Wij schijnen de kunst dan ook niet te begrijpen ofzo...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Door zo'n opmerking te maken heb ik een aantal jaar geleden nog bijna het VWO niet gehaald... hippie die voor de klas stond vond het niet zo'n leuke opmerking, en dat was de rest van het jaar duidelijk aan m'n punten te zien
quote:Het kleine doek hangt in een hoekje van de zaal en ik slenterde erlangs, zoals je langs zoveel schilderijen in een museum slentert. Mijn blik bleef echter hangen en ik moest terug. Het schilderij zoog me op, benam me de adem en liet me niet passeren. Minuten later verliet ik het zaaltje in verwarring, nog steeds happend naar adem. Ik begreep niet goed wat er gebeurd was, maar het voelde alsof ik kennis had genomen van iets heel fundamenteels. Iets wat te maken heeft met zinloosheid, de onbeduidendheid van de mens en mijn leven in het bijzonder, een afgrond. De afgrond van de existentie, zoiets. Duizeling. Dat was vijf jaar geleden. bron
Bijna, bijna... de titel omschrijft het gevoel en de emoties in het kunstwerk niet goed.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:13 schreef Nibb-it het volgende:
‟Compositie met rood, geel en blauw‟
Pakkende titel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:24 schreef Rave_NL het volgende:
Het volgende beeldend kunstwerk geeft een unieke inkijk in de rauwe essentie die ondergetekende terug ziet in de meerderheid van gesubsideerde artiesten.Ik zie de verruwing van de samenleving hierin goed naar voren komen. Ik voel hoe de overheid op ons, de Kunstenaars, haar behoefte doet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ola!quote:
Hoe heet die?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:00 schreef Cobra4 het volgende:
Druk hier.
Ik ga zo maar eens beginnen aan het nieuwste boek van Clancy met werken. Heb er zin in.
Dat werk zelf, tsja. Ik zou het allicht nog wel aan de muur hangen. Maar dat quasi intellectuele, semi eloquente en erudiete geneuzel er bij, dát is echt zum kotsen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:13 schreef Nibb-it het volgende:
‟Compositie met rood, geel en blauw‟
Pakkende titel alvast.
Even kijken wat de professional zegt.
[..]
Zal ik je eens wat verklappen?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:01 schreef Nibb-it het volgende:
Morgen gelukkig niet zulk benauwd weer als vandaag.
Lesje omgaan met teleurstellingen van de eindbaasquote:
Dead or Alive.quote:
Nog benauwder..quote:Op maandag 27 juni 2011 23:01 schreef Nibb-it het volgende:
Yeah..... right...quote:Op maandag 27 juni 2011 23:01 schreef Nibb-it het volgende:
Ik hoorde het. Men verwacht toch hagelstenen van 3 tot 4 cm doorsnede?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nog benauwder..
Mét onweer incl hagelrotsen om het af te maken..
Maar dat is dan wel weer cool!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nog benauwder..
Hm één ster review op nu.nl, toch maar even onthouden voor de vakantiequote:
Kutquote:Op maandag 27 juni 2011 23:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nog benauwder..
Toch maar even de auto in de garage zetten morgenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Men verwacht toch hagelstenen van 3 tot 4 cm doorsnede?
We hadden hier een paar jaar geleden zo'n monsterhagelbui. 50% van de auto's in het dorp werden total loss verklaard en we hadden zelf gaten in de dakgoot zo hard als het ging.quote:
Heb geen garage... misschien naar goed voorbeeld van de buurman het dak inpakken met bubbelfoliequote:Op maandag 27 juni 2011 23:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Toch maar even de auto in de garage zetten morgen
Daarom. Helemaal niemand is gebaat bij die klerezooi en juffrouw hier vind het geweldig..quote:Op maandag 27 juni 2011 23:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
We hadden hier een paar jaar geleden zo'n monsterhagelbui. 50% van de auto's in het dorp werden total loss verklaard en we hadden zelf gaten in de dakgoot zo hard als het ging.
De persoon die die review heeft geschreven mag zich wel even na laten kijken zeg. Die ziet het verschil tussen een boek en de realiteit echt niet meer.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hm één ster review op nu.nl, toch maar even onthouden voor de vakantie
Matras vastbinden.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb geen garage... misschien naar goed voorbeeld van de buurman het dak inpakken met bubbelfolie
Ook geen parkeergarage in de buurt?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb geen garage... misschien naar goed voorbeeld van de buurman het dak inpakken met bubbelfolie
Uitdeukbedrijven zijn er wel bij gebaatquote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daarom. Helemaal niemand is gebaat bij die klerezooi en juffrouw hier vind het geweldig..
Nee. Ik blijf gewoon binnen. En ik heb een overdekt winkelcentrum (incl 2 supermarkten) op 40 meter afstandquote:
Ik heb trouwens de muziek van jouw UI als ringtone. ErwinRommel wordt er helemaal gestoord vanquote:
Ga je een tunnel graven dan? De straat oversteken kan best tricky worden tijdens zo'n bombardement.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Ik blijf gewoon binnen. En ik heb een overdekt winkelcentrum (incl 2 supermarkten) op 40 meter afstand
Cool hè?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daarom. Helemaal niemand is gebaat bij die klerezooi en juffrouw hier vind het geweldig..
Hell no! Ik ben zo gestoord dat ik er wel even in wil staan om het te voelen!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je een tunnel graven dan? De straat oversteken kan best tricky worden tijdens zo'n bombardement.
Blijft zo lekker in je hoofd hangen hequote:Op maandag 27 juni 2011 23:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb trouwens de muziek van jouw UI als ringtone. ErwinRommel wordt er helemaal gestoord van![]()
![]()
Wie is dat dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Blijft zo lekker in je hoofd hangen he
Dat wil je niet weten.quote:
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hell no! Ik ben zo gestoord dat ik er wel even in wil staan om het te voelen!
Maar ik ben dan ook sinds mijn 10e helemaal gek van extreem weer, vooral tornado's
Ik wil ook echt een keer in april/mei naar Tornado Alley in de USA... tornado's jagen! Ik wil een echte zien!!!!quote:
Pleur op met dat deuntje, gestoord word ik ervanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |