Dit inderdaad. Die Hef is sowieso kankerslim, anders zou hij echt niet zo'n imperium kunnen opbouwen en nog steeds runnen. Gewoon een zakenman die een gat in de markt heeft gevonden.quote:
En daardoor ook weer andere gaten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:47 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Die Hef is sowieso kankerslim, anders zou hij echt niet zo'n imperium kunnen opbouwen en nog steeds runnen. Gewoon een zakenman die een gat in de markt heeft gevonden.
Volgens mij runt hij het niet meer, maar doet ie het alleen nog maar voor de bitchesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:47 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Die Hef is sowieso kankerslim, anders zou hij echt niet zo'n imperium kunnen opbouwen en nog steeds runnen. Gewoon een zakenman die een gat in de markt heeft gevonden.
Dat was precies mijn punt, helemaal ergens bovenin het topic.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En daardoor ook weer andere gaten.
Jawel hoor altijd vanuit bed in zijn pyjama en ochtendjas.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij runt hij het niet meer, maar doet ie het alleen nog maar voor de bitches
En dan stiekem bier drinken in het caféquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel hoor altijd vanuit bed in zijn pyjama en ochtendjas.
WTF, een diplomauitreiking in een kerkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:44 schreef DuTank het volgende:
Oproep aan iedereen: kom ff die diploma uitreiking verzieken @ kerk op kerkplein
ja vroom is dat hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
WTF, een diplomauitreiking in een kerk?
Oh dat valt wel tegen. Nou ik doe het niet, ik ben te duur voor je.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:58 schreef DuTank het volgende:
Ik ben zo iemand die anderen allerlei dingen laat doen, zodat ik dat zelf niet hoef.
En ik heb wel wat beters te doen (zoals pizza eten)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat valt wel tegen. Nou ik doe het niet, ik ben te duur voor je.
wat vraag je? 3 uur non-stop zompige zweetseks? Dat lukt misschien wel hoor..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat valt wel tegen. Nou ik doe het niet, ik ben te duur voor je.
Verzonnen posts.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:44 schreef kutkabouterin. het volgende:
Ik ben nog wakker. Alle kensers, wat een bizar feest.We deden een wedstrijd wie de meeste kilo's kon regelen, dus iedereen heeft heel de avond alleen maar dikke chicks staan regelen om de belonng van een krat bier binnen te slepen.
![]()
Helaas heb ik me er ook schuldig aan gemaakt en echt een tientonner geregeld en ik kom nu net thuis van m'n walk of shame.![]()
![]()
Wou ik net zeggenquote:
quote:
Laughers gonna laugh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |