quote:Bij de VOMI idd.
Dutchbat3 was als 1 club wel vertegenwoordigd, de rest zaten in andere groepen zoals Jonge Veteranen, BvW etc.
Komend jaar moet ik verplicht meelopen met de VGGJ. Hoop oude kameraden van LMB weer gezien en reeds twee uitnodigingen in m'n broekzak
Trusten voor zoquote:Op zondag 26 juni 2011 05:25 schreef Thaboel het volgende:
Zooo net thuis van echt een super dag! Heerlijk gegeten (dankje mam) en lekker gestapt met vrienden. Kreeg van een mede indo ineens een pakje kretek in me handen geduwt HEERLIJK. Echt een super dag gehad! ER deze en je verjaardag hou je tegoednu eindelijk tukken
Roger. Ik had verwacht dat je wel in een apart clubje zou lopen.quote:Op zondag 26 juni 2011 04:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Antwoord op AchJa in DEF SC #219 Veteranendag 2011 met ER,Clan,Cobra4,Rave_NL,M.K,Lotusss
[..]
heh.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Roger. Ik had verwacht dat je wel in een apart clubje zou lopen.
Bier, de verbindende factorquote:Op zondag 26 juni 2011 04:39 schreef ErwinRommel het volgende:
En ja, het kàn!! oud-luchtmobiel samen met oud-marinier. Heerlijk bier achterover tikken
Die doen dan ook niet aan die nieuwe excercitie...quote:Op zondag 26 juni 2011 10:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh.
Integenstelling tot wat ik ervan had verwacht liepen die oude Indië-veteranen nog strammer in de houding en in de maat dan vele andere groepen. We hoorden tijdens het defilé veel mensen dat zeggen.
Onze detachements commandant was erg streng mbt kleding. Geen regen-poncho toegestaan, geen witte handschoenen bij je? Uitgesloten van deelname. Broek tè licht grijs? Ook geen deelname.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die doen dan ook niet aan die nieuwe excercitie...
En terecht!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onze detachements commandant was erg streng mbt kleding. Geen regen-poncho geen witte handschoenen bij je? Uitgesloten van deelname. Broek tè licht grijs? Ook geen deelname.
Want, aldus de commandant (Nieuw-Guinea, Libanon veteraan) we zijn het visite-kaartje van de VOMI.
Ik maakte functioneel nog wel eens wat reunies mee van de 7e afd lt Lua (NNG) en zelfs die oudjes weten bonnen uit elke hoek van de kazerne te scoren...quote:Wel heb ik de VGGJ, waar ik ook lid van ben, moeten beloven volgend jaar met hen mee te lopen. Daarin lopen heel veel jonge veteranen van het Garde Regiment Grenadiers en Jagers in mee. Met hen hebben we 4 tafels bezet en man man, ik weet niet waar die consumptiebonnen vandaan kwamen, maar ze raakten niet op![]()
Ook de warme maaltijdbonnen, konden we een heel weeshuis mee voeden
Die bonnen kwamen van de VGGJ, ze hadden "over". Hoe? Geen idee, het was er, en terecht!!!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:16 schreef AchJa het volgende:
Ik maakte functioneel nog wel eens wat reunies mee van de 7e afd lt Lua (NNG) en zelfs die oudjes weten bonnen uit elke hoek van de kazerne te scoren...
Of juist niet, het kan twee kanten op met bierquote:
Halllootjes.quote:Op zondag 26 juni 2011 04:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Hier verder na een hele mooie en bijzondere dag.
De regen? Ach, mocht de pret niet drukken.
Foto's volgen snel.
En ja, het kàn!! oud-luchtmobiel samen met oud-marinier. Heerlijk bier achterover tikken
Ik had het ook zo niet verwacht, en ook echt genoten. Jij zat in tent-B rechts achteraan?quote:Op zondag 26 juni 2011 12:05 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Halllootjes.
Ik heb gisteren werkelijk genoten van veteranendag en dat had ik vooraf niet verwacht. Sterker nog, de dag eindigde met een etentje tussen een oud Cdo-Marinier en een Cdo. Details volgen, en ik heb ook nog een eigen sfeerimpressie van de dag gemaakt en ben tegen een aantal markante figuren aangelopen.
Niks gen zon hierzo te 0183.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mooi? Het is verdomme nu al benauwd en plakkerig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |