fixed?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:18 schreef koei het volgende:
Zo, laatste kampfbespreking is achter de rug! Heb er zin in!
ohquote:
Ik heb een nzb'tje dat nu binnen getrokken wordt, zal zo wel even kijken of het wat is. Moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar het verdere verloop. De eerste aflevering was zoals jij ook al aangaf, even wennen....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, volgende week is het 4th of july? Toch? Of zoiets, I dunno. Het schijnt dat HBO leden de 2e episode al konden zien. Dus ook gedaan en ik ben een stuk enthousiaster dan na de eerste episode
Het is nog steeds een stuk intro maar er wordt wat meer duidelijk en er gebeurt wat meer.. Nog steeds een hoog WTF gehalte maar dat wisten we alquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb een nzb'tje dat nu binnen getrokken wordt, zal zo wel even kijken of het wat is. Moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar het verdere verloop. De eerste aflevering was zoals jij ook al aangaf, even wennen....
yeah, ga het zo wel zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is nog steeds een stuk intro maar er wordt wat meer duidelijk en er gebeurt wat meer.. Nog steeds een hoog WTF gehalte maar dat wisten we al
Ik ben nooit verder gekomen dan 12 uur 's middags van het eerste seizoen. Meestal druk ik uiteindelijk weer een aflevering van Law & Order erinquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weer verder met 24, seizoen 4 al weer
.
Heb alles gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan 12 uur 's middags van het eerste seizoen. Meestal druk ik uiteindelijk weer een aflevering van Law & Order erin
Ik kijk alleen de criminal intent fanatiek, de rest minder anders is het geen doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb alles gezien. Law en Order lijkt me ook tof, maar daar hebben ze al zoveel seizoenen van
.
En met Lost wou ik niet overnieuw beginnen
Ik heb de kleur niet eens veranderd in photoshop! (slechts de helderheid van de kleur heb ik mee gespeeldquote:
Staat hier ook regelmatig op jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de criminal intent fanatiek, de rest minder anders is het geen doen.
Daarnaast heb ik ook geregeld 13th street erop staan
Tof gedaanquote:
Ja true, in een tent slapen met regen is geweldigquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef koei het volgende:
Hoe harder het regent en onweer, hoe beter ik slaap over het algemeenZeker in een tent is regen heerlijk! Tenminste, zolang je de volgende ochtend niet een natte tent moet afbreken en meenemen, dat is een beetje jammer...
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja true, in een tent slapen met regen is geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |