Ik bedoel meer van die gastjes met lang haar, strak naar achteren gekamd, en dan met een colbertje en kakschoenen uitgaan, terwijl ze praten over politiek, de economie en de vrouwtjes.quote:
Ik geruikte net ook het woord sophysticated, vandaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van die gastjes met lang haar, strak naar achteren gekamd, en dan met een colbertje en kakschoenen uitgaan, terwijl ze praten over politiek, de economie en de vrouwtjes.
Vandaar mijn inspiratie om dat woord ook te gebruiken. Maar was geen getroll ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:41 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik geruikte net ook het woord sophysticated, vandaar.
Dat van tuxxx wel, maar daar let ik al niet eens meer op.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vandaar mijn inspiratie om dat woord ook te gebruiken. Maar was geen getroll ofzo
en kutmuziek/dj, hele tijd afwisselen van stijlen wat echt nergens op slaat en het is de enige toko in den bosch waar niet binnen gerookt mag wordenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's voor tokkies die denken sophisticated te zijn. Serieus, wat een sfeer daar
Nee, jij praat altijd met van die achterlijke woorden, dat is irritant.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:48 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat van tuxxx wel, maar daar let ik al niet eens meer op.
Ja, en de biertjes zijn echt ieniemie en de prijzen weer huge, in vergelijking met andere kroegen. Nee, ik kom daar niet meer. Zaterdag waren we er na 15 minuten weer weggegaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
en kutmuziek/dj, hele tijd afwisselen van stijlen wat echt nergens op slaat en het is de enige toko in den bosch waar niet binnen gerookt mag worden
Ik kan niets anders dan lachen om deze post.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, jij praat altijd met van die achterlijke woorden, dat is irritant.
Neequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:50 schreef kutkabouterin. het volgende:
BDH, is Ron.Jeremy een trollaccount van jou?
Dan heb je nog veel te doen als je al die gekke woorden die hij gebruikt moet leren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vandaar mijn inspiratie om dat woord ook te gebruiken. Maar was geen getroll ofzo
Standaardquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik kan niets anders dan lachen om deze post.Hulde. Je hebt een nieuwe standaard gezet qua domheid. Het is echt ongelooflijk.
Ik zeg nergens dat ik ze moest lerenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan heb je nog veel te doen als je al die gekke woorden die hij gebruikt moet leren.
Je probeert uit alle macht te verbloemen dat je het eigenlijk niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik kan niets anders dan lachen om deze post.Hulde. Je hebt een nieuwe standaard gezet qua domheid. Het is echt ongelooflijk.
quote:
Dat zijn geen Engelse kakwoorden knurft.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Standaardqua
ongelooflijk
wat een woorden in deze post
_!
hij moet mij wel hebben, dus zou zo maar kunnen :pquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NeeMijn enige trollaccount was toen bijdevoet
Ja precies.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
hij moet mij wel hebben, dus zou zo maar kunnen :p
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zijn geen Engelse kakwoorden knurft.
Paradequote:
Ik moet jou toch nooit hebben jongequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
hij moet mij wel hebben, dus zou zo maar kunnen :p
Mooi om te zien dat niemand doorheeft dat ik overal schijt aan heb.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:56 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ja precies.
[..]Mooi om te zien dat je niet eens doorhebt hoe hard BDH jou hier loopt te trollen en uit te lachen.
de meest linkse van het rijtje, nooit komen dusquote:
Maar wel gewone woorden die gewone mensen gebruiken hoor. Maarja, Boschveld, daar kom je niet verder dan: 'ej kuthoer komt es ff aan me pik zuige swa of ik prik je'quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zijn geen Engelse kakwoorden knurft.
Links is nooit goed neequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
de meest linkse van het rijtje, nooit komen dus
Oh jij schavuit! Rebel!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat niemand doorheeft dat ik overal schijt aan heb.
Ben jij nu ook al zo kakker, ohja daar was je voor aan het studeren he.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar wel gewone woorden die gewone mensen gebruiken hoor. Maarja, Boschveld, daar kom je niet verder dan: 'ej kuthoer komt es ff aan me pik zuige swa of ik prik je'
Schavuit.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al zo kakker, ohja daar was je voor aan het studeren he.
Als jullie nou gezellig met z'n 2en in 't Gooi gaan wonen, kan je lekker kakkerig doen.quote:
Ik studeer voor kakker ja, puur zodat ik kan opscheppen dat ik minimaal 20 treden hoger op de ladder sta dan jou. Voor het vak arrogantie heb ik een 10, jij voetveeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al zo kakker, ohja daar was je voor aan het studeren he.
Zo te lezen ben jij arroganter dan ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik studeer voor kakker ja, puur zodat ik kan opscheppen dat ik minimaal 20 treden hoger op de ladder sta dan jou. Voor het vak arrogantie heb ik een 10, jij voetveeg.
Hoe durf je ons rechtstreeks aan te spreken, minkukel. Biedt je excuses aan en ga verder met het poetsen van mijn schoenen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als jullie nou gezellig met z'n 2en in 't Gooi gaan wonen, kan je lekker kakkerig doen.
Terechte arrogantie is dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo te lezen ben jij arroganter dan ik.
Nee je moet maar gewoon op blote voeten blijven lopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe durf je ons rechtstreeks aan te spreken, minkukel. Biedt je excuses aan en ga verder met het poetsen van mijn schoenen.
In je natte droom wel ja.quote:
Ik heb ergere dingen meegemaakt hoor....quote:
Normaal is het 'allemaal op Tux'quote:
Shit wat een levenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ergere dingen meegemaakt hoor....
Heel mijn leven is een natte droom.quote:
Het is maar pubergeleuter, ze weten niet beter.quote:
Tux is te krap voor 40 negersquote:
Dat past makkelijk.quote:
Pubers zijn we niet meer, maar i kvind 't gewoon nergens op slaan dat je mensen gaat uitlachen om woorden die normaal zijn. Dan moet je ook een backfire actie kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is maar pubergeleuter, ze weten niet beter.
Die woorden zijn helemaal niet normaal. Alleen in hogere kringen waar ik niet bij wil horen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pubers zijn we niet meer, maar i kvind 't gewoon nergens op slaan dat je mensen gaat uitlachen om woorden die normaal zijn. Dan moet je ook een backfire actie kunnen verwachten.
Waarom zou hij niet arroganter zijn dan jij? Hij woont over 10 jaar waarschijnlijk niet in een of ander pauper-staats-huurhuis of whatever waar jij ook in woont en hij verdient dan klauwen met geld als hij het goed doet. Wat doe jij? Uitkeringstrekken en vrijwilligerswerk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo te lezen ben jij arroganter dan ik.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die woorden zijn helemaal niet normaal. Alleen in minder lage en hoge kringen waar ik niet bij kan horen maar het wel zou willen, daarom ga ik jullie maar uitlachen.
Volgens mij zei hij van de week dat hij niet van de status is hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:12 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet arroganter zijn dan jij? Hij woont over 10 jaar waarschijnlijk niet in een of ander pauper-staats-huurhuis of whatever waar jij ook in woont en hij verdient dan klauwen met geld als hij het goed doet. Wat doe jij? Uitkeringstrekken en vrijwilligerswerk.Terecht dat hij arroganter is dan jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |