De afgelopen 10 jaar is de globale temp. gemiddeld 0,1 graad kouder geworden. Alle deuren open en kachels op 100%?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een betere wereld is natuurlijk een extra auto voor de deur, en niet 3 graden kouder.
Dat is eerder dan dat jij de pensioengerechtigde leeftijd bereikt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:34 schreef waht het volgende:
Verder is aardolie een bijna magische energiebron dus verwacht niet dat we het gebruik daarvan stoppen totdat de meeste olievelden niet meer rendabel geëxploiteerd kunnen worden.
Het leuke is dat de technologie hiermee steeds sneller en sneller een rol speelt, en eigenlijk bronnen steeds verder geëxploiteerd kunnen worden, en steeds dieper.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:34 schreef waht het volgende:
Verder is aardolie een bijna magische energiebron dus verwacht niet dat we het gebruik daarvan stoppen totdat de meeste olievelden niet meer rendabel geëxploiteerd kunnen worden.
Ik weet het niet. Zou mij niet kunnen beheersen denk ik.quote:
Waarom niet, het is niet alsof God bestaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Zou mij niet kunnen beheersen denk ik.
"Zie je wel dat we goed bezig zijn!".quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De afgelopen 10 jaar is de globale temp. gemiddeld 0,1 graad kouder geworden. Alle deuren open en kachels op 100%?
Waarschijnlijk viel het ook niet zo lekker bij het electoraat dat gewoon lekker veel geld en niet teveel gedoe wil.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als Rood Rechts.
Ja en?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is eerder dan dat jij de pensioengerechtigde leeftijd bereikt.
Nee, niet dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is eerder dan dat jij de pensioengerechtigde leeftijd bereikt.
Klopt, maar het wordt daardoor dus wel duurder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het leuke is dat de technologie hiermee steeds sneller en sneller een rol speelt, en eigenlijk bronnen steeds verder geëxploiteerd kunnen worden, en steeds dieper.
Daar gaat het niet om. Het moedwillig zo treiteren van mensen, daar zou ik niet tegen kunnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom niet, het is niet alsof God bestaat.
Ze kunnen ook wel zeggen dat het magische spaghettimonster homo's haat, as if I care.
Of er gewoon simpelweg niet in gelooft in dezelfde mate als GroenLinks dat doet om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk viel het ook niet zo lekker bij het electoraat dat gewoon lekker veel geld en niet teveel gedoe wil.
Wel dus, op een gegeven moment zijn die dooie prehistorische plantjes gewoon op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, niet dus.
Dat is het mooie eraan.
Ja tegen 2200 ofzo, nouja als ik m'n pensioen dan nog niet heb bereikt dan prijs ik mezelf wel erg gelukkig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel dus, op een gegeven moment zijn die dooie prehistorische plantjes gewoon op.
Dat was toch tijdens Paars hier? Zo'n diner in Amerika, Nederlandse minister: thank your kok for the dinnerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:36 schreef Reya het volgende:
http://twitter.com/#!/DaveSinardet/status/85252073410666496
Ow misschien is er nog wel olie te winnen, maar dat zal dan enige duizenden dollars per vat gaan kosten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja tegen 2200 ofzo, nouja als ik m'n pensioen dan nog niet heb bereikt dan prijs ik mezelf wel erg gelukkig.
Moet ook gebeuren. Bijkomend voordeel is dat we die Arabieren niet meer nodig hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom moeten we nu al zoveel mogelijk duurzame alternatieven aanwenden.
Oh zo, in Sydney stond een soortgelijke groep ook altijd op Broadway en George St.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het moedwillig zo treiteren van mensen, daar zou ik niet tegen kunnen.
quote:Het Amerikaanse persbureau Associated Press (AP) liet alle 1073 e-mails uitgebreid onderzoeken door vijf journalisten en concludeerde: "Gestolen e-mails van klimaatwetenschappers geven blijk van tegenwerking van sceptici en discussies over achterhouden van gegevens, maar de berichten staven geen beweringen dat de wetenschap over opwarming van de Aarde gefingeerd was."[27]
Hangt er een beetje vanaf of olieschalie rendabel gewonnen kan worden. Op dit moment nog niet in ieder geval. Van conventionele oliebronnen is ongeveer de helft over.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja tegen 2200 ofzo, nouja als ik m'n pensioen dan nog niet heb bereikt dan prijs ik mezelf wel erg gelukkig.
Dan nog, 2200 is erg ver verwijderd van 2011.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow misschien is er nog wel olie te winnen, maar dat zal dan enige duizenden dollars per vat gaan kosten.
Inderdaad, want dat krijgen we eerst nog, de politieke ineenstorting van Saoedi-Arabië.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:40 schreef waht het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren. Bijkomend voordeel is dat we die Arabieren niet meer nodig hebben.
Wellicht, maar ik neem ze niet zo serieus.quote:
Die techniek is er al, verbeteringen zijn er constant.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:41 schreef waht het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf of olieschalie rendabel gewonnen kan worden. Op dit moment nog niet in ieder geval. Van conventionele oliebronnen is ongeveer de helft over.
Dat durf ik in twijfel te trekken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, 2200 is erg ver verwijderd van 2011.
Tijdens onze "levensperiode" zal olie nog gewoon deel uit gaan maken van je leven, en zeker voor de eerste wereld ook gewoon betaalbaar.
De conventionele bronnen gaan "ten onder" rond 2050/60, en dan heb je de rest nog onder de polen, in het zand in Canada etc. etc.quote:
En kinderen krijg je ook niet, dus je hoeft je inderdaad niet druk te maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De conventionele bronnen gaan "ten onder" rond 2050/60, en dan heb je de rest nog onder de polen, in het zand in Canada etc. etc.
Tegen die tijd zit mijn werkleven er toch al op.
Precies, opmaken wat er op te maken valt en klaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:45 schreef remlof het volgende:
[..]
En kinderen krijg je ook niet, dus je hoeft je inderdaad niet druk te maken.
Ja, want OPEC zet een rem op productie om de prijzen niet te laten kelderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
Wat ik heb begrepen wordt momenteel veel meer olie gebruikt dan dat er uit de grond wordt gehaald.
Kelderen? De prijzen zijn al knetterhoog.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, want OPEC zet een rem op productie om de prijzen niet te laten kelderen.
Ze kunnen zo de kranen losdraaien hoor.
No shit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
Wat ik heb begrepen wordt momenteel veel meer olie gebruikt dan dat er uit de grond wordt gehaald.
Ja, kunstmatig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kelderen? De prijzen zijn al knetterhoog.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of er gewoon simpelweg niet in gelooft in dezelfde mate als GroenLinks dat doet om maar wat te noemen.
Bronquote:Dit is het probleem: toen Naomi Oreskes een steekproef van 928 wetenschappelijke publicaties over global climate change trok, was er niet één bij die in twijfel trok dat het aan de mens lag. Uit een peiling onder klimaatwetenschappers blijkt dat 97% van hen overtuigd is van het feit dat de mens significant bijdraagt aan de opwarming van de aarde. De overige 3% blijft sceptisch. Maar volgens goed journalistiek gebruik laat je altijd voor- en tegenstanders van een idee aan het woord. Schrijf je een bericht over klimaatverandering, dan reserveer je dus 50% van de ruimte voor de ‘opwarmers’ en de andere 50% voor de sceptici. Je hoeft geen rekenwonder te zijn om te zien hoe deze verdeling de wetenschappelijke realiteit verstoord weergeeft.
Dacht dat de vrije martk dat oplost.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
No shit.
Ooit gehoord van vraag en aanbod? Prijzen kunstmatig hooghouden?
OPEC is niet privaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dacht dat de vrije martk dat oplost.
Als er genoeg geld tegenaan wordt gegooid weet ik zeker dat de Amerikanen (in Noord Amerika zit verreweg het meeste oliezand) een degelijke productie op poten kunnen zetten. Maar dat betekent dat de Amerikaanse overheid garanties moet geven voordat een oliemaatschappij zich aan een dergelijk project durft te branden. En dat gebeurt pas als men ervan overtuigd is dat de olie-import sterk zal dalen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die techniek is er al, verbeteringen zijn er constant.
Het enige wat nodig is is een prijsstijging van olie, en die komt toch wel.
Ohjahoor, inval in Irak haalde wat druk van de ketel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dacht dat de vrije martk dat oplost.
Ik weet net zo weinig over de olie-industrie als jij over het klimaat. En om eerlijk te zijn is de productie van olie ook een onderwerp dat mij geen ene reet kan schelen.quote:
He-le-maal niks. Heb me werkelijk nog nooit in de materie verdiept. Weet alleen dat het spul op schijnt te raken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:52 schreef eriksd het volgende:
Je weet niet bijster veel van de materie af he Koos
Lol. Olie wordt nog gevonden op 12km diepte. Een diepte waar nooit prehistorische plantje zijn geweest. Dus olie wordt niet gevormd van plantjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel dus, op een gegeven moment zijn die dooie prehistorische plantjes gewoon op.
OPEC is toch de online penis enlargement corporation?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet net zo weinig over de olie-industrie als jij over het klimaat. En om eerlijk te zijn is de productie van olie ook een onderwerp dat mij geen ene reet kan schelen.
Ja of wanneer de afhankelijkheid van OPEC in twijfel wordt getrokken door de senaat (alsmede de kosten van de import inderdaad), de Verenigde Staten hebben nieuwe boringen in de Golf van Mexico en Texas ook goedgekeurd laatst.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:52 schreef waht het volgende:
[..]
Als er genoeg geld tegenaan wordt gegooid weet ik zeker dat de Amerikanen (in Noord Amerika zit verreweg het meeste oliezand) een degelijke productie op poten kunnen zetten. Maar dat betekent dat de Amerikaanse overheid garanties moet geven voordat een oliemaatschappij zich aan een dergelijk project durft te branden. En dat gebeurt pas als men ervan overtuigd is dat de olie-import sterk zal dalen.
En het is nog wel de mooiste industrie ter wereld, schaam je.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
He-le-maal niks. Heb me werkelijk nog nooit in de materie verdiept. Weet alleen dat het spul op schijnt te raken.
Dat verklaart de interesse van VS.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
OPEC is toch de online penis enlargement corporation?
De fuck, ga je nu zelfs het feit dat het een fossiele brandstof is in twjifel trekken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Olie wordt nog gevonden op 12km diepte. Een diepte waar nooit prehistorische plantje zijn geweest. Dus olie wordt niet gevormd van plantjes.
Mooi voorbeeld ben je van mensen die de kliek napraten maar niks ervan weten.
Het bestaan van abiologische olie is nog slechts een hypothesis.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Olie wordt nog gevonden op 12km diepte. Een diepte waar nooit prehistorische plantje zijn geweest. Dus olie wordt niet gevormd van plantjes.
Ze moeten echt in een hoek gedrukt worden voordat ze eraan beginnen. We praten hier over honderden miljarden en een commitment van minstens tien jaar. Met een oorlogsmentaliteit gaat het lukken, anders betwijfel ik het.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja of wanneer de afhankelijkheid van OPEC in twijfel wordt getrokken door de senaat (alsmede de kosten van de import inderdaad), de Verenigde Staten hebben nieuwe boringen in de Golf van Mexico en Texas ook goedgekeurd laatst.
Nouja, zonder aanboringen en minder voorraad zit er vrij weinig anders op dan oorlog dus wat dat betreft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:58 schreef waht het volgende:
[..]
Ze moeten echt in een hoek gedrukt worden voordat ze eraan beginnen. We praten hier over honderden miljarden en een commitment van minstens tien jaar. Met een oorlogsmentaliteit gaat het lukken, anders betwijfel ik het.
Rechts wordt echt steeds dwazer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De fuck, ga je nu zelfs het feit dat het een fossiele brandstof is in twjifel trekken?
Of die diepzee-olie fossiel is of niet doet er niet toe, alle andere bronnen ter wereld zijn dat wel. Als we afhankelijk worden van "vernieuwbare" oliebronnen ergens onder de oceaan hebben we welgeteld niks.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is al bewezen, nitwit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De fuck, ga je nu zelfs het feit dat het een fossiele brandstof is in twjifel trekken?
quote:
Vooral de onderbouwing van die quote. Die is fantastisch.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is al bewezen, nitwit.
Zoek maar eens een beetje naar Deep Oil Drilling.
http://www.peak-oil-news.info/deep-oil-drilling/
Leuke quote:
Robert W. Esser, a director of CERA: “Peak Oil theory is garbage as far as we’re concerned.”
[..]
Maakt niet uit. Feit blijft dat olie niet gevormd wordt door heule oude plantjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vooral de onderbouwing van die quote. Die is fantastisch.
Nee, de Eu ook niet, alle lagen er onder wel.quote:
OPEC is een groot staatsgestuurd kartel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee, de Eu ook niet, alle lagen er onder wel.
Maar dan nog, 'vrije markt' een deel van de rechtse politici komt er al op terug.
En dan zijn er nog de prijsafspraak / prijsafstem kartels...
(En soms niet eens illegaal, die prijsafspraken, maar wel elkaar volgende binnen een branche, zodat de concurrentie 1 ding is, maar de winst sowieso hoger)
Beter dan links, die vermoord ze gewoon.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:11 schreef du_ke het volgende:
VVD. Als je het niet eens bent met de wetenschap dan ontsla je die wetenschappers gewoon
!
Daar moet jij dan toch fel tegen gekant zijn?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
OPEC is een groot staatsgestuurd kartel.
Er is helemaal geen sprake van vrije markt, ik snap niet waar je je druk over maakt of wat je wil bewijzen?
Ik herinner me de zuiveringsoperaties onder Kok maar al te goed. Om over de periode den Uyl nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beter dan links, die vermoord ze gewoon.
Dan hadden we Irak kunnen kopen in plaats van binnenvallen, woei.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar moet jij dan toch fel tegen gekant zijn?
De Amerikanen zijn er zeker tegen, daarom hebben ze hun leger gestuurd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar moet jij dan toch fel tegen gekant zijn?
Het was ook meer sarcastisch bedoeld, maar die bewering zag ik hier nog wel eens voorbij komen in de SC.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik herinner me de zuiveringsoperaties onder Kok maar al te goed. Om over de periode den Uyl nog maar te zwijgen.
Verschil is dat de opmerking van du_ke gewoon klopt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was ook meer sarcastisch bedoeld, maar die bewering zag ik hier nog wel eens voorbij komen in de SC.
Soort van, ongeveer, bijna.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verschil is dat de opmerking van du_ke gewoon klopt.
De dekselse universiteiten en bevooroordeelde panels werden eens goed de nek omgedraaid destijds!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik herinner me de zuiveringsoperaties onder Kok maar al te goed. Om over de periode den Uyl nog maar te zwijgen.
Waar lees jij dat de wetenschappers foutieve informatie presenteren?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Soort van, ongeveer, bijna.
Maar een architect die beweert dat een wolkenkrabber gebouwd kan worden zonder fundering zou ik ook ontslaan.
In hun eigen rapporten, net zoals Al Gore foutieve informatie presenteert.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar lees jij dat de wetenschappers foutieve informatie presenteren?
Bronquote:Climategate en IPCC fouten
Climategate verwijst naar meer dan 1000 e-mails die boven water kwamen in november 2009 waarin onder meer stond dat de klimaatwetenschapper Phil Jones een truckje had gebruikt om de warme Middeleeuwen minder op te laten vallen ten opzichte van de warme periode van nu. Hij refereerde hier echter naar werkelijke temperatuursmetingen die de indirecte vervingen voor de afgelopen circa twintig jaar. Ook kwam aan het licht dat Phil Jones mailde dat enkele artikelen beter niet in het vierde IPCC rapport opgenomen moesten worden. De twee artikelen werden overigens wel opgenomen.
Het IPCC werd tot in november 2009 gezien als een autoriteit op het gebied van klimaatverandering, maar daarna kelderde de geloofwaardigheid . De belangrijkste, erkende fout in het vierde klimaatrapport (2007) is dat de gletsjers in de Himalayas zeer waarschijnlijk verdwenen zouden zijn in 2035. Dit was niet gebaseerd op gecontroleerd wetenschappelijk onderzoek, wat overigens bekend was binnen het IPCC. Ook de claim dat er een link zou zijn tussen het aantal natuurrampen en het opwarmende klimaat was incorrect. Ook bleek ook dat het aantal weerstation waarover temperatuurmetingen waren verricht flink is gedaald. Een aantal koude Siberische weerstations tellen bijvoorbeeld niet meer mee. Daarnaast lag Nederland niet voor 55% onder het zeeniveau zoals het IPCC beweerde.
