Zekerquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef koei het volgende:
Hoe harder het regent en onweer, hoe beter ik slaap over het algemeenZeker in een tent is regen heerlijk! Tenminste, zolang je de volgende ochtend niet een natte tent moet afbreken en meenemen, dat is een beetje jammer...
Idd, het was alleen jammer dat het onweer zo luid was dat mijn vriendin en ik allebei wakker schrokken van het geluid... De kat vond het wel erg interessant allemaal, die heeft alleen maar naar buiten zitten starenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit dus!
heerlijk harde regen, dan slaap ik altijd vet snel
quote:
Het schiet dus lekker opquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Klussen gaat goed! Ik moet alleen de hal nog schilderen maar daar zijn ze nu bezig met vloer leggen dus dat kan niet, morgen en overmorgen wordt de vloer geschuurd en in de lak gezet dus dan magi k het huis niet in, ik heb dus nu dan toch echt 3 dagen vakantie!
Jaaa ik ga zo ff de stad in want ik moet nog wat dingen kopen, en vrijdag maar naar de kapper en morgen meubels zoeken enzoooquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Het schiet dus lekker op![]()
Lekker relaxen dus en bij komen deze 3 dagen.![]()
Hopen dat het weer wat bij trekt.
Kijk, je vermaakt je welquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa ik ga zo ff de stad in want ik moet nog wat dingen kopen, en vrijdag maar naar de kapper en morgen meubels zoeken enzooo
Niets gemerkt, was gelijk in slaap gevallen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:15 schreef Kn0x het volgende:
Gelukkig stormde het niet vannacht. OH WAIT!
Stom weer ook. Lekker opwarmen in de Randstad om daarna Limburg-Zuid onveilig te maken
Ik ook, niets van het slechte weer meegekregenquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:15 schreef Solique het volgende:
Niets gemerkt, was gelijk in slaap gevallen.
same here, heerlijk geslapenquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook, niets van het slechte weer meegekregen
quote:
Laniquote:
Dan zit er maar een ding op; oploskoffie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
senseo en dolce gusto zitten alleebi al in verhuisdoos
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
senseo en dolce gusto zitten alleebi al in verhuisdoos
Moet maar eens kijken wanneer hem te gaan zien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:35 schreef Laniboekje het volgende:
Transformers 3 was trouwens leuk. Wel een beetje meer gelul dan actie maar Shia blijft![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan zit er maar een ding op; oploskoffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |