Ik doe niet aan status. Dat kon je weten op het moment dat je me zag.quote:
Dat is alweer 10 jaar geleden, ondertussen kan er veel veranderd zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik doe niet aan status. Dat kon je weten op het moment dat je me zag.
Nee nog steeds niks verandertquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is alweer 10 jaar geleden, ondertussen kan er veel veranderd zijn.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is alweer 10 jaar geleden, ondertussen kan er veel veranderd zijn.
Het liefst heb ik baby's, maarja je kan niet alles hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:46 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ST en BDH hadden sex toen BDH net een tiener was![]()
voel je die ja?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het liefst heb ik baby's, maarja je kan niet alles hebben.
Ligt eraan of het hoofdje eerst gaat.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:36 schreef DuTank het volgende:
Okeee, ik ben er weer. Laten we het hebben over Fed's zusje.
nopequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Is er de afgelopen dagen eigenlijk nog iets zinnigs gezegd in dit topique?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Ok ik loldequote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:17 schreef DuTank het volgende:
Maaruh Fed... Ik wilde ff wat zeggen...Die speelde goed vandaag ja. helaas net iets te goed voor FedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
Dat is uit Lord of War als ik het goed heb.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:36 schreef DuTank het volgende:
Okeee, ik ben er weer. Laten we het hebben over Fed's zusje.
ze heeft trouwens een paar nieuwe (fapbare) foto'squote:
Ja, vooral met die kogel in het begin he. Mooi gemaakt. Nu kost ie overal 2 euro ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat is uit Lord of War als ik het goed heb.Vette film is dat.
Mooi dat je die profifoto ook echt hebt geliked.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
ze heeft trouwens een paar nieuwe (fapbare) foto's
Die heb ik ook hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:42 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ze heeft trouwens wel goeie tieten geloof ik.
Pics or it didn't happen.quote:
Ik ben het niet vaak met KK eens ,maar in dit geval heeft ie een uitermate goed punt.quote:
Eigenlijk ben je het altijd met me eens, maar dat durf je niet te zeggen omdat je politiek correct over wil komen in dit topic.quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met KK eens ,maar in dit geval heeft ie een uitermate goed punt.
Dus ST, hophop
Om mijn politiek correcte status te behouden, geef ik geen instemmend dan wel ontkennend antwoord op deze suggestieve opmerking van jequote:Op donderdag 30 juni 2011 12:17 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je het altijd met me eens, maar dat durf je niet te zeggen omdat je politiek correct over wil komen in dit topic.
Best vrolijk nogquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:19 schreef bijdehand het volgende:
Hier een kutmuziekje voor de donderdagavond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |