Er ligt een ketting van mijn oude naar mijn nieuwe huis, verder kan ik niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ja, lach er maar om..
Zeker alweer zonder enkelband naar buiten?
Dat is veel te lang. Hij zou van de slaapkamer naar de keuken moeten gaan en niet verder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er ligt een ketting van mijn oude naar mijn nieuwe huis, verder kan ik niet.
Je praat voor je beurt, er heeft niemand iets aan jou gevraagd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat is veel te lang. Hij zou van de slaapkamer naar de keuken moeten gaan en niet verder.
Aangezien ik hier de grote leider ben praat ik nooit voor mijn beurt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je praat voor je beurt, er heeft niemand iets aan jou gevraagd.
Dat kan niet, ik ben de Koningin.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:22 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Aangezien ik hier de grote leider ben praat ik nooit voor mijn beurt.
Niet hopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik ben de Koningin.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:43 schreef bijdehand het volgende:
Ik pleeg hierbij een staatsgreep. KK en ST verban ik naar RK's kamer, Barrie en ik zullen vanaf nu de troon vervuilen
Ik ben niet zo van de kerk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:43 schreef bijdehand het volgende:
Ik pleeg hierbij een staatsgreep. KK en ST verban ik naar RK's kamer, Barrie en ik zullen vanaf nu de troon vervuilen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:25 schreef Gridlok het volgende:
lekker bakken aan de ijzeren vrouw tussen de tokkies.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:25 schreef Gridlok het volgende:
lekker bakken achter mn beeldscherm tussen de tokkies van fok.
Fed en KK weten wie ik bedoelquote:
Is het beter dan WW en JvdW? Mijn oude klasgenoten weten wie ik bedoel.quote:
OMGquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:11 schreef BarrieButsers het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)w-Kids-van-start.ece![]()
![]()
![]()
![]()
Iets ergers kon ik ook niet verzinnen. Ik ben een slechte koningquote:
Iig wel goed nat jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |