Da's geen koffie dat is koue kaak prut voor nichten.quote:Op maandag 27 juni 2011 05:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Mogguh Sine en Cobra
Zit aan de senseo koffie
Gaat niks op tegen echte gezette koffie, maar bij gebrek aan beter doe ik het er maar mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 05:02 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Da's geen koffie dat is koue kaak prut voor nichten.
Leer je van zware shag hoe je een scheermesje moet gebruiken?quote:Op maandag 27 juni 2011 05:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gaat niks op tegen echte gezette koffie, maar bij gebrek aan beter doe ik het er maar mee.
En uiteraard een zware shag!
Geen idee, gebruik geen scheermesjesquote:Op maandag 27 juni 2011 05:06 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Leer je van zware shag hoe je een scheermesje moet gebruiken?
Je scheerapparaat is dan waarschijnlijk ook stuk.quote:Op maandag 27 juni 2011 05:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen idee, gebruik geen scheermesjes
Baard trimmerquote:Op maandag 27 juni 2011 05:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je scheerapparaat is dan waarschijnlijk ook stuk.
Voor veteranendag heb ik wel alles glad geschorenquote:Op maandag 27 juni 2011 05:13 schreef Sine_Pari het volgende:
K, IMHO ziet het er niet uit om baret (en jasje dasje) te dragen met een ongeschoren smoelwerk. Maarja sta hier ook te stuiteren als ik bv. UNIFIL'ers zie met oorbel.
Goedzo.quote:Op maandag 27 juni 2011 05:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor veteranendag heb ik wel alles glad geschoren
Als ontbijt?quote:Op maandag 27 juni 2011 08:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Het is hier al flink zonnig.
Straks de hens in de bbq
heh, nee. Straks rond een uurtje of 4quote:
Is niet echt een healthy ontbijt hequote:Op maandag 27 juni 2011 09:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, nee. Straks rond een uurtje of 4
Maar waarom niet als ontbijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |