Pff, Nog lang geen 9000quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:21 schreef Mday het volgende:
[..]
ITS O... oh wacht. ooh, i see what you did there
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef Tain het volgende:
Wat een mietjes hierGaan er al een aantal mensen weg omdat het misschien gaat stormen
Zware spitsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef Tain het volgende:
Wat een mietjes hierGaan er al een aantal mensen weg omdat het misschien gaat stormen
Maar komt er nog een onweersbui dan of hebben we hier in Rotterdam ons portie al gehad?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zware spits
De ANWB adviseert mensen om dinsdagmiddag eerder weg te gaan vanwege de te verwachten slechte weersomstandigheden. Mensen moeten rekening houden met heel veel water op de weg en zware windstoten.
''Motorrijders en auto's met aanhangers en caravans moeten extra oppassen'', aldus een zegsvrouw van de ANWB, die mensen opriep de weerberichten scherp in de gaten te houden.
En dan gaat iedereen eerder weg is en is de zware spits vroeger. Knap hoor ANWB!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zware spits
De ANWB adviseert mensen om dinsdagmiddag eerder weg te gaan vanwege de te verwachten slechte weersomstandigheden. Mensen moeten rekening houden met heel veel water op de weg en zware windstoten.
''Motorrijders en auto's met aanhangers en caravans moeten extra oppassen'', aldus een zegsvrouw van de ANWB, die mensen opriep de weerberichten scherp in de gaten te houden.
Dan kan ik op het normale tijdstip misschien zelfs makkelijker door rijden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan gaat iedereen eerder weg is en is de zware spits vroeger. Knap hoor ANWB!
Welke club is dit? Erg mooie shirtjes inderdaad. Bel wel een limoen-groen-fanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
dat voetbal shirtje is iets voor jou AQ (wil hem zelf ook hoor)
Summer in the city van Joe Cocker, Summertime van Fresh Prince en het zomergevoel is aanwezigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ben ik dan de enige die het warm weer relaxt vind?
Heerlijk, ik heb helemaal een zomers gevoel
Lekker weer om je kapot te zweten en geen flikker uit te voeren..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ben ik dan de enige die het warm weer relaxt vind?
Heerlijk, ik heb helemaal een zomers gevoel
Ik denk al, wat ruikt het hier naar verbrand haar...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:38 schreef Cliffy het volgende:
32 graden![]()
Fiets 3 minuten in de zon laten staan en je verbrand gelijk je ballen als je erop gaat zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |