Ik zag 'm al lopen, met zo'n gezicht:quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jaja KK loopt er nog steeds niet normaal door.
Zo noemde die smeerlap van een Fiere mij altijd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:18 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel een H in z'n naam.En misschien zelfs een D, Ron(ald?)
Fierequote:Op woensdag 29 juni 2011 18:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo noemde die smeerlap van een Fiere mij altijd.
En van te voren zei hij nog; "pijn is fijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zag 'm al lopen, met zo'n gezicht:
Pijn is fijn, bloed is goed,quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En van te voren zei hij nog; "pijn is fijn"
M'n eten wat doe je?!quote:
Tuxxx probeerde een grapje te maken, maar ze begrijpt het concept "humor" nog niet helemaal.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat jouw eten op aambeien lijkt kan ik niks aan doen.
Tijd om het haar te leren dan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:43 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Tuxxx probeerde een grapje te maken, maar ze begrijpt het concept "humor" nog niet helemaal.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:26 schreef bijdehand het volgende:
]
[..]
Pijn is fijn, bloed is goed,
behalve als KK poepen moet.
Dat jij nooit eet en alleen maar zuipt moet je zelf weten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:43 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Tuxxx probeerde een grapje te maken, maar ze begrijpt het concept "humor" nog niet helemaal.
Mannen met humor: grapjes makenquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:43 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Jij moet leren om gewoon in het noorden te blijven.quote:
Eens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mannen met humor: grapjes maken
Vrouwen met humor: om die grapjes lachen
Doe je altijd zo ingewikkeld?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die mop is net zo oud als ik, ook een paar honderd jaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat is de mop van de mummy
Waar slaat dit op?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat jij nooit eet en alleen maar zuipt moet je zelf weten.
Weer kut. Het is alleen leuk als wij grapjes over je leeftijd maken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die mop is net zo oud als ik, ook een paar honderd jaar.
Eens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je dat al ingewikkeld vind ben moet je blij zijn dat je niet VWO gedaan hebtquote:
Er zijn belangrijkere dingen dan de hele dag over zulke dingen na te denken, maar dat leer je nog wel als je een leeftijd hebt dat je geen luiers meer aan hoeft.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je dat al ingewikkeld vind ben moet je blij zijn dat je niet VWO gedaan hebt
Je bedoelt leeftijd waarop je weer luiers aan moet? En het zijn gewoon simpele conclusies die zelfs een simpele ziel als ik kan trekken zonder enig nadenken...quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er zijn belangrijkere dingen dan de hele dag over zulke dingen na te denken, maar dat leer je nog wel als je een leeftijd hebt dat je geen luiers meer aan hoeft.
Geen tijd voor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bedoelt leeftijd waarop je weer luiers aan moet? En het zijn gewoon simpele conclusies die zelfs een simpele ziel als ik kan trekken zonder enig nadenken...
Nee, jij zit zeker gevangen tussen je drukke baan en je sociale leven.quote:
Oh ben jij ook van de status.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, jij zit zeker gevangen tussen je drukke baan en je sociale leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |