Ben blij dat dat bij ons aan boord niet gebeurd op de Leatherman of zaklamp na.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar zul je mij ook niet over horen, net zoals een Leatherman oid. alhoewel sommigen het aanschaffen van stoere messen tot kunst verheven hebben. Ik heb wel een broertje dood aan eigen aangeschafte tenue delen en uitrusting (lees eigen opsvest, chestrig, stoere jas etc.) Dat kun je prima met de spulletjes van de baas af, zo niet, dan toch.
Wees blij, als je ziet hoe sommigen er als een kermisattracties rondlopen bij de KL...quote:Op zondag 26 juni 2011 23:08 schreef Erasmo het volgende:
Ben blij dat dat bij ons aan boord niet gebeurd op de Leatherman of zaklamp na.
IMHO maakt de KL over het algemeen sowieso graag een kerstboom van hun tenuequote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wees blij, als je ziet hoe sommigen er als een kermisattracties rondlopen bij de KL...
Kerstboom is voorbehouden aan de KLU, hoe groter en kleuriger de badge hoe langer de pik.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
IMHO maakt de KL over het algemeen sowieso graag een kerstboom van hun tenue
quote:
Weet je al een richting?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:39 schreef m.k het volgende:
* m.k vraagt zich af waarom hij geen LOI gaat doen
Ik zou dan denk ik mijn vakken een voor een (of twee) opkrikken naar HAVO tot ik een volledig HAVO heb.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 04:15 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, hier heb je je mok weer terug.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |