Klimaatverandering is iets natuurlijks. Sommige mensen hebben gewoon een te groot ego dat ze denken er invloed op te hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Het probleem is met klimaatverandering tegengaan dat je met heel veel middelen relatief weinig bereikt.
Dombo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klimaatverandering is iets natuurlijks. Sommige mensen hebben gewoon een te groot ego dat ze denken er invloed op te hebben.
Louis Theroux heeft een docu en een zoveel jaar later docu gemaakt over die familie. Die zijn best het kijken waard.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:21 schreef eriksd het volgende:
Ik zit nu naar die site van godhatesfags te kijken maar mijn god wat een kansloos gebeuren zeg.
Ik heb de tweede gezien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Louis Theroux heeft een docu en een zoveel jaar later docu gemaakt over die familie. Die zijn best het kijken waard.
Het is maar wat je belangrijker vindt: economische bedrijvigheid of een duurzame samenleving.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja zo is het wel, kost teveel economische bedrijvigheid.
Dat concept was natuurlijk voorbestemd een zachte dood te sterven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is maar wat je belangrijker vindt: economische bedrijvigheid of een duurzame samenleving.
Overigens vind ik de houding van de VVD nu nogal haaks staan op wat er drie jaar geleden verkondigd werd. Daarin kon ik me nog wel deels vinden.
Ik heb de tweede gezien op Canvas. Die was zeker de moeite van het kijken waard.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Louis Theroux heeft een docu en een zoveel jaar later docu gemaakt over die familie. Die zijn best het kijken waard.
Humor is 't.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:21 schreef eriksd het volgende:
Ik zit nu naar die site van godhatesfags te kijken maar mijn god wat een kansloos gebeuren zeg.
Correct. En het gros van die middelen bezitten wij als Nederlanders niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Het probleem is met klimaatverandering tegengaan dat je met heel veel middelen relatief weinig bereikt.
Dat is net zoiets als Rood Rechts.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is maar wat je belangrijker vindt: economische bedrijvigheid of een duurzame samenleving.
Overigens vind ik de houding van de VVD nu nogal haaks staan op wat er drie jaar geleden verkondigd werd. Daarin kon ik me nog wel deels vinden.
Een betere wereld is natuurlijk een extra auto voor de deur, en niet 3 graden kouder.quote:
En je Engels is nog wel zo goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een betere wereld is natuurlijk een extra auto voor de deur, en niet 3 graden kouder.
De afgelopen 10 jaar is de globale temp. gemiddeld 0,1 graad kouder geworden. Alle deuren open en kachels op 100%?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een betere wereld is natuurlijk een extra auto voor de deur, en niet 3 graden kouder.
Dat is eerder dan dat jij de pensioengerechtigde leeftijd bereikt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:34 schreef waht het volgende:
Verder is aardolie een bijna magische energiebron dus verwacht niet dat we het gebruik daarvan stoppen totdat de meeste olievelden niet meer rendabel geëxploiteerd kunnen worden.
Het leuke is dat de technologie hiermee steeds sneller en sneller een rol speelt, en eigenlijk bronnen steeds verder geëxploiteerd kunnen worden, en steeds dieper.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:34 schreef waht het volgende:
Verder is aardolie een bijna magische energiebron dus verwacht niet dat we het gebruik daarvan stoppen totdat de meeste olievelden niet meer rendabel geëxploiteerd kunnen worden.
Ik weet het niet. Zou mij niet kunnen beheersen denk ik.quote:
Waarom niet, het is niet alsof God bestaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Zou mij niet kunnen beheersen denk ik.
"Zie je wel dat we goed bezig zijn!".quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De afgelopen 10 jaar is de globale temp. gemiddeld 0,1 graad kouder geworden. Alle deuren open en kachels op 100%?
Waarschijnlijk viel het ook niet zo lekker bij het electoraat dat gewoon lekker veel geld en niet teveel gedoe wil.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als Rood Rechts.
Ja en?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is eerder dan dat jij de pensioengerechtigde leeftijd bereikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |