quote:Bij de VOMI idd.
Dutchbat3 was als 1 club wel vertegenwoordigd, de rest zaten in andere groepen zoals Jonge Veteranen, BvW etc.
Komend jaar moet ik verplicht meelopen met de VGGJ. Hoop oude kameraden van LMB weer gezien en reeds twee uitnodigingen in m'n broekzak
Trusten voor zoquote:Op zondag 26 juni 2011 05:25 schreef Thaboel het volgende:
Zooo net thuis van echt een super dag! Heerlijk gegeten (dankje mam) en lekker gestapt met vrienden. Kreeg van een mede indo ineens een pakje kretek in me handen geduwt HEERLIJK. Echt een super dag gehad! ER deze en je verjaardag hou je tegoednu eindelijk tukken
Roger. Ik had verwacht dat je wel in een apart clubje zou lopen.quote:Op zondag 26 juni 2011 04:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Antwoord op AchJa in DEF SC #219 Veteranendag 2011 met ER,Clan,Cobra4,Rave_NL,M.K,Lotusss
[..]
heh.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Roger. Ik had verwacht dat je wel in een apart clubje zou lopen.
Bier, de verbindende factorquote:Op zondag 26 juni 2011 04:39 schreef ErwinRommel het volgende:
En ja, het kàn!! oud-luchtmobiel samen met oud-marinier. Heerlijk bier achterover tikken
Die doen dan ook niet aan die nieuwe excercitie...quote:Op zondag 26 juni 2011 10:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh.
Integenstelling tot wat ik ervan had verwacht liepen die oude Indië-veteranen nog strammer in de houding en in de maat dan vele andere groepen. We hoorden tijdens het defilé veel mensen dat zeggen.
Onze detachements commandant was erg streng mbt kleding. Geen regen-poncho toegestaan, geen witte handschoenen bij je? Uitgesloten van deelname. Broek tè licht grijs? Ook geen deelname.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die doen dan ook niet aan die nieuwe excercitie...
En terecht!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onze detachements commandant was erg streng mbt kleding. Geen regen-poncho geen witte handschoenen bij je? Uitgesloten van deelname. Broek tè licht grijs? Ook geen deelname.
Want, aldus de commandant (Nieuw-Guinea, Libanon veteraan) we zijn het visite-kaartje van de VOMI.
Ik maakte functioneel nog wel eens wat reunies mee van de 7e afd lt Lua (NNG) en zelfs die oudjes weten bonnen uit elke hoek van de kazerne te scoren...quote:Wel heb ik de VGGJ, waar ik ook lid van ben, moeten beloven volgend jaar met hen mee te lopen. Daarin lopen heel veel jonge veteranen van het Garde Regiment Grenadiers en Jagers in mee. Met hen hebben we 4 tafels bezet en man man, ik weet niet waar die consumptiebonnen vandaan kwamen, maar ze raakten niet op![]()
Ook de warme maaltijdbonnen, konden we een heel weeshuis mee voeden
Die bonnen kwamen van de VGGJ, ze hadden "over". Hoe? Geen idee, het was er, en terecht!!!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:16 schreef AchJa het volgende:
Ik maakte functioneel nog wel eens wat reunies mee van de 7e afd lt Lua (NNG) en zelfs die oudjes weten bonnen uit elke hoek van de kazerne te scoren...
Of juist niet, het kan twee kanten op met bierquote:
Halllootjes.quote:Op zondag 26 juni 2011 04:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Hier verder na een hele mooie en bijzondere dag.
De regen? Ach, mocht de pret niet drukken.
Foto's volgen snel.
En ja, het kàn!! oud-luchtmobiel samen met oud-marinier. Heerlijk bier achterover tikken
Ik had het ook zo niet verwacht, en ook echt genoten. Jij zat in tent-B rechts achteraan?quote:Op zondag 26 juni 2011 12:05 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Halllootjes.
Ik heb gisteren werkelijk genoten van veteranendag en dat had ik vooraf niet verwacht. Sterker nog, de dag eindigde met een etentje tussen een oud Cdo-Marinier en een Cdo. Details volgen, en ik heb ook nog een eigen sfeerimpressie van de dag gemaakt en ben tegen een aantal markante figuren aangelopen.
Niks gen zon hierzo te 0183.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mooi? Het is verdomme nu al benauwd en plakkerig...
Dat heet zomerquote:Op zondag 26 juni 2011 12:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
ssssssst, dat mogen die friezen niet weten!quote:
Niet zo zeuren ouwe baas!quote:Op zondag 26 juni 2011 12:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kamperenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
Niet zo zeuren ouwe baas!
Gisteren van mijn vriendinnen voor mijn verjaardag een weekend kamperen gehad in Limburg! Hoe vet is dat?
Nou nee, ik was druk aan het rondlopen maar begrijp wel wat je bedoelt.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik had het ook zo niet verwacht, en ook echt genoten. Jij zat in tent-B rechts achteraan?
Jazeker! Ik maakte trouwens nog de opmerking hoe het voelde om weer terug tequote:Idem, nog enige tijd gesproken met een oud-collega van je
Naam zal ik niet zeggen, maar je kent hem vast. Heeft ook nog bij LMB gezeten toen ik opkwam. Is nu een staf-officier binnen KCT.
Ook nog met Louis Timmermans gesproken.
Het is hier verdomme geen weer voor een blanke.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ssssssst, dat mogen die friezen niet weten!
Ja, en dinsdag wordt het weer lekker tropisch warm en zijn we weer lekker aan het arbeiten. Ik denk dat ik me maar een beetje uit het zicht vlakbij de airco ga verstoppen.quote:
Hangt er vanaf waar je zit natuurlijk...quote:Gisteren van mijn vriendinnen voor mijn verjaardag een weekend kamperen gehad in Limburg! Hoe vet is dat?
Heb je wel echt pech gehad met het weer he? De afgelopen dagen heeft het echt alleen maar geregend hier.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
Niet zo zeuren ouwe baas!
Gisteren van mijn vriendinnen voor mijn verjaardag een weekend kamperen gehad in Limburg! Hoe vet is dat?
quote:Op zondag 26 juni 2011 13:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
Heb je wel echt pech gehad met het weer he? De afgelopen dagen heeft het echt alleen maar geregend hier.
quote:Gisteren van mijn vriendinnen voor mijn verjaardag een weekend kamperen gehad in Limburg! Hoe vet is dat?
Idem. Kroon, Willem-Alexander en Hillen.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:05 schreef galtfactory het volgende:
ben tegen een aantal markante figuren aangelopen.
wimlex heb ik gemist denk ikquote:Op zondag 26 juni 2011 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem. Kroon, Willem-Alexander en Hillen.
Ik had Hillen willen missen. Maar iemand was zo aardig mij te vertellen dat hij achter mij stond.quote:
Ja, juist! We hebben vol spanning staan wachten!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:01 schreef m.k het volgende:
Rave, waar was het horizontale blikje tijdens het prachtige optreden van glennis grace?
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had Hillen willen missen. Maar iemand was zo aardig mij te vertellen dat hij achter mij stond.
dat had ik nou net gemist jaquote:Op zondag 26 juni 2011 14:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had Hillen willen missen. Maar iemand was zo aardig mij te vertellen dat hij achter mij stond.
Ik zat binnen, of nee, tijdens die graftak was ik onderweg naar de bus. Kon nog net horen hoe ze het nr van volumia oraal verkrachtte..quote:Op zondag 26 juni 2011 14:01 schreef m.k het volgende:
Rave, waar was het horizontale blikje tijdens het prachtige optreden van glennis grace?
Was het echte blauwe hap of parestomeuk?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Maaruh, Cobra en M.K., zeg eens eerlijk, was de blauwe hap te vreten?
Op een gegeven moment hadden we de bonnen allemaal ingelevend en de tafels stonden vol met bier en blauwe hap. Zoveel bonnen waren er
Was zeker goed te eten, echte pittige pindasaus ookquote:Op zondag 26 juni 2011 14:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Op een gegeven moment hadden we de bonnen allemaal ingelevend en de tafels stonden vol met bier en blauwe hap. Zoveel bonnen waren er
Jammerquote:Op zondag 26 juni 2011 14:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zat binnen, of nee, tijdens die graftak was ik onderweg naar de bus. Kon nog net horen hoe ze het nr van volumia oraal verkrachtte..
Daarnaast heb ik geen blikjes gezien.
Wel een minuscuul fantaflesje in de vorm van een handgranaat. Ideaal, ware het niet dat ik daar 2 ekkemijers voor zou moeten dokken. Dat is ze niet waard.
Ik kan wel vertellen dat er geen KM chef in die keuken stond.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Bier was idd aan de commerciele prijs. Schijnbaar heeft een oud maatje dat ook doorgehad en heeft die een heel pak bonnen kunnen ritselenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zat binnen, of nee, tijdens die graftak was ik onderweg naar de bus. Kon nog net horen hoe ze het nr van volumia oraal verkrachtte..
Daarnaast heb ik geen blikjes gezien.
Wel een minuscuul fantaflesje in de vorm van een handgranaat. Ideaal, ware het niet dat ik daar 2 ekkemijers voor zou moeten dokken. Dat is ze niet waard.
Dat zal vast ja, maar het zal zeker geen paresto zijn geweestquote:Op zondag 26 juni 2011 14:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan wel vertellen dat er geen KM chef in die keuken stond.
quote:
Volgens mij geen parestomeuk. Zeker weten doen ik het niet want het smaakte goed.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Was het echte blauwe hap of parestomeuk?
Ja je had bonnetjes. Dat weten we zo onderhand wel.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bier was idd aan de commerciele prijs. Schijnbaar heeft een oud maatje dat ook doorgehad en heeft die een heel pak bonnen kunnen ritselen
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja je had bonnetjes. Dat weten we zo onderhand wel.
Ben oud aan het worden, verval soms in herhalingquote:Op zondag 26 juni 2011 14:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja je had bonnetjes. Dat weten we zo onderhand wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Nee, maar gezien de historie had bv Rave wel een betere hap op tafel kunnen zetten.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zal vast ja, maar het zal zeker geen paresto zijn geweest
Mag hij mooi voor zoveel man volgend jaar koken.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, maar gezien de historie had bv Rave wel een betere hap op tafel kunnen zetten.
Enlighten me..quote:Op zondag 26 juni 2011 14:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, maar gezien de historie had bv Rave wel een betere hap op tafel kunnen zetten.
Elk KM lid kan toch een goede blauwe hap maken?quote:
Kamperen is gezelligerquote:Op zondag 26 juni 2011 13:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kamperen![]()
Sloeber
Op bivak gaan, dat is pas het echte leven!!!!
Nou, maandag en dinsdag wordt het extreem warm idd..quote:Op zondag 26 juni 2011 13:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, en dinsdag wordt het weer lekker tropisch warm en zijn we weer lekker aan het arbeiten. Ik denk dat ik me maar een beetje uit het zicht vlakbij de airco ga verstoppen.
Vlak bij Valkenburgquote:Hangt er vanaf waar je zit natuurlijk...
Het is pas in augustusquote:Op zondag 26 juni 2011 13:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
Heb je wel echt pech gehad met het weer he? De afgelopen dagen heeft het echt alleen maar geregend hier.
Je weet het he!?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh ja, lang haar, en baretten.........
Als het goed smaakte was het niet van Parestoquote:Op zondag 26 juni 2011 14:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgens mij geen parestomeuk. Zeker weten doen ik het niet want het smaakte goed.
Tuurlijk, dat hoort bij de basisopleiding, klasjes Nasi Goreng enzoquote:Op zondag 26 juni 2011 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elk KM lid kan toch een goede blauwe hap maken?
Zo niet, dan liegt men over jullie kwaliteiten.
Was jij dan gisteren dubbel blauw?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:15 schreef Thaboel het volgende:
Zolang ze zelf niet blauw zijn kunnen ze een leuke conimex imitatie inelkaar zetten maar ekte ekte blauwe hap...NOOIT!
Dan liegt men maar.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elk KM lid kan toch een goede blauwe hap maken?
Zo niet, dan liegt men over jullie kwaliteiten.
Dat klopt als een pisangquote:Op zondag 26 juni 2011 14:15 schreef Thaboel het volgende:
Zolang ze zelf niet blauw zijn kunnen ze een leuke conimex imitatie inelkaar zetten maar ekte ekte blauwe hap...NOOIT!
Daar gaat mijn beeld over de KM.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan liegt men maar.
Dat ik elke week blauwe hap voorgeschoteld krijg wil nog niet betekenen dat ik het kan maken.
Dat ik elke dag in mn auto rij wil toch ook niet betekenen dat ik er zelf een in elkaar kan knutselen?
Na me gezellige samenkomst thuis nog naar een club geweest en sterke drank was 2 voor 1 dus ietsjes teveel gedronken jaquote:
quote:
Euhm, iets met niet tegen pittig eten kunnen......quote:
Ik kan het wel eten, ik ga er echter gigantisch van zweten.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm, iets met niet tegen pittig eten kunnen......
Leuke avond/nacht gehad?quote:
De blauwe hap van gisteren was best flauw.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kan het wel eten, ik ga er echter gigantisch van zweten.
Tja, blijf je houden met zulke massale bijeenkomsten. Je moet het midden zien te vinden, want de gemiddelde Nederlander vind Remia saté meuk al pittig.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De blauwe hap van gisteren was best flauw.
http://www.scribd.com/doc(...)naal-Marine-Kookboekquote:Op zondag 26 juni 2011 14:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan liegt men maar.
Dat ik elke week blauwe hap voorgeschoteld krijg wil nog niet betekenen dat ik het kan maken.
Dat ik elke dag in mn auto rij wil toch ook niet betekenen dat ik er zelf een in elkaar kan knutselen?
edit: al lukt het zo'n genie als ik ongetwijfeld.
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
de gemiddelde Nederlander vind Remia saté meuk al pittig.
Ja top avond gehad met vriendenquote:
Zekers!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja top avond gehad met vrienden... Jullie gister ook wel leuk gehad zo te lezen?
Nee echt, er was geen ruk aan, saaie bedoening was het.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja top avond gehad met vrienden... Jullie gister ook wel leuk gehad zo te lezen?
Gemist? Op de veteranendag?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zekers!
Maar ik heb je wel gemist hoor.
Dat sowiesoquote:Op zondag 26 juni 2011 14:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee echt, er was geen ruk aan, saaie bedoening was het.
Gelukkig had je bonnetjes.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee echt, er was geen ruk aan, saaie bedoening was het.
Tuurlijk. Je had het best leuk gevonden.quote:
Omdat jij er niet was.quote:Dat sowieso
Aah nee de veteranen is eerlijk gezegd niets voor mij..quote:Op zondag 26 juni 2011 14:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je had het best leuk gevonden.
En ik mis je altijd als je er niet bent.
[..]
Omdat jij er niet was.
Het zijn niet alleen 60 plussers hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
Aah nee de veteranen is eerlijk gezegd niets voor mij..
Ow nee, daar gaat het niet om, maar heb er gewoon niets mee...quote:Op zondag 26 juni 2011 14:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen 60 plussers hoor.
Ik voelde me eigenlijk al best oud tussen alle aanwezigen.
I know, meeten is niks voor jou.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ow nee, daar gaat het niet om, maar heb er gewoon niets mee...
Btw, heb je je heupfles nog leeggedronken?quote:
Al.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Btw, heb je je heupfles nog leeggedronken?
Als je die met haar deelt zou ze evt wel komen?quote:Op zondag 26 juni 2011 15:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al.
Maar dan de vraag. Ik heb het over meeten en Maitje. En jij legt de link met drank?
Vertel.
Mijn heldin op 119.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:29 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn heldin van de dag op foto 42.
En de anti-held op 152.
eeh pukkel=weekendtas?quote:Op zondag 26 juni 2011 15:31 schreef Cobra4 het volgende:
Pfff, past prima in de plunjebaal en pukkel.
Als je een liefhebber van dikke billen bent wel ja.quote:
Hebben ER en Rave toch wat gemeen... ze houden beiden van dikke billenquote:Op zondag 26 juni 2011 15:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je een liefhebber van dikke billen bent wel ja.
Pardon?quote:Op zondag 26 juni 2011 15:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hebben ER en Rave toch wat gemeen... ze houden beiden van dikke billen
Jij houdt van dikke billen. Dat je het maar even weet.quote:
Nee. De pukkel is het oud model rugtas.quote:
Dat dusquote:Op zondag 26 juni 2011 15:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. De pukkel is het oud model rugtas.
Het model dat in gebruik was voor de huidige generatie militairen begon te zeuren over het formaat en kwaliteit van de te verstrekken standaard type materiaal.
Oftewel: de huidige militair kan minder met het verstrekte materiaal of de vroegere militair kon meer met het toen verstrekte materiaal.
Integendeel.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:56 schreef Cobra4 het volgende:
Oftewel: de huidige militair kan minder met het verstrekte materiaal of de vroegere militair kon meer met het toen verstrekte materiaal.
Dat vetgedrukte word dan ook nergens gezegdquote:Op zondag 26 juni 2011 16:41 schreef Rave_NL het volgende:
Als een gepensioneerde trucker die tegen iedereen loopt te klagen dat er in zijn tijd nog geen cruisecontrol was en dat hij op zn stoel moest slapen ipv achterin de cabine. Als een bouwvakker die zelf nog de bakstenen de steigers op moest sjouwen. Als een boer die zelf nog met de hand zn veld moest bezaaien. "Ja, maar die lui van nu zouden het nog geen dag volhouden.."
Wij roeien met riemen die door de baas beloofd zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Integendeel.
Men roeit met de riemen die het heeft.
Nee, absoluut niet en die discussie is hier al veel vaker gevoerd. Je had eens moeten zien hoe rap AchJa een campingstel aan het meesjouwen was omdat hij de esbitblokken (toen nog zonder handig ijzeren kochertje) toch niet wat vond. Echter aan tenuen werd niet getornd.quote:"Jullie generatie" had te maken met lui die de generatie daarvoor nog met de oude spullen van de butsen had leren werken. Daar was volgens hen niets mis mee, maar jullie zagen zelf dat met de spullen die er beschikbaar waren, dat wil zeggen die er verstrekt werden, jullie je werk makkelijker en comfortabeler konden doen dan met die oude spullen. Tot ongenoegen van die generatie.
Zie boven, burgerbranders hadden we al een tijdje. Echter is er in de begintijd van de "eigen aanschaf" een verschrikkelijke wildgroei ontstaan aan allerlei makkelijke zut. Het begon met een brandertje en het eindigde bijna met eigen wapens. Daar heeft men tot op de dag van vandaag nog last van.quote:Daarna kreeg je de generatie van Erwin, die opkwam op het moment dat er naast de spullen van de baas ook de burgerequivalenten daarvan betaalbaar werden. Wederom maakte die generatie het zichzelf makkelijker en comfortabeler, zoals bijvoorbeeld in de aanschaf van een bugerbrandertje van de outdoorspeciaalzaken. Tot ongenoegen van de vorige generatie, die niks mis zag in de asbitblokjes.
Echter loopt iedereen er weer bij als een stel ongeorganiseerde veenflikkers. En als de rommel afbreekt en men moet het weer met het organieke spul doen is het inzetgebied te klein en kan men van alles niets meer. Komt bij dat sommigen al zover gaan om eigen scherf/ kogelwerende vesten aanschaffen, hoe moet je dat rechtspositioneel gaan verkopen als je kapot geschoten wordt? Of je eigen soepele overall en je loopt plotseling als een fakkeltje over het kamp omdat de burgerversie toch niet zo brandwerend was als gedacht. Er zit ook nog een iets dieper verhaal achter het door "de baas verstrekt materiaal".quote:Dan krijg je mijn generatie.
Tegenwoordig is overal geld mee te verdienen, dus ook in militaire uitrusting. Mijn generatie heeft te beschikking, naast de spullen van de baas, over een ontelbaar aanbod aan uitrustingstukken die het werk voor mij comfortabeler en makkelijker maken. Ik weet hoe het is om met verstrekte items te werken, maar ik schaf van mijn eigen salaris spullen aan, tot ongenoegen van de vorige generatie.
Door de baas verstrekt.quote:Even twee voorbeelden:
Tasjes aan de koppel -> bokketuigje -> opsvest van de baas -> opsvest met geintegreerde kogelvrije platen.
Commandooventje -> asbit -> Coleman -> Primus omnifuel.
Heeft niets met melancholiek geneuzel te maken. Tijden veranderen en dat lijkt me ook niet meer dan logisch want stilstand is achteruitgang. Echter de "eigen aanschaf" loopt de spuigaten uit.quote:Vroeger sliepen ze in Noorwegen in puptentjes, nu in Extreme Cold Weather tenten.
Maakt dat ons zwakker? Misschien, maar ik heb na twee winters nog wel alle tien mijn tenen. En ik loop niet krom op mn dertigste, en heb geen last van mn knieen door gebrekkig schoeisel.
Tijden zijn veranderd,
Deal with it, of sluit je aan bij een reenactment groep. Maar hou je melancholische geneuzel voor je.
Daar zul je mij ook niet over horen, net zoals een Leatherman oid. alhoewel sommigen het aanschaffen van stoere messen tot kunst verheven hebben. Ik heb wel een broertje dood aan eigen aangeschafte tenue delen en uitrusting (lees eigen opsvest, chestrig, stoere jas etc.) Dat kun je prima met de spulletjes van de baas af, zo niet, dan toch.quote:
Ben blij dat dat bij ons aan boord niet gebeurd op de Leatherman of zaklamp na.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar zul je mij ook niet over horen, net zoals een Leatherman oid. alhoewel sommigen het aanschaffen van stoere messen tot kunst verheven hebben. Ik heb wel een broertje dood aan eigen aangeschafte tenue delen en uitrusting (lees eigen opsvest, chestrig, stoere jas etc.) Dat kun je prima met de spulletjes van de baas af, zo niet, dan toch.
Wees blij, als je ziet hoe sommigen er als een kermisattracties rondlopen bij de KL...quote:Op zondag 26 juni 2011 23:08 schreef Erasmo het volgende:
Ben blij dat dat bij ons aan boord niet gebeurd op de Leatherman of zaklamp na.
IMHO maakt de KL over het algemeen sowieso graag een kerstboom van hun tenuequote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wees blij, als je ziet hoe sommigen er als een kermisattracties rondlopen bij de KL...
Kerstboom is voorbehouden aan de KLU, hoe groter en kleuriger de badge hoe langer de pik.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
IMHO maakt de KL over het algemeen sowieso graag een kerstboom van hun tenue
quote:
Weet je al een richting?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:39 schreef m.k het volgende:
* m.k vraagt zich af waarom hij geen LOI gaat doen
Ik zou dan denk ik mijn vakken een voor een (of twee) opkrikken naar HAVO tot ik een volledig HAVO heb.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 04:15 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, hier heb je je mok weer terug.
[ afbeelding ]
Da's geen koffie dat is koue kaak prut voor nichten.quote:Op maandag 27 juni 2011 05:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Mogguh Sine en Cobra
Zit aan de senseo koffie
Gaat niks op tegen echte gezette koffie, maar bij gebrek aan beter doe ik het er maar mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 05:02 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Da's geen koffie dat is koue kaak prut voor nichten.
Leer je van zware shag hoe je een scheermesje moet gebruiken?quote:Op maandag 27 juni 2011 05:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gaat niks op tegen echte gezette koffie, maar bij gebrek aan beter doe ik het er maar mee.
En uiteraard een zware shag!
Geen idee, gebruik geen scheermesjesquote:Op maandag 27 juni 2011 05:06 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Leer je van zware shag hoe je een scheermesje moet gebruiken?
Je scheerapparaat is dan waarschijnlijk ook stuk.quote:Op maandag 27 juni 2011 05:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen idee, gebruik geen scheermesjes
Baard trimmerquote:Op maandag 27 juni 2011 05:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je scheerapparaat is dan waarschijnlijk ook stuk.
Voor veteranendag heb ik wel alles glad geschorenquote:Op maandag 27 juni 2011 05:13 schreef Sine_Pari het volgende:
K, IMHO ziet het er niet uit om baret (en jasje dasje) te dragen met een ongeschoren smoelwerk. Maarja sta hier ook te stuiteren als ik bv. UNIFIL'ers zie met oorbel.
Goedzo.quote:Op maandag 27 juni 2011 05:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor veteranendag heb ik wel alles glad geschoren
Als ontbijt?quote:Op maandag 27 juni 2011 08:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Het is hier al flink zonnig.
Straks de hens in de bbq
heh, nee. Straks rond een uurtje of 4quote:
Is niet echt een healthy ontbijt hequote:Op maandag 27 juni 2011 09:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, nee. Straks rond een uurtje of 4
Maar waarom niet als ontbijt?
tofu-burger, groenten-spiesjes, gepofte piepers, je kan een bbq heel gezond maken, vraag is of ik dat wel wilquote:
He! waar is de kipsaté?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Nee, straks op de bbq gewoon thüringer rostbraten, hamburgers, speklappen etc etc....
En natuurlijk de sauzen met stokbrood en kruidenboter.
Kan je tegenwoordig kant en klaar kopen in de superquote:Op maandag 27 juni 2011 09:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om zelf te rijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 09:24 schreef m.k het volgende:
[..]
Kan je tegenwoordig kant en klaar kopen in de superKipsate op de bbq is btw erg droge meuk, liever gewoon van varkensvlees (buikspek)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Heb je soms haring gegeten?quote:Op maandag 27 juni 2011 05:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je scheerapparaat is dan waarschijnlijk ook stuk.
Mogguh, idd, zonnetje schijnt heerlijk en dat op mijn vrije dagquote:
Dat viel mij ook net op toen ik naar buiten liep, zit nu maar weer binnenquote:
Maar gauw het tropenrooster hanteren, kan ik vroeg aan het koude bier.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:01 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat viel mij ook net op toen ik naar buiten liep, zit nu maar weer binnen
Ben vrij vandaag, dus zin in koud bier met bbq hier? Ge zijt welkom!quote:Op maandag 27 juni 2011 11:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar gauw het tropenrooster hanteren, kan ik vroeg aan het koude bier.
Zoals?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:33 schreef m.k het volgende:
Mensen op bezoek waarvan ik alles geweldig ga vinden wat zij haten
"Nou ik was dus verhuisd, en laats ging ik weer terug. nouuuuuu wat een ellende, auto's op de stoep auto's naast de stoep, wat een ellende" Ik hou nu dus van auto's op en naast de stoep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Dus je hangt kotstend boven de wc?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Mooi klote!
Dacht dat m'n duitse Thüringer rostbraten nog goed waren, zijn zwaar over datum
Nee, wij kijken eerst naar de THT datum voordat we voedsel bereidenquote:
THT is commercieel/ verplicht geneuzel.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, wij kijken eerst naar de THT datum voordat we voedsel bereiden
mwa. Bij vlees/groente zou ik er goed oplettenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
THT is commercieel/ verplicht geneuzel.
Daar zie en ruik je het ook wel aan. Als je daar met boerenverstand naar kijkt pleur je het al eerder weg voordat het niet meer geschikt is voor menselijke consumptie.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
mwa. Bij vlees/groente zou ik er goed opletten![]()
Melk wordt zuur en is niet meer te pruimen, maar is niet slecht voor je (feitelijk wordt het karnemelk). En een houdbaarheidsdatum op yoghurt is me helemaal een raadsel.quote:maar bijv melk enzo is meestal tot de tht datum houdtbaar en daarna heb je yoghurt.
quote:Zit nu heerlijk op een terrasje aan een heerlijk koud amsteltje
Eerder yoghurt, aangezien na verloop van tijd de lactose door bepaalde bacteriën wordt omgezet naar melkzuur. Karnemelk is een bijproduct van boterproductie.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar zie en ruik je het ook wel aan. Als je daar met boerenverstand naar kijkt pleur je het al eerder weg voordat het niet meer geschikt is voor menselijke consumptie.
[..]
Melk wordt zuur en is niet meer te pruimen, maar is niet slecht voor je (feitelijk wordt het karnemelk). En een houdbaarheidsdatum op yoghurt is me helemaal een raadsel.
[..]
eensch...quote:Op maandag 27 juni 2011 16:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
THT is commercieel/ verplicht geneuzel.
horror herrineringen aan.. wil ik sindsdien niet meer.quote:
Wat is er te doen dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:06 schreef gerco94 het volgende:
gaat er zaterdag nog iemand naar Den Helder?
marinedagenquote:
Nope verlof. Maar als ik zo zag wat ze aan het opbouwen waren gaat het wel wat worden.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:06 schreef gerco94 het volgende:
Ben blij dat ik eindelijk eens geen open dag hoef te draaien..quote:Op maandag 27 juni 2011 18:06 schreef gerco94 het volgende:
Veteranendag was helemaal compleet geweldig SUPER!!!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:44 schreef Braamyo het volgende:
Ik heb graspop overleeft !
Haaihoe was de def meet?
Ben je daar ook standaard chef laro?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ben blij dat ik eindelijk eens geen open dag hoef te draaien..
Nice, klinkt inderdaad super positiefquote:Op maandag 27 juni 2011 19:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Veteranendag was helemaal compleet geweldig SUPER!!!
Ik begin anders hier en daar meer en meer te lezen dat het meer een mega-reunie is dan dat het daadwerkelijk iets is wat onder Henk en Ingrid leeft.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:57 schreef Lotusss het volgende:
Veteranendag was helemaal compleet geweldig SUPER!!!
Is ook zo. Het feit dat het complete defilé werd stilgelegd zodat er nog even een tram door kon was ook tekenend.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik begin anders hier en daar meer en meer te lezen dat het meer een mega-reunie is dan dat het daadwerkelijk iets is wat onder Henk en Ingrid leeft.
Hetzelfde niveau als in 2005..quote:Op maandag 27 juni 2011 20:56 schreef hcwp het volgende:
Die waren allemaal bezig met de mars der 'beschaving', omdat ze ¤200m moeten inleveren
Maar ja, die gaan rellen op het Malieveld...quote:Op maandag 27 juni 2011 20:56 schreef hcwp het volgende:
Die waren allemaal bezig met de mars der 'beschaving', omdat ze ¤200m moeten inleveren
Eens.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar ja, die gaan rellen op het Malieveld...![]()
Gvd duizenden militairen bijelkaar en er gebeurt geen fuck en duizenden van die linkse hippies en het draait uit op rellen... Ja, wij zijn echt de op bloed belustte vechtjassen...
Echt???quote:Op maandag 27 juni 2011 20:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Is ook zo. Het feit dat het complete defilé werd stilgelegd zodat er nog even een tram door kon was ook tekenend.
Ik weet alweer hoe laat het is...quote:Ook langs de route waren het volgens mij meer omwonenden en familieleden dan niet-gerelateerde geintresseerden..
Typisch weer ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gvd duizenden militairen bijelkaar en er gebeurt geen fuck en duizenden van die linkse hippies en het draait uit op rellen... Ja, wij zijn echt de op bloed belustte vechtjassen...
Yep, hele defilé stond in de file omdat er elke 5 minuten een wachtende tram moest passeren. En de mensen in de tram zelf keken helaas niet heel erg enthousiast naar de passerende veteranen...quote:Op maandag 27 juni 2011 21:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echt???
[..]
Ik weet alweer hoe laat het is...
Belachelijk, die hele route moet gewoon op slot en de trams hebben maar ff pech. Ben alweer blij dat ik er niet bij was want ik begin me alsnog kwaad te maken...quote:Op maandag 27 juni 2011 21:15 schreef Lotusss het volgende:
Yep, hele defilé stond in de file omdat er elke 5 minuten een wachtende tram moest passeren. En de mensen in de tram zelf keken helaas niet heel erg enthousiast naar de passerende veteranen...
Vond het ook behoorlijk achterlijk dat de trams niet omgeleid werden.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Belachelijk, die hele route moet gewoon op slot en de trams hebben maar ff pech. Ben alweer blij dat ik er niet bij was want ik begin me alsnog kwaad te maken...
Omleiden is niet mogelijk, platleggen wel. Alleen leg je dan ook heel DH centraal plat. Dat was op zich wel gepast geweest. Verder vond ik het wel netjes geregeld dat ze een helft van de drukste kruising van Nederland stil hebben gelegd. Het had stukken stukken slechter gekundquote:Op maandag 27 juni 2011 21:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vond het ook behoorlijk achterlijk dat de trams niet omgeleid werden.
Maar de rest van de dag en ervaringen maakten de dag gelukkig weer helemaal goed. Voor mij dan.
Maar volgend jaar die trams 1,5 uur lang omleiden aub.
Ja, slechter kan het altijd. Maar ik ben meer iemand die verbetering zoekt. En als dat met die trams niet lukt dan leg je je route-oleaat maar even over dat oord heen en pas je de route aan of je tieft op uit dat dorp en je zoekt je heil ergens anders. Veteranendag is niet plaatsgebonden imo.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:32 schreef m.k het volgende:
[..]
Omleiden is niet mogelijk, platleggen wel. Alleen leg je dan ook heel DH centraal plat. Dat was op zich wel gepast geweest. Verder vond ik het wel netjes geregeld dat ze een helft van de drukste kruising van Nederland stil hebben gelegd. Het had stukken stukken slechter gekund
Ja maar, deze rellen nu zijn natuurlijk door de ME uitgelokt he!quote:Op maandag 27 juni 2011 21:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Van mij mag er best wat meer van 'de kunst' af als er dan bij Defensie minder bezuinigd hoeft te worden.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:44 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ja maar, deze rellen nu zijn natuurlijk door de ME uitgelokt he!![]()
Echt belachelijk, 200 miljoen minder aan allerlei subsidies voor kunst en er is de hele dag niks anders op tv. Een miljard bezuinigen bij defensie is net een kort berichtje van 5 seconden bij het journaal waard.
Precies. Als ze blijkbaar toch niet genoeg interesse genereren om zichzelf in stand te houden, is het al die subsidie echt niet waard in mijn ogen. Geef dat geld maar aan nuttige dingen uit.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Van mij mag er best wat meer van 'de kunst' af als er dan bij Defensie minder bezuinigd hoeft te worden.
Sir Winston Churchill is het daar niet mee eens.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Van mij mag er best wat meer van 'de kunst' af als er dan bij Defensie minder bezuinigd hoeft te worden.
Als er zo veel subsidie nodig is voor de dames en heren 'kunstenaars' is er blijkbaar geen vraag cq. interesse. Dicht(er) draaien die kraan dus.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:48 schreef Royyy het volgende:
[..]
Precies. Als ze blijkbaar toch niet genoeg interesse genereren om zichzelf in stand te houden, is het al die subsidie echt niet waard in mijn ogen. Geef dat geld maar aan nuttige dingen uit.
Maar hij liep niet mee met de mars der beschaving dus het zal wel los lopen..quote:Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Sir Winston Churchill is het daar niet mee eens.
Ja, zag het... maar ja, die weten alleen de splinter te vinden, de balk hebben ze nooit gezien.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:44 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ja maar, deze rellen nu zijn natuurlijk door de ME uitgelokt he!![]()
Echt belachelijk, 200 miljoen minder aan allerlei subsidies voor kunst en er is de hele dag niks anders op tv. Een miljard bezuinigen bij defensie is net een kort berichtje van 5 seconden bij het journaal waard.
Beschaafd hoor..quote:Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Maar hij liep niet mee met de mars der beschaving dus het zal wel los lopen..
Wat voor mening Churchill heeft zal me aan mijn anus oxideren.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Sir Winston Churchill is het daar niet mee eens.
Idd... fijne mensen dat kunstenaarsvolk.quote:
During the Second World War, Winston Churchill’s finance minister said Britain should cut arts funding to support the war effort. Churchill’s response: “Then what are we fighting for?”quote:Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Maar hij liep niet mee met de mars der beschaving dus het zal wel los lopen..
Door zo'n opmerking te maken heb ik een aantal jaar geleden nog bijna het VWO niet gehaald... hippie die voor de klas stond vond het niet zo'n leuke opmerking, en dat was de rest van het jaar duidelijk aan m'n punten te zienquote:Op maandag 27 juni 2011 22:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd... fijne mensen dat kunstenaarsvolk.
Zou Nederland nou echt zoveel slechter af zijn als we geen Appel of Mondriaan gehad zouden hebben? Kladschilderaars die lijntjes trekken en een bus verf tegen het doek gooien.
Dan was er meer geld geweest voor belangrijke dingen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd... fijne mensen dat kunstenaarsvolk.
Zou Nederland nou echt zoveel slechter af zijn als we geen Appel of Mondriaan gehad zouden hebben? Kladschilderaars die lijntjes trekken en een bus verf tegen het doek gooien.
Klinkt bekend jaquote:Op maandag 27 juni 2011 22:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Door zo'n opmerking te maken heb ik een aantal jaar geleden nog bijna het VWO niet gehaald... hippie die voor de klas stond vond het niet zo'n leuke opmerking, en dat was de rest van het jaar duidelijk aan m'n punten te zien
Wij schijnen de kunst dan ook niet te begrijpen ofzo...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Door zo'n opmerking te maken heb ik een aantal jaar geleden nog bijna het VWO niet gehaald... hippie die voor de klas stond vond het niet zo'n leuke opmerking, en dat was de rest van het jaar duidelijk aan m'n punten te zien
quote:Het kleine doek hangt in een hoekje van de zaal en ik slenterde erlangs, zoals je langs zoveel schilderijen in een museum slentert. Mijn blik bleef echter hangen en ik moest terug. Het schilderij zoog me op, benam me de adem en liet me niet passeren. Minuten later verliet ik het zaaltje in verwarring, nog steeds happend naar adem. Ik begreep niet goed wat er gebeurd was, maar het voelde alsof ik kennis had genomen van iets heel fundamenteels. Iets wat te maken heeft met zinloosheid, de onbeduidendheid van de mens en mijn leven in het bijzonder, een afgrond. De afgrond van de existentie, zoiets. Duizeling. Dat was vijf jaar geleden. bron
Bijna, bijna... de titel omschrijft het gevoel en de emoties in het kunstwerk niet goed.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:13 schreef Nibb-it het volgende:
‟Compositie met rood, geel en blauw‟
Pakkende titel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:24 schreef Rave_NL het volgende:
Het volgende beeldend kunstwerk geeft een unieke inkijk in de rauwe essentie die ondergetekende terug ziet in de meerderheid van gesubsideerde artiesten.Ik zie de verruwing van de samenleving hierin goed naar voren komen. Ik voel hoe de overheid op ons, de Kunstenaars, haar behoefte doet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ola!quote:
Hoe heet die?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:00 schreef Cobra4 het volgende:
Druk hier.
Ik ga zo maar eens beginnen aan het nieuwste boek van Clancy met werken. Heb er zin in.
Dat werk zelf, tsja. Ik zou het allicht nog wel aan de muur hangen. Maar dat quasi intellectuele, semi eloquente en erudiete geneuzel er bij, dát is echt zum kotsen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:13 schreef Nibb-it het volgende:
‟Compositie met rood, geel en blauw‟
Pakkende titel alvast.
Even kijken wat de professional zegt.
[..]
Zal ik je eens wat verklappen?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:01 schreef Nibb-it het volgende:
Morgen gelukkig niet zulk benauwd weer als vandaag.
Lesje omgaan met teleurstellingen van de eindbaasquote:
Dead or Alive.quote:
Nog benauwder..quote:Op maandag 27 juni 2011 23:01 schreef Nibb-it het volgende:
Yeah..... right...quote:Op maandag 27 juni 2011 23:01 schreef Nibb-it het volgende:
Ik hoorde het. Men verwacht toch hagelstenen van 3 tot 4 cm doorsnede?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nog benauwder..
Mét onweer incl hagelrotsen om het af te maken..
Maar dat is dan wel weer cool!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nog benauwder..
Hm één ster review op nu.nl, toch maar even onthouden voor de vakantiequote:
Kutquote:Op maandag 27 juni 2011 23:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nog benauwder..
Toch maar even de auto in de garage zetten morgenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Men verwacht toch hagelstenen van 3 tot 4 cm doorsnede?
We hadden hier een paar jaar geleden zo'n monsterhagelbui. 50% van de auto's in het dorp werden total loss verklaard en we hadden zelf gaten in de dakgoot zo hard als het ging.quote:
Heb geen garage... misschien naar goed voorbeeld van de buurman het dak inpakken met bubbelfoliequote:Op maandag 27 juni 2011 23:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Toch maar even de auto in de garage zetten morgen
Daarom. Helemaal niemand is gebaat bij die klerezooi en juffrouw hier vind het geweldig..quote:Op maandag 27 juni 2011 23:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
We hadden hier een paar jaar geleden zo'n monsterhagelbui. 50% van de auto's in het dorp werden total loss verklaard en we hadden zelf gaten in de dakgoot zo hard als het ging.
De persoon die die review heeft geschreven mag zich wel even na laten kijken zeg. Die ziet het verschil tussen een boek en de realiteit echt niet meer.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hm één ster review op nu.nl, toch maar even onthouden voor de vakantie
Matras vastbinden.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb geen garage... misschien naar goed voorbeeld van de buurman het dak inpakken met bubbelfolie
Ook geen parkeergarage in de buurt?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb geen garage... misschien naar goed voorbeeld van de buurman het dak inpakken met bubbelfolie
Uitdeukbedrijven zijn er wel bij gebaatquote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daarom. Helemaal niemand is gebaat bij die klerezooi en juffrouw hier vind het geweldig..
Nee. Ik blijf gewoon binnen. En ik heb een overdekt winkelcentrum (incl 2 supermarkten) op 40 meter afstandquote:
Ik heb trouwens de muziek van jouw UI als ringtone. ErwinRommel wordt er helemaal gestoord vanquote:
Ga je een tunnel graven dan? De straat oversteken kan best tricky worden tijdens zo'n bombardement.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Ik blijf gewoon binnen. En ik heb een overdekt winkelcentrum (incl 2 supermarkten) op 40 meter afstand
Cool hè?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daarom. Helemaal niemand is gebaat bij die klerezooi en juffrouw hier vind het geweldig..
Hell no! Ik ben zo gestoord dat ik er wel even in wil staan om het te voelen!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je een tunnel graven dan? De straat oversteken kan best tricky worden tijdens zo'n bombardement.
Blijft zo lekker in je hoofd hangen hequote:Op maandag 27 juni 2011 23:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb trouwens de muziek van jouw UI als ringtone. ErwinRommel wordt er helemaal gestoord van![]()
![]()
Wie is dat dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Blijft zo lekker in je hoofd hangen he
Dat wil je niet weten.quote:
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hell no! Ik ben zo gestoord dat ik er wel even in wil staan om het te voelen!
Maar ik ben dan ook sinds mijn 10e helemaal gek van extreem weer, vooral tornado's
Ik wil ook echt een keer in april/mei naar Tornado Alley in de USA... tornado's jagen! Ik wil een echte zien!!!!quote:
Pleur op met dat deuntje, gestoord word ik ervanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |