SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENRitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
vanavond! Paniek! hel ende verdoemnisch!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:29 schreef Pheno het volgende:
Onterechte TT, hier schijnt het zonnetje nog lustig er op los.
Nee, ik heb Sims 3DS al gespeeld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:30 schreef Mday het volgende:
[..]
vanavond! Paniek! hel ende verdoemnisch!
Ik ben blijkbaar ouder dan die klassiekers.quote:
Ik ook. Ik wil donder, bliksem, regen!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga kapot van de warmte hiero in ieder geval.
Klassieker??quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef Poit het volgende:
Het is hier helemaal niet afgekoeld na de donder en de bliksem dus ik zou me er niet teveel op verheugen als ik jullie was..
Lekker in jezelf aan het ouwehoeren kerel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hier begint het nu donker te worden, laat maar komen
Dadelijk maar eens hardloop schoenen kopen, moet meer gaan sporten. Hoezo meer? Doe nu toch al niks aan sporten, dus gewoon "ga sporten" was genoeg geweest
Lief dagboekquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Lekker in jezelf aan het ouwehoeren kerel?
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:41 schreef Tain het volgende:
Neeeeeeee, ik moet in de week van 11 juli elke dag om 7 uur beginnen![]()
5:45 uiterlijk van huis weg
![]()
quote:Voor morgenmiddag, 28 juni, wordt onstuimig weer voorspeld. Mocht u morgen met de trein reizen, raadpleeg dan vooraf ns.nl of Teletekstpagina 751 voor eventuele nadere reisinformatie.
Bitchquote:
Kom naar huis danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga kapot van de warmte hiero in ieder geval.
Krijgt hij het nog warmerquote:
Hihi, maar dat kan ons appartement is heerlijk koel!quote:
quote:
quote:
Ben je nu al onderweg, nee toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:57 schreef Cliffy het volgende:
Deze trein heeft airco, win!
Iemand Werchter kaartjes kopen trouwens?
Nee ben weer bijna in eindhoven waar het hopelijk regentquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ben je nu al onderweg, nee toch?
nee joh. volgens buienradar niksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee ben weer bijna in eindhoven waar het hopelijk regent
WRONGquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee ben weer bijna in eindhoven waar het hopelijk regent
Pff, Nog lang geen 9000quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:21 schreef Mday het volgende:
[..]
ITS O... oh wacht. ooh, i see what you did there
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef Tain het volgende:
Wat een mietjes hierGaan er al een aantal mensen weg omdat het misschien gaat stormen
Zware spitsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef Tain het volgende:
Wat een mietjes hierGaan er al een aantal mensen weg omdat het misschien gaat stormen
Maar komt er nog een onweersbui dan of hebben we hier in Rotterdam ons portie al gehad?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zware spits
De ANWB adviseert mensen om dinsdagmiddag eerder weg te gaan vanwege de te verwachten slechte weersomstandigheden. Mensen moeten rekening houden met heel veel water op de weg en zware windstoten.
''Motorrijders en auto's met aanhangers en caravans moeten extra oppassen'', aldus een zegsvrouw van de ANWB, die mensen opriep de weerberichten scherp in de gaten te houden.
En dan gaat iedereen eerder weg is en is de zware spits vroeger. Knap hoor ANWB!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zware spits
De ANWB adviseert mensen om dinsdagmiddag eerder weg te gaan vanwege de te verwachten slechte weersomstandigheden. Mensen moeten rekening houden met heel veel water op de weg en zware windstoten.
''Motorrijders en auto's met aanhangers en caravans moeten extra oppassen'', aldus een zegsvrouw van de ANWB, die mensen opriep de weerberichten scherp in de gaten te houden.
Dan kan ik op het normale tijdstip misschien zelfs makkelijker door rijden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan gaat iedereen eerder weg is en is de zware spits vroeger. Knap hoor ANWB!
Welke club is dit? Erg mooie shirtjes inderdaad. Bel wel een limoen-groen-fanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
dat voetbal shirtje is iets voor jou AQ (wil hem zelf ook hoor)
Summer in the city van Joe Cocker, Summertime van Fresh Prince en het zomergevoel is aanwezigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ben ik dan de enige die het warm weer relaxt vind?
Heerlijk, ik heb helemaal een zomers gevoel
Lekker weer om je kapot te zweten en geen flikker uit te voeren..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ben ik dan de enige die het warm weer relaxt vind?
Heerlijk, ik heb helemaal een zomers gevoel
Ik denk al, wat ruikt het hier naar verbrand haar...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:38 schreef Cliffy het volgende:
32 graden![]()
Fiets 3 minuten in de zon laten staan en je verbrand gelijk je ballen als je erop gaat zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ja dat probleem hem ik dus al nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:38 schreef Cliffy het volgende:
32 graden![]()
Fiets 3 minuten in de zon laten staan en je verbrand gelijk je ballen als je erop gaat zitten
Ik moet zo nog gaan werken! Maar wel in de airco, NAISquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Lekker weer om je kapot te zweten en geen flikker uit te voeren..
Om in te werken is het minder..
Anders zit je wel raar op je fiets jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dat probleem hem ik dus al niet
Aircoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik moet zo nog gaan werken! Maar wel in de airco, NAIS
Echte mannen blazen zelfquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:50 schreef Poit het volgende:
Airco![]()
Echte mannen zitten achter een ventilator!
Echte vrouwen hebben niet zo de drang om zich te bewijzenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Anders zit je wel raar op je fiets ja
[..]
Airco![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:28 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Welke club is dit? Erg mooie shirtjes inderdaad. Bel wel een limoen-groen-fan
big ass ventilator staat aan hier, maar hier op zolder hou ik het niet meer uit :/quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Anders zit je wel raar op je fiets ja
[..]
Airco![]()
Echte vrouwen zijn dan ook geen echte mannen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Echte vrouwen hebben niet zo de drang om zich te bewijzen
Shit Ljungberg speelt daar. Wat een held is dat, met zijn coole rode haar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.soundersfc.com/
Ik ga er zo achter komen, ga proberen naar huis te komenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:11 schreef Tain het volgende:
Ben benieuwd hoe warm het in de auto is. Best handig ook zo'n zwarte auto
Laat even weten als je hem gevonden hebt! Lust er ook wel 1!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:11 schreef badboynova het volgende:
waar is het bier fontein, ik moet nodig afgekoeld worden.
Jij hebt mij toch een berg vreetparty's niet normaalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb zo een bbq van het werk, vreten en zuipen
tuurlijk jullie betalen genoeg belastingcentjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij hebt mij toch een berg vreetparty's niet normaal![]()
Ambtenarenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tuurlijk jullie betalen genoeg belastingcentjes
quote:
Pff, gewoon de Mr. Bean methode gebruiken bij het schilderen dan ben je zo klaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet wel zeggen dat ik echt te moe ben om heen te gaan maar ik wil wel
ben echt kapot, vanochtend vroeg op en weer hele tijd geschilderd pfff..
Dat zal best met dit weer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet wel zeggen dat ik echt te moe ben om heen te gaan maar ik wil wel
ben echt kapot, vanochtend vroeg op en weer hele tijd geschilderd pfff..
ehmz ... welke?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Pff, gewoon de Mr. Bean methode gebruiken bij het schilderen dan ben je zo klaar
Volgens mij was het iets met een emmer verf een iets explosiefs erinquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets met een emmer verf een iets explosiefs erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |