Die willn waarschijnlijk zwemmenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Hierachter hebben ze boven hun ramen wagenwijd openstaan![]()
Dan glijdt het gelukkig wel goedquote:
Kom mijn hand vasthouden.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik steek mn virtuele hand al uit.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig doet internet het nog
Had de deuren naar het dakterras ook open staan tot het binnen begon te waaienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Hierachter hebben ze boven hun ramen wagenwijd openstaan![]()
Gelukkig was je er nog redelijk optijd bijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Had de deuren naar het dakterras ook open staan tot het binnen begon te waaien
Dakterras stond wel vol met water :S
Gewoon met de heliquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:47 schreef bijdehand het volgende:
Godver, moet morgenvroeg tentamen maken maar moet denk ik met de autoBomen op het spoor enzo
BDH loopt jullie maar te trollen, hij gaat normaal altijd met het geel-bruine autistenbusje mee, dus waarom zou hij dat nu niet doen.quote:
Dat brengt me op briljante ideeën.quote:
Ik heb gehoord dat hij de grootste autist uit het busje in elkaar had geslagen. Zijn naam was iets met twee K's..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:56 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
BDH loopt jullie maar te trollen,
hij gaat normaal altijd met het geel-bruine autistenbusje mee, dus waarom zou hij dat nu niet doen.
Geen aanslag hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat brengt me op briljante ideeën.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij de grootste autist uit het busje in elkaar had geslagen. Zijn naam was iets met twee K's..
Neequote:
Hmm, dat kan mijn naam niet zijn, ik heb namelijk geen K's in mijn naam.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij de grootste autist uit het busje in elkaar had geslagen. Zijn naam was iets met twee K's..
Dat heb ik een week gemoeten ja, omdat ik zwaar geestelijk gehandicapt zou zijn. Later bleek dat ze onze testresultaten hadden verwisseld dus ik mocht gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:56 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
BDH loopt jullie maar te trollen, hij gaat normaal altijd met het geel-bruine autistenbusje mee, dus waarom zou hij dat nu niet doen.
Want je bleek uiteindelijk niet alleen geestelijk gehandicapt te zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2011 06:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heb ik een week gemoeten ja, omdat ik zwaar geestelijk gehandicapt zou zijn. Later bleek dat ze onze testresultaten hadden verwisseld dus ik mocht gaan
een domme autist zelfs. Zeldzaamquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:00 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Hmm, dat kan mijn naam niet zijn, ik heb namelijk geen K's in mijn naam.
Nee, maar de dokters begonnen te twijfelen toen ze bij KK zagen staat: 'superawesome'. Dat moest wel een foutje zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Want je bleek uiteindelijk niet alleen geestelijk gehandicapt te zijn?
Want jij denkt dat ik in het echte leven rondga met 2 K's in m'n naam?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
een domme autist zelfs. Zeldzaam
En goedemorgen
Echte levens zijn een hoax.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:49 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Want jij denkt dat ik in het echte leven rondga met 2 K's in m'n naam?
en jij denkt dat BDH echt BDH heet? Precies. Zo noemde je hem namelijk ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:49 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Want jij denkt dat ik in het echte leven rondga met 2 K's in m'n naam?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en jij denkt dat BDH echt BDH heet? Precies. Zo noemde je hem namelijk ook.
Heet ie zo niet dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel een H in z'n naam.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |