SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
De OP is hier te vinden.![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 28-06-2011 00:23:23 ]Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ik heb de OP even aangepast.quote:
Goed he.quote:
Ja ja laat die rosbief maar wapperen met al die werklui over de vloer.quote:
Als ze niet doorwerken flapper ik er zo tegenaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ja laat die rosbief maar wapperen met al die werklui over de vloer.
Daar worden ze tenslotte voor betaald ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ze niet doorwerken flapper ik er zo tegenaan.
De keukenman en de vloerman wel ja, familie niet, ja die willen niks maar die krijgen wel wat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar worden ze tenslotte voor betaald ja.
Wat sociaal Tuxquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De keukenman en de vloerman wel ja, familie niet, ja die willen niks maar die krijgen wel wat.
Ik ben heul sociaal Kut!quote:
Dat je kut dat ook is hoef ik dan weer niet te weten.quote:
Nee die is niet sociaal want die wil niet iedereen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat je kut dat ook is hoef ik dan weer niet te weten.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee die is niet sociaal want die wil niet iedereen.
quote:
Nee, ik heb dat er ooit neer gezet omdat drankii gewoon een keizer is.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Tevens Frankii / Keizer? Hij heeft een liefde voor negers?![]()
Jammer. Wel een erg dom en kansloos verzinsel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:12 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat er ooit neer gezet omdat drankii gewoon een keizer is.Heeft niks met die domme kansloze neger te maken die zichzelf tot keizer benoemt.
I fixed that one babe.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jammer. Wel een erg dom en kansloos verzinsel.
Idd, maar ik had het over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij bent het er ook niet mee eens?![]()
Het staat er al zo'n 10 topics.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd, maar ik had het over het hoofd gezien.
Wauw dynamic duoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd, maar ik had het over het hoofd gezien.
Ja ik ga natuurlijk van elk topic de OP lezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:19 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Het staat er al zo'n 10 topics.
quote:
Dan doe je iets verkeerd. Ik ging net met kleren aan facking warme pizza opeten en toen kreeg ik het spontaan koudquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:19 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Het staat er al zo'n 10 topics.
Trouwens echt bizar, ik heb net tot 12 uur in m'n onderbroek buiten bier zitten drinken, en nog had ik het warm.
Dat klinkt alsof er iets mis is met jou eerder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. Ik ging net met kleren aan facking warme pizza opeten en toen kreeg ik het spontaan koud
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:24 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof er iets mis is met jou eerder.
Geeft niks hoor, ik ben ook maar een vliegtuig.quote:
Niet proberen te vliegen hoor. Ik kan je niet missen hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, ik ben ook maar een vliegtuig.
Ik kan jou toch hier niet achterlaten bij die paar gekken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet proberen te vliegen hoor. Ik kan je niet missen hier
Yeey joepie!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kan jou toch hier niet achterlaten bij die paar gekken.
Welke gekken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kan jou toch hier niet achterlaten bij die paar gekken.
Iedereen behalve ST en mij. En op jou en al je kloons na want die horen er niet bij.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iedereen behalve ST en mij. En op jou en al je kloons na want die horen er niet bij.
Weltrustequote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ga trouwens in coma-stand, tot morgen.
Hoiquote:
krijg het zelfquote:
Heerlijk geslapen hoor, niks aan het handje..quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen hoor, niks aan het handje..
Alleen vervelend dat Tuxxx snachts weer voor het appartement stond, terwijl ze van de rechter altijd minstens 200meter afstand moet houden..
Er ligt een ketting van mijn oude naar mijn nieuwe huis, verder kan ik niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ja, lach er maar om..
Zeker alweer zonder enkelband naar buiten?
Dat is veel te lang. Hij zou van de slaapkamer naar de keuken moeten gaan en niet verder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er ligt een ketting van mijn oude naar mijn nieuwe huis, verder kan ik niet.
Je praat voor je beurt, er heeft niemand iets aan jou gevraagd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat is veel te lang. Hij zou van de slaapkamer naar de keuken moeten gaan en niet verder.
Aangezien ik hier de grote leider ben praat ik nooit voor mijn beurt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je praat voor je beurt, er heeft niemand iets aan jou gevraagd.
Dat kan niet, ik ben de Koningin.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:22 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Aangezien ik hier de grote leider ben praat ik nooit voor mijn beurt.
Niet hopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik ben de Koningin.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:43 schreef bijdehand het volgende:
Ik pleeg hierbij een staatsgreep. KK en ST verban ik naar RK's kamer, Barrie en ik zullen vanaf nu de troon vervuilen
Ik ben niet zo van de kerk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:43 schreef bijdehand het volgende:
Ik pleeg hierbij een staatsgreep. KK en ST verban ik naar RK's kamer, Barrie en ik zullen vanaf nu de troon vervuilen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:25 schreef Gridlok het volgende:
lekker bakken aan de ijzeren vrouw tussen de tokkies.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:25 schreef Gridlok het volgende:
lekker bakken achter mn beeldscherm tussen de tokkies van fok.
Fed en KK weten wie ik bedoelquote:
Is het beter dan WW en JvdW? Mijn oude klasgenoten weten wie ik bedoel.quote:
OMGquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:11 schreef BarrieButsers het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)w-Kids-van-start.ece![]()
![]()
![]()
![]()
Iets ergers kon ik ook niet verzinnen. Ik ben een slechte koningquote:
Iig wel goed nat jaquote:
Die willn waarschijnlijk zwemmenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Hierachter hebben ze boven hun ramen wagenwijd openstaan![]()
Dan glijdt het gelukkig wel goedquote:
Kom mijn hand vasthouden.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik steek mn virtuele hand al uit.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig doet internet het nog
Had de deuren naar het dakterras ook open staan tot het binnen begon te waaienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Hierachter hebben ze boven hun ramen wagenwijd openstaan![]()
Gelukkig was je er nog redelijk optijd bijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Had de deuren naar het dakterras ook open staan tot het binnen begon te waaien
Dakterras stond wel vol met water :S
Gewoon met de heliquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:47 schreef bijdehand het volgende:
Godver, moet morgenvroeg tentamen maken maar moet denk ik met de autoBomen op het spoor enzo
BDH loopt jullie maar te trollen, hij gaat normaal altijd met het geel-bruine autistenbusje mee, dus waarom zou hij dat nu niet doen.quote:
Dat brengt me op briljante ideeën.quote:
Ik heb gehoord dat hij de grootste autist uit het busje in elkaar had geslagen. Zijn naam was iets met twee K's..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:56 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
BDH loopt jullie maar te trollen,
hij gaat normaal altijd met het geel-bruine autistenbusje mee, dus waarom zou hij dat nu niet doen.
Geen aanslag hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat brengt me op briljante ideeën.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij de grootste autist uit het busje in elkaar had geslagen. Zijn naam was iets met twee K's..
Neequote:
Hmm, dat kan mijn naam niet zijn, ik heb namelijk geen K's in mijn naam.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij de grootste autist uit het busje in elkaar had geslagen. Zijn naam was iets met twee K's..
Dat heb ik een week gemoeten ja, omdat ik zwaar geestelijk gehandicapt zou zijn. Later bleek dat ze onze testresultaten hadden verwisseld dus ik mocht gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:56 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
BDH loopt jullie maar te trollen, hij gaat normaal altijd met het geel-bruine autistenbusje mee, dus waarom zou hij dat nu niet doen.
Want je bleek uiteindelijk niet alleen geestelijk gehandicapt te zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2011 06:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heb ik een week gemoeten ja, omdat ik zwaar geestelijk gehandicapt zou zijn. Later bleek dat ze onze testresultaten hadden verwisseld dus ik mocht gaan
een domme autist zelfs. Zeldzaamquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:00 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Hmm, dat kan mijn naam niet zijn, ik heb namelijk geen K's in mijn naam.
Nee, maar de dokters begonnen te twijfelen toen ze bij KK zagen staat: 'superawesome'. Dat moest wel een foutje zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Want je bleek uiteindelijk niet alleen geestelijk gehandicapt te zijn?
Want jij denkt dat ik in het echte leven rondga met 2 K's in m'n naam?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
een domme autist zelfs. Zeldzaam
En goedemorgen
Echte levens zijn een hoax.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:49 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Want jij denkt dat ik in het echte leven rondga met 2 K's in m'n naam?
en jij denkt dat BDH echt BDH heet? Precies. Zo noemde je hem namelijk ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:49 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Want jij denkt dat ik in het echte leven rondga met 2 K's in m'n naam?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en jij denkt dat BDH echt BDH heet? Precies. Zo noemde je hem namelijk ook.
Heet ie zo niet dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel een H in z'n naam.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik heb een grote boom in m'n broek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:40 schreef BarrieButsers het volgende:
Wow in Vught zijn kei veel bomen om. Of op/in een huis, op auto's enzo.
Ik ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:44 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik heb een grote boom in m'n broek.
Oh ben je toch een man.quote:
Jaja KK loopt er nog steeds niet normaal door.quote:
Ik zag 'm al lopen, met zo'n gezicht:quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jaja KK loopt er nog steeds niet normaal door.
Zo noemde die smeerlap van een Fiere mij altijd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:18 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel een H in z'n naam.En misschien zelfs een D, Ron(ald?)
Fierequote:Op woensdag 29 juni 2011 18:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo noemde die smeerlap van een Fiere mij altijd.
En van te voren zei hij nog; "pijn is fijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zag 'm al lopen, met zo'n gezicht:
Pijn is fijn, bloed is goed,quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En van te voren zei hij nog; "pijn is fijn"
M'n eten wat doe je?!quote:
Tuxxx probeerde een grapje te maken, maar ze begrijpt het concept "humor" nog niet helemaal.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat jouw eten op aambeien lijkt kan ik niks aan doen.
Tijd om het haar te leren dan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:43 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Tuxxx probeerde een grapje te maken, maar ze begrijpt het concept "humor" nog niet helemaal.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:26 schreef bijdehand het volgende:
]
[..]
Pijn is fijn, bloed is goed,
behalve als KK poepen moet.
Dat jij nooit eet en alleen maar zuipt moet je zelf weten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:43 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Tuxxx probeerde een grapje te maken, maar ze begrijpt het concept "humor" nog niet helemaal.
Mannen met humor: grapjes makenquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:43 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Jij moet leren om gewoon in het noorden te blijven.quote:
Eens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mannen met humor: grapjes maken
Vrouwen met humor: om die grapjes lachen
Doe je altijd zo ingewikkeld?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die mop is net zo oud als ik, ook een paar honderd jaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat is de mop van de mummy
Waar slaat dit op?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat jij nooit eet en alleen maar zuipt moet je zelf weten.
Weer kut. Het is alleen leuk als wij grapjes over je leeftijd maken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die mop is net zo oud als ik, ook een paar honderd jaar.
Eens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je dat al ingewikkeld vind ben moet je blij zijn dat je niet VWO gedaan hebtquote:
Er zijn belangrijkere dingen dan de hele dag over zulke dingen na te denken, maar dat leer je nog wel als je een leeftijd hebt dat je geen luiers meer aan hoeft.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je dat al ingewikkeld vind ben moet je blij zijn dat je niet VWO gedaan hebt
Je bedoelt leeftijd waarop je weer luiers aan moet? En het zijn gewoon simpele conclusies die zelfs een simpele ziel als ik kan trekken zonder enig nadenken...quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er zijn belangrijkere dingen dan de hele dag over zulke dingen na te denken, maar dat leer je nog wel als je een leeftijd hebt dat je geen luiers meer aan hoeft.
Geen tijd voor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bedoelt leeftijd waarop je weer luiers aan moet? En het zijn gewoon simpele conclusies die zelfs een simpele ziel als ik kan trekken zonder enig nadenken...
Nee, jij zit zeker gevangen tussen je drukke baan en je sociale leven.quote:
Oh ben jij ook van de status.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, jij zit zeker gevangen tussen je drukke baan en je sociale leven.
Ik doe niet aan status. Dat kon je weten op het moment dat je me zag.quote:
Dat is alweer 10 jaar geleden, ondertussen kan er veel veranderd zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik doe niet aan status. Dat kon je weten op het moment dat je me zag.
Nee nog steeds niks verandertquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is alweer 10 jaar geleden, ondertussen kan er veel veranderd zijn.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is alweer 10 jaar geleden, ondertussen kan er veel veranderd zijn.
Het liefst heb ik baby's, maarja je kan niet alles hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:46 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ST en BDH hadden sex toen BDH net een tiener was![]()
voel je die ja?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het liefst heb ik baby's, maarja je kan niet alles hebben.
Ligt eraan of het hoofdje eerst gaat.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:36 schreef DuTank het volgende:
Okeee, ik ben er weer. Laten we het hebben over Fed's zusje.
nopequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Is er de afgelopen dagen eigenlijk nog iets zinnigs gezegd in dit topique?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Ok ik loldequote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:17 schreef DuTank het volgende:
Maaruh Fed... Ik wilde ff wat zeggen...Die speelde goed vandaag ja. helaas net iets te goed voor FedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
Dat is uit Lord of War als ik het goed heb.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:36 schreef DuTank het volgende:
Okeee, ik ben er weer. Laten we het hebben over Fed's zusje.
ze heeft trouwens een paar nieuwe (fapbare) foto'squote:
Ja, vooral met die kogel in het begin he. Mooi gemaakt. Nu kost ie overal 2 euro ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat is uit Lord of War als ik het goed heb.Vette film is dat.
Mooi dat je die profifoto ook echt hebt geliked.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
ze heeft trouwens een paar nieuwe (fapbare) foto's
Die heb ik ook hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:42 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ze heeft trouwens wel goeie tieten geloof ik.
Pics or it didn't happen.quote:
Ik ben het niet vaak met KK eens ,maar in dit geval heeft ie een uitermate goed punt.quote:
Eigenlijk ben je het altijd met me eens, maar dat durf je niet te zeggen omdat je politiek correct over wil komen in dit topic.quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met KK eens ,maar in dit geval heeft ie een uitermate goed punt.
Dus ST, hophop
Om mijn politiek correcte status te behouden, geef ik geen instemmend dan wel ontkennend antwoord op deze suggestieve opmerking van jequote:Op donderdag 30 juni 2011 12:17 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je het altijd met me eens, maar dat durf je niet te zeggen omdat je politiek correct over wil komen in dit topic.
Best vrolijk nogquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:19 schreef bijdehand het volgende:
Hier een kutmuziekje voor de donderdagavond![]()
Hij hoort gefloten te zijn, maar die is een stuk ergerquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij hoort gefloten te zijn, maar die is een stuk erger
Ik zou op de parade kijken wat er te doen is. In Den Bosch wordt eigenlijk alleen maar op zaterdag uitgegaan..quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leuke tent open op een donderdag?
Terwijl het op vrijdag leuker is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou op de parade kijken wat er te doen is. In Den Bosch wordt eigenlijk alleen maar op zaterdag uitgegaan..
Lekker steeds de zelfde mensen tegenkomenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:52 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Terwijl het op vrijdag leuker is.
Dat geldt ook voor de zaterdag. Gewoon allebei. Maar vrijdag is veel chiller, kan je tenminste bij het hosselen ook wat meer sophisticated aanpakken, en misschien een leuk mokkel aan de haak slaan, in plaats van een sletje schuren, neuken en weer dumpen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lekker steeds de zelfde mensen tegenkomen
Je gaat iedere keer naar de Smidse?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:58 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de zaterdag. Gewoon allebei. Maar vrijdag is veel chiller, kan je tenminste bij het hosselen ook wat meer sophisticated aanpakken, en misschien een leuk mokkel aan de haak slaan, in plaats van een sletje schuren, neuken en weer dumpen.
Ja he he.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leuke tent open op een donderdag?
Dat roep ik al 15 jaar, maar hier was niemand het daarmee eens.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 06:27 schreef bijdehand het volgende:
Ben zaterdag uit geweest in DB, wilden die troela's met wie ik was naar de Silva. Wat een ballentent
Homoquote:
Nou vertelquote:
Da's voor tokkies die denken sophisticated te zijn. Serieus, wat een sfeer daarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat roep ik al 15 jaar, maar hier was niemand het daarmee eens.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's voor tokkies die denken sophisticated te zijn. Serieus, wat een sfeer daar
Ik bedoel meer van die gastjes met lang haar, strak naar achteren gekamd, en dan met een colbertje en kakschoenen uitgaan, terwijl ze praten over politiek, de economie en de vrouwtjes.quote:
Ik geruikte net ook het woord sophysticated, vandaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van die gastjes met lang haar, strak naar achteren gekamd, en dan met een colbertje en kakschoenen uitgaan, terwijl ze praten over politiek, de economie en de vrouwtjes.
Vandaar mijn inspiratie om dat woord ook te gebruiken. Maar was geen getroll ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:41 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik geruikte net ook het woord sophysticated, vandaar.
Dat van tuxxx wel, maar daar let ik al niet eens meer op.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vandaar mijn inspiratie om dat woord ook te gebruiken. Maar was geen getroll ofzo
en kutmuziek/dj, hele tijd afwisselen van stijlen wat echt nergens op slaat en het is de enige toko in den bosch waar niet binnen gerookt mag wordenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's voor tokkies die denken sophisticated te zijn. Serieus, wat een sfeer daar
Nee, jij praat altijd met van die achterlijke woorden, dat is irritant.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:48 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat van tuxxx wel, maar daar let ik al niet eens meer op.
Ja, en de biertjes zijn echt ieniemie en de prijzen weer huge, in vergelijking met andere kroegen. Nee, ik kom daar niet meer. Zaterdag waren we er na 15 minuten weer weggegaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
en kutmuziek/dj, hele tijd afwisselen van stijlen wat echt nergens op slaat en het is de enige toko in den bosch waar niet binnen gerookt mag worden
Ik kan niets anders dan lachen om deze post.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, jij praat altijd met van die achterlijke woorden, dat is irritant.
Neequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:50 schreef kutkabouterin. het volgende:
BDH, is Ron.Jeremy een trollaccount van jou?
Dan heb je nog veel te doen als je al die gekke woorden die hij gebruikt moet leren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vandaar mijn inspiratie om dat woord ook te gebruiken. Maar was geen getroll ofzo
Standaardquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik kan niets anders dan lachen om deze post.Hulde. Je hebt een nieuwe standaard gezet qua domheid. Het is echt ongelooflijk.
Ik zeg nergens dat ik ze moest lerenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan heb je nog veel te doen als je al die gekke woorden die hij gebruikt moet leren.
Je probeert uit alle macht te verbloemen dat je het eigenlijk niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik kan niets anders dan lachen om deze post.Hulde. Je hebt een nieuwe standaard gezet qua domheid. Het is echt ongelooflijk.
quote:
Dat zijn geen Engelse kakwoorden knurft.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Standaardqua
ongelooflijk
wat een woorden in deze post
_!
hij moet mij wel hebben, dus zou zo maar kunnen :pquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NeeMijn enige trollaccount was toen bijdevoet
Ja precies.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
hij moet mij wel hebben, dus zou zo maar kunnen :p
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zijn geen Engelse kakwoorden knurft.
Paradequote:
Ik moet jou toch nooit hebben jongequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
hij moet mij wel hebben, dus zou zo maar kunnen :p
Mooi om te zien dat niemand doorheeft dat ik overal schijt aan heb.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:56 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ja precies.
[..]Mooi om te zien dat je niet eens doorhebt hoe hard BDH jou hier loopt te trollen en uit te lachen.
de meest linkse van het rijtje, nooit komen dusquote:
Maar wel gewone woorden die gewone mensen gebruiken hoor. Maarja, Boschveld, daar kom je niet verder dan: 'ej kuthoer komt es ff aan me pik zuige swa of ik prik je'quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zijn geen Engelse kakwoorden knurft.
Links is nooit goed neequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
de meest linkse van het rijtje, nooit komen dus
Oh jij schavuit! Rebel!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat niemand doorheeft dat ik overal schijt aan heb.
Ben jij nu ook al zo kakker, ohja daar was je voor aan het studeren he.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar wel gewone woorden die gewone mensen gebruiken hoor. Maarja, Boschveld, daar kom je niet verder dan: 'ej kuthoer komt es ff aan me pik zuige swa of ik prik je'
Schavuit.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al zo kakker, ohja daar was je voor aan het studeren he.
Als jullie nou gezellig met z'n 2en in 't Gooi gaan wonen, kan je lekker kakkerig doen.quote:
Ik studeer voor kakker ja, puur zodat ik kan opscheppen dat ik minimaal 20 treden hoger op de ladder sta dan jou. Voor het vak arrogantie heb ik een 10, jij voetveeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al zo kakker, ohja daar was je voor aan het studeren he.
Zo te lezen ben jij arroganter dan ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik studeer voor kakker ja, puur zodat ik kan opscheppen dat ik minimaal 20 treden hoger op de ladder sta dan jou. Voor het vak arrogantie heb ik een 10, jij voetveeg.
Hoe durf je ons rechtstreeks aan te spreken, minkukel. Biedt je excuses aan en ga verder met het poetsen van mijn schoenen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als jullie nou gezellig met z'n 2en in 't Gooi gaan wonen, kan je lekker kakkerig doen.
Terechte arrogantie is dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo te lezen ben jij arroganter dan ik.
Nee je moet maar gewoon op blote voeten blijven lopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe durf je ons rechtstreeks aan te spreken, minkukel. Biedt je excuses aan en ga verder met het poetsen van mijn schoenen.
In je natte droom wel ja.quote:
Ik heb ergere dingen meegemaakt hoor....quote:
Normaal is het 'allemaal op Tux'quote:
Shit wat een levenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ergere dingen meegemaakt hoor....
Heel mijn leven is een natte droom.quote:
Het is maar pubergeleuter, ze weten niet beter.quote:
Tux is te krap voor 40 negersquote:
Dat past makkelijk.quote:
Pubers zijn we niet meer, maar i kvind 't gewoon nergens op slaan dat je mensen gaat uitlachen om woorden die normaal zijn. Dan moet je ook een backfire actie kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is maar pubergeleuter, ze weten niet beter.
Die woorden zijn helemaal niet normaal. Alleen in hogere kringen waar ik niet bij wil horen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pubers zijn we niet meer, maar i kvind 't gewoon nergens op slaan dat je mensen gaat uitlachen om woorden die normaal zijn. Dan moet je ook een backfire actie kunnen verwachten.
Waarom zou hij niet arroganter zijn dan jij? Hij woont over 10 jaar waarschijnlijk niet in een of ander pauper-staats-huurhuis of whatever waar jij ook in woont en hij verdient dan klauwen met geld als hij het goed doet. Wat doe jij? Uitkeringstrekken en vrijwilligerswerk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo te lezen ben jij arroganter dan ik.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die woorden zijn helemaal niet normaal. Alleen in minder lage en hoge kringen waar ik niet bij kan horen maar het wel zou willen, daarom ga ik jullie maar uitlachen.
Volgens mij zei hij van de week dat hij niet van de status is hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:12 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet arroganter zijn dan jij? Hij woont over 10 jaar waarschijnlijk niet in een of ander pauper-staats-huurhuis of whatever waar jij ook in woont en hij verdient dan klauwen met geld als hij het goed doet. Wat doe jij? Uitkeringstrekken en vrijwilligerswerk.Terecht dat hij arroganter is dan jij.
Nee, ik ben niet arrogant. Als ik ergens een hekel aan heb...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:12 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet arroganter zijn dan jij? Hij woont over 10 jaar waarschijnlijk niet in een of ander pauper-staats-huurhuis of whatever waar jij ook in woont en hij verdient dan klauwen met geld als hij het goed doet. Wat doe jij? Uitkeringstrekken en vrijwilligerswerk.Terecht dat hij arroganter is dan jij.
"Lekker gek en lekker tegendraads"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij van de week dat hij niet van de status is hoor.Ik ben er trots op dat ik altijd tegendraads ben geweest en altijd zal blijven.
Nee, die woorden zijn wel normaal. Dat je ze niet kent wil niet zeggen dat ze niet normaal zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die woorden zijn helemaal niet normaal. Alleen in hogere kringen waar ik niet bij wil horen.
Waar heb ik lekker gek gezegd? Je verzint het zo terplekke omdat je je geen raad meer weet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:15 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
"Lekker gek en lekker tegendraads"Misschien is deze site iets voor je:
http://www.pittigkortkapsel.nl/
No shit. Ik zei ook niet dat je het was, maar dat je echt 100 keer meer recht hebt om arrogant te zijn dan tuxxx die echt niks gepresteerd heeft en ook nog eens niet eens iets probeert te presteren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet arrogant. Als ik ergens een hekel aan heb...
Alleen mensen die het niet verdienen zijn arrogant hoor. Moet je maar eens opletten: mensen in rijtjeshuizen behandelen mensen bij de benzinepomp of achter de kassa als voetveeg, terwijl rijke mensen gewoon normaal toen tegen iedereen. Dit is in ieder geval mijn ervaringquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:16 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
No shit. Ik zei ook niet dat je het was, maar dat je echt 100 keer meer recht hebt om arrogant te zijn dan tuxxx die echt niks gepresteerd heeft en ook nog eens niet eens iets probeert te presteren.
Ja want presteren is echt het belangrijkste in het leven.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:16 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
No shit. Ik zei ook niet dat je het was, maar dat je echt 100 keer meer recht hebt om arrogant te zijn dan tuxxx die echt niks gepresteerd heeft en ook nog eens niet eens iets probeert te presteren.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen mensen die het niet verdienen zijn arrogant hoor. Moet je maar eens opletten: mensen in rijtjeshuizen behandelen mensen bij de benzinepomp of achter de kassa als voetveeg, terwijl rijke mensen gewoon normaal toen tegen iedereen. Dit is in ieder geval mijn ervaring
Jazeker. Want presteren = aantrekkelijk, en aantrekkelijk = veel sex, en veel sex = veel kinderen en veel kinderen = goede voortplanting.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja want presteren is echt het belangrijkste in het leven.
Mensen die alleen maar aan presteren denken zijn helemaal niet aantrekkelijk, afstotelijk zelfs.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:25 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Jazeker. Want presteren = aantrekkelijk, en aantrekkelijk = veel sex, en veel sex = veel kinderen en veel kinderen = goede voortplanting.
En wat nou het leuke is aan het leven is dat het doel ervan, je voortplanten is.
Maargoed ik sta toch tegen een muur te praten hier want je neemt toch niks aan. Neem alleen maar van mij aan dat elk mens gedreven wordt door oerinstincten, het hangt er alleen van af welk instinct overheerst, en hoe z'n hersenen werken, hoe dit zich manifesteert in het dagelijks leven. Het onderbewustzijn van Obama werkt precies hetzelfde als dat van jou, tuxxx. Zelfbehoud en voortplanting.
Kan je tegen je zusje zeggen dat ze morgen naar de opium moet gaan?quote:
Blijkbaar zijn die mensen toch nog niet zo afstotelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar aan presteren denken zijn helemaal niet aantrekkelijk, afstotelijk zelfs.
Nouja het is iig niet mijn ding.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn die mensen toch nog niet zo afstotelijk.
Hugh Hefner bijvoorbeeld. Alles behalve knap maar blijkbaar toch aantrekkelijk/interessant genoeg voor honderden jonge vrouwen. Net alsof hij ook zo'n leven met vrouwen en seks zou hebben met 200 euro op zijn bankrekening.
Alsof je nee zou zeggen als Bill Gates vraagt of je z'n neukertje wil worden.quote:
Kan je beter zijn hoer worden, verdien je er tenminste nog wat geld aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:55 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Alsof je nee zou zeggen als Bill Gates vraagt of je z'n neukertje wil worden.
Ik heb daar geen nachtmerries voor over hoor om met zo'n lelijkerd te neuken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:55 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Alsof je nee zou zeggen als Bill Gates vraagt of je z'n neukertje wil worden.
Dat ben je dan toch ook, als je daar mag wonen en een leuk zakcentje krijgt om uit te geven aan random kansloze shit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je beter zijn hoer worden, verdien je er tenminste nog wat geld aan.
Jouw neukertjes wonen ook bij jou in en krijgen een leuk zakcentje om uit te geven aan random kansloze shit?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:59 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat ben je dan toch ook, als je daar mag wonen en een leuk zakcentje krijgt om uit te geven aan random kansloze shit.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jouw neukertjes wonen ook bij jou in en krijgen een leuk zakcentje om uit te geven aan random kansloze shit?
Nee, maar bij Bill Gates vast wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jouw neukertjes wonen ook bij jou in en krijgen een leuk zakcentje om uit te geven aan random kansloze shit?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nee, maar bij Bill Gates vast wel.
Hét schoolvoorbeeld hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn die mensen toch nog niet zo afstotelijk.
Hugh Hefner bijvoorbeeld. Alles behalve knap maar blijkbaar toch aantrekkelijk/interessant genoeg voor honderden jonge vrouwen. Net alsof hij ook zo'n leven met vrouwen en seks zou hebben met 200 euro op zijn bankrekening.
Nee, gewoon domme wijvenquote:
Dit inderdaad. Die Hef is sowieso kankerslim, anders zou hij echt niet zo'n imperium kunnen opbouwen en nog steeds runnen. Gewoon een zakenman die een gat in de markt heeft gevonden.quote:
En daardoor ook weer andere gaten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:47 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Die Hef is sowieso kankerslim, anders zou hij echt niet zo'n imperium kunnen opbouwen en nog steeds runnen. Gewoon een zakenman die een gat in de markt heeft gevonden.
Volgens mij runt hij het niet meer, maar doet ie het alleen nog maar voor de bitchesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:47 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Die Hef is sowieso kankerslim, anders zou hij echt niet zo'n imperium kunnen opbouwen en nog steeds runnen. Gewoon een zakenman die een gat in de markt heeft gevonden.
Dat was precies mijn punt, helemaal ergens bovenin het topic.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En daardoor ook weer andere gaten.
Jawel hoor altijd vanuit bed in zijn pyjama en ochtendjas.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij runt hij het niet meer, maar doet ie het alleen nog maar voor de bitches
En dan stiekem bier drinken in het caféquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel hoor altijd vanuit bed in zijn pyjama en ochtendjas.
WTF, een diplomauitreiking in een kerkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:44 schreef DuTank het volgende:
Oproep aan iedereen: kom ff die diploma uitreiking verzieken @ kerk op kerkplein
ja vroom is dat hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
WTF, een diplomauitreiking in een kerk?
Oh dat valt wel tegen. Nou ik doe het niet, ik ben te duur voor je.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:58 schreef DuTank het volgende:
Ik ben zo iemand die anderen allerlei dingen laat doen, zodat ik dat zelf niet hoef.
En ik heb wel wat beters te doen (zoals pizza eten)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat valt wel tegen. Nou ik doe het niet, ik ben te duur voor je.
wat vraag je? 3 uur non-stop zompige zweetseks? Dat lukt misschien wel hoor..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat valt wel tegen. Nou ik doe het niet, ik ben te duur voor je.
Verzonnen posts.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:44 schreef kutkabouterin. het volgende:
Ik ben nog wakker. Alle kensers, wat een bizar feest.We deden een wedstrijd wie de meeste kilo's kon regelen, dus iedereen heeft heel de avond alleen maar dikke chicks staan regelen om de belonng van een krat bier binnen te slepen.
![]()
Helaas heb ik me er ook schuldig aan gemaakt en echt een tientonner geregeld en ik kom nu net thuis van m'n walk of shame.![]()
![]()
Wou ik net zeggenquote:
quote:
Laughers gonna laugh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |