abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98737424
quote:
13s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:27 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

En omdat jij het niet met mij eens bent moet ik naar een psychiater? Hypocriet.
Als dat is wat je uit mijn tekst haalt dan is dat toch wel het bewijs van mijn gelijk.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:34:08 #77
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_98737545
Toch apart, als daar ongeveer hetzelfde aantal militairen staat is er niets aan de hand en nu er een zooi van die kunstenaars staat draait het uit op rellen. Wie zijn nu de geweldplegers?
pi_98737547
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als dat is wat je uit mijn tekst haalt dan is dat toch wel het bewijs van mijn gelijk.
Neem nog een joint, junk.
Another day in paradise, surrounded by bloodsuckers and parasites.
pi_98737884
quote:
13s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:34 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Neem nog een joint, junk.
Nou heb ik nog nooit een joint gerookt... Wat ben je agressief. Zelf een beetje te veel bier gehad vandaag?
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:34 schreef AchJa het volgende:
Toch apart, als daar ongeveer hetzelfde aantal militairen staat is er niets aan de hand en nu er een zooi van die kunstenaars staat draait het uit op rellen. Wie zijn nu de geweldplegers?
Voor de militairen was amper media aandacht dus dan hoef je als ME niks uit te lokken. Ik was bij de laatste grote studenten demonstratie op het malieveld en na afloop nog bij de tweede kamer. Begonnen ze ook charges met paarden op honderden mensen omdat er 5 mensen een ei hadden gegooid en er lawaai gemaakt werd. De situatie was dermate dreigend dat mensen die aan het werk waren op de begane grond naast de demonstratie niet eens van hun werk opkeken toen we er stonden.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:41:55 #80
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98737974
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:40 schreef Glazenmaker het volgende:

Voor de militairen was amper media aandacht dus dan hoef je als ME niks uit te lokken.
:')
pi_98738161
quote:
15s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:24 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Verhuis jij dan naar het sprookjesbos? Kan je daar in harmonie leven. De overheid moet gewoon meer respect afdwingen, dan denken mensen wel twee keer na voor ze weer gaan protesteren. Met dit soort apparatuur bereik je precies dat.
We leven niet in een bananenrepubliek. Vandaar mijn advies: verhuis naar Iran.

Bovendien verliest de ME en de politie door dergelijk optreden als vanmiddag eerder respect. Dat dwing je niet af.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:46:04 #82
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_98738210
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:40 schreef Glazenmaker het volgende:
Voor de militairen was amper media aandacht dus dan hoef je als ME niks uit te lokken.
Ik weet niet op welke planeet jij dan woont, maar er was pers zat. Eea werd alleen ondergesneeuwd door die vermaledijde Mladic, die heeft ons wel eens vaker dwars gezeten.

quote:
Ik was bij de laatste grote studenten demonstratie op het malieveld en na afloop nog bij de tweede kamer. Begonnen ze ook charges met paarden op honderden mensen omdat er 5 mensen een ei hadden gegooid en er lawaai gemaakt werd. De situatie was dermate dreigend dat mensen die aan het werk waren op de begane grond naast de demonstratie niet eens van hun werk opkeken toen we er stonden.
Kortom, jullie weten je niet te gedragen, net zo min als die club van vandaag. Tekenend.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:50:08 #83
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_98738427
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:45 schreef Xa1pt het volgende:
We leven niet in een bananenrepubliek. Vandaar mijn advies: verhuis naar Iran.

Bovendien verliest de ME en de politie door dergelijk optreden als vanmiddag eerder respect. Dat dwing je niet af.
Natuurlijk...

Het ligt altijd aan een ander he. Waarom ging het met al die gecamoufleerde vechtmachines wel goed?
pi_98739032
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:46 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik weet niet op welke planeet jij dan woont, maar er was pers zat. Eea werd alleen ondergesneeuwd door die vermaledijde Mladic, die heeft ons wel eens vaker dwars gezeten.

[..]

Kortom, jullie weten je niet te gedragen, net zo min als die club van vandaag. Tekenend.
Lawaai maken mag tijdens een demonstratie hoor... 5 eieren misschien niet maar dat staat niet in verhouding tot het onderlopen van mensen met paarden en de daar opvolgende mishandeling van mensen die niet snel genoeg weg konden komen door het te smalle straatje daar. Als je zegt dat je ondergesneeuwd werd door een onderwerp dat 80% van Nederland geen drol interesseert dan was er weinig media aandacht.
  maandag 27 juni 2011 @ 22:04:58 #85
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_98739374
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Lawaai maken mag tijdens een demonstratie hoor... 5 eieren misschien niet maar dat staat niet in verhouding tot het onderlopen van mensen met paarden en de daar opvolgende mishandeling van mensen die niet snel genoeg weg konden komen door het te smalle straatje daar.
Eieren gooien mocht niet? Waarom doe je het dan?

quote:
Als je zegt dat je ondergesneeuwd werd door een onderwerp dat 80% van Nederland geen drol interesseert was er weinig media aandacht.
  maandag 27 juni 2011 @ 22:12:38 #86
330215 Monque
panta rhei
pi_98739874
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:01 schreef karr-1 het volgende:
Ik vind die naam sowieso fout. Alsof je ineens niet beschaafd bent als je het wel eens bent met de bezuinigingen. Of toevallig geen fan van bent Tibetaans boetseerkleien met je tenen.....
Ik vind het tekenend voor een inflatie van terminologie. Op een gegeven moment neemt niemand dat nog serieus.
Aequam memento rebus in arduis servare mentem
pi_98739925
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:04 schreef AchJa het volgende:

[..]

[..]

Lees het bovenste gequote stukje nog eens... Grammatica is niet mijn sterkste punt maar de leesvaardigheid van mijn publiek is toch wel van uitzonderlijk laag niveau vandaag.
pi_98739965
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:04 schreef AchJa het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad. Ik kan mij heel goed voorstellen dat de politie beslist de orde te gaan herstellen. Als zo'n stelletje primaten bij elkaar staat loopt het altijd uit de hand. Demonstreren zeggen ze dan, rotzooi schoppen zal je bedoelen. De overheid doet er goed aan steevast keihard in te grijpen wanneer mensen beslissen met een hoop bombarie hun mening op te gaan dringen, geen knuppel is hard genoeg.
pi_98740051
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:42 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ook, maar dat is een hele andere discussie. Voetbal genereert in ieder geval zelf nog enige inkomsten en draait niet puur op subsidie.
Er is eigenlijk niet zo heel veel verschil in opvatting over cultuur en kunst tussen 'rechts' en 'links'. Dat cultuur allen bestaansrecht zou hebben als je er winst mee kan maken, als het financieel rendabel zou zijn, dat is een opvatting die gelukkig maar door weinigen gedeeld wordt. Het is wel een beetje jammer dat de schreeuwlelijken, ook hier op Fok!, die stelling blijven verkondigen. Ik denk dat 'links' en 'rechts' het voor een groot deel eens zijn dat cultuur iets is waar geld bij moet. Ze verschillen alleen van mening of kunst en cultuur publiek gefinancierd moet worden mbv overheidssubsidie (linkse visie) of privaat gefinancierd moet worden (rechtse visie). Wel jammer dat de discussie ook in dit topic niet daar over gaat, maar vooral bestaat uit moddergooien naar de overkant.

Ik vind zelf overigens dat een rijk en verrijkend cultuurlandschap vooral een divers cultuurlandschap is, en dat die diversiteit een collectieve verantwoordelijkheid is. Wat dat betreft vind ik: private financiering waar het kan, publieke financiering waar het moet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2011 22:16:26 ]
  maandag 27 juni 2011 @ 22:15:48 #90
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_98740096
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Lees het bovenste gequote stukje nog eens... Grammatica is niet mijn sterkste punt maar de leesvaardigheid van mijn publiek is toch wel van uitzonderlijk laag niveau vandaag.
Ik heb heel goed gelezen wat daar staat, jij bent het niet eens met de actie die ondernomen is op een illegale activiteit. Als jullie die activiteit nou eens niet ondernomen hadden zou er niets aan de hand zijn geweest. Of is het houden aan de voorgeschreven regels alleen voorbehouden aan anderen?

Hebben de militairen met eieren lopen gooien? Nee, die hebben wat meer discipline.
pi_98740413
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:15 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik heb heel goed gelezen wat daar staat, jij bent het niet eens met de actie die ondernomen is op een illegale activiteit. Als jullie die activiteit nou eens niet ondernomen hadden zou er niets aan de hand zijn geweest. Of is het houden aan de voorgeschreven regels alleen voorbehouden aan anderen?

Hebben de militairen met eieren lopen gooien? Nee, die hebben wat meer discipline.
De militairen waren geen haar beter, maak je geen illusies. De overheid moet ten alle tijden kei maar dan ook keihard ingrijpen en liet het die keer afweten. Dus omdat het toen niet uit de hand gelopen is is er niets gebeurd? Doe toch niet zo simpel. Het moet ten alle tijden keihard in de kiem gesmoord worden.
  maandag 27 juni 2011 @ 22:20:18 #92
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_98740454
quote:
4s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

De militairen waren geen haar beter, maak je geen illusies. De overheid moet ten alle tijden kei maar dan ook keihard ingrijpen en liet het die keer afweten. Dus omdat het toen niet uit de hand gelopen is is er niets gebeurt? Doe toch niet zo simpel. Het moet ten alle tijden keihard in de kiem gesmoord worden.
Je was erbij? :')
pi_98740489
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:15 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dus 5 bandieten op een demonstratie van een paar duizend man betekent dat alle andere mensen ook bandieten zijn. Je buurman heeft een fiets gestolen dus vraag ik aan jou waarom je die fiets hebt gestolen logica.
pi_98740498
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:20 schreef AchJa het volgende:

[..]

Je was erbij? :')
Ja.
pi_98740521
quote:
4s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

De militairen waren geen haar beter, maak je geen illusies. De overheid moet ten alle tijden kei maar dan ook keihard ingrijpen en liet het die keer afweten. Dus omdat het toen niet uit de hand gelopen is is er niets gebeurd? Doe toch niet zo simpel. Het moet ten alle tijden keihard in de kiem gesmoord worden.
Ubertroll.
pi_98740618
quote:
4s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]
De overheid doet er goed aan steevast keihard in te grijpen wanneer mensen beslissen met een hoop bombarie hun mening op te gaan dringen, geen knuppel is hard genoeg.
Tuurlijk joh, totdat jij die knuppel in je nek krijgt omdat er een regering aan de macht is die jouw mening liever niet hoort. Dan praten we nog wel eens.
  maandag 27 juni 2011 @ 22:23:39 #97
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_98740756
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:23 schreef AchJa het volgende:

[..]

:') Laat verder ook maar...
http://www.dumpert.nl/med(...)index.html#133547381
Kijk eens op deze foto's en vertel mij welke kant het meest gewelddadig was.
  maandag 27 juni 2011 @ 22:25:18 #99
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_98740790
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Er is eigenlijk niet zo heel veel verschil in opvatting over cultuur en kunst tussen 'rechts' en 'links'. Dat cultuur allen bestaansrecht zou hebben als je er winst mee kan maken, als het financieel rendabel zou zijn, dat is een opvatting die gelukkig maar door weinigen gedeeld wordt. Het is wel een beetje jammer dat de schreeuwlelijken, ook hier op Fok!, die stelling blijven verkondigen. Ik denk dat 'links' en 'rechts' het voor een groot deel eens zijn dat cultuur iets is waar geld bij moet. Ze verschillen alleen van mening of kunst en cultuur publiek gefinancierd moet worden mbv overheidssubsidie (linkse visie) of privaat gefinancierd moet worden (rechtse visie). Wel jammer dat de discussie ook in dit topic niet daar over gaat, maar vooral bestaat uit moddergooien naar de overkant.

Ik vind zelf overigens dat een rijk en verrijkend cultuurlandschap vooral een divers cultuurlandschap is, en dat die diversiteit een collectieve verantwoordelijkheid is. Wat dat betreft vind ik: private financiering waar het kan, publieke financiering waar het moet.
Als kunst privaat gefinancierd word vind ik het prima, ik ben van mening dat publieke middelen niet gebruikt moeten worden om iets in stand te houden waar overduidelijk geen of weinig interesse in is.

Ik bedoel, 2 vierkante meter pindakaas voor 30 ruggen is ook al kunst tegenwoordig, dat gaat toch nergens meer over.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  maandag 27 juni 2011 @ 22:25:50 #100
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_98740825
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dus 5 bandieten op een demonstratie van een paar duizend man betekent dat alle andere mensen ook bandieten zijn. Je buurman heeft een fiets gestolen dus vraag ik aan jou waarom je die fiets hebt gestolen logica.
Gaat het mij niet om. 6000 militairen weten zich wel te gedragen en studenten en kunstenaars niet. Erg bijzonder omdat militairen meestal weggezet worden als bloeddorstige monsters.

Punt is, jullie hebben er weer een klotezooi van gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')