De wereldtemperatuur over de afgelopen 150 jaar wordt opnieuw geanalyseerd en ook het IPCC zelf wordt doorgelicht. Misschien wel het ergste is dat het vertrouwen in de wetenschap beschadigd is ondanks de relatief weinige foutjes in het dikke rapport.
Waar baseer jij deze bewering op? Je rommelende rechtse onderbuik?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In hun eigen rapporten, net zoals Al Gore foutieve informatie presenteert.
Gore is geen wetenschapper en verder is het natuurlijk juist goed wanneer de rapporten van de wetenschappers kritisch bekeken worden, dat maakt na aanpassing de theorie alleen maar sterker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In hun eigen rapporten, net zoals Al Gore foutieve informatie presenteert.
M'n gezonde verstand.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar baseer jij deze bewering op? Je rommelende rechtse onderbuik?
Jezus, wat een slecht stukje. Geschreven voor én door scholieren zeker?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:17 schreef Friek_ het volgende:
Over die climategate trouwens nog:
[..]
Bron
Lambiekje gelooft ook dat de opwarming van de aarde een complot is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:19 schreef du_ke het volgende:
Maar goed jij ziet fouten in de rapporten die de basis van de theorie achter de klimaatverandering onderuit halen? Dan ben ik daar toch wel heel erg benieuwd naar.
Nee hoor, Kennislink.nl is een populair-wetenschappelijke website voor het Nederlandse taalgebied. Soms staan er ook gastcolumns op van wetenschappers die wel interessant zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jezus, wat een slecht stukje. Geschreven voor én door scholieren zeker?
Als iets populair is m.b.t. wetenschap zegt het al genoeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee hoor, Kennislink.nl is een populair-wetenschappelijke website voor het Nederlandse taalgebied. Soms staan er ook gastcolumns op van wetenschappers die wel interessant zijn.
Dat is wel ongeveer het niveau inderdaadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lambiekje gelooft ook dat de opwarming van de aarde een complot is.
Nuff said.
Wat niet wil zeggen dat de inhoud niet gecontroleerd wordt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als iets populair is zegt het al genoeg.
Dan ben ik in de war met een anders site zeker. Desalniettemin een tenenkrommend stukje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee hoor, Kennislink.nl is een populair-wetenschappelijke website voor het Nederlandse taalgebied. Soms staan er ook gastcolumns op van wetenschappers die wel interessant zijn.
De opwarming van de aarde is geen complot, de opwarming van de aarde is en was een feit, het enige waar ik niet aan wil is dat het enkel komt door de rotzooi die wij uit de schoorsteen stoten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lambiekje gelooft ook dat de opwarming van de aarde een complot is.
Nuff said.
Van meerdere 'markt partijen', niet echt van een staat hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:09 schreef Voorschrift het volgende:
OPEC is een groot staatsgestuurd kartel.
De inkoop is bijna communistisch, een inkoopcombinatie zoals wel meer bedrijven doen al gaat het om printpapier, pennen of van mijn part tl buizen.quote:Er is helemaal geen sprake van vrije markt, ik snap niet waar je je druk over maakt of wat je wil bewijzen?
Tsja, als jij decennia gedegen wetenschappelijk onderzoek kunt wegwuiven met 'mijn gezond verstand zegt gewoon dat het niet zo is', dan moet je niet verbaasd opkijken als mensen wat grinnikend reageren. Evolutiescepsis wordt ook met hoongelach ontvangen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
Maar hey, als je het iedere keer in het belachelijke wil trekken dan ga je gang maar.
Ha, de mens is 6000 jaar geleden geschapen. De vraag is: wie heeft die fossielen van dinosauriërs over de aarde verspreid en waarom?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tsja, als jij decennia gedegen wetenschappelijk onderzoek kunt wegwuiven met 'mijn gezond verstand zegt gewoon dat het niet zo is', dan moet je niet verbaasd opkijken als mensen wat grinnikend reageren. Evolutiescepsis wordt ook met hoongelach ontvangen.
Er wordt nooit een woord gerept over vulkanologie, zonneklimaat, etc. etc.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tsja, als jij decennia gedegen wetenschappelijk onderzoek kunt wegwuiven met 'mijn gezond verstand zegt gewoon dat het niet zo is', dan moet je niet verbaasd opkijken als mensen wat grinnikend reageren. Evolutiescepsis wordt ook met hoongelach ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |