Ja ik ga natuurlijk van elk topic de OP lezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:19 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Het staat er al zo'n 10 topics.
quote:
Dan doe je iets verkeerd. Ik ging net met kleren aan facking warme pizza opeten en toen kreeg ik het spontaan koudquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:19 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Het staat er al zo'n 10 topics.
Trouwens echt bizar, ik heb net tot 12 uur in m'n onderbroek buiten bier zitten drinken, en nog had ik het warm.
Dat klinkt alsof er iets mis is met jou eerder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. Ik ging net met kleren aan facking warme pizza opeten en toen kreeg ik het spontaan koud
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:24 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof er iets mis is met jou eerder.
Geeft niks hoor, ik ben ook maar een vliegtuig.quote:
Niet proberen te vliegen hoor. Ik kan je niet missen hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, ik ben ook maar een vliegtuig.
Ik kan jou toch hier niet achterlaten bij die paar gekken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet proberen te vliegen hoor. Ik kan je niet missen hier
Yeey joepie!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kan jou toch hier niet achterlaten bij die paar gekken.
Welke gekken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kan jou toch hier niet achterlaten bij die paar gekken.
Iedereen behalve ST en mij. En op jou en al je kloons na want die horen er niet bij.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iedereen behalve ST en mij. En op jou en al je kloons na want die horen er niet bij.
Weltrustequote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ga trouwens in coma-stand, tot morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |