Stiekem hou ik wel van je hoor, vanavond scissoren?quote:
De zure regen is verdwenen omdat er actief maatregelen tegen werden genomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wanneer wij oud voor de kachel zitten met het nageslacht zal dit CO2 gezeik de grootste farce's van deze decennia zijn, evenals de zure regen van de jaren '80 en 90.
Nee, maar ik wil nog wel eens luisteren naar mensen die er wel verstand van hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is goddomme de afgelopen 2 jaar uitgelekt, het was echt overal in het nieuws?
Hoe kan je dat zo snel vergeten?!
Oh uiteraard.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De zure regen is verdwenen omdat er actief maatregelen tegen werden genomen.
Danku Koos.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil nog wel eens luisteren naar mensen die er wel verstand van hebben.
Richard de Mos neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil nog wel eens luisteren naar mensen die er wel verstand van hebben.
Verstandigquote:
Behoor jij tot zijn kamp, ja? Had ik niet van je verwacht.quote:
Dan moet je dus niet luisteren naar het KNMI blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens Richard de Mos niet nee. Maar goed, als Richard de Mos zegt dat je A niet moet doen, is het waarschijnlijk heel verstandig A wel te doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet luisteren naar het KNMI blijkbaar.
Nee, inderdaad. Jij hebt er een veel betere kijk op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet luisteren naar het KNMI blijkbaar.
Richard de Mos is ook een klapmongool eerste klas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:05 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Volgens Richard de Mos niet nee. Maar goed, als Richard de Mos zegt dat je A niet moet doen, is het waarschijnlijk heel verstandig A wel te doen.
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Jij hebt er een veel betere kijk op.
Uiteraard. Kijk nou naar onze Richard; dat charisma, die stem, die intelligentie, die welbesprokenheid.. die man wil ik dienen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Behoor jij tot zijn kamp, ja? Had ik niet van je verwacht.
Of Ellian:quote:
Ja ach.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of Ellian:
'He, het vriest! Wat nou opwarming van de aarde?!'
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De zure regen is verdwenen omdat er actief maatregelen tegen werden genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |