Ik bedoel meer van die gastjes met lang haar, strak naar achteren gekamd, en dan met een colbertje en kakschoenen uitgaan, terwijl ze praten over politiek, de economie en de vrouwtjes.quote:
Ik geruikte net ook het woord sophysticated, vandaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van die gastjes met lang haar, strak naar achteren gekamd, en dan met een colbertje en kakschoenen uitgaan, terwijl ze praten over politiek, de economie en de vrouwtjes.
Vandaar mijn inspiratie om dat woord ook te gebruiken. Maar was geen getroll ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:41 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik geruikte net ook het woord sophysticated, vandaar.
Dat van tuxxx wel, maar daar let ik al niet eens meer op.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vandaar mijn inspiratie om dat woord ook te gebruiken. Maar was geen getroll ofzo
en kutmuziek/dj, hele tijd afwisselen van stijlen wat echt nergens op slaat en het is de enige toko in den bosch waar niet binnen gerookt mag wordenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's voor tokkies die denken sophisticated te zijn. Serieus, wat een sfeer daar
Nee, jij praat altijd met van die achterlijke woorden, dat is irritant.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:48 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat van tuxxx wel, maar daar let ik al niet eens meer op.
Ja, en de biertjes zijn echt ieniemie en de prijzen weer huge, in vergelijking met andere kroegen. Nee, ik kom daar niet meer. Zaterdag waren we er na 15 minuten weer weggegaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
en kutmuziek/dj, hele tijd afwisselen van stijlen wat echt nergens op slaat en het is de enige toko in den bosch waar niet binnen gerookt mag worden
Ik kan niets anders dan lachen om deze post.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, jij praat altijd met van die achterlijke woorden, dat is irritant.
Neequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:50 schreef kutkabouterin. het volgende:
BDH, is Ron.Jeremy een trollaccount van jou?
Dan heb je nog veel te doen als je al die gekke woorden die hij gebruikt moet leren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vandaar mijn inspiratie om dat woord ook te gebruiken. Maar was geen getroll ofzo
Standaardquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik kan niets anders dan lachen om deze post.Hulde. Je hebt een nieuwe standaard gezet qua domheid. Het is echt ongelooflijk.
Ik zeg nergens dat ik ze moest lerenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan heb je nog veel te doen als je al die gekke woorden die hij gebruikt moet leren.
Je probeert uit alle macht te verbloemen dat je het eigenlijk niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik kan niets anders dan lachen om deze post.Hulde. Je hebt een nieuwe standaard gezet qua domheid. Het is echt ongelooflijk.
quote:
Dat zijn geen Engelse kakwoorden knurft.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Standaardqua
ongelooflijk
wat een woorden in deze post
_!
hij moet mij wel hebben, dus zou zo maar kunnen :pquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NeeMijn enige trollaccount was toen bijdevoet
Ja precies.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
hij moet mij wel hebben, dus zou zo maar kunnen :p
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zijn geen Engelse kakwoorden knurft.
Paradequote:
Ik moet jou toch nooit hebben jongequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
hij moet mij wel hebben, dus zou zo maar kunnen :p
Mooi om te zien dat niemand doorheeft dat ik overal schijt aan heb.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:56 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ja precies.
[..]Mooi om te zien dat je niet eens doorhebt hoe hard BDH jou hier loopt te trollen en uit te lachen.
de meest linkse van het rijtje, nooit komen dusquote:
Maar wel gewone woorden die gewone mensen gebruiken hoor. Maarja, Boschveld, daar kom je niet verder dan: 'ej kuthoer komt es ff aan me pik zuige swa of ik prik je'quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zijn geen Engelse kakwoorden knurft.
Links is nooit goed neequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
de meest linkse van het rijtje, nooit komen dus
Oh jij schavuit! Rebel!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat niemand doorheeft dat ik overal schijt aan heb.
Ben jij nu ook al zo kakker, ohja daar was je voor aan het studeren he.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar wel gewone woorden die gewone mensen gebruiken hoor. Maarja, Boschveld, daar kom je niet verder dan: 'ej kuthoer komt es ff aan me pik zuige swa of ik prik je'
Schavuit.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al zo kakker, ohja daar was je voor aan het studeren he.
Als jullie nou gezellig met z'n 2en in 't Gooi gaan wonen, kan je lekker kakkerig doen.quote:
Ik studeer voor kakker ja, puur zodat ik kan opscheppen dat ik minimaal 20 treden hoger op de ladder sta dan jou. Voor het vak arrogantie heb ik een 10, jij voetveeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al zo kakker, ohja daar was je voor aan het studeren he.
Zo te lezen ben jij arroganter dan ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik studeer voor kakker ja, puur zodat ik kan opscheppen dat ik minimaal 20 treden hoger op de ladder sta dan jou. Voor het vak arrogantie heb ik een 10, jij voetveeg.
Hoe durf je ons rechtstreeks aan te spreken, minkukel. Biedt je excuses aan en ga verder met het poetsen van mijn schoenen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als jullie nou gezellig met z'n 2en in 't Gooi gaan wonen, kan je lekker kakkerig doen.
Terechte arrogantie is dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo te lezen ben jij arroganter dan ik.
Nee je moet maar gewoon op blote voeten blijven lopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe durf je ons rechtstreeks aan te spreken, minkukel. Biedt je excuses aan en ga verder met het poetsen van mijn schoenen.
In je natte droom wel ja.quote:
Ik heb ergere dingen meegemaakt hoor....quote:
Normaal is het 'allemaal op Tux'quote:
Shit wat een levenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ergere dingen meegemaakt hoor....
Heel mijn leven is een natte droom.quote:
Het is maar pubergeleuter, ze weten niet beter.quote:
Tux is te krap voor 40 negersquote:
Dat past makkelijk.quote:
Pubers zijn we niet meer, maar i kvind 't gewoon nergens op slaan dat je mensen gaat uitlachen om woorden die normaal zijn. Dan moet je ook een backfire actie kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is maar pubergeleuter, ze weten niet beter.
Die woorden zijn helemaal niet normaal. Alleen in hogere kringen waar ik niet bij wil horen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pubers zijn we niet meer, maar i kvind 't gewoon nergens op slaan dat je mensen gaat uitlachen om woorden die normaal zijn. Dan moet je ook een backfire actie kunnen verwachten.
Waarom zou hij niet arroganter zijn dan jij? Hij woont over 10 jaar waarschijnlijk niet in een of ander pauper-staats-huurhuis of whatever waar jij ook in woont en hij verdient dan klauwen met geld als hij het goed doet. Wat doe jij? Uitkeringstrekken en vrijwilligerswerk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo te lezen ben jij arroganter dan ik.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die woorden zijn helemaal niet normaal. Alleen in minder lage en hoge kringen waar ik niet bij kan horen maar het wel zou willen, daarom ga ik jullie maar uitlachen.
Volgens mij zei hij van de week dat hij niet van de status is hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:12 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet arroganter zijn dan jij? Hij woont over 10 jaar waarschijnlijk niet in een of ander pauper-staats-huurhuis of whatever waar jij ook in woont en hij verdient dan klauwen met geld als hij het goed doet. Wat doe jij? Uitkeringstrekken en vrijwilligerswerk.Terecht dat hij arroganter is dan jij.
Nee, ik ben niet arrogant. Als ik ergens een hekel aan heb...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:12 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet arroganter zijn dan jij? Hij woont over 10 jaar waarschijnlijk niet in een of ander pauper-staats-huurhuis of whatever waar jij ook in woont en hij verdient dan klauwen met geld als hij het goed doet. Wat doe jij? Uitkeringstrekken en vrijwilligerswerk.Terecht dat hij arroganter is dan jij.
"Lekker gek en lekker tegendraads"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij van de week dat hij niet van de status is hoor.Ik ben er trots op dat ik altijd tegendraads ben geweest en altijd zal blijven.
Nee, die woorden zijn wel normaal. Dat je ze niet kent wil niet zeggen dat ze niet normaal zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die woorden zijn helemaal niet normaal. Alleen in hogere kringen waar ik niet bij wil horen.
Waar heb ik lekker gek gezegd? Je verzint het zo terplekke omdat je je geen raad meer weet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:15 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
"Lekker gek en lekker tegendraads"Misschien is deze site iets voor je:
http://www.pittigkortkapsel.nl/
No shit. Ik zei ook niet dat je het was, maar dat je echt 100 keer meer recht hebt om arrogant te zijn dan tuxxx die echt niks gepresteerd heeft en ook nog eens niet eens iets probeert te presteren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet arrogant. Als ik ergens een hekel aan heb...
Alleen mensen die het niet verdienen zijn arrogant hoor. Moet je maar eens opletten: mensen in rijtjeshuizen behandelen mensen bij de benzinepomp of achter de kassa als voetveeg, terwijl rijke mensen gewoon normaal toen tegen iedereen. Dit is in ieder geval mijn ervaringquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:16 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
No shit. Ik zei ook niet dat je het was, maar dat je echt 100 keer meer recht hebt om arrogant te zijn dan tuxxx die echt niks gepresteerd heeft en ook nog eens niet eens iets probeert te presteren.
Ja want presteren is echt het belangrijkste in het leven.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:16 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
No shit. Ik zei ook niet dat je het was, maar dat je echt 100 keer meer recht hebt om arrogant te zijn dan tuxxx die echt niks gepresteerd heeft en ook nog eens niet eens iets probeert te presteren.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen mensen die het niet verdienen zijn arrogant hoor. Moet je maar eens opletten: mensen in rijtjeshuizen behandelen mensen bij de benzinepomp of achter de kassa als voetveeg, terwijl rijke mensen gewoon normaal toen tegen iedereen. Dit is in ieder geval mijn ervaring
Jazeker. Want presteren = aantrekkelijk, en aantrekkelijk = veel sex, en veel sex = veel kinderen en veel kinderen = goede voortplanting.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja want presteren is echt het belangrijkste in het leven.
Mensen die alleen maar aan presteren denken zijn helemaal niet aantrekkelijk, afstotelijk zelfs.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:25 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Jazeker. Want presteren = aantrekkelijk, en aantrekkelijk = veel sex, en veel sex = veel kinderen en veel kinderen = goede voortplanting.
En wat nou het leuke is aan het leven is dat het doel ervan, je voortplanten is.
Maargoed ik sta toch tegen een muur te praten hier want je neemt toch niks aan. Neem alleen maar van mij aan dat elk mens gedreven wordt door oerinstincten, het hangt er alleen van af welk instinct overheerst, en hoe z'n hersenen werken, hoe dit zich manifesteert in het dagelijks leven. Het onderbewustzijn van Obama werkt precies hetzelfde als dat van jou, tuxxx. Zelfbehoud en voortplanting.
Kan je tegen je zusje zeggen dat ze morgen naar de opium moet gaan?quote:
Blijkbaar zijn die mensen toch nog niet zo afstotelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar aan presteren denken zijn helemaal niet aantrekkelijk, afstotelijk zelfs.
Nouja het is iig niet mijn ding.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn die mensen toch nog niet zo afstotelijk.
Hugh Hefner bijvoorbeeld. Alles behalve knap maar blijkbaar toch aantrekkelijk/interessant genoeg voor honderden jonge vrouwen. Net alsof hij ook zo'n leven met vrouwen en seks zou hebben met 200 euro op zijn bankrekening.
Alsof je nee zou zeggen als Bill Gates vraagt of je z'n neukertje wil worden.quote:
Kan je beter zijn hoer worden, verdien je er tenminste nog wat geld aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:55 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Alsof je nee zou zeggen als Bill Gates vraagt of je z'n neukertje wil worden.
Ik heb daar geen nachtmerries voor over hoor om met zo'n lelijkerd te neuken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:55 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Alsof je nee zou zeggen als Bill Gates vraagt of je z'n neukertje wil worden.
Dat ben je dan toch ook, als je daar mag wonen en een leuk zakcentje krijgt om uit te geven aan random kansloze shit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je beter zijn hoer worden, verdien je er tenminste nog wat geld aan.
Jouw neukertjes wonen ook bij jou in en krijgen een leuk zakcentje om uit te geven aan random kansloze shit?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:59 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat ben je dan toch ook, als je daar mag wonen en een leuk zakcentje krijgt om uit te geven aan random kansloze shit.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jouw neukertjes wonen ook bij jou in en krijgen een leuk zakcentje om uit te geven aan random kansloze shit?
Nee, maar bij Bill Gates vast wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jouw neukertjes wonen ook bij jou in en krijgen een leuk zakcentje om uit te geven aan random kansloze shit?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nee, maar bij Bill Gates vast wel.
Hét schoolvoorbeeld hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn die mensen toch nog niet zo afstotelijk.
Hugh Hefner bijvoorbeeld. Alles behalve knap maar blijkbaar toch aantrekkelijk/interessant genoeg voor honderden jonge vrouwen. Net alsof hij ook zo'n leven met vrouwen en seks zou hebben met 200 euro op zijn bankrekening.
Nee, gewoon domme wijvenquote:
Dit inderdaad. Die Hef is sowieso kankerslim, anders zou hij echt niet zo'n imperium kunnen opbouwen en nog steeds runnen. Gewoon een zakenman die een gat in de markt heeft gevonden.quote:
En daardoor ook weer andere gaten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:47 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Die Hef is sowieso kankerslim, anders zou hij echt niet zo'n imperium kunnen opbouwen en nog steeds runnen. Gewoon een zakenman die een gat in de markt heeft gevonden.
Volgens mij runt hij het niet meer, maar doet ie het alleen nog maar voor de bitchesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:47 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Die Hef is sowieso kankerslim, anders zou hij echt niet zo'n imperium kunnen opbouwen en nog steeds runnen. Gewoon een zakenman die een gat in de markt heeft gevonden.
Dat was precies mijn punt, helemaal ergens bovenin het topic.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En daardoor ook weer andere gaten.
Jawel hoor altijd vanuit bed in zijn pyjama en ochtendjas.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij runt hij het niet meer, maar doet ie het alleen nog maar voor de bitches
En dan stiekem bier drinken in het caféquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel hoor altijd vanuit bed in zijn pyjama en ochtendjas.
WTF, een diplomauitreiking in een kerkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:44 schreef DuTank het volgende:
Oproep aan iedereen: kom ff die diploma uitreiking verzieken @ kerk op kerkplein
ja vroom is dat hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
WTF, een diplomauitreiking in een kerk?
Oh dat valt wel tegen. Nou ik doe het niet, ik ben te duur voor je.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:58 schreef DuTank het volgende:
Ik ben zo iemand die anderen allerlei dingen laat doen, zodat ik dat zelf niet hoef.
En ik heb wel wat beters te doen (zoals pizza eten)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat valt wel tegen. Nou ik doe het niet, ik ben te duur voor je.
wat vraag je? 3 uur non-stop zompige zweetseks? Dat lukt misschien wel hoor..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat valt wel tegen. Nou ik doe het niet, ik ben te duur voor je.
Verzonnen posts.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:44 schreef kutkabouterin. het volgende:
Ik ben nog wakker. Alle kensers, wat een bizar feest.We deden een wedstrijd wie de meeste kilo's kon regelen, dus iedereen heeft heel de avond alleen maar dikke chicks staan regelen om de belonng van een krat bier binnen te slepen.
![]()
Helaas heb ik me er ook schuldig aan gemaakt en echt een tientonner geregeld en ik kom nu net thuis van m'n walk of shame.![]()
![]()
Wou ik net zeggenquote:
quote:
Laughers gonna laugh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |