Nouja, ik vat het maar als compliment op natuurlijk dat je het niet gelooft, betekend enkel dat je denkt dat je met je eigen kleinzieligheid goed bezig bent en anderen nooit meer hadden kunnen doen in de tussentijd waar jij je in verzuipt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:46 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ach, beter dan op internet beweren dat ik overal ter wereld heb gewoon en op mijn 22e allerlei bedrijven adviseer, maar heel toevallig nu even in Twente zit.
Ja wel, opheffen als in hoe het is, de markt in lanceren en dan dus pas echt invloed van deze en gene er op vrij geven,.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:45 schreef Voorschrift het volgende:
Nou nee, zelfstandige organisatie is geen opheffing.
Of was de privatisering van de NS ook de opheffing van de NS?
Nee, omdat 20% van de wetenschappers systematisch ONWETENSCHAPPELIJK bezig zijn, en het ons 60 miljoen kost. Dat jij je er prettig bij voelt 12 miljoen te verspillen (puur naar percentages aan het kijken) moet je zelf weten, maar van mij mag de streep er door. Laat ze lekker over aan de markt, als ze dan nog zo biassed zijn gaan ze vanzelf wel ten onder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
![]()
[..]
Ja, zo ken ik er nog een paar![]()
Het gaat erom dat de VVD de organisatie van de hand wil doen omdat er meningen worden geuit waar de partij zich niet in kan vinden.
Nee, dumbass. De VVD vindt dat de KNMI teveel achter de IPCC aanholt en wil de organisatie daarom van de hand doen. Wat ik schreef, blijft staan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, omdat 20% van de wetenschappers systematisch ONWETENSCHAPPELIJK bezig zijn, en het ons 60 miljoen kost. Dat jij je er prettig bij voelt 12 miljoen te verspillen (puur naar percentages aan het kijken) moet je zelf weten, maar van mij mag de streep er door. Laat ze lekker over aan de markt, als ze dan nog zo biassed zijn gaan ze vanzelf wel ten onder.
Flikker toch eens op met die idiote assumpties man.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja wel, opheffen als in hoe het is, de markt in lanceren en dan dus pas echt invloed van deze en gene er op vrij geven,.
NU is bekend dat slechts 20% een menig heeften DIE kan je dan inperken richting publiek.
VVD sucks, dat blijkt weer eens.
Ja, net als andere adviesbureau's en onderzoeksbureau's.quote:
Heb jij het wel gedaan? Aangezien je een politicus op zijn woord gelooft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met die idiote assumpties man.
20% is systematisch biassed en is onwetenschappelijk.
DAT WIL NIET ZEGGEN dat 80% DE ANDERE MENING vertegenwoordigd.
Hebben jullie geen WO gedaan of wat?
Ja, 20% van de wetenschappers weigert ook een andere mening dan de IPCC te verkondigen of onderzoeken, wat is daar wetenschappelijk en unbiassed aan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dumbass. De VVD vindt dat de KNMI teveel achter de IPCC aanholt en wil de organisatie daarom van de hand doen. Wat ik schreef, blijft staan.
Correct.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het KNMI is dan ook HET orgaan die klimaatadvies geeft, wanneer 20% van de wetenschappers biassed zijn dan mag je dat onderzoek best uitbesteden aan derden. Dat is het enige dat de VVD zegt.
Nou poehoe, waar jullie nu ineens met "complot", "PVV" en waarom de Telegraaf in godsnaam met "opheffen" komt is me vreemd. Net een stel stieren op een rode lap jullie.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:51 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Heb jij het wel gedaan? Aangezien je een politicus op zijn woord gelooft.
Zoals het CPB?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, net als andere adviesbureau's en onderzoeksbureau's.
Nee, maar die heeft ook niet 20% van de rekenmeesters zitten die foutieve budgetten uitschrijft.quote:
In dat Nu.nl artikel wordt die 20 procent nergens genoemd. Het gaat om dit:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, 20% van de wetenschappers weigert ook een andere mening dan de IPCC te verkondigen of onderzoeken, wat is daar wetenschappelijk en unbiassed aan?
Je betaalt er miljoenen voor, kan je net zo goed niet doen.
quote:Leegte noemt het IPCC ''klimaatalarmisten'' en vindt het niet goed dat het KNMI zo achter hun conclusies van de uitstoot van CO2 en de stijging van de temperatuur aanloopt. Andere onderzoeken laten een afvlakking van de temperatuur zien, stelt Leegte. De overheid moet volgens hem vragen over het klimaat onafhankelijk in de markt kunnen zetten.
Jij weet dat 20 procent van de KNMI-wetenschappers foute conclusies presenteert?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar die heeft ook niet 20% van de rekenmeesters zitten die foutieve budgetten uitschrijft.
Of mag dat ook van jou?
Dat gebeurd al sinds jaren, dus op zich is er niets bijzonders aan om het KNMI te privatiseren.quote:
Het is dan ook Nu.nl.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In dat Nu.nl artikel wordt die 20 procent nergens genoemd. Het gaat om dit:
[..]
+20% wat biased is... nou nou, trek de stekker er maar uit dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij weet dat 20 procent van de KNMI-wetenschappers foute conclusies presenteert?
Ja, er is al genoeg documentatie gelekt uit het IPCC die dat aangeeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij weet dat 20 procent van de KNMI-wetenschappers foute conclusies presenteert?
En in werkelijkheid viel dat allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is dan ook Nu.nl.
Bovendien maakt het percentage ook vrij weinig uit, het is al lang bekend dat het 'sole responsible' kijken naar CO2 onzin is. Waarom of het IPCC het nog doet is onzin, er is zelfs afgelopen jaren documentatie uitgelekt van interne communicatie waarin de heren professoren zelf toegeven dat ze het uit de lucht trekken. En nog steeds moeten we ons er aan houden?
Nee dus, als je toegeeft dat het hele CO2 als solely responsible dader onzin is dan "valt het" dus niet mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En in werkelijkheid viel dat allemaal wel mee.
Dat roepen de mensen die de CO2 bullshit willens en wetens aan willen houden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies, er was letterlijk geen enkel substantieel bewijs, maar oh wacht, dat "echte bewijs" is allemaal in de linkse gesubsidieerde doofpot gestopt natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat staat nergens.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:54 schreef remlof het volgende:
Ah, het KNMI is nu ook al een linkse hobby?
Dit kabinet raakt echt steeds verder van het padje af.
Jochie, daar weet jij helemaal niets van. Net zoals jij en de VVD niet weten of er sprake is van bias. De reden dat de VVD met die conclusie op de proppen komt is omdat wetenschappers conclusies steunen die de VVD niet is toegedaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, er is al genoeg documentatie gelekt uit het IPCC die dat aangeeft.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:55 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Precies, er was letterlijk geen enkel substantieel bewijs, maar oh wacht, dat "echte bewijs" is allemaal in de linkse gesubsidieerde doofpot gestopt natuurlijk.
De enigen die nog roepen dat er niks aan de hand zit zijn gesponsord door het bedrijfsleven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat roepen de mensen die de CO2 bullshit willens en wetens aan willen houden.
Interne communicatie is genoeg bewijs.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:55 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Precies, er was letterlijk geen enkel substantieel bewijs, maar oh wacht, dat "echte bewijs" is allemaal in de linkse gesubsidieerde doofpot gestopt natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat roepen de mensen die de CO2 bullshit willens en wetens aan willen houden.
Nog even en ze nemen Afshin Ellian aan als 'klimaatdeskundige'.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:54 schreef remlof het volgende:
Ah, het KNMI is nu ook al een linkse hobby?
Dit kabinet raakt echt steeds verder van het padje af.
Het is goddomme de afgelopen 2 jaar uitgelekt, het was echt overal in het nieuws?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jochie, daar weet jij helemaal niets van. Net zoals jij en de VVD niet weten of er sprake is van bias. De reden dat de VVD met die conclusie op de proppen komt is omdat wetenschappers conclusies steunen die de VVD niet is toegedaan.
Daarom horen we de laatste tijd ook zoveel van het IPCC.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De enigen die nog roepen dat er niks aan de hand zit zijn gesponsord door het bedrijfsleven.
Nogmaals; er is niks aangetoond van een werkelijk complot, zoals jij gelooft. Zijn er slordigheden en fouten gemaakt? ja. Maar er niks gebeurd wat de conclusies van het IPCC onderuit haalde.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Interne communicatie is genoeg bewijs.
Of hebben al die hoge heren voor de grap mails lopen versturen waarin ze de wereld rickrollden en dan expres laten lekken als een soort 1 April grap? Is dat jouw gedachtengang?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De enigen die nog roepen dat er niks aan de hand zit zijn gesponsord door het bedrijfsleven.
quote:
Welk complot?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:58 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nogmaals; er is niks aangetoond van een werkelijk complot, zoals jij gelooft. Zijn er slordigheden en fouten gemaakt? ja. Maar er niks gebeurd wat de conclusies van het IPCC onderuit haalde.
maar hey, je leeft toch al in je eigen illusie van een wereld, dus van mij mag je geloven dat het allemaal onzin is hoor.
De enigen die roepen dat het allemaal de schuld van man-made CO2 is, worden gesponsord door de overheid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hoe kan jij vergeten dat er niks is gelekt wat de conclusies onderuit haalde? Oh wacht, dat is omdat dat niet in je straatje past.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is goddomme de afgelopen 2 jaar uitgelekt, het was echt overal in het nieuws?
Hoe kan je dat zo snel vergeten?!
Kijk VS, het werkt zo:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is goddomme de afgelopen 2 jaar uitgelekt, het was echt overal in het nieuws?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:59 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hoe kan jij vergeten dat er niks is gelekt wat de conclusies onderuit haalde? Oh wacht, dat is omdat dat niet in je straatje past.
Goedzo, ga maar schelden. het teken van een wanhopig mannetje dat het niet meer weet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welk complot?
Ik geloof helemaal niet in een complot, geschifte kut.
Kutrelnicht remember.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:59 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Goedzo, ga maar schelden. het teken van een wanhopig mannetje dat het niet meer weet.
Nogmaals, laat maar de bewijzen zien dat alles onzin is. Oh wacht, dat doe je niet omdat die er niet zijn. En dus ga je maar roepen dat het allemaal heus echt werkelijk echt wel waar is, als een kind van vijf dat beweert dat er monsters onder zijn bed leven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja het waren interne nota over het bestellen van pistoletjes bij de bakker om de hoek.
Wanneer wij oud voor de kachel zitten met het nageslacht zal dit CO2 gezeik de grootste farce's van deze decennia zijn, evenals de zure regen van de jaren '80 en 90.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kijk VS, het werkt zo:
Mails lekken uit. IPCC is beschaamd. Wereld op zijn kop. Die volgers boos en verontwaardigt.
Nu roept er een clubje van 2-3 wetenschappers dat die mails uit verband zijn getrokken. Feiten hebben ze niet, bewijzen evenmin.
Maar de volgers slikken dit als koek nog voor ze het uitgesproken hebben en denken zo een stok te hebben om terug te slaan.
Intelligence is a bitch.
Dat sowieso.quote:
Er zijn ook geen substantiele bewijzen dat alles aan het CO2 ligt, dus ik kan deze vraag net zo goed retourneren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:00 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nogmaals, laat maar de bewijzen zien dat alles onzin is. Oh wacht, dat doe je niet omdat die er niet zijn. En dus ga je maar roepen dat het allemaal heus echt werkelijk echt wel waar is, als een kind van vijf dat beweert dat er monsters onder zijn bed leven.
Bewijs jij eens dat dat de uitgelekte informatie geen invloed had op de conclusie's, gaarne met een wetenschappelijke bron.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:00 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nogmaals, laat maar de bewijzen zien dat alles onzin is. Oh wacht, dat doe je niet omdat die er niet zijn. En dus ga je maar roepen dat het allemaal heus echt werkelijk echt wel waar is, als een kind van vijf dat beweert dat er monsters onder zijn bed leven.
Stiekem hou ik wel van je hoor, vanavond scissoren?quote:
De zure regen is verdwenen omdat er actief maatregelen tegen werden genomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wanneer wij oud voor de kachel zitten met het nageslacht zal dit CO2 gezeik de grootste farce's van deze decennia zijn, evenals de zure regen van de jaren '80 en 90.
Nee, maar ik wil nog wel eens luisteren naar mensen die er wel verstand van hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh uiteraard.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De zure regen is verdwenen omdat er actief maatregelen tegen werden genomen.
Danku Koos.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil nog wel eens luisteren naar mensen die er wel verstand van hebben.
Richard de Mos neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil nog wel eens luisteren naar mensen die er wel verstand van hebben.
Verstandigquote:
Behoor jij tot zijn kamp, ja? Had ik niet van je verwacht.quote:
Dan moet je dus niet luisteren naar het KNMI blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens Richard de Mos niet nee. Maar goed, als Richard de Mos zegt dat je A niet moet doen, is het waarschijnlijk heel verstandig A wel te doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet luisteren naar het KNMI blijkbaar.
Nee, inderdaad. Jij hebt er een veel betere kijk op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet luisteren naar het KNMI blijkbaar.
Richard de Mos is ook een klapmongool eerste klas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:05 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Volgens Richard de Mos niet nee. Maar goed, als Richard de Mos zegt dat je A niet moet doen, is het waarschijnlijk heel verstandig A wel te doen.
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Jij hebt er een veel betere kijk op.
Uiteraard. Kijk nou naar onze Richard; dat charisma, die stem, die intelligentie, die welbesprokenheid.. die man wil ik dienen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Behoor jij tot zijn kamp, ja? Had ik niet van je verwacht.
Of Ellian:quote:
Ja ach.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of Ellian:
'He, het vriest! Wat nou opwarming van de aarde?!'
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De zure regen is verdwenen omdat er actief maatregelen tegen werden genomen.
Ja zo is het wel, kost teveel economische bedrijvigheid.quote:
Klimaatverandering is iets natuurlijks. Sommige mensen hebben gewoon een te groot ego dat ze denken er invloed op te hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Het probleem is met klimaatverandering tegengaan dat je met heel veel middelen relatief weinig bereikt.
Dombo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klimaatverandering is iets natuurlijks. Sommige mensen hebben gewoon een te groot ego dat ze denken er invloed op te hebben.
Louis Theroux heeft een docu en een zoveel jaar later docu gemaakt over die familie. Die zijn best het kijken waard.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:21 schreef eriksd het volgende:
Ik zit nu naar die site van godhatesfags te kijken maar mijn god wat een kansloos gebeuren zeg.
Ik heb de tweede gezien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Louis Theroux heeft een docu en een zoveel jaar later docu gemaakt over die familie. Die zijn best het kijken waard.
Het is maar wat je belangrijker vindt: economische bedrijvigheid of een duurzame samenleving.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja zo is het wel, kost teveel economische bedrijvigheid.
Dat concept was natuurlijk voorbestemd een zachte dood te sterven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is maar wat je belangrijker vindt: economische bedrijvigheid of een duurzame samenleving.
Overigens vind ik de houding van de VVD nu nogal haaks staan op wat er drie jaar geleden verkondigd werd. Daarin kon ik me nog wel deels vinden.
Ik heb de tweede gezien op Canvas. Die was zeker de moeite van het kijken waard.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Louis Theroux heeft een docu en een zoveel jaar later docu gemaakt over die familie. Die zijn best het kijken waard.
Humor is 't.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:21 schreef eriksd het volgende:
Ik zit nu naar die site van godhatesfags te kijken maar mijn god wat een kansloos gebeuren zeg.
Correct. En het gros van die middelen bezitten wij als Nederlanders niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Het probleem is met klimaatverandering tegengaan dat je met heel veel middelen relatief weinig bereikt.
Dat is net zoiets als Rood Rechts.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is maar wat je belangrijker vindt: economische bedrijvigheid of een duurzame samenleving.
Overigens vind ik de houding van de VVD nu nogal haaks staan op wat er drie jaar geleden verkondigd werd. Daarin kon ik me nog wel deels vinden.
Een betere wereld is natuurlijk een extra auto voor de deur, en niet 3 graden kouder.quote:
En je Engels is nog wel zo goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een betere wereld is natuurlijk een extra auto voor de deur, en niet 3 graden kouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |