SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
De OP is hier te vinden.![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 28-06-2011 00:23:23 ]Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ik heb de OP even aangepast.quote:
Goed he.quote:
Ja ja laat die rosbief maar wapperen met al die werklui over de vloer.quote:
Als ze niet doorwerken flapper ik er zo tegenaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ja laat die rosbief maar wapperen met al die werklui over de vloer.
Daar worden ze tenslotte voor betaald ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ze niet doorwerken flapper ik er zo tegenaan.
De keukenman en de vloerman wel ja, familie niet, ja die willen niks maar die krijgen wel wat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar worden ze tenslotte voor betaald ja.
Wat sociaal Tuxquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De keukenman en de vloerman wel ja, familie niet, ja die willen niks maar die krijgen wel wat.
Ik ben heul sociaal Kut!quote:
Dat je kut dat ook is hoef ik dan weer niet te weten.quote:
Nee die is niet sociaal want die wil niet iedereen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat je kut dat ook is hoef ik dan weer niet te weten.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee die is niet sociaal want die wil niet iedereen.
quote:
Nee, ik heb dat er ooit neer gezet omdat drankii gewoon een keizer is.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Tevens Frankii / Keizer? Hij heeft een liefde voor negers?![]()
Jammer. Wel een erg dom en kansloos verzinsel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:12 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat er ooit neer gezet omdat drankii gewoon een keizer is.Heeft niks met die domme kansloze neger te maken die zichzelf tot keizer benoemt.
I fixed that one babe.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jammer. Wel een erg dom en kansloos verzinsel.
Idd, maar ik had het over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij bent het er ook niet mee eens?![]()
Het staat er al zo'n 10 topics.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd, maar ik had het over het hoofd gezien.
Wauw dynamic duoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd, maar ik had het over het hoofd gezien.
Ja ik ga natuurlijk van elk topic de OP lezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:19 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Het staat er al zo'n 10 topics.
quote:
Dan doe je iets verkeerd. Ik ging net met kleren aan facking warme pizza opeten en toen kreeg ik het spontaan koudquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:19 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Het staat er al zo'n 10 topics.
Trouwens echt bizar, ik heb net tot 12 uur in m'n onderbroek buiten bier zitten drinken, en nog had ik het warm.
Dat klinkt alsof er iets mis is met jou eerder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. Ik ging net met kleren aan facking warme pizza opeten en toen kreeg ik het spontaan koud
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:24 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof er iets mis is met jou eerder.
Geeft niks hoor, ik ben ook maar een vliegtuig.quote:
Niet proberen te vliegen hoor. Ik kan je niet missen hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, ik ben ook maar een vliegtuig.
Ik kan jou toch hier niet achterlaten bij die paar gekken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet proberen te vliegen hoor. Ik kan je niet missen hier
Yeey joepie!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kan jou toch hier niet achterlaten bij die paar gekken.
Welke gekken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kan jou toch hier niet achterlaten bij die paar gekken.
Iedereen behalve ST en mij. En op jou en al je kloons na want die horen er niet bij.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iedereen behalve ST en mij. En op jou en al je kloons na want die horen er niet bij.
Weltrustequote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ga trouwens in coma-stand, tot morgen.
Hoiquote:
krijg het zelfquote:
Heerlijk geslapen hoor, niks aan het handje..quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen hoor, niks aan het handje..
Alleen vervelend dat Tuxxx snachts weer voor het appartement stond, terwijl ze van de rechter altijd minstens 200meter afstand moet houden..
Er ligt een ketting van mijn oude naar mijn nieuwe huis, verder kan ik niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ja, lach er maar om..
Zeker alweer zonder enkelband naar buiten?
Dat is veel te lang. Hij zou van de slaapkamer naar de keuken moeten gaan en niet verder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er ligt een ketting van mijn oude naar mijn nieuwe huis, verder kan ik niet.
Je praat voor je beurt, er heeft niemand iets aan jou gevraagd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat is veel te lang. Hij zou van de slaapkamer naar de keuken moeten gaan en niet verder.
Aangezien ik hier de grote leider ben praat ik nooit voor mijn beurt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je praat voor je beurt, er heeft niemand iets aan jou gevraagd.
Dat kan niet, ik ben de Koningin.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:22 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Aangezien ik hier de grote leider ben praat ik nooit voor mijn beurt.
Niet hopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik ben de Koningin.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:43 schreef bijdehand het volgende:
Ik pleeg hierbij een staatsgreep. KK en ST verban ik naar RK's kamer, Barrie en ik zullen vanaf nu de troon vervuilen
Ik ben niet zo van de kerk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:43 schreef bijdehand het volgende:
Ik pleeg hierbij een staatsgreep. KK en ST verban ik naar RK's kamer, Barrie en ik zullen vanaf nu de troon vervuilen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:25 schreef Gridlok het volgende:
lekker bakken aan de ijzeren vrouw tussen de tokkies.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:25 schreef Gridlok het volgende:
lekker bakken achter mn beeldscherm tussen de tokkies van fok.
Fed en KK weten wie ik bedoelquote:
Is het beter dan WW en JvdW? Mijn oude klasgenoten weten wie ik bedoel.quote:
OMGquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:11 schreef BarrieButsers het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)w-Kids-van-start.ece![]()
![]()
![]()
![]()
Iets ergers kon ik ook niet verzinnen. Ik ben een slechte koningquote:
Iig wel goed nat jaquote:
Die willn waarschijnlijk zwemmenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Hierachter hebben ze boven hun ramen wagenwijd openstaan![]()
Dan glijdt het gelukkig wel goedquote:
Kom mijn hand vasthouden.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik steek mn virtuele hand al uit.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig doet internet het nog
Had de deuren naar het dakterras ook open staan tot het binnen begon te waaienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Hierachter hebben ze boven hun ramen wagenwijd openstaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